Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: 80mb/s i 20mb/s

10.07.2014 12:56
1
zanonimizowany948363
14
Chorąży

80mb/s i 20mb/s

Witam. Są http://www.orange.pl/kid,4002009501,id,4002235565,title,Neostrada,article.html tutaj dwie prędkości - 20mb/s i 80mb/s. Nie różnią się ceną. Jest w tym jakis haczyk?

10.07.2014 13:43
2
odpowiedz
zanonimizowany1011731
0
Pretorianin

Wygląda to albo na pomyłkę w ich serwisie albo faktycznie tak jest, w grudniu będę przedłużał umowę i brał 80Mb/s to sie dowiem ale pewnie wtedy cię to nie będzie już interesowało.

10.07.2014 14:08
3
odpowiedz
Piotrek.K
203
... broken ...

Podejrzewam, ze jednym z haczykow bedzie to, ze mimo, ze masz do 80mb, to Twoja linia potrafia obsluzyc predkosci do 15/20mb, wiec rownie dobrze moglbys wziac slabszy ten gdyz posiadanie ZA szybkiego pakietu do fizycznych mozliwosci łącza powoduje troche problemow.

[update] - to jest lepsze ;). Koszt miesieczny Funboxa:

Opłata miesięczna:
10 i 20 Mb/s 10,09 zł
80 Mb/s 1 zł

:D

10.07.2014 15:35
4
odpowiedz
zanonimizowany860063
16
Chorąży

Ja ostatnio przedłużałem umowę i wybrałem 80mb/s. Wypytałem panów z salonu i oni zapewniali mnie, że wszystko będzie działać i będzie te 80mb/s. Po 3 dniach przyjechał do mnie pan z serwisu sprawdzić jaka jest prędkość internetu niestety było maksymalnie do 23mb/s ale wszystko zgadzało się z umową, w której pisało, że jeżeli prędkość internetu jest nie mniejsza niż 20mb/s wszystko jest zgodnie z umową ale ten pan, który do mnie przyjechał był tak miły, że wystawił negatywną opinie i mogłem zerwać umowę.

10.07.2014 15:42
marcin00
5
odpowiedz
marcin00
105
Forumowy Wilk

[4] Jeśli przedłużasz umowę to wszystko jest na koncie orange'owskim - jest tam zakładka z możliwościami twojego konta i można samemu sprawdzić

10.07.2014 15:45
Reg03
👍
6
odpowiedz
Reg03
44
Trust me

Ja też ostatnio zmieniałem na 80mb/s chyba z 20, koszt większy o 7zł a te 60/70 mb/s mam :D

10.07.2014 16:43
7
odpowiedz
zanonimizowany948363
14
Chorąży

A jak sprawdzic jaką moja linia telefoniczna może udzwignąć predkosc internetu? I czy da się zwiększyc?

10.07.2014 16:48
Ski_drow
8
odpowiedz
Ski_drow
127
Senator

Jak sprawdzić ? najlepiej jak zadzwonisz na infolinie sami ci sprawdzą i powiedzą jakie możesz mieć łącze.

10.07.2014 16:50
kubinho12
9
odpowiedz
kubinho12
117
kubiszubidubi

http://www.orange.pl/prt/service_availability_check wejdź w zakładkę "sprawdź po numerze telefonu stac." i jak ci wyskoczy wynik to możesz tu wkleić to rozszyfruję. :P

10.07.2014 20:21
10
odpowiedz
zanonimizowany948363
14
Chorąży
Image

Da się zrobic tak, zeby moja linia telefoniczna udźwignęła większą prędkość? Oto wynik

10.07.2014 20:23
11
odpowiedz
zanonimizowany948363
14
Chorąży

Aktualnie mam oferte Orange Free Pro 25gb prędkosc 10mb/s

10.07.2014 20:45
12
odpowiedz
zanonimizowany1011731
0
Pretorianin

Ten test to jakaś bzdura :D, przez adres pokazuje że mogę miec tylko 10Mb/s (mam 20Mb/s) a przy numerze telefonu pokazuje że mogę mieć jednak do 20Mb/s, radzę jednak zadzwonić na infolinię, darmowa jest teraz nawet przez telefon komórkowy jak dzwonisz.

10.07.2014 20:57
13
odpowiedz
zanonimizowany948363
14
Chorąży

Chce sprawdzic po adrasie, bo sprawdzalem po numerze, ale musze podać ulicę, ale na wsi nie ma ulicy i jest błąd ;/

10.07.2014 22:04
marcin00
14
odpowiedz
marcin00
105
Forumowy Wilk
Image

Należy sprawdzać po numerze telefonu ponieważ to jest numer linii, a baza danych dla adresów jest nieaktualna.
Jeszcze można się na konto zalogować(na umowie masz podany login i hasło usługi - login to numer telefonu, a hasło to PIN który był(i nadal chyba jest) wykorzystywany do połączenia przez te modemy usb od neo).
Screen jak do tego dojść -->

10.07.2014 22:06
marcin00
👎
15
odpowiedz
marcin00
105
Forumowy Wilk

[13] Ty... mózgu dobrze, że nam powiedziałeś tak wcześnie, że masz stacjonarny -,-

spoiler start

Tak - "stacjonarny" - to był sarkazm

spoiler stop

edit.
Wszystko co tu napisaliśmy Cie nie dotyczy bo ty nie masz stacjonarnego neta tylko mobilny więc o tym necie 80 mb/s zapomnij...

11.07.2014 08:40
16
odpowiedz
zanonimizowany948363
14
Chorąży

A ty przeczytaj jeszcze raz. Wiem, że mam mobilny, ale chce zmienic na stacjonarny, ale chce sie dowiedziec jaką prędkość moja linia telefoniczna uciągnie i czy da się zrobić coś, żeby uciągnęła więcej.

