Bledner. Przenikające się modele.

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
18.07.2015 17:41
skrzychu
1
odpowiedz
skrzychu
51
Pretorianin
Image

Bledner. Przenikające się modele.

Witam . mam problem z Blenderem. Otóż ostatnio robię postać do gry i w trakcie tworzenia hełmu , zapomniałem wyłączyć mirror . po dłuższym czasie zorientowałem się właśnie że nie wyłączyłem mirror-a tylko zaakceptowałem lustrzane odbicie . teraz podczas renderowania tworzy mi się takie coś : da się to jakoś ukryć? czy muszę po prostu ręcznie wszystko usuwać ? proszę o pomoc.

19.07.2015 10:21
2
odpowiedz
Lutz
173
Legend

Pewnie masz dwi takie same geometrie na tych samych wspolrzednych.
Nie mam pojęcia jak to działa w blenderze, ale musisz szukać czegoś co łączy punkty o tych samych wspolrzednych - optimize, unify, reduce coś w tym stylu

19.07.2015 11:01
skrzychu
3
odpowiedz
skrzychu
51
Pretorianin

problem w tym. że nie mogę takiej podobnej opcji znaleźć, od wczoraj szukam sposobu ale nie mogę znaleźć . nie ma jakiegoś modifera albo opcji żeby usunąć przenikające się modele?

19.07.2015 12:23
4
odpowiedz
Lutz
173
Legend

na blenderartist sugeruja uzywanie decimate z ustawieniami 90 stopni threshold

Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl