Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Co sądzicie o reklamie T-mobile z bańkami? Hit czy kicz?

26.06.2011 17:56
1
krukilis
139
Generał

Co sądzicie o reklamie T-mobile z bańkami? Hit czy kicz?

Powiem otwarcie, że ja po prostu nie łapie o co w tej reklamie chodzi. Czy w tych bańkach jest jakaś ukryta symbolika czy jak? Poza tym strasznie długa ta reklama jak na tak nieciekawą tematykę. Na prawdę nie wiem co ktoś chciał przekazać. Dodam, że zwykle nie zwracam uwagi na reklamy, ale w tym przypadku po prostu się zdziwiłem.

26.06.2011 17:58
Dennoss
2
odpowiedz
Dennoss
171
Stellaron Hunter

Bardzo irytuje mnie ta reklama, zwłaszcza muzyka.

26.06.2011 18:00
Frogus121
3
odpowiedz
Frogus121
122
Re re kum kum

Tragiczna reklama, jak 99% w polskiej telewizji.

26.06.2011 18:01
Saul Hudson
4
odpowiedz
Saul Hudson
53
Legend

Powiem tak: przeciętny człowiek, który nie wie, że T-Mobile to sieć komórkowa, która weszła za Erę za cholerę się nie połapie czego to jest reklama.
Za długa, za nudna, bez właściwego przekazu, kompletnie nietrafiona. I jeszcze zarząd całej sieci miał czelność wystąpić do polskiego rządu o dofinansowanie kampanii reklamowej. No bez jaj.

26.06.2011 18:01
5
odpowiedz
zanonimizowany789322
28
Senator

Nie wiem o co chodzi w tej reklamie. Niestety mało jest normalnych reklam w mediach.

26.06.2011 18:01
kubicBSK
6
odpowiedz
kubicBSK
67
Legend

To ta na Starym Mieście w Warszawie? Bo jakiś miesiąc, czy tam dwa jakieś bańki tam filmowali.

26.06.2011 18:07
HETRIX22
7
odpowiedz
HETRIX22
208
PLEBS
Wideo

Widać nie każdy podziela wasze zdanie :P http://www.youtube.com/watch?v=uJbgTCD1XMM

26.06.2011 18:11
8
odpowiedz
Dycu
65
zbanowany QQuel

Pewnie chcieli zrobić coś takiego jak z tymi piłeczkami co spadały po ulicy - urocze, zapadające w pamięć. Po prostu nie trafili i tyle.

26.06.2011 18:15
Pan Wołodyjowski
😍
9
odpowiedz
Pan Wołodyjowski
43
Mały Rycerz

kiedyś oglądałem mecz przy pustych trybunach..

ta reklama mnie wku*wia

26.06.2011 18:18
sekles
10
odpowiedz
sekles
50
Konsul

po prostu chcą wywołać pozytywne emocje żeby kojarzyły się z marką, na koniec proste hasło/przekaz

prawdą jest, ze starsi ludzie mogą się nie zorientować o co chodzi

ale za jakiś czas wprowadzą reklamy z większa ilością informacji

26.06.2011 18:19
11
odpowiedz
LooZ^
111
Legend

To po prostu reklama wizerunkowa, a nie produktowa.

26.06.2011 18:25
12
odpowiedz
krukilis
139
Generał

"po prostu chcą wywołać pozytywne emocje"

Jak dla mnie efekt jest wprost przeciwny. Banał i nuda...

26.06.2011 18:27
Devorels
13
odpowiedz
Devorels
66
The Phenomenal One

1 była fajna nie zważając na szczegóły ale była nie przemyślana

tak więc jak ten gość przeniusł sie do młodych lat i jest w pubie to tam na ścianie wisi plazma biorąc pod uwage ze przeniósł sie jakies 20-30 lat w tył to chyba mieli ukrytą technologie

w tym samym czasie pod koniec 20-30 lat temu (w jego myślach) podjerzdza jakiś nowy Kabriolet czy to też jest przemyślane NIE

Co do baniek to słaba nic nie mówią głupia muza

26.06.2011 18:32
macio209
👎
14
odpowiedz
macio209
57
Master of Ceremony

ta reklama jest taka głupia . najpierw gada jakiś aktor a potem ni z tego ni z owego wyskakuje t-mobile żenada

