Swieze Wideo zapozyczone z z polskiego bloga dotyczacego gry "Brink"(http://my.opera.com/BrinkTheGame/blog/).
Bardzo ciekawy material :
http://www.youtube.com/watch?v=2ccsmscPbRA&feature=player_embedded
Miło, że założyłeś ten temat :) Ciekawe, jaki będzie odzew i co ludzie wiedzą nt tej gry :)
Bo z osób, które oczekują na Brink z tego forum to kojarzę Ciebie, Rocka, Rojo, dezertera, szarzastego (edit na żądanie :P) siebie i sorry, jeśli kogoś pominąłem :)
Też czekam - pod warunkiem, że będzie demo. W ciemno nie kupię a recenzje też mnie nie przekonują.
Chodzi mi ogólnie o recenzję gier. Na DA2 się zawiodłem. Recenzje były dość dobre, kupiłem. Najgorzej wydane pieniądze w tym roku.
Demo będzie - kazda gra ma wersję demo:D
Tez czekam na demo - ale tylko zeby sprawdzic czy gra dziala na moim sprzecie w miarę sprawnie. Bo ujawnione wymagania wydaja sie spore patrzac na to co gra prezentuje na filmikach z gry- zachodzi obawa ze technicznie to moze byc byle jaka konwersja z konsoli.
szarzasty -> no zwłaszcza, że grafika ma z lekka komiksową podstawę, więc tym bardziej wymagania nie powinny być takie duże, bo zawsze gry z taką grafiką działają płynnie.
Szczególnie świetny ten drugi filmik, w którym omawiany jest interfejs. Jeśli się nie mylę to na żadnym go jeszcze nie pokazywano. :) Poczekam jeszcze na GRAMY!, recenzję i film z rozgrywki z żywymi graczami, wtedy najwcześniej kupię.
No tak - aczkolwiek to nie jest typowy cel-shading(?! nie wiem jak sie nazywa to takie cos:E) ja w ktoryms tam PoP i XIII ani gra w stylu TF2(tutaj to rysowana oprawa byla tworzona chyba tylko przez takie a nie inne modele i odpowiednie kolorowe tekstury). Raczej typowa gra na silniku ID lekko tylko przerysowana (podobnie chyba jak w przypadku TF2 tyle ze w lżejszej wersji). Gry z taka grafika z reguly dzialaja plynnie bo taki styl dobrze maskuje niedoskonałości :D- wszak nie trzeba dbać o realizm i zwalic to na wizję artystyczna glownego grafika:D Tym bardziej wiec wymagania nie powinny byc wysokie - cos tu wiec moze byc nie tak:E
I rządam dopisania do listy osob oczekujacych gry:E:E
Właśnie chciałem powiedzieć, że polecam ten materiał z YT. Świetnie prezentuje to, co ostatnio tak rozkminialiśmy ;)
A ogólnie to orientuje się ktoś jak wygląda sprawa z wyborem strony? Wybiera się na początku jedną z 2 stron i już? Trzeba stworzyć nową postać, żeby np. grać rebeliantami? I czy wybierając określoną sylwetkę dla postaci możemy ją zmienić, czy już jest ona do postaci przypisana na stałe?
Barthez x
bo zawsze gry z taką grafiką działają płynnie.
Borderlands z cieniami włączonymi i ustawieniami wysokimi potrafił spaść do 30klatek na 4870.
Barthez x hehe no nie ma nas wielu :)
Damian1539 z tego co wiem an temat dema to Splash damage ani nie zaprzeczylo ani nie potwierdzilo ale raczej z zaznaczeniem ze go nie bedzie....Ze wzg. na to ze nie zdecydowali sie rowniez na Betę otwarta.Jednak warto jest miec nadzieje :) jak sie pojawi to wszyscy beda szczesliwsi :) co do tych stron przed gra o ktore pytasz Barthez x to przed kazda GRĄ (nie mylic z misja) wybierasz ktora chcesz grac strona.Co do ciala to szczerze sam sie troche zakrecilem musze sprawdzic bo po prostu zapomnialem :P
Co do grafiki....Powiedzcie czy tylko to sie liczy..????w sensie ja rowniez lubie jak gra ma MEGA TURBO dopieszczona grafike(Czego spodziewam sie po najnowszym Battlefieldzie 3) itd. ale to nie jest zawsze wyznacznik dobrej gry nie sadzicie???Ludzie teraz graja w jakies "angry Birds" czy tam "world of tanks" i bije to rekordy popularnosci a tak naprawde jest zrobione tak prosto jak instrukcja obslugi mlotka(nie obrazajac tworcow ani jednego ani drugiego) w calej swej prostocie wlasnie i w jakiejs tam grafice ma cos co w grze liczy sie najbardziej....MAGIA (czytaj To COS) i grywalnosc!!! Pozdro!!!
Oczywiście, że grafika nie jest najważniejsza, bo grywalność jest najważniejsza (i sama jakość gry). Ale miło też wiedzieć, że gra się prezentuje przynajmniej tak dobrze jak inne gry wydawane obecnie ;)
A co do wyboru strony - czyli klasyczny Axis?Allied? ;)
Oczywiscie tez masz racje :) wiadomo jak napisalem wczesniej tez lubie jak gra ma ladna grafike i mi piksel z tv nie wyskakuje hehehe :P a co do stron no to "po staremu" wybierasz resistance - security wskakujesz ( tak w skrocie duzym oczywiscie )
A to będzie się nam zapisywał "awatar" naszej postaci dla każdej ze stron, czy jak? Bo chyba będzie można jakoś zapisać swoją postać, a właściwie jej customizację.
Z tego co ja rozumiem to wlasnie tak jak mowisz zapisujesz swoj archetyp postaci.Wstepnie mialo byc chyba 16 slotow na postaci jesli dobrze pamietam ale zdecydowali sie ograniczyc bodajze do 10.JEsli pomylilem liczby prosze mnie poprawic!
Nie chodzi mi o samą grafikę ktora mi sie bardzo podoba ale o cala techniczna stronę gry - z BARDZO duzym naciskiem na optymalizację:E w tej chwili dla mnie to sprawa kluczowa i najważniejsza.
10 slotow to i tak chyba az za duzo:D Skoro - jak gdzies wyczytalem- maja byc 3 typy sylwetki* to nawet budujac sobie dla kazdej strony konfliktu jakas postac na kazdy typ sylwetki jeszcze zostaje:E
* Za to moze ktoś rozjasni jak to wlasnie bedzie z budowa ciala:E bo nie jestem tego pewien
3 typy sylwetki (nazwijmy je umownie duża, średnia i lekka). Duży może nosić najcięższe rodzaje broni (pewnie też jest najbardziej wytrzymały), ale ma najmniejsze możliwości ruchowe. Średniak może nosić jakieś tam w miarę ciężkie karabinki no i ma też większe pole do popisu jeśli chodzi o ruchliwość. Najlżejszy może się popisać niezłymi akrobacjami i szybkością, ale też może nosić tylko jakąś najlżejszą broń (pistolety maszynowe?), ale za to jest też pewnie najmniej wytrzymały :)
no to tak jak myslalem - wydaje mi sie, ze powinno byc powiazanie przynajmniej czesciowe sylwetki z klasą naszego wojaka - przykladowo(dobra - to jedyny przykład:D) - rolą żołnierza oprocz zaopatrzenia ma byc zwiekszona siła ognia - czyli ja rozumiem ze bedzie mogl nosic wieksze gnaty. Wiec grajac tą klasą jednoczesnie mając wojaka z nikłą posturą nie będzie można nosic ciezkiej broni? Pokręcone to troche
No być może tak to właśnie będzie wyglądało. Ale przecież mówiliśmy, że klasa nie ma znaczenia i nie wiąże się z tym jakiej broni używamy ;) Możemy mieć wojaka, posługującego się snajperką ;)
niby ok ale jakies ograniczenia raczej muszą być. W drugą stronę raczej juz nie powinno to dzialac - czyli covert ops nie powinien mieć dostępu do broni ciężkiej (ktora powinna byc zarezerwowana tylko dla żołnierza) - jakis ekwipunek unikalny kazda z klas musi miec - nie ma watpliwosci:E
Jesli chodzi o przypisane rzeczy do klasy to przypisane bedziesz mial zdolnosci.I w sumie to jest to co klasy bedzie odroznialo najbardziej na jednym z wideo jest info ze do 5 lvl u rozwijasz atrybuty ogollne( i oczywiscie nie mozesz odblokowac wszystkich wiec trzeba uwazac w co inwestujesz punkt) nastepne lvle juz wyzsze przypisujesz do bezposredniej klasy ktora grasz.
Szarzasty tak jak ty piszesz ze cyt.:"Wiec grajac tą klasą jednoczesnie mając wojaka z nikłą posturą nie będzie można nosic ciezkiej broni? Pokręcone to troche" Nie do konca sie z toba zgodze ...dlaczego? A no dlatego ze jakbym zobaczyl goscia "malego ,chudego" z wielkim mini gunem uzywajacego wszystkich dostepnych akrobacji tylko dlatego ze jest "wojakiem" bylo by to troche nie fair w porownaniu do innych nie sadzisz?
Czyli jak to jest z tym rozwijaniem postaci, atrybutami i lvlami? Może ktoś to bardziej przybliżyć? Do 5 lvl jakieś ogólne, a później dla danej postaci? Ale co to "dana postać" ?:)
Bartezie X :D no wlasnie chodzi o to ze do konca tego 5 lvlu zmieniasz sobie klasy i grasz ktorym to tylko chcesz i wybierasz przez ta ktora gra ci sie najlepiej a po 5 lvlu rozwijasz juz konkretne umiejetnosci dla konkretnej klasy.(Czyli po 5 lvlu grajac zolnierzem po osiagniecu lvlu bedziesz mial dostepne nazwijmy to " Drzewko" umiejetnosci zolnierza i tam juz sobie dzialasz i rozwijasz. Tak to tlumaczyli jeszcze jakis czas temu i wydaje mi sie ze chyba to nie uleglo to zmianie!
Szarzasty: sorry nie skumalem po 12 godzinach w robocie mozgownica wolniej pracuje :P
Bartez x mam odpowiedz od "kompendium" wiedzy o Brinku :) na temat tych zmian wielkosci typu ciala o ktore pytales....
- Mozesz zmian typ ciala miedzy meczami
-Kazdy twoj charakter posiada tak jakby dwie wersje : Security/Resistance
-Prawodopodobnie (nie daje sobie glowy za to uciac) bedzie tak ze keidy odblokowujesz wszystie bronie i dodatki do nich to kazdy z twoich charakterow ma juz pozniej do nich dostep
- Ciuchy i elementy ubioru dostajesz za zdobyte punkty Exp dlatego to juz jest przypisane do danego charakteru ktorym grasz. Pozdro!
Dzięki za odp :) No to fajnie w sumie. Oby tego odblokowywania starczyło na jak najdłużej, żeby zawsze był w grze jakiś cel do zdobycia/odblokowania. A poza tym to i tak, żeby gra była na tyle dobra i wciągająca, żeby grało się fajnie i chciało się grać nawet bez tych dodatków (jak w klasycznym ET) ;)
hehe Zycze tego Tobie ,Sobie i innym czekajacym na ta gra jak i po prostu fanom FPS-ow
Molpi pisalismy o Demie wyzej :) w skrocie...raczej nie bedzie jednak oficjalnie Splash Damage tego nie powiedzialo....
Co do ciekawostek oto liczba najwiekszej ilosci pre orderow w US:http://www.vgchartz.com/preorders.php?date=40657
Wynik cieszy(przynajmniej mnie) jak na zupelnie nowa gre ! A ty?! zamowiles juz swoje pre order?? :P (powinienem odpowiadac za dystrybucje tej gry hahaha :) )
Ja sie zastanawiam na preorderem własnie :d brakuje mi jakiejś spoko gierki do postrzelania w wolnych chwilach ;d tak w ciemno to trudno mi podjąć decyzje..
obawy zrozumiale :D ryzyko zawsze jest :) ale trzeba wierzyc ze bedzie dobrze :) Mniej wiecej wiadomo czego mozna sie spodziewac ogladajac jedne z najswiezszych filmikow w sieci na temat gry.I do mnie te filmiki przemawiaja w 100% , przemawiaja na tyle zeby zamowic w pre orderze i sprobowac tej gry .
Ja zamówiłem preorder - ryzyko. Tak samo zaryzykowałem przy Homefront i wtopa.
Ale grę będę trzymał w folii przez jakiś czas i jeśli okaże się, że to lipa to sprzedam jako nówkę :)
Jak 13.05 dostane (PS3)swoja kopie i pogram to napisze swoja obiektywna opinie :)
wow gra wygląda bardzo zachęcająco :D teraz tylko decyzja czy zamówić z gramPL czy z ultimy :D
Filmik rewelka jak zawsze. co do zamowienia nie chce robic reklamy ale wybralem ta opcje ktora wymieniles jako pierwsza.
HA HA HA!!! Gosc powaznie lata w japonkach ;D :D
Konkretnie chyba nigdzie nie mowili ile dokladnie ma byc...ale bedzie ich bardzo BARDZO duzo!!
Jeszcze dodatkowe mają być w DLC. Na MUVE.pl za pre-order jest DLC z ubrankami z logiem Doom'a :P
Może, by zrobił ktoś jakiś bardziej oficjalny wątek, bo trochę to jak spam wygląda. :)
Ale w sensie co znaczy ze bardziej oficjalny???w tym watku umieszczane jest wszystko co dotyczy gry :) a co do ciuchow "dooma" to kazdy pre order ma jakies ciekawe elementy :) ogolnie sa 4 pre ordery :
- Spec Ops
- Fallout
- Psycho
- Doom
tutaj mozna zobaczyc co kazdy zawiera :
http://www.youtube.com/watch?v=uBIsHwNmhY4
Ha a ja preorder sobie zamowilem w empiku:E po to zeby ew. mieć wlasnie dodatkowy ciuch (troche szkoda bo ciuch z fallouta - dodawany do preordera z empiku- najmniej mnie interesuje [ Psycho wygląda wyjątkowo zacnie] - z opcją odbioru w salonie - dzięki czemu nie place nic za przesylkę i w razie gdyby gra mi nie poszla po prostu nie odbiorę jej i nic nie stracę:E Jest to możliwe dzieki temu ze dopiero w pt jest premiera u nas a w USA juz 3 dni wczesniej wiec spokojnie bedzie czas aby wyprobowac amerykanskie demo
Oczywiscie takie praktyki są niefair i zdecydowanie je potepiam!
w gram . pl jest spec ops. W sumie to wygląda biednie w porównaniu z innymi, ale źle nie jest :)
Bartez x t juz chyba kwestia gustu kto jaki bierze pre order ( MEGA FANI Dooma i Fallouta wiadomo co wybiora :D ) mi osobiscie podoba sie Spec ops ze wzgledu na fajny wizerunek tej maski oraz ten pistolet maszynowy (wydaje mi se ze moze byc fajny).
P.S. Szarzasty ty "szczwany Lisie" ;D ;D Ladnie zes to sobie wymyslil!!:) Jesli bedziesz mial cos wczesniej to liczymy (chyba moge powiedziec za ogol zainteresowanej ekipy) na jakies wrazenia - recenzje z rozgrywki ??? :) Pozdro!
Hmmm... no zależy. Maska może i fajna, no i dobre to, że dostajemy nową broń, a nie tylko skin na nią, tak jak np. w Doomie.
Mam nadzieję, że te dodatki z pre orderów naprawdę będą unikatowe i że nie udostępnią ich potem w jakimś dlc.
a tak z innej beczki ...nie wiem jak wy ale lubie ogladac wideo robione przez chlopakow z tvgry.pl jednak boli mnie jedna rzecz....mianowicie dlaczego tak malo info daja na temat Brink-a i nie interesuja sie tym tytulem :(??? maja dwie krotke informacje.....a mogli by tej grze naprawde poswiecic chwile....uwazam ze warto....
Ogólnie wypuszczają bardzo duzo gameplaya - widocznie taki sposob na promocję tytułu(może wydawca chce sprawdzić czy warto - w koncu koszty promocji w takim wypadku znacznie mniejsze:E) a możliwość poznania tytułu relatywnie duża (porównując do zupelnie oderwanych od rzeczywistosci zapowiedzi i nic nie mowiacych trailerow w przypadku innych gier:E).
Ten najnowszy wypuszczony film dobrze skrojony:E Takie najwazniejsze cechy gameplaya. Przestaje sie bać o system poruszania się - wygląda to na naturalne i po prostu bedzie mozna wedrowac po mapie jak sie chce (balem sie ze cala sztuczka z pokonywaniem terenowych przeszkod bedzie po prostu polegala na tym ze w scisle okreslonych miejscach na mapie i nigdzie indziej wciska sie klawisz -->animacja--> przeszkoda pokonana i tyle - takie tam QTE). Za to jedno czemu nie do konca ufam to te wslizgi w przeciwnika:E wyglada to tak jakby wystarczylo trafic oponenta dobrze slizgiem-->obezwładnić-->dobić i nie ma jak sie przed tym bronic. Zeby rozgrywka przypadkiem nie polegala na tym, ze kazdy tylko szuka dobrej okazji do slizgania sie:D i wszyscy na serwerze beda sie slizgac:E
Mi się podoba to, że sama gra naprawdę mocno mi przypomina ET (nawet komunikaty radiowe :P).
Mi się podoba to, że sama gra naprawdę mocno mi przypomina ET (nawet komunikaty radiowe :P).
+1
gdyby nie to ze jest szansa na to iz bedzie to podobne do ET to bym sie nawet tym nie zainteresowal:E
No i mi rowniez podoba sie wszystko w nowym gameplayu :D Co do ilosci filmikow to jest napisane "series" i tak sadzilem ze bedzie ich pare , jednak nie myslalem ze beda je wypuszczac codziennie :D !!
o do tych wslizgow to jak lezysz na glebie to mozesz strzelac tam jest taki motyw chyba na filmiku.Nie mniej jednak nie sadze zeby te wslizgi popsuly rozgrywke wydaje mi sie ze do tego bedzie potrzebne miejsce itd. bo zakladam ze ta gra bedzie bardziej druzynowa niz powiedzmy CoD wiec jak polecisz walnac wslizg to kumpel kolesia ktorego przewrocisz wpakuje w ciebie 2 magazynki :P . No jak dla mnie wszystko wyglada naprawde DOBRZE.
o do tych wslizgow to jak lezysz na glebie to mozesz strzelac tam jest taki motyw chyba na filmiku
2:35
http://www.youtube.com/watch?v=rk1qBC0R60I
Może jakiś watek oficjalny? :)
No tak - to teraz pytanie dlaczego podcięty koleś tak długo leży na glebie?:E Nie powinien przypadkiem od razu sie podniesc?:E
Może to zależy od tego, że jak ktoś Cię "skosi" to musisz wcisnąć jakiś klawisz ruchu (WSAD), żeby się podnieść? ;) ALbo koleś, który leżał był ranny? Choć wtedy chyba nie można strzelać.
Koles lezy bo zapewne jest ranny i uzywa zdolnosci
Niektórzy piszą, że gra jest bardzo podobna do ET, może ktoś w skrócie powiedzieć dlaczego? :)
Bo robi ją to samo studio? :P
A tak serio - masz 4 klasy, nie chodzi o samo zabijanie, ale o wykonywanie misji, gra ma skupiać się głównie na współpracy zespołowej i, jak ostatnio stwierdziłem, nawet głosy postaci (komunikaty radiowe) przypominają te z ET.
Bartezie x ladnie zes to napisal :) i rowniez zgadzam sie z toba :) Pozdro!
Może ktoś powiedzieć na jakim silniku śmiga Brink?
No to grubo, a Rage na jakim silniku jest tworzony? Też na ID techu 4?
To ja się boje pomyśleć jak Rage będzie wyglądało :)
Ciekawe tylko dlaczego ten iTech 4 ma takie wysokie wymagania sprzętowe... Może to przesadzone?
1. Bo jednak postęp jest baaardzo duży - widać.
2. Lenistwo programistów :E komu by sie chcialo pracować nad optymalizacją. gra i tak juz wychodzi i wychodzi...
http://www.youtube.com/watch?v=aH17KhUSG40 u naszych zachodnich sasiadów nawet reklama telewizyjna jest. Moze to u nas taka bieda promocyjna tylko:E
A oficjalna, światowa premiera gry juz za tydzień:)
Super znalezisko szarzasty! Dzieki
generalnie polecam odwiedzać oficjalne forum;) http://forums.bethsoft.com/index.php?/forum/56-brink-general-discussion/ sporo rzeczy idzie sie dowiedzieć i znalezc wlasnie takie ciekawostki
nowy filmik na oficjalnej stronie :) http://brinkthegame.com/media/videos/
filmiki filmikami - juz duzo ich bylo (niektore w sumie tak jak ten najnowszy...po co?:E) a tu potrzebna jest gra^^. 10 dni...
Te filmiki instruktażowe powinny być dodane do pudełka jako bonus dvd zamiast, albo obok, instrukcji :)
No wlasnie juz by mogl byc 10 i PSN powinien dzialac!!!
no bo i o czym tu mowic skoro tyle zostalo powiedziane?:E Juz tylko mozna przeczekać ten tydzień;) (albo tak jak i ja - codziennie sprawdzac czy gra nie jest dostepna u dystrybutorow alternatywnych)
Tak dobrze sie mi zlozylo ze premiera Brink to akurat koniec wszystkich powazniejszych matur:E
Brink w tłoczni :)
Kurde, też bym tak chciał mieć wolne :P A przede mną, po premierze Brink, jeszcze będzie ostatni egzamin i obrona... :(
no - i to to jest dobra wiadomosć, w pytę dobra
spoiler start
może wreszcie cos wyplynie:D
spoiler stop
Ja juz mam zalatwione wolne na przyszly weekend zeby w spokoju sobie popykac :) mam nadzieje ze mimo ogolnego sceptyzmu do BRINK-a u nas w kraju gra sprzeda sie dosc dobrze i bedzie mozna pograc z rodakami :)
ja mam nadzieje na pogranie z kimkolwiek:E licze przede wszystkim ze spolecznosc nie bedzie duza ale bedzie stała i gra nie zdechnie tak szybko jak IMO wyjatkowo dobre Quake Wars. No i mogloby wreszcie juz wyjsc:D
ahh no to jeszcze ja za wczasu pochwalę się swoim kontem steam (bo w koncu gra bedzie z dobrodziejstw steama korzystac:)) co by pozniej sie nie szukać bo i licze, ze pogramy czasem razem.
http://steamcommunity.com/profiles/76561198027471039
no i jak ktos ma jakies wtyki ze gra "gdzieś pojawiła się wczesniej" :D to niech się pochwali;) wszak i tak kazdy tu zamierza kupic oryginał.
