Witajcie,
Studiuję informatykę na Dublin Insitute of Technology. Moim projektem jest gra, w której poziomy są generowane z dowolnego pliku muzycznego (mp3, flac). Jak ktoś grał w Audiosurf, to wie, o co chodzi.
Podobnie jak w Audiosurf, w grze chodzi o to, żeby zbierać korowe klocki i omijać szare klocki. Różnicą jest to, że algorytm analizujący muzykę jest (przynajmniej z założenia) bardziej złożony i rozróżnia jednocześnie kilka instrumentów w obu kanałach (lewy vs. prawy). W grze jest kilka power-upów i power-downów, które pojawiają się losowo. Póki co jedynym celem w grze jest zdobycie jak najwyższego wyniku, ale w przyszłości może będzie to coś bardziej złożonego.
Sterować można albo myszką (tryb pojedynczy) albo Leap Motion (tryb podwójny, sterowanie dwiema dłońmi w powietrzu jednocześnie). Nie wiem, czy ktokolwiek z was ma Leap Motion u siebie, ale warto spróbować :)
Gameplay:
[link] Fleet Foxes - Mykonos
[link] maudlin of the Well - Laboratories of the Invisible World (Rollerskating the Cosmic Palmistric Postborder)
[link] The Tammys - Egyptian Shumba
[link] Kanye West - All of the Lights
Oraz sporo inny filmików z poprzednich wersji gry: [link]
Jeśli chcecie wypróbować tę grę, to można ją ściągnąć za darmo stąd: [link] Jeśli przy uruchamianiu gry wyskoczy wam błąd z brakującym msvcp120.dll, to potrzebujecie Visual C++ Redistributable ze strony Microsoftu: [link]
Wszelkie opinie na temat Audiobahna są mile widziane. Nawet jeśli nie ściągniecie, ale obejrzycie filmiki/gameplay'e, to możecie się wypowiedzieć. Pod spodem umieszczam link do krótkiego formularza z ewaluacją projektu. Każda odpowiedź i każde kilka kliknięć to coś, co będę mógł wykorzystać w swojej
[link]