26.06.2011 18:34
15
odpowiedz
zanonimizowany645553
3
Senator

Pomijając już, że nie trawię pana Nowickiego który wyżej sra niż dupe ma i uważa się za mesjasza polskiego aktorstwa w tym swoim pedalskim kapelusiku to reklama jest:

a) za długa
b) nie wiadomo co tak właściwie reklamuje
c) jest do dupy

Reklama powina być prosta, krótka i zapadająca w pamięc..Ta z Nowickim jest tylko zapadająca w pamięć bo cholernie denerwująca...

26.06.2011 18:39
$ebs Master
16
odpowiedz
$ebs Master
108
Profesor Oak

Jak widze reklame t-mobile i tego pedzia w kapeluszu to przelaczam natychmiastowo na inny kanal

26.06.2011 18:39
pecet007
17
odpowiedz
pecet007
178
~

Pomijając już, że nie trawię pana Nowickiego który wyżej sra niż dupe ma i uważa się za mesjasza polskiego aktorstwa w tym swoim pedalskim kapelusiku to reklama jest:
To nie wina Nowickiego, który notabene bardzo mi się podobał w Wielkim Szu, ale specyfiki tej reklamy IMHO, a reklamy i cała marka T-Mobile mi się z też pedalstwem kojarzy, nawet logo mają różowe, dobrze że mi telefon jeszcze wyświetla napis "Era" ;)

26.06.2011 18:43
Jedziemy do Gęstochowy
😍
18
odpowiedz
Jedziemy do Gęstochowy
183
KENDO DROGA MIECZA

Wkurzająca na maxa jest

I ta historyjka Nowickiego - żałosna... uszy bolą od tej gadki

26.06.2011 18:45
19
odpowiedz
fenfir
183
Generał

Mi również ta reklama działa na nerwy, przede wszystkim zbyt długa i bez przekazu.

26.06.2011 18:50
😜
20
odpowiedz
zanonimizowany645553
3
Senator

[17] Ale tylko do 30 czerwca...Od pierwszego lipca już obaj jesteśmy skazani na to pedalskie logo na ekranie telefonu ;p

26.06.2011 18:51
21
odpowiedz
YogiYogi
127
Generał

Pomysł baniek mydlanych jako motywu wiodącego jest mocno chybiony przez samą symbolikę baniek:
- szybko pękają i nie zostaje nic
- pojęcie "rosnącej bańki" samo w sobie mówi o czymś co raczej wkrótce zacznie przynosić stratę (w bardzo lajtowym ujęciu)

Ktoś z marketingowców T-Mobile strzelił sobie w stopę.
W dodatku płacą kupe kasy za reklamę o długości średnio 2x dłuższej niż przyjęto - ale bez przekazu

Co do p. Nowickiego - w wielu filmach zagrał świetnie - ale niestety ostatnimi czasy odcina od tego kupony i to jest smutne. Z drugiej strony - nawet Wojewódzki grał dla Heyah - ale podkreślał ze jeśli już się sprzedawać to za miliony.
Więc po prostu Nowicki zarobił na emeryturę i tyle.
Chałtura lepiej płatna niż występowanie do kotleta.

26.06.2011 18:56
Herr Pietrus
22
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Jestę Grifterę

Ta, ale najśmieszniejsze jest to, zę Nowicki wcześniej z błotem mieszał każdego aktora, co sie tak sprzedaje.
Ale widać każdego da sie kupić, kwestia ceny.

26.06.2011 18:56
Megera_
23
odpowiedz
Megera_
148
Furia
Wideo

http://www.youtube.com/watch?v=R_kLwQJUqYU

Pierwsze skojarzenie. A różnica diametralna..

26.06.2011 19:01
Petron900
24
odpowiedz
Petron900
27
Keelah se lai

Nie podoba mi się ta reklama wręcz mnie wku*wia.

26.06.2011 20:40
gtx295xD
👎
25
odpowiedz
gtx295xD
81
Szef Syntetycznej Mafii

Ta reklama jest denerwująca i moim zdaniem jest na niskim poziomie, kit.