Nie moglem wyslac zaproszenia do znajomych(albo nie umiem jestem swiezak na STAEM-ie) wyslalem do grupy BRINK ;P jakby co to moj nick na STEAM to Lorin_85. Pozdro!
http://www.youtube.com/watch?v=RMormSP6CPo&feature=player_embedded
Fajne porównanie, na którym możemu spobie zobaczyć jak wyglądają elementy parkouru w grze i jak się to ma do rzeczywistości :) Fajnie wygląda imo i jedno i drugie :P Szkoda tylko, że w Brink widzieliśmy same ręce, a nie było tego samego z perspektywy 3os, bo na filmie z prawdziwego życia cały czas kogoś tam z przodu jednak widzieliśmy.
Swoją drogą chętnie bym zobaczył wszystkie animacje.
z innej beczki to konsolowe wersje(i nie tylko?) zaczynają już pływać po jakichs tam zatokach i takich tam róznych w internecie:E
To może jakieś gameplaye chociaż będą? :P
A poza tym to teraz niestety zrobiła się moda na używanie określenia "demo"...
trzeba sobie radzić skoro producent nie pomyslal i nie wypuścił normalnego dema:E
Jakby ktoś tu wpadł na jakiś review to "pyknijcie" linka, wciąż nie zamówiłem pre-ordera bo chcę przeczytać co o grze sądzą gracze ;]
http://www.youtube.com/watch?v=NrqhykRsKVI&feature=player_embedded
Premierowy zwiastun. Trzeba przyznać, że im wyszedł. Jest moc :P
Przetłumacznone wywiady dla nie kumajacych angielskiego
http://thebrink.pl/news/53-brink-community-qaa-cz-1.html
http://thebrink.pl/news/56-brink-community-qaa-czesc-2.html
No i najwazniejsze czyli najnowszy trailer
http://www.youtube.com/watch?v=YjRJfECOQTA
Aleś się czarnuszku nakręcił :D
Widziałem przed chwilą launch trailer. Ot mix TF2 z gameplayowo-wizualną esencją z Mirror's Edge.
Nierozumiem dlaczego wszyscy porownja Brinka do TF2? Przeciez caly ten gameplay z podzialem na klasy pochodzi z innej gry tego studia czyli ET, a z ktorego sobie TF2 sporo zapozyczylo. Ale jak zwykle ludzie obejrza jeden filmik i juz sa znawcami
Jeśli ten schemat pochodziłby z produkcji z 96 roku to również mielibyśmy ją wygrzebywać przy analizowaniu Brinka? Patrząc na niego widzisz ET czy TF2? Ale tak szczerze.
I jakie ma to znaczenie? Chodzi po prostu o model rozgrywki a nie tytuły, znawco.
JotJot - nie masz racji. Nigdzie jeszcze nie zauwazylem zeby ktos porównal Brinka do TF2 - bo zbyt wiele rozni obie gry. Za to do ET jest porownywany co krok. Bo wlasnie chodzi o model rozgrywki który jest podobny do tego z ET.
Joystiq – 2/5
IGN – 6/10
Eurogamer – 8/10
1UP – D
Destructoid – 7.5/10
Gaming Today – 88%
JPS – 3/5
GamesRadar – 8/10
CVG – 8/10
Coś średniawo wychodzi póki co.
Recenzja z IGN:
Set in a nearby future, Brink attempts to do something different with multiplayer gaming by focusing on free-running and parkour. With some good ideas, Brink borders on fun, but its repetition, lack of depth, and graphical problems keep it from being a real contender.
Brink is set atop a floating city called The Ark that has been isolated for over twenty years. A bastion for surviving humans, the Ark is split into two zones, one guarded by security forces, the other by rebels. Brink immediately asks you to choose a side, but, you can take your persistent character through both sides of the bland story, making it pointless. In fact, during character creation, the only permanent choice is a character's facial appearance and their tattoos. Beyond that, you can change your size, look, weapons, class, and faction on a whim. This makes starting multiple characters almost irrelevant, except that experience maxes out at level 20.
There are four classes in Brink, but there's a disappointing lack of definition between them. Due to the nature of Brink's maps, classes require constant changing. One objective might need repairs from an Engineer, while another might have a Medic heal a VIP. But classes don't really play differently. I was often confused when I couldn't drop a turret only to remember I was a Soldier, a class with a different set of skills. There's not much of a chance to pick and master a favorite class.
Brink's one shining aspect is SMART (Smooth Movement Across Random Terrain). Using SMART, holding a single button lets you navigate up walls, over obstacles, and through the game world. Depending on your body size, you can do more or less with movement, but overall this finesse is fantastic. Nothing in Brink feels quite as good as sliding under gunfire into someone, taking them out with a shotgun.
However, it's easy to forget which size your character is in first-person perspective, as movement abilities don't change dramatically. While the Large size allows miniguns and shotguns, they still move only slightly slower than the Medium size. Only Small characters can really burst through levels, leaping off of walls and finding clever passageways.
Brink offers 50 skills to unlock, but only 20 are assigned to a specific character. While some high-level skills can really augment how the game is played, such as the Cortex Bomb or firing while incapacitated, a first level player can generally compete with a twentieth level player if they know FPS games. No skill choice is set in stone, so the ability to reassign points at any given time is available.
Brink gives experience upon completing objectives, killing enemies, and helping the team. There is no incentive to become a lone wolf -- there are more points for reviving a teammate than going it alone. Brink's lack of stat tracking is glaring, though. The official website holds some info, but otherwise level, kills, deaths, and successes are hidden -- those of other players too.
While Brink's campaign explains both sides of story, the missions don't need to be played in order. Brink's entire campaign can be played solo or online. Any gaps in a match's player count are filled in with bots, which can't really compete with the real thing. The AI always makes a full team push to their objective at the last second, so you always know where to be.
You can jump sides at any point outside of a mission, and even general multiplayer just presents the same set of missions, shuffled like a deck of cards. Cut-scenes vaguely indicate a reason to fight. Each faction has a leader and a goal, but neither is very interesting, and the player merely shows up as a background character as other NPCs discuss mission plans and story details.
There are eight maps in Brink, and depending on the faction, the goals are slightly different. Teams either place explosives, hack devices, escort a VIP, or operate machinery on one side, or simply do the opposite for the other faction. Unfortunately, there are only so many ways to tackle these same objectives time and time again on a small number of maps.
Brink's objectives are repetitive, but the level design is better. Because different sizes of characters allow access to different areas, discovering the full breadth of a map will take quite a while. But again, since objective locations never change, I realized there are a finite number of ways to get things done, and grew weary of certain maps. With a game dedicated to the online experience, there truly needs to be more content in this department.
Time plays a huge factor in every match of Brink. While a bomb timer makes sense, there are some truly odd design choices based on an arbitrary ticking clock. For example, when one team needs to save a VIP, the other team's job is to stop them. But when downing the VIP, the team must guard the body lying on the ground for up to ten minutes, just keeping the enemy at bay and waiting for the clock to run out like it's the end of their shift. The waiting is frustrating, especially when dominating a match or if stuck helplessly battling a talented team.
At least the visual design of the overall package looks cool. Brink's elongated characters have a style all their own and leveling up unlocks new clothing options. However, while the art design is cool, the graphical execution isn't on par. During play, Brink suffers from pixelated lines and a murky look, making for a downright ugly game at times. Textures often fail to load properly, and with colored outlines on your teammates and the enemy, the detail in everyone's dress is obscured most of the time. While Bethesda and Splash Damage have promised a day one patch to correct some graphical problems, I can't see the general visual issues being fixed.
