Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Allegro - Sprzedaż prywatna - Zwrot towaru (czy muszę przyjąć?)

23.04.2020 13:56
1
phantomPL
39
Chorąży

Allegro - Sprzedaż prywatna - Zwrot towaru (czy muszę przyjąć?)

Sprzedałem przez allegro pamięci ram, okazało się że kupujący X nie sprawdził, że jego płyta główna obsłguje max 4gb
Kupił u mnie 2x2 (+ miał jakieś swoje) Teraz po ponad tygodniu chce je zwrócić.
Czy 14 dni na zwrot dotyczy przedmiotów używanych? oraz osób nie będących firmą?
Nie chciał bym zbytnio ich ponownie sprzedawać i czekać aż mi je odeśle..

23.04.2020 14:00
2
odpowiedz
demon92
197
Senator

Zapytanie w google wypluło odpowiedź w 2s, nawet bez wchodzenia w jakikolwiek link.

"Zwrot towaru od osoby prywatnej
Najważniejszą różnicą w przypadku zakupu od innej osoby fizycznej, np. za pośrednictwem platformy aukcyjnej typu Allegro czy OLX jest fakt, że nie mamy możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. ... Osoba prywatna nie musi więc przyjąć zwrotu."

23.04.2020 14:03
maciell
3
odpowiedz
maciell
127
Senator

Tak jak wyzej. Nie masz obowiazku. Poza tym jak ktos po tygodniu takie cos stwierdza to smierdzaca sprawa. Mozliwe, ze z pamieciami sie cos stalo i gostek chce pieniadze odzyskac.

23.04.2020 14:06
4
odpowiedz
2 odpowiedzi
phantomPL
39
Chorąży

Jak nie przyjme, to ciekawe czy dostane negatywa w odwecie :(...

23.04.2020 14:18
maciell
4.1
maciell
127
Senator

No to wtedy do alegro uderzaj. Nie ma prawa za swoja pomylke Tobie negatywa strzelac.

24.04.2020 08:54
Matt
4.2
Matt
268
I Am The Night

^ allegro w sprawie negatywa palcem nie kiwnie, zeby go anulowac potrzebna by byla zgoda kupujacego.
Sam mialem podobne przeboje w zeszłym roku, takze od razu moge powiedziec ze jedyne co robi allegro (zeby nie było - dla obu stron) to odbija pilke

23.04.2020 14:07
Mr. JaQb
5
odpowiedz
Mr. JaQb
115
Legend

Olej, niech sam sprzedaje, nie będziesz tracił na to dwukrotnie czasu bo jakiś dzban nie ogarnął, że to co zamawia nie będzie u niego pasować.

Chyba, że wyszczególniłeś w aukcji warunki zwrotu - wtedy one Cię zobowiązują.

23.04.2020 14:07
6
odpowiedz
zanonimizowany1044195
49
Generał

Do tego dochodzi jeszcze że klient X widział co kupuje, a to że źle sobie popatrzył i nie do tego co trzeba kupił to już jego wina.

post wyedytowany przez zanonimizowany1044195 2020-04-23 14:08:11
23.04.2020 15:11
BartekTenMagik
7
odpowiedz
BartekTenMagik
77
Opiekun Przestrzeni

Jak chciał „czerwone” a Świadomie kupił „niebieskie” to już jego problem... błąd jest po jego stronie, dostał co chciał, po twojej stronie wszystko w porządku.

post wyedytowany przez BartekTenMagik 2020-04-23 15:13:31
23.04.2020 15:16
Matysiak G
8
1
odpowiedz
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Sprzedaj mu jeszcze mobo, jak masz :).

23.04.2020 15:35
9
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1118678
56
Generał

Napisz mu żeby pocałował cię w ....

post wyedytowany przez zanonimizowany1118678 2020-04-23 15:35:47
23.04.2020 16:23
9.1
zanonimizowany1044195
49
Generał

To trzeba łagodnie wytłumaczyć, a nie po chamsku bo później mu tyłek obsmaruje i tyle z tego będzie miał.

24.04.2020 09:59
BartekTenMagik
10
odpowiedz
1 odpowiedź
BartekTenMagik
77
Opiekun Przestrzeni

Chyba da się dać komentarz do negatywa. Napiszesz i wytłumaczysz najwyżej że to jego wina i się mści że zwrotu nie chcesz :)

24.04.2020 10:15
10.1
bordzisz
25
Konsul

Dokładnie o tym samym pomyślałem.

Forum: Allegro - Sprzedaż prywatna - Zwrot towaru (czy muszę przyjąć?)