26.06.2011 20:44
😁
26
odpowiedz
wlodzix®
120
Zapach starca

Samemu to się można ogolić

Też mnie wkurza ta reklama...

Ale i tak najgorsze są reklamy leków na srake

26.06.2011 20:47
😃
27
odpowiedz
zanonimizowany628124
5
Legionista

[2] nie pierdol się i powiedz po prostu, że cie ta reklama wkurwia, a nie jak taki sztywniak :PPPPP

26.06.2011 22:52
Jeremy Clarkson
28
odpowiedz
Jeremy Clarkson
137
Prezenter

Nie szkoda im $ na tak długie reklamy w TV?

26.06.2011 23:04
29
odpowiedz
zanonimizowany484600
41
Legend

Reklama jak reklama, problem w tym że ona jest co każdy blok reklamowy na każdym programie. Dzięki temu osiągnęli u mnie (a co widać wyżej nie tylko) dokładnie odwrotny efekt.

26.06.2011 23:08
Devorels
😁
30
odpowiedz
Devorels
66
The Phenomenal One
Image

[26] Apro po leków na srake

27.06.2011 00:06
31
odpowiedz
zanonimizowany62567
53
Konsul

Nie znam osoby, której by ta reklama z Nowickim nie irytowała. Piękny strzał w stopę.

27.06.2011 00:23
Backside
32
odpowiedz
Backside
78
Senator

Kampania reklamowa T-Mobile to jakiś słaby dowcip. Nowa marka jest tak źle reklamowana, że gdyby nie wątki tego typu, to bym w ogóle nie pamiętał, że takie coś się pojawiło :).

Gigantyczne bańki mydlane na nijakim tle to fajny sposób na przyciągnięcie uwagi dziewczynek (sory). A ta reklama z Nowickim to już jakieś nieporozumienie do kwadratu - długa, nudna, irytująca, nieśmieszna.

Słowem - próba łagodnego marketingu i uświadamiania klientów, że zmieniła się marka za woalem czegoś co wygląda jak mikro-metrażowy film, nie zdała egzaminu. Ale zazdroszczę agencji reklamowej, która to wymyśliła - też bym chciał zgarnąć kupę hajsu za zrobienie niczego :).

27.06.2011 00:50
33
odpowiedz
zanonimizowany246677
101
Generał

Jak narazie wszystkie reklamy t-mobile działaja mi na nerwy, zwłaszcza ta pierwsza przydługa, z wymadrzającym sie aktorzyną.
Mogłbym te durne reklamy przeboleć, jak by na koniec głos z telwewizora mowił np "od dzis iphone 4 za 1 zł w kazdym abonamencie" ale nic takiego nie ma miejsca. Zrobili chyba najwieksza głupote jaka mogli wymyslic w t-mobile - wraz z wejsciem nowej marki nie ida ŻADNE promocje, ciekawe oferty itd.

Przypomina mi sie w tym momencie kampania Heyah, jak wchodziła na rynek, za tym wszystkim stała faktycznie ciekawa jak na tamte czasy oferta.Tmobile tylko pograża w tym momencie Ere, ktora jako taki wizerunek jeszcze miala, po zmianie brandu lawina ucieczek z tej siecie zamieni sie juz chyba w wodospad.

27.06.2011 00:53
😁
34
odpowiedz
Lutz
173
Legend

[21] karkołomne tezy, cieżko byłoby mi wymyślić coś takiego.

27.06.2011 01:20
35
odpowiedz
zanonimizowany2673
72
Legend
Wideo

Cieszę się, że nie tylko mnie denerwują reklamy T-Mobile. Nie dość, że cały rebranding uważam za nie trafiony (T-Mobile nie wiedziało, co traci, pozbywając się marki Era), to jeszcze walą pustą kampanią wizerunkową zamiast atrakcyjnymi ofertami.

Tymczasem konkurencja nie śpi:

http://www.youtube.com/watch?v=xCL17s_pisY

Ładnie, a zarazem konkretnie.