Closing Comments
An online shooter needs variety, depth, and addictiveness to succeed over the long term. Brink might find a niche with some hardcore fans, but it isn’t for everyone. I'd love to see more of the parkour gameplay, but one mechanic isn't enough to carry an entire game. Brink has heart, but the overall package is lacking.
7.5 Presentation
The style and world of Brink look cool, from the unique characters to the appearance choices and menus.
6.5 Graphics
Once inside the game, Brink’s world suffers from pixelated lines, murky colors, and an almost greased-lens effect.
6.5 Sound
The music and sound effects do a decent job of presenting the game, but bigger actions like explosions just don’t deliver.
6.0 Gameplay
Moving through the world using the SMART system works great, but the repetitive objectives simply grow tiresome.
5.5 Lasting Appeal
Maxing out a character in a matter of days is just too quick. While you can adjust your skills, the repetition of objectives and the fight don’t make this a game you can really hang on to.
6/10
Nowego Coda będziesz tez porównywal do Crysisa 2, no bo przeciez Crysis bardzo sie do niego upodobnil? W 2007 Splash Damage wydalo Quake Wars, które tak jak ET i Brink ma praktycznie ten sam gameplay, wiec nie trzeba sie nawet zbyt daleko cofac. Myslalem, że twoja analiza odnosila sie do rozgrywki, wiec porownywanie jej do TF2 jest błędem, a przynajmniej tytul ten nie powinien sie pojawic jako glowne porownanie. Ale oczywiscie tak jak mowilem - ignoranci obejrzą filmik - styl graficzny zblizony do TF2 wiec gra to TF2.
dajcie sobie spokój z tymi recenzjami ;d te wszystkie gówniane serwisy oceniają grę w singlu... Kupujcie Brinka żeby grac głownie w singla czy multi?
Molpi -> Po to, aby grać w singlu.
Brink jak na razie ma 71% metacritic, więc jest to pewnie coś na poziomie Homefronta... Czyli słabizna.
Brink jak na razie ma 71% metacritic, więc jest to pewnie coś na poziomie Homefronta... Czyli słabizna.
Dawno się tak nie uśmiałem.
A sam Brink może wyjść całkiem fajnie, niezależnie od ocen, które zresztą aż tak tragiczne nie są - w niejedną grę ocenioną na 6/10 (zwłaszcza przez kretynów z IGN) grało mi się świetnie - choć oczywiście sama gra taka świetna pewnie nie była.
(zwłaszcza przez kretynów z IGN)
Dawno się tak nie uśmiałem. :)
to jest jakiś żart?
NIE. Brink od początku był zapowiadany jako gra korzystająca z singla, więc chcę/chciałem zagrać w świetnego singla. A tymczasem okazuje się ,że ten prawdopodobnie będzie przeciętny.
Choć w sumie to już przed premierą niczego wielkiego nie oczekiwałem bo gra w pewnym stopniu przypominała mi tragiczne Lost Planet 2 no i... Splash Damage, które odpowiada za przeciętniaka pt. Quake Wars.
Ale Splash Damage odpowiada także za Wolfenstein: ET, które jest... legendarne :P
Ja teraz sam zwątpiłem. Normalnie brałbym w ciemno, ale póki co anulowałem preorder i poczekam kilka dni i zobaczę jak sytuacja się rozwinie. Mam przykre doświadczenia z Homefront i wolę dmuchać na zimne.
Jezeli ktokolwiek kupuje Brinka dla singla to....... podziwiam. Od początku bylo wiadomo, że singiel to sciema czyli multi z botami tak jak i w Quake Warsach i uwazam to za duzy blad Splash Damage - powinni zrobic normalna kampanie jak np. w BF:BC2. A tak dostaja po dupie w pierwszych recenzjach, bo oceniany jest wtedy tylko singiel, ktory trudno nazwac nawet przystawka do glownego dania czyli multiplayera. A co do recenzji IGN to szanuje ze kazdy moze miec swoje zdanie, ale umieszczanie po stronie minusów powtarzalnosci misji jest nieporozumieniem, bo nie ma takiej gry w ktorej mapy do multi nie sa powtarzalne (ale zapewne ten pan sie odnosil do......singla :/)
zbyt dużo już widzialem przykladow w których recenzje swoje a życie swoje (w obydwie strony) zeby w jakims wiekszym stopniu sie nimi kierowac - szczegolnie jesli chodzi o grę stricte wieloosobową ocenianą po jednym dniu - no normalnie rotfl. Trzeba miec nierowno pod kopułą:E
Mam pełne zaufanie do SD - ET było wybitne QW bardzo dobre.
a ja sie wstrzymuje od glosu zagram w piatek i w sobote na spokojnie napisze co sadze o grze! A na krytykow z roznych stron internetowych mam gleboko Wyj.... Pozdro!
Ja normalnie jestem zmieszany :P Gra mi się nadal zarąbiście podoba, ale przez te oceny sam nie wiem... Zresztą oceny mam nawet głęboko, chodzi o to, żeby gra była popularna i żeby dobrze się sprzedała.
Wlasnie - bo sama gra będzie dobra( po przeczytaniu kilku recenzji - najwieksze minusy wyciagane z dupy - durne AI[rotfl - ciekawe czy w CSie czy BF1942 tez oceniali AI botow], mala ilosc map - bodajze 8[dla przypomnienia - Enemy Territory mialo 6 map) :F ważne zeby bylo z kim grać - bo sie ludzie jeszcze wystraszą recenzentów z koziej wólki - zreszta QW miało świetne oceny a zdechlo dosc szybko i niezrozumiale
Hej,
pomóżcie starej matce!
Chciałam dodać nowy wątek, ale nie mogę dać "opublikuj", bo nie mam takiej opcji. Mogę jedynie odpowiadać w jakichś wątkach...
Wiecie o co chodzi, może to jakieś embargo na moje nowe wątki ;)
Sorry, że post nie w temacie, ale niedawno się zarejestrowałam i jeszcze nie ogarniam tego forum:)
Wasza matka boska
No oby to się wszystko ułożyło. Chchaiłbym poznać wyniki sprzedaży z pierwszych kilku dni i zobaczyć jak to statystycznie stoi. A samo ocenianie AI? Durnota. Chociaż może to wynika z tego, że multi przenika się z singlem i czasem można grać z botami? Ale oby nie było takiej sytuacji - mam nadzieję, że zawsze dana misja będzie przepełniona żywymi graczami :)
matka_boska -> klikasz nowy wątek, piszesz, w okienku znów nowy wątek i gotowe.
Tak jak piszecie panowie! I czy mi sie wydaje czy gra jest oceniana przez pryzmat singla?! JA mimo wszystko wierze w to ze bedzie dobrze czekam z niecierpliwoscia na piatek az dostane swoja kopie popykam i szczerze stwierdze jak to jest z tym "singlem" No chyba ze PSN wroci do tego czasu to bede mial porownanie i Multi.I napisze jaka jest roznica na PS3 jest miedzy multi a singlem . Pozdro i glowy do gory :D !!
juz calkiem sporo gry pojawilo sie na YT. IMO tempo rozgrywki wygląda na dosc żółwie - na całe szczęście:D
znalazlem za to ciekawe podsumowanie jednej recenzji
An interesting experiment in online shooting, dedicated to hardcore genre fans, possibly with premade groups to enjoy it with. All the others should at least try before buying.
:D wiec tak jak przypuszczalem. Pozatym wydaje mi się ze "All the others" to nazwa ludzi których bawi MP w kolejnych częściach Modern Warfail:E Nawet sie ciesze ze oni zbytnio nie maja czego szukac w Brink:E
Looking for a deep and meaningful single player story? Then step away. Looking for an intense online shooter with more guns than Texas? Come on in, the water's fine.
No - to odnosnie jełopstwa ludzi czepiajacych sie braku fabuły:D
It's not without its faults, some of which are more serious than others, but Splash Damage achieves the impossible: a game that feels fresh in the stalest of genres.
I tu chyba tez wyczuwam delikatne nawiazanie do pewnej znanej serii gier i miliarda klonów
I cos ode mnie w takim razie w odpowiedzi na te wszystkie "negatywne" recenzje :
Shooter fans have been blasting their way through the Ark since midnight, and reviews of Brink are already pouring in. Here are a few to get started:
MSNBC (9/10): “Brink is wickedly fun.”
Eurogamer (8/10): “Brink is an exceptional team shooter, smart, supremely well balanced and with a unique, exciting art style.”
GamesRadar (8/10): “The mechanics of Brink’s shooting, free running, and objective-oriented classes and skills are fantastic.”
The Guardian (4/5): “Brink deserves to be ranked among the finest co-op games available.”
CVG (8/10): “Hidden behind Brink’s fancy new visuals and slick new style is a quintessentially old school team-based multiplayer title delivered with some noteworthy polish, real replayability and clever quirks.”
The Sixth Axis (9/10): “Looking for an intense online shooter with more guns than Texas? Come on in, the water’s fine.”
FrontTowardsGamer (9/10): “Obviously, this game is a brilliant departure from the run of the mill shooters out there. “
GameSpy (4/5): ”Brink’s greatest strength is that it presents these many tasks intuitively through an interface that constantly updates to provide players of each class with new jobs to do at the push of a button.”
Just for fun, here’s the official launch press release copied below. See you on the Ark!
Bethesda Softworks Announces Brink Available Now
Highly Anticipated Shooter Now Available in Stores
May 10, 2011 (Rockville, MD) – Bethesda Softworks®, a ZeniMax® Media company, today announced that its acclaimed first-person shooter, BrinkTM, is now available in retail stores across North America, and will go on sale in Europe on May 13. Developed at Splash Damage, the game is available for the Xbox 360® video game entertainment system from Microsoft, PlayStation®3 computer entertainment system, and Games for Windows.
“We’re excited to be getting Brink into the hands of gamers,” said Pete Hines, VP of PR and Marketing at Bethesda Softworks. “It’s clear from the response from fans who have had a chance to play the game over the last few months that fans are eager to play with and against their friends online.”
Brink, an immersive first-person shooter that blends single-player, co-op, and multiplayer gameplay into one seamless experience, was named as the ‘Game of Show’ at Eurogamer Expo 2010, while Destructoid.com proclaimed “it’s going to be one of the standout shooters of the year.”
Brink allows you to develop your character playing alone, with your friends, and against others online. Featuring dynamic battlefields, extensive customization options, and an innovative control system, Brink lets you choose your side, Security or Resistance, as you engage in heated battle for control of the Ark. Once an experimental, self-sufficient and 100% “green” habitat, the Ark is now home to the original founders, their descendants, and thousands of refugees made homeless by the rapid rise of the Earth’s oceans.
Decide the combat role you want to assume as you fight to save yourself and mankind’s last refuge, one that is on the brink of all-out civil war.
widzialem pare streamow z multi i hmm ja poczekam jeszcze tydzien lub dwa niechce sie zrobic jak z qw pogralem z 2 tyg i juz wiecej niemialem zamiaru odpalac :)
No to by zmieniało nieco sytuację :P Fajnie, że takie mają opinie. Ale sprzedaż, sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż + popularność wśród graczy + wsparcie gry po premierze + strona fanowska gry. To da jej sukces nawet, jeśli oceny będą w granicach 5/10 :)
edit. A zastanawiam się... ciekawe, czy dostanę kod na jakieś DLC (z tych preorderowych) jeśli zamówię grę po premierze. Myślicie, że od razu już to usuną?
no ja zrobie tak jak mowilem - mam zamowiony preorder w empiku z jakims tam folałt pakiem i odbiorem osobistym - ale gre sobie kupie pewnie w saturnie bo bedzie taniej i szybciej (co to za preorder jesli gre mam otrzymac pod koniec maja...)- dostane kod do dlc to anuluje preorder (albo nawet nie - tylko go nie odbiore) i włala:D
Alez jestem beszczelny:F
cóż - niestety ale ta gra nie ma jakiejkolwiek optymalizacji. Pierwszy tytuł który jest praktycznie niegrywalny na moim sprzęcie.
Możliwe ze to problemy z karta ATI :E podobno sporo osob ma podobnie.
Na moim 8800gtx512 chodzi znośnie (na najwyższych ustawieniach, 1440x900).
Bardzo ciekawe opcje dostosowania postaci, niezły styl oprawy. Co do gameplayu za wcześnie by coś powiedzieć.
JotJot - akysz! Piractwo jest be!
Po wgraniu najnowszych sterowników - no powiedzieć ze jest ok to nie mozna ale gra jest juz prawie prawie grywalna:D (ale róznica jest napraaawde duża - zyskane kilkanascie FPS)
Trzeba bedzie czekac na patche i sterowniki
A jakiego masz kompa, jeśli można wiedzieć? Powiedz coś więcej nt samej gry :)
No i ciekawe, czy w ogóle jakoś się zajmą tą optymalizacją i co to da?
ogolem mam Pentium Dual Core 2160 (aktualnie chodzi na 2,52 GHz), Radeona 4850(512 Mb pamieci) i ramy w ilości dwoch Gigabajtów i biega to wszystko na Win XP. Bardzo prawdopodobne ze slabo chodzi przez to ze to wszystko(komputer) działa według nikomu nieznanych zasad:D Dysk mam juz baaaardzo stary i mocno zasyfiony, Plyta glowna posiada chyba swiadomosc bo naprawde dziwne rzeczy potrafi wyrabiac:F wiec az tak MOIM sprzetem bym sie nie sugerowal.
Tak czy siak gralem juz w bardziej dopracowane wersje beta innych gier. Optymalizacja słaba - szczegolnie patrząc na to co gra oferuje. Mi bardzo mocno zwalnia w duzych pomieszczeniach i otwartych przestrzeniach. Lubi się zawiescić (przez pare godzin bylo ok - przed chwila 3 razy z rzedu gra stanela i sobie stoi - zupelny brak odpowiedzi), ludzie narzekaja na krasze i gubienie stworzonych postaci,BABOLE - na calej serii radeonow HD 48xx( czyli mojej) grafika sie kaszani i wygląda tak: http://i51.tinypic.com/2uftu9d.jpg wszedzie linie:E. No widać ze nie bylo betatestow. Narazie nie wyglada gra dobrze ale jesli sie chce - to da sie to naprawić-byle szybko. Podobno juz pracują nad pierwszymi łatkami - wlasnie nad problemem z radeonami i gubieniem postaci.
Techniczne niedorobki - sam gameplay wyglada za to juz na dopracowany. Tzn nie zauwazylem niczego o co moglbym sie rzucac. Gra sie bardzo dobrze.
Sama gra jest wolna( IMO kropa w kropę tempo ET) - system poruszania w sumie niezauwazalny:E Fajne ale nie jest to glowna atrakcja rozgrywki - jest dosc intuicyjne. Strzela sie niemal tak samo jak w Quake Wars - przynajmniej tak mi sie wydaje:D
Mapy sa bardzo fajne - szczegolnie podoba mi sie ta w przeszklonym pomieszczeniu na dnie oceanu i jakas taka ze slumsami:D Ogolnie Arka to ciekawe miejsce. Zadania do wykonania typowe - tu cos wysadzic, tam cos zhakowac, jeszcze gdzies indziej cos wykrasc albo eskortowac pojazd i odbic zakladnika. Mapy bardzo mi sie podobaja.
