Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Batman Arkham City problem z misją

10.04.2012 17:03
😊
1
bartoszek93
4
Legionista

Batman Arkham City problem z misją

Witam! Czy kto może dać mi wskazówkę jak przejsć misję "Włam się do biura Jokera w strefie załadunku" ? Otrzymałem już impuls magnetyczny, mam 2 silniki, które mogę uruchomić lecz gdy je uruchamiam nic się nie zmienia niestety, ponadto są jeszcze dostępne jedne zamknięte drzwi... Siedzę już nad tym cały tydzień i nic nie przychodzi mi do głowy, kto mógłby pomóc? Będę bardzo wdzięczny za pomoc!

10.04.2012 17:05
nagytow
2
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Zainteresuj sie silnikami i wiszacym hakiem :)

10.04.2012 17:06
3
odpowiedz
bartoszek93
4
Legionista

hmm no to mam 2 silniki jeden na widoku, drugi za drzwiami... mam je uruchomić jednocześnie?

10.04.2012 17:10
nagytow
4
odpowiedz
nagytow
146
Firestarter

Zauwaz, ze impuls elektryczny ma dwa ladunki: + i -. Uzywajac minusa na jednym z silnikow wprawisz w ruch wiszacy hak.

10.04.2012 17:10
5
odpowiedz
zanonimizowany701852
33
Generał

Udaj się do wschodniej części komory wytopu i odszukaj zamknięte drzwi #1. Wybierz z inwentarza pozyskany niedawno impuls elektryczny i wymierz (przytrzymanie lewego triggera) w znajdujący się nad drzwiami silnik przemysłowy #2. Wciśnij teraz przycisk RB, dzięki czemu wyślesz impuls i uaktywnisz silnik na krótką chwilę.

Zauważ, że możesz skorzystać z nowo odblokowanego przejścia. Powtórz opisane powyżej czynności po znalezieniu się przy drugich zamkniętych drzwiach #1, a więc wyślij impuls w stronę silnika. Możesz już podejść do drzwi i je otworzyć, powracając do linii montażowej. Tu na początek skorzystaj z haka #2, po czym wejdź do szybu wentylacyjnego.

Przejdź do sąsiedniego pomieszczenia i zauważ, że pojawiło się tu czterech nowych przeciwników. Ostrożnie wyjdź z szybu. Gra zaproponuje Ci w tym miejscu przetestowanie ofensywnego trybu działania impulsu elektrycznego (jednoczesne wciśnięcie lewego triggera i przycisku B) #1, ale o wiele lepiej jest skorzystać z tradycyjnych metod. Ogłusz dwóch pierwszych przeciwników atakiem z zaskoczenia #2 i następnie rozpraw się z dwoma kolejnymi bandytami.

Możesz już ruszać na wschód i następnie skręcić na północ, korzystając po drodze z drzwi lub przeskakując przez okiennice. Docelowo musisz powrócić do głównego pomieszczenia w strefie załadunku #1. Skieruj się do jego centralnej części i wysłuchaj kolejnej rozmowy z Harley Quinn #2.

Przed Tobą zagadka, której założeniem jest odblokowanie sobie dostępu do biura Jokera. Podejdź do generatora znajdującego się w centralnej części pomieszczenia #1 i wybierz z inwentarza impuls elektryczny. Wybierz ujemny ładunek elektryczny (przycisk RB) #2 i zauważ, że wprawiasz w ten sposób w ruch duży hak.

Umiejętnie wysyłaj kolejne impulsy elektryczne tak by rozbujać hak. Doprowadzi to do wbicia się haka do drzwi gabinetu Jokera #1. To nie koniec, bo teraz musisz wyrwać drzwi. Ponownie namierz generator #2, ale teraz dla odmiany użyj ładunku dodatniego, czyli wciśnij prawy trigger. Powinno to zaowocować wyrwaniem drzwi i odblokowaniem przejścia.

Możesz już zbliżyć się do miejsca, w którym znajdowały się drzwi i skorzystać z własnego haka #1. Niestety, przy próbie wspięcia się na wyższą półkę zrzucony zostaniesz na dół przez pana Młota #2 i tym samym zmuszony do stoczenia nowej bitwy.

Tuż po rozpoczęciu bitwy skup się na eliminowaniu „zwykłych” przeciwników #1. Pamiętaj o konieczności wykonywania częstych kontrataków, dzięki czemu nie stracisz tu zbyt dużo energii. Unikaj jednocześnie ataków pana Młota #2. Osobnik ten porusza się dość wolno, ale okazjonalnie wykonuje dalekie skoki połączone z uderzanie młotem o ziemię i to właśnie w takich sytuacjach musisz błyskawicznie reagować.

Walcz do momentu pozbycia się standardowych bandytów i dopiero wtedy skup całą swoją uwagę na Młocie. Wybierz z inwentarza impuls elektryczny i poślij ładunek w stronę bossa #1. Akcję tę odpala się poprzez jednoczesne wciśnięcie lewego triggera oraz przycisku B. Podbiegnij błyskawicznie do ogłuszonego chwilowo pana Młota i zacznij rytmicznie wciskać przycisk X w celu rozpoczęcia zadawania mu bardzo szybkich ciosów #2.

Jedna opisana powyżej akcja powinna wystarczyć do pokonania bossa #1. Jeżeli jednak tak się nie stało, to powtórz wszystkie kroki, czyli ogłusz pana Młota i błyskawicznie do niego podbiegnij. Możesz już podjąć drugą próbę przedostania się do gabinetu Jokera #2. Tym razem akcja zakończy się sukcesem, a Ty obejrzysz dłuższy filmik przerywnikowy. Nowy główny cel otrzymasz dopiero po „opuszczeniu” budynku huty i będzie to konieczność odnalezienia kryjówki pana Freeze’a.

Z GoL'owego poradnika. Jeżeli złem jest wklejanie część poradnika, to poprawcie mnie i dajcie znać.

Forum: Batman Arkham City problem z misją