27.06.2011 07:43
BioBuster
36
odpowiedz
BioBuster
52
Generał

[34] Wręcz przeciwnie, ja też miałem właśnie takie, jednoznaczne skojarzenia z bańkami.
Zresztą wystarczy wpisać w google "bańka" i bardzo wysoko trafia "bańka internetowa".
Związki feazeologiczne podane w słowniku, również nie są specjalnie pozytywne: być na bańce, pękać jak bańka mydlana, puszczać bańki nosem a w reklamie nie udaje się zepchnięcie bańki w rejon pozytywnych konotacji. Zasłania obiektyw przy robieniu zdjęcia, blokuje drogę chłopakom na rowerach, tamuje ruch (heloł! w Warszawie, serio komuś to się może wydawać miłe?). Nawet jeśli ktoś świadomie średnio kojarzy, to podświadomość działa, więc nic dziwnego, że reklama wzbudza niechęć, albo nawet agresję.

27.06.2011 08:04
😊
37
odpowiedz
Dycu
65
zbanowany QQuel

[23] O, o to mi chodziło - ale nie ma co, ta reklama wciąż jest zajebista : )

27.06.2011 08:35
Brokoli
😃
38
odpowiedz
Brokoli
29
Konsul

Ta pierwsza reklama z Janem Nowickim jest wg mnie zdecydowanie za długa i znam już ją chyba na pamięć.

spoiler start

"Kiedyś wszedłem na stół i recytowałem wiersz o miłości"

spoiler stop

27.06.2011 08:47
39
odpowiedz
zanonimizowany4090
97
Legend

Bez przekazu, zle zrobiona, nudna i co najgorsze PRE-TEN-SJO-NAL-NA do bolu w dupie wrecz.

"Kiedyś wszedłem na stół i recytowałem wiersz o miłości"

Boszszsz...

I jeszcze te banki na koniecm ktorych symbolika faktycznie jest dziwna...

27.06.2011 09:02
Aen
40
odpowiedz
Aen
244
Anesthetize

A swoją drogą - Czy wy też macie problem z połączeniem się normalnie z internetem od czasu wprowadzenia T-Mobile? Nie wyświetla mi normalnie połowy stron.

27.06.2011 09:04
Max_101
41
odpowiedz
Max_101
57
Mów mi Max

A mi się tam reklama z bańkami podoba :) Chociaż fakt jest trochę przydługa...

Aen -> mam lepiej, nie mogę się z wifi połączyć ;f

27.06.2011 09:12
42
odpowiedz
zanonimizowany627706
66
Senator
Wideo

Z Polskich reklam najbardziej lubię tą nikona ( http://www.youtube.com/watch?v=Vu5oBcm_MV0&feature=related ). Bańki to średni pomysł, nawet kojarzy mi się to z logo Play, czyli z konkurencją...

27.06.2011 09:15
Predi2222
👎
43
odpowiedz
Predi2222
101
CROCHAX velox

Co sądzicie o reklamie T-mobile z bańkami?

Sądzę że tą reklamę zrobił jakiś debil.

Powiem otwarcie, że ja po prostu nie łapie o co w tej reklamie chodzi.

Ja też,i powiem więcej,ja nie wiem o co chodzi w większości reklamach .

27.06.2011 09:19
44
odpowiedz
zanonimizowany789322
28
Senator

[40]Aen
Ja nie mam żadnych problemów. Właśnie piszę z telefonu :)

27.06.2011 09:20
artis
👎
45
odpowiedz
artis
47
Konsul

dla mnie ta reklama to KICZ i Chała. Szkoda słów, nie mieli pomysłu na reklamę - a wydawałoby się że niemieckie firmy (koncerny) - potrafią zrobić reklamę.
ŻENADA i tyle

27.06.2011 09:35
46
odpowiedz
Nathandrel
52
MOLON LABE!

Forma-dramat. Treści-zero. Nowicki-żenada. Przy wyborze operatora komórkowego ważne są konkrety, nie zaś "ciepły wizerunek" (póki co T-Mobile wygląda na niezbyt poważnego operatora). Dodatkowo spot emitowany jest za często, telewizję oglądam od święta, ale i tak kojarzę tę (tą?) reklamę jako coś bardzo denerwującego. Porażka na całej linii. Jest to tym dziwniejsze, że przecież ta sieć, choćby wchodząc na rynek czeski, miała świetne spoty reklamowe.