4 klasy to malo ale za to sensownie podzielone zadania. Zołnierz nie jest typem od wielkich giwer - glownie rozdaje ammo i wysadza obiekty. Nie do konca kumam jeszcze Szpiega, medykiem w ogole nie gralem.
Co do giwer - sporo ich. Nie wszystkie jeszcze odblokowalem ale sporo ich:D Niektore nie roznia sie prawie wcale inne roznia sie nieco bardziej. Ciekawostka taka - podstawowa bron chudzielca moze byc zapasowa bronia "medium body type" - podobnie jak grubas moze nosic jako zapas podstawowe gnaty pana medium. Wiezyczki - przynajmniej te na pierwszym poziomie - sa slabe - podobnie bron stacjonarna- siła ognia mniejsza lub porownywalna do tego co oferuje bron w naszych dlonach. Za to amunicja sie konczy dosc szybko wiec bron stacjonarna sie przydaje.
Imo najbardziej uniwersalny sredni typ ciala bedzie najczesciej wybierany - gruby (bardzo szkoda ze jest tylko jeden typ ciała - typowy koks a tak chcialem zagrac brodziatym panem z duzym miesniem piwnym) jest wooooolny(za to ma naprawde fajne zabawki:))) a chudzielec to totalny cieć[ale nie ogarniam jeszcze map i poruszania sie wiec nie wykorzystuje zalet tego modelu]
Mozliwosci stworzenia swojego wojaka - naprawde ogromne. w niektorych mmorpgach pewnie sa mniejsze. Co prawda na poczatku niewiele mozna wybrac(ale przegladac wszystko tak). Naprawde duzy plus.
Ktos tam probowal wcisnac jakas fabule chyba, sa nawet przerywniki filmowe - ale chuj - nie ogladam raczej:F
Podobaja mi sie bardzo niektore rozwiazania - np. nie ma rozrzucania ammo po planszy - ktos potrzebuje to zolnierz jest o tym informowany a na potrzebujacym wyswietla sie"F" - nalezy podbiec(wciskajac F nasza postac automatycznie "goni" owego gracza) wcisnac F i ammo trafia do wojaka. Tak samo inzynier rozdaje jakies buffy broni - ale nie ogarniam dokladnie o co w nich chodzi:D. Medyk nie podnosi osobiscie rannych - rzuca strzykawę a ci sami sie podnoszą ( nie traci czasu, nie jest latwo ofiara w czasie reanimacji)
Po prostu - specyficzna gra. Specyficzny styl gry - milosnicy poprzednich gier SD odnajda sie bez problemu.
Ogolnie - bardzo wciagajaca rozgrywka + totalna techniczna kicha:D Jutro kupuje i czekam na patche. SD musi nad gra jeszcze pracowac - i to intensywnie- jesli ma żyć( nie kazdy jest takim masochista jak ja - ktoremu nie przeszkadza gra w sieciowke w 15FPS:F)
Przewidywania? no niestety - to nie tego typu gry dzisiaj okupuja pierwsze miejsca w rankingach - IMO gra moze skonczyc jak QW - oby nie;)
Bardzo nie lubie wystawiac grom ocen liczbowych - bo one nie oddaja w pelni tego co myslę - jednak jakbym byl recenzentem - narazie 7,5 w skali dziesieciostopniowej(a to w moim wypadku bardzo duzo) + szansa na dodatkowy punkt jesli SD nie zawali sprawy.
Oby nie było tak jak mówisz, bo ja bym już kupił, ale właśnie boję się, że nie będzie z kim grać, a to już by była lipa totalna. Ciekawe jak tam wersja PL? :P
Dzięki za wyjaśnienie niektórych spraw :)
Ja tam mam nadzieje ze bedzie z kim grac:) Swego czasu popularność ET w Polsce byla spora - poczatkowe zainteresowanie QW takze.
Jutro jednak nie chce mi sie po sklepach latac wiec juz kupilem klucz na allegro:))
Jak tylko otrzymam klucz:E Chociaz cos mi sie wydaje ze bede gral po angielsku:F
Moze do tego czasu juz wypuszcza te patche
Screen jeszcze. Postac odbijanego zakładnika jest urzekająca:D Tyle w niej gracji umarlaka
Szarzasty dzieki za ta szybka recenzje!Ja czekam na moja kopie na ps3 ale prawdopodobnie bedzie problem bo panowie z firmy ktorej zamowilem gre sie poje.... i podali mi inny nr paczki, a z tego nr paczki wynika ze jest doreczona i nie na moje nazwisko....niestety o tej godzinie nie ma gdzie zadzwonic i sie cczegos dowiedziec....ale wiem jedno ze jak jutro nie dostane gry to zrobie gnoj!Pozdro!
Ja jestem w kropce teraz, naprawdę nie wiem co robić... Poczekam jeszcze na jakieś recenzje i Wasze opinie, ale boję się zaryzykować (powtózę to n-ty raz, ale gdyby nie mega zawód przy Homefront to na pewno bym kupił od razu, a tak staram się przemyśleć decyzję przy niepewnej grze).
Omijaj z daleka, będzie to samo co z Quake Wars, albo nawet jeszcze gorzej, bo gra to kompletny crap, zero przyjemności ze strzelania, milion rodzajów broni a i tak najlepiej strzelać z biodra ze wszystkiego, i tak działa podobnie :) w QW przynajmniej były pojazdy :D
Ta gra padnie bardzo szybko, a na chwilę obecną to zabugowane gówno do którego wszyscy tracą cierpliwość. Jedno co mi się nasuwa na usta to właśnie "I feel so homefronted...." Chyba, że kochasz odblokowywanie gadziliarda contentu przez rozwój postaci.
Mapy to malutkie przestrzenie z mnóstwem choke pointów, fizyka lepsza była chyba nawet w pierwszym quake'u :D
Rzucanie granatów... sama rozkosz... :D
Nie polecam.
Wczoraj i przedwczoraj pogralem wkoncu w Brink-a i nie zgodze sie z kolega wyzej.Mimo tego ze PSN nie dziala i nie moge cieszyc sie pelnia szczescia to jestem zadowolony z zakupu. Gra sie naprawde....dobrze.Kreator postaci fajna sprawa troche sie posmialem robiac swojego kolesia :P No ale dobra to ze gra mi sie podoba malo kogo interesuje :P to moze napisze jakie rzeczy mi przeszkadzaja w tej grze. Otoz czasami sztuczna inteligencja naszych ziomali zawodzi....sa wszedzie tam gdzie byc nie powinni a boty przeciwnej druzyny sa swietnie zorganizowane....kolejna rzecz to dogrywanie sie grafiki nie wiem jak to profesjonalnie wytlumaczyc ale czasami gra potrzebuje paru sekund zeby dograc rozmazane textury (to samo bylo w crysis 2 ) . Jesli chodzi o singleplayer....jest po prostu slaby ale wiadomo ze nie po to ta gra zostala stworzona.Kolejnym minusem jest to ze za szybko odblokowujemy wszystko....dla wyjadacza FPS-ow nie bedzie problemow z wyzwaniami i to troche boli.No i to by bylo na tyle .Tak jak Del powiedzial w "gramy" gra nie jest zla i gra sie dobrze, jednak znajdzie swoich przeciwnikow jak i zwolennikow ja podpisuje sie pod ta druga grupe i z mojej strony polecam sprawdzenie Brink-a .
no - klucz dostalem juz wczoraj ale dopiero dzisiaj zaczalem sciagac. Mam nadzieje wieczorem juz pograc troche w sieci:)
to jeszcze na pocieszenie powiem:E ze jest lepiej - nie wiem czy jest to spowodowane oryginalna wersja gry, nowym patchem czy starszymi sterownikami - ale zniknal problem z wszędobylskimi liniami i gra wyglada tak jak ma wygladac, pozatym chodzi tez nieco lepiej.