11.07.2014 09:23
marcin00
17
odpowiedz
marcin00
105
Forumowy Wilk

[16] Zadzwoń na błękitną linię i się dowiedz czy jest w ogóle łącze(kabel), bo z tego co napisałeś - ale musze podać ulicę, ale na wsi nie ma ulicy i jest błąd ;/ i screena w [10] jestem w 99% pewien, że łącza nie ma. Nie ma łącza, nie ma stacjonarki.

spoiler start

Oczywiście, założyć by mogli, ale to pójdzie na twój koszt(a to z pewnością przynajmniej 5k będzie kosztować(w zależności od odległości od puszki)

spoiler stop

11.07.2014 20:36
18
odpowiedz
zanonimizowany948363
14
Chorąży

Kiedyś miałem neostradę z Tp-linka więc to łącze chyba jest

11.07.2014 23:48
marcin00
19
odpowiedz
marcin00
105
Forumowy Wilk

Co oznacza dla Ciebie stwierdzenie miałem neostradę z Tp-linka!?
To znaczy, że miałeś router firmy która nazywa się TP-Link, a może to był internet radiowy itp.?
chyba? Pisałem - dzwoń na błękitna linię.
Masz telefon stacjonarny? Jeśli tak to masz łącze, ale nawet jeśli tak to nie licz, że są to światłowody - one są potrzebne do internetu 20mb/s+

Jeszcze raz - dzwoń na infolinię!!!, ale jestem w 99,9% pewien że tego łącza nie ma, bo po screenie z [10] to widać - brak możliwości internetu w jakiejkolwiek opcji(prędkości) oznacza tylko jedno - brak kabli/łącza.

12.07.2014 08:04
Shalashaska
20
odpowiedz
Shalashaska
81
fan MGS

Ta są oszuści, ja mam umowę do 10mb a w rzeczywistości mam 1-2mb a wieczorami lubi zrywać połączenie. Po zakończeniu umowy sami przedłużają o 6 miesięcy, banda złodzieji.

12.07.2014 08:53
marcin00
21
odpowiedz
marcin00
105
Forumowy Wilk

Po zakończeniu umowy sami przedłużają o 6 miesięcy
trzeba dać żeby miesiąc wcześniej przed "ostatnią" fakturą im zgłosić że zrywasz; chociaż powinni oznajmiać, że zostanie przedłużone
Ta są oszuści, ja mam umowę do 10mb a w rzeczywistości mam 1-2mb
sprawdź możliwości łącza na http://www.orange.pl/prt/service_availability_check
wieczorami lubi zrywać połączenie.
tu przegiąłeś - żyjemy w takim świecie że trzeba o swoje powalczyć; jak się nie odezwiesz to mają Cię gdzieś
Infolinia i zgłaszasz problemy techniczne, a jak nie naprawią dzwonisz, że zgłaszasz ich do UOKiK za niewywiązywanie się z umowy - płacisz rachunki? jesteś klientem? - odpowiedz sobie sam

12.07.2014 09:35
22
odpowiedz
zanonimizowany948363
14
Chorąży

Ok zadzwonie na tą infolinię marcin. Shalashaska a Orange przypadkiem nie oferuje 10 Mega BITÓW na sekundę, a ty pobierasz w Mega BAJTACH, tak mi się zdaje.

12.07.2014 10:35
marcin00
23
odpowiedz
marcin00
105
Forumowy Wilk

[20] Jeszcze co do ja mam umowę do 10mb a w rzeczywistości mam 1-2mb
wszystko jest w porządku, poza tym każdy teraz się zabezpiecza i pisze w ofercie i umowie internet do

12.07.2014 11:22
Flyby
24
odpowiedz
Flyby
247
Outsider

Ciekawe ..mam 20mb z neostrady i zdarzyło się że nie było prawie nic ;) Reklamowałem, potem było niecałe 15, (i niby było w porządku ;)) nagle zmieniło się (pozytywne, nieprawdaż ?) z powrotem na 20mb z hakiem ;)) Pani z reklamacji mówiła że mogę mieć też 80mb ale potem wycofała się z tego. Wyszło na to że niektóre stare linie telefoniczne nie mogą mieć takich szybkości ..niektóre. ;)
Tak czy owak - jestem szczęśliwy że jest chociaż te 20mb.. ;)

12.07.2014 11:42
Reg03
25
odpowiedz
Reg03
44
Trust me

Swoją drogą, jak już jesteśmy przy Pomarańczowych, to się podzielę czymś co ostatnio usłyszałem.
Ostatnio były jakieś małe problemy z moim internetem i przyjechał do mnie pan wysłany przez Orange od napraw, diagnostyki itp. itp.
I jak powiedział mi co oni tam robią, to się można przerazić. Jeszcze jak to wszystko miało TP to jakieś pieniądze były przeznaczone na naprawy, a teraz już prawie nic. Wszystko najniższym kosztem, zamiast wymian wadliwych kabli to jakieś majsterkowanie łączenia tanim kosztem i tym podobne zabiegi.
Był taki człowiek który godzinę przed spadnięciem deszczu tracił internet, aż do kilku godzin po deszczu, dlaczego?
A dlatego że coś było nie tak z kablami, które do niego szły i na zmianę wilgotności powietrza odmawiały posłuszeństwa, człowiek się w końcu zdrowo wkurwił narobił dymu. No i nie było rady jak wydać trochę pieniążków i wymienić kable, ale gdyby nie to to dalej zamiast wymiany ktoś by tam coś gmerał i majsterkował.

Także radzę się poważnie wszystkim zastanowić czy chcą korzystać z usług pomarańczowych, mieszkając na jakimś zadupiu.

Forum: 80mb/s i 20mb/s