27.06.2011 09:36
wojtul
😜
47
odpowiedz
wojtul
52
Generał

Mnie się ona podoba

27.06.2011 09:39
adam11$13
👎
48
odpowiedz
adam11$13
129
EDGElord

Hit czy kicz?

Kicz razy 1000

Nudna, długa, bezsensowna.

27.06.2011 09:45
😊
49
odpowiedz
zanonimizowany543063
38
Generał
Wideo

Sama idea fajna, coś innego i myślę że nawiązanie w ten sposób do tych pierwszych reklam Ery. Można było jednak zrobić spot krótszy, 40 sekundowy i przedstawić KONKRETY na koniec, a warunki proponowanego przedłużenia (mogę sprawdzać na stronie) nie zmieniły mi się w ogóle, z tą różnicą że proponowany jest stan darmowy na 3 miesiące i gorsze telefony :>

42 - reklamy aparatów fotograficznych mają chyba coś w sobie http://www.youtube.com/watch?v=m9Et7UQh1tg&feature=BFa&list=FL5__yq8ij7EU&index=10

28.06.2011 11:01
gofer
50
odpowiedz
gofer
100
Legend

Widzę, że ma tu sami spece od marketingu debatują :D

Looz już w 11 poście podsumował temat, ale ta zabawna dyskusja nadal się toczy :) Poczytajcie chłopaki o rebrandingu, może jakiś wywiad z 'górą' polskiego T-Mobile o tym np. jakie mają na najbliższy rok cele związane z rozpoznawalnością marki, etc.

Potem proponuję zdjęcie przysłowiowych "klapek" z oczu i zmianę podejścia typu "skoro mi się ta reklama nie podoba, to znaczy że jest do dupy, strzał w stopę" etc. Internetowe szczury i gimbaza nigy nie była targetem dla Ery i nie będzie dla T-Mobile, dla was jest Orange na kartę, Heyah i Play :) Era zawsze celowała raczej w bardziej zaawansowanego wiekiem klienta, te wszystkie pakiety rodzinne, etc.- stąd też taki klimat ich reklam - więc nie spodziewajcie się po T-Mobile, że nagle zacznie się bić o nastoletnich klientów sprzed monitorów ;))

28.06.2011 11:16
r_ADM
51
odpowiedz
r_ADM
260
Legend

Era zawsze celowała raczej w bardziej zaawansowanego wiekiem klienta, te wszystkie pakiety rodzinne, etc.

Te wszystkie pakiety rodzinne to ma kazda siec komorkowa.

28.06.2011 11:49
gofer
52
odpowiedz
gofer
100
Legend

r_ADM - > ale z tego co kojarzę, to tylko Era nazywała to pakietami rodzinnymi. Wiesz, pakiety - a raczej taryfy rodzinne, bo właściwie to miałem na myśli, to tylko jeden z elementów budowania brandu dla dojrzałego klienta, który kieruje się przy wyborze taryfy czym innym niż np. klient młody. Dlatego w reklamy T-Mobile mają Nowickiego, który dla pokolenia naszych rodziców jest wspomnieniem młodości - mało tego - sam Nowicki tę młodość wspomina. Klient odczuwa pozytywne emocje, potem leci logo T-Mobile - rozpoznawalność i pozytywny stosunek do brandu rosną.

To nie jest typ reklamy, który ma mówić o promocjach, iPhone'ach i szczegółach oferty przedłużeniowej.

A jeżeli ktoś mi powie, że "Przy wyborze operatora komórkowego ważne są konkrety, nie zaś "ciepły wizerunek"" to ja mu odpowiem, że nie ma bladego pojęcia o marketingu i o rynku telefonii komórkowej. Ok, dla Ciebie są ważne konkrety, ale nie przenoś własnych kryteriów wyboru na ogół konsumentów. Człowieku, obstawiam że 50% użytkowników telefonów komórkowych w Polsce nie wie jaką ma stawkę za minutę do wszystkich sieci, nie mówiąc tu o znajomości oferty innych operatorów i o umiejętności porównania warunków i dopasowania ich do swoich potrzeb. Ludzie kupują telefony i biorą abonamenty pod wpływem impulsu, bezpodstawnego przywiązania do sieci, niechęci do zmian, lenistwa, opinii znajomych-laików, itp., itd. Jeżeli Ty robisz inaczej - gratuluję bycia dojrzałym konsumentem, ale nie wmawiaj mi czegoś, o czym nie ma pojęcia.