Oho - gra jednak wciaga:D Jest znacznie lepiej - zero zwiech, graficznych baboli brak, tez smiga calkiem niezle (chociaz do idealu ciagle bardzo daleko).
Mapy nie do konca wywazone chyba - bardzo mozliwe ze to kwestia tego, ze ludzie jeszcze nie wiedza dokladnie co i jak - ale to zazwyczaj strona broniaca jest górą (aktualnie nie widze mozliwosci wygrania "container city" grajac security).
Ale gra wciąga:D
No i jak tam, Panowie? :P Jakieś nowe doświadczenia, sugestie? ;) Kupować grę, czy nadal się wstrzymywać?
I jak wygląda frekwencja? Dużo osób na serwerach? Lagi są/nie ma?
Chyba najbezpieczniej - sciagnij po prostu jesli masz mozliwosc wersję z alternatywnej dystrybucji i zobacz czy ci sie podoba. Tylko tez mniej na uwadze ze taka wersja pewnie bedzie bez patcha (a w moim przypadku to naprawde sporo zmienilo) i z botami - a to tez spora roznica(np. mapy ktore z botami wydawaly sie proste teraz sa nie do wygrania:E - ale to IMO nadal wina graczy- nie kazdy sie z gra ograł) i ogolnie jednak namiastka. Chociaz jak patrzę na twoją sygnaturkę to nie powinno byc najmniejszego problemu.
Wyszukiwarka w grze(ponoć lipna - lepiej szukac serwerow z poziomu steama)pokazuje ok 1000 serwerów. Wrazenia liczba nie robi ale zle tez nie jest. Narazie mozna sobie w serwerach przebierac:E (jest nawet kilka polskich). Lagów nie zauwazylem.
A czyli patch już wyszedł? Zmienił coś z optymalizacją ? :) Bo czytałem o nim, ale nic nie było mowy o poprawie optymalizacji. No i - czy na kartach ATI/AMD nadal są problemy z wyświetlaniem grafiki?
Optymalizacja nadal jest kiepska(moze sie to jeszcze zmieni - nie wiem w jakim stopniu) ale juz nie lezy i kwiczy. Ja juz nie mam zadnych problemow z wyswietlaniem grafiki.
Hmmm, a myślisz, że zajmą się nią?
No dobra, w takim razie zamawiam Brinka - odbiorę we wtorek. Ale zakupy będą :P We wtorek kupuję Wieśka, Brinka i Crysisa 2...
szczerze? nie mam pojęcia-nie pracuję dla SD:E Splash Damage akurat zazwyczaj bylo wdziecznym studiem(w koncu szykuja darmowe DLC) wiec moze.
I news z ostatniej chwili - ze mnie to jednak jest idiota:D Na piracie gralem na zmniejszonych detalach - zmniejszylem zeby dalo sie w ogole grac. Instalujac oryginal nawet nie zajrzalem do opcji bo myslalem ze beda ustawione tak jak na piracie - a tu niespodzianka:D wystarczylo zmniejszych jakosc tekstur z high na medium i wylaczyc blur zeby gra chodzila juz calkiem plynnie (drobne, chwilowe spadki w bardziej wymagajacych sytuacjach) :D w sumie teraz gra juz chodzi calkiem niezle dla mnie (tyle ze ja nie mam oka i powyzej 25FPS juz nie rozrozniam;)) - na to co prezentuje wolalbym zeby jednak na mojej karcie chodzila na High ale moze kiedys:D
Naprawde musialbys byc jakims pechowcem zeby na sprzecie z sygnatury nie pociagnac Brinka w maksymalnych ustawieniach w zadowalajacej wydajnosci
No oby, oby :) Żebym tylko późiej nie żałował, że przez Brinka kupię DIRT 3 nie w dniu premiery, a dopiero w czerwcu :P
Chryste... od początku roku prócz Brinka kupilem jedna gre(Call of Juarez za 20zł) i jak kupie jeszcze jedna do konca roku owego to bedzie dobrze:E
No jestem kolekcjonerem i już :P Nawet dziewczyna uszanowała moją trzecią pasję (po F1 i motoryzacji) i kupuje mi gry :D
witam serdecznie!
jeśli ktoś ma xbox360 i gra na nim w Brink'a, to nich śmiało dodaje mnie do znajomych, bo chętnie pograł bym razem z kimś, dlatego że SI w tej grze to jeden wielki BULLSHIT! :D
mój nick na Xboxie - Bakunek800
Ja może kupię za tydzień na X360, ale nie gwarantuję, że będę lepszy od SI. :D
da Vinci - co do bycia lepszym od SI, nie mam do tego wątpliwości! :D
Dobra, kupiłem dzisiaj Brink'a za 180 zł na X360. Jakby ktoś chciał grać to proszę poczekać do soboty, bo muszę nabić trochę skilla. :)
da Vinci - w sobote to ja bede popierniczal w L.A Noir! :)
zapros mnie do znajomych, moze uda mi sie ciebie namowic na granie juz dzisiaj :)
gamertag - Bakunek800
Mam już Brink, ale niestety póki co nawał pracy i nauki nie pozwoli mi zainstalować gry :(
Tak btw - dzisiejsze zakupy, m.in. Brink :)
Tak tylko to mnie wkurza jakie są wymogi na pc :
Quad Core i5 2.66 GHz, 3 GB RAM(4 GB RAM Win 7 i Vista ), karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 460 lub lepsza); 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Skriny!:E
Niestety - troche mi szkoda tej mapki - bo wyglada bardzo fajnie, jest spora, ciekawa. Niestety kiepsko na niej z wydajnoscia i przede wszystkim - wystarcza mała roznica w poziomie druzyn zeby security nie zdołało nawet wysadzic bramy. Zazwyczaj zbieraja niezłe baty.
eeee dupa - ostatni się nie dodał:<
jak ktos chce razem postrzelac - zapraszam, zazwyczaj gram wieczorami do 2-3
nie chwalac sie chyba coraz bardziej zaczynam ogarniac o co chodzi i co sie dzieje na mapach:E
No a po wyeliminowaniu bugow zwiazanych z grafika niech SD koniecznie zajmie sie babolami z dzwiekiem! Bo strasznie przeszkadza - niektore mapy przez to niemal niegrywalne(do tego dzisiaj raz stracil mi sie dzwiek nawet na container city! pierwszy raz)
kolejny screen - bardzo fajny wojak:E
Szkoda ze GOL nie pokusił się o zrecenzowanie Brinka
działa:E
Wreszcie koniec problemow z dzwiekiem + kilka innych mniejszych lub wiekszych usprawnien.
Ja postanowilem sobie od nowa zbudowac swoja postac - sprzedalem wszystkie umiejetnosci i z 100% żołnierza stalem sie 100% medykiem bo juz mnie wkurza ciagle zbyt mala ilosc medykow na serwerach:E (a przynajmniej zbyt duza zolnierzy)
BRINK kupiony, idę ogarniać co to w ogóle ;D
Snakepit --> daj jakieś namiary na Twoje konto Steam to możemy kiedyś pograć - a gra się przyjemnie :)
gra sie przyjemnie.
Z checia pogralbym razem bo nawet maly ale zgrany fireteam potrafi siac popłoch i wygrywac niewygrywalne mapy. Mimo ze ogol graczy chyba niezle ogarnia teamplay na pubach(jeszcze)