Witam! Od paru dni zastanawiam się nad założeniem konta w banku gdyż chcę podjąć pracę i na pewno mi się przyda. Z racji tego, że jestem studentem patrze na oferty skierowane do studentów/młodych ludzi. Ostatnio koleżanka powiedziała mi, że założyła konto z Alior Sync. Opowiadała, że wszystko darmowe itd. i zwrot 5% kwoty za zakupy internetowe. Trochę byłem zdziwiony, że takie konta istnieją. Poczytałem trochę o tym koncie i są opinie bardzo pozytywne a inne bardzo negatywne. Inni narzekają na problemy z przelewami, wpłaty w wpłatomatach, a inni polecają ze względu na darmową karte i zwrot 5% z zakupów online.
Chciałbym uzyskać w miarę jasną odpowiedź na pytanie - Czy warto wchodzić w to "pięknie" wyglądające teraz konto, czy lepiej jednak mBank? Mieliście styczność? Opiszcie proszę dokładnie jak wygląda ten zwrot za zakupy i czy na prawdę wszystko jest darmowe.
Z góry wielkie dzięki :)
Ja miałem ING Student i nie narzekam. Przelewy za darmo i dobre zarządzanie przez internet. Niestety brak zwrot pieniędzy za zakupy, ale poza tym bez zarzutu.
Sync jest lepszy od mBanku. Nie trzeba zapłacić za 100 zł miesięcznie kartą, żeby mieć ją darmową.
Też na to zwróciłem uwagę - ING także w swojej ofercie ma konta dla studentów lecz trzeba 100zł na mc wydać, żeby nie brali kasy za kartę.
No właśnie. Przy nieregularnych albo niskich wpływach na konto Sync jest prawdopodobnie najlepszą opcją.
Zwrot obejmuje wszystkie rodzaje zakupów? Allegro również? Jest jakieś ograniczenie co do kwoty?