28.06.2011 11:56
legrooch
53
odpowiedz
legrooch
240
MPO Squad Member

gofer idealnie się wstrzelił w temat.

Idąc jego wypowiedzią - sam nigdy nie wiem, ile mam za minutę dopóki nie sprawdzę w necie przed przedłużeniem umowy. Później kolejne dwa lata to jest dla mnie "cyfra X".

A Nowicki - lubię go i podoba mi się ten typ reklamy.

28.06.2011 12:02
👎
54
odpowiedz
zanonimizowany612726
38
Legend

Fatalna reklama, kto będzie czekał aż prawie minutę na koniec by ktoś powiedział nazwę firmy i "file które łączą", i teraz o co tu chodzi?

28.06.2011 12:04
SlyCooper
55
odpowiedz
SlyCooper
58
Kurszok

Reklamy T-Mobile są do dupy, bo nie wiadomo o co w nich chodzi.

28.06.2011 12:04
👍
56
odpowiedz
zanonimizowany722242
54
Senator

To po prostu reklama wizerunkowa, a nie produktowa.

28.06.2011 23:17
czekers
😁
57
odpowiedz
czekers
28
Legend
Image

HAHAHAHAHAHA

28.06.2011 23:48
preDratronIX
58
odpowiedz
preDratronIX
88
Generau

Czekers - nie mów mi że to Twoje ?

A poza tym reklama z Nowickim wkurwia jak nic. Ta muzyka i wycie typa co jakiś czas <facepalM>

28.06.2011 23:50
tadzikg
59
odpowiedz
tadzikg
190
starszy brygadier

kit
57 - osz ty... ;]

28.06.2011 23:53
60
odpowiedz
zanonimizowany373443
74
Legend

jak sie ich pyta czlowiek co z tanszymi pakietami MB to unikaja odpowiedzi i pisza o jakichs bankowych konkursach.. :D

czekers

to pewnie za ten ich tani roaming :P

29.06.2011 00:05
61
odpowiedz
QrKo
159
Yarr!

Blah, pomylka.

29.06.2011 00:06
😍
62
odpowiedz
zanonimizowany645553
3
Senator

Do was też od jakiegoś czasu konsultanci T-Mobile(Ery) wydzwaniają? Do mnie do wczoraj dzwoniki przez cały dzień co pół godziny(dosłownie po 20 nieodebranych połączeń wieczorem miałem). W końcu odebrałem i powiedziałem grzecznie, że nie jestem zainteresowany i żeby nie dzwonili. Na drugi dzień od nowa, dawaj telefon co pół godziny. W końcu wściekły odebrałem i powiedziałem dobitniej(w granicach smaku, cbez epitetów), że nie życzę sobie by do mnie dzwonili bo już mówiłem, że nie jestem zainteresowany. Dzisiaj był spokój...To podchodzi pod jakieś nękanie cholera...Też tak macie?

Konsultanci drażnią mnie bardziej niż Nowicki w tej reklamie...

29.06.2011 00:07
promilus1
63
odpowiedz
promilus1
95
Człowiek z Księżyca
Wideo

Tak się robi dobrą reklamę wizerunkową http://www.youtube.com/watch?v=T0qLApb_Q9U Czasem lubię ją sobie puścić;D

Coś czuję, że wraz ze zmiana marki, zmienili współpracowników od reklam. Era wybiła się przecież też z hasłem "takie rzeczy tylko w Erze", które weszło do potocznego słownictwa. Teraz to jest jakaś kupa. Widać, że chcieli zrobić ciepłą kampanię, ale wyszło mizernie. Może później będzie lepiej, bo od zawsze to reklamy telefonii komórkowych są robione z pomysłem i humorem. Żeby zakończyć pozytywnie. Kampania lepsza od wszystkich proszków do prania razem wziętych;)

Forum: Co sądzicie o reklamie T-mobile z bańkami? Hit czy kicz?