Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Alior Sync jako pierwsze konto dla studenta?

03.10.2012 15:24
hubercik015
1
hubercik015
106
Puste pole

Alior Sync jako pierwsze konto dla studenta?

Witam! Od paru dni zastanawiam się nad założeniem konta w banku gdyż chcę podjąć pracę i na pewno mi się przyda. Z racji tego, że jestem studentem patrze na oferty skierowane do studentów/młodych ludzi. Ostatnio koleżanka powiedziała mi, że założyła konto z Alior Sync. Opowiadała, że wszystko darmowe itd. i zwrot 5% kwoty za zakupy internetowe. Trochę byłem zdziwiony, że takie konta istnieją. Poczytałem trochę o tym koncie i są opinie bardzo pozytywne a inne bardzo negatywne. Inni narzekają na problemy z przelewami, wpłaty w wpłatomatach, a inni polecają ze względu na darmową karte i zwrot 5% z zakupów online.

Chciałbym uzyskać w miarę jasną odpowiedź na pytanie - Czy warto wchodzić w to "pięknie" wyglądające teraz konto, czy lepiej jednak mBank? Mieliście styczność? Opiszcie proszę dokładnie jak wygląda ten zwrot za zakupy i czy na prawdę wszystko jest darmowe.

Z góry wielkie dzięki :)

03.10.2012 15:29
KoSmIt
2
odpowiedz
KoSmIt
105
MPO Spec Ops

Ja miałem ING Student i nie narzekam. Przelewy za darmo i dobre zarządzanie przez internet. Niestety brak zwrot pieniędzy za zakupy, ale poza tym bez zarzutu.

03.10.2012 15:30
Sizalus
3
odpowiedz
Sizalus
206
Legend

Sync jest lepszy od mBanku. Nie trzeba zapłacić za 100 zł miesięcznie kartą, żeby mieć ją darmową.

03.10.2012 15:32
hubercik015
4
odpowiedz
hubercik015
106
Puste pole

Też na to zwróciłem uwagę - ING także w swojej ofercie ma konta dla studentów lecz trzeba 100zł na mc wydać, żeby nie brali kasy za kartę.

03.10.2012 15:35
Sizalus
5
odpowiedz
Sizalus
206
Legend

No właśnie. Przy nieregularnych albo niskich wpływach na konto Sync jest prawdopodobnie najlepszą opcją.

03.10.2012 15:38
j.a.c.k
6
odpowiedz
j.a.c.k
56
u wot m8

Ja nie mam żadnych problemów. Zwrot jest wypłacany raz w miesiącu.