PSX Extreme zawartość Numeru 168
adres: ul. Cedrowa 34, 04-533 Warszawa
email: [email protected]
wydawca: AD Music S.A.
Na potrzeby - mam nadzieję - szybkiego i bezkrwawego zakończenia toczącej się na naszym forum dyskusji, informuję: nie zmniejszyliśmy objętości naszych tekstów kosztem większej ilości zdjęć i grafik. Wręcz przeciwnie, materiały kilkustronicowe zyskały nawet lekko na zawartości merytorycznej. Przy okazji, bardziej niż wcześniej chcemy cieszyć Wasze oczy ciekawymi artami i zdjęciami z gier, bo - jak wszyscy wiemy - „jeden obraz zastępuje tysiąc słów”. Jak to wszystko możliwe w obrębie tych samych co zawsze 100 stron co miesiąc? To już słodka tajemnica naszej nowej ekipy od składu - kwiaty i bomboniery możecie słać na adres redakcji.
Tyle spraw organizacyjnych - a co w numerze? Zgodnie z obietnicą zamykamy temat targów E3 kilkunastoma kolejnymi zapowiedziami najciekawszych tytułów pokazywanych w Los Angeles. Kali uderzył natomiast do siedziby Techlandu, aby osobiście - i z towarzyszeniem deweloperów - przetestować najnowszy kod Dead Island w wersji kooperacyjnej. I wszystko wskazuje na to, że zaraz po tegorocznych wakacjach wrocławianie wyślą nas na kolejne, ale bardziej krwawe i emocjonujące - na wyspie Banoi. W dziale recenzji m.in. rozprawiamy się ostatecznie z mocno spóźnionym Księciem, bierzemy pod lupę unikalny twór tercetu Suda51/Mikami/Yamaoka w postaci Shadows of the Damned, sprawdzamy czy F.E.A.R. wciąż straszy i jakie atrakcje oferuje kolejna destrukcyjna wizyta na Marsie w Red Faction: Armageddon. Kolejnym ukłonem w Waszą stronę (i spełnieniem obietnicy z poprzedniego Wstępniaka) jest pierwsza w polskiej prasie branżowej recenzja Call of Juarez: The Cartel, które udało nam się dogłębnie przetestować przed premierą gry w sklepach. Jak zwykle dużo dzieje się także na froncie cyfrowej dystrybucji i gier kieszonkowych. KILu postanowił sprawdzić m.in. jak prezentuje się zielony kubraczek Linka w trójwymiarze, a Majk wprowadził kilka nowości do Gier Bez Tektury - mam nadzieję, że Wam się spodobają. Tradycyjnie już także nie musicie martwić się o ciekawą publicystykę: powraca Zgrentgen, ciepło przyjęty Pryzmat Serii zyskał na objętości (i tak już zostanie), testujemy pewien nietypowy gadżet dla graczy i ponownie dajemy szansę wykazania się naszym czytelnikom. Jeżeli uważacie, że macie ciekawy temat i potraficie go „sprzedać” - moja skrzynka pocztowa stoi przed Wami otworem. Życząc przyjemnej lektury nowego numeru i udanego letniego wypoczynku, zostawiam Was z Perezem, który chciałby dorzucić coś od siebie. [Grzegorz 'Butcher' Drabik].
Prace nad poprzednim numerem - powstającym notabene w ekstremalnych warunkach (pierwsza przeprawa nowej redakcji połączona z targami E3 i wyjazdem Butchera) - pochłonęły mnie na tyle, że nie zdążyłem przedstawić swojej osoby czytelnikom PSX Extreme. Zaległości nadrabiam, czyniąc to z niekłamaną przyjemnością. Rola zastępcy redaktora naczelnego PE to odpowiedzialna funkcja i mam nadzieję, że uda mi się wywiązać z niej wzorowo. Jedną z zalet mojego stanowiska jest możliwość kontaktu z Wami, tym samym serdecznie zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi opiniami na temat miesięcznika. Jeżeli macie jakiekolwiek pytania, uwagi lub sugestie - czekamy na kontakt. Możecie złapać mnie na mailu ([email protected]), znaleźć na forum psxextreme.info, a także na Facebooku. Do następnego! • [Paweł 'Perez' Myśliwiec]
CO NOWEGO?
Ace Combat: Assault Horizon
Asura ’s Wrath
Binary Domain
Bodycount
Brothers in Arms : Furious 4
Dance Central 2
Dark Souls
Devil May Cry
Dragon's Dogma
Driver : San Francisco
Final Fantasy XIII-2
Forza Motorsport 4
From Dust
Gears of War 3
Halo Combat Evolved Anniversary
Inversion
Kinect Sports Season Two
Kinect Star Wars
Metro: Last Light
Overstrike
Prey 2
Prototype 2
Re: Operation Raccoon City
Resistance 3
Ridge Racer Unbounded
Rocksmith
Skylanders: Spyro's Adventure
Sniper: Ghost Warrior 2
Soul Calibur V
Spider-Man: Edge of Time
SSX
Street Fighter X Tekken
Tekken Tag Tournament 2
Twisted Metal
UFC Undisputed 3
Warhammer 40,000: Space Marine
X-Men: Destiny
PLAYTEST
Dead Island
RECENZJE
Auta 2 (PS3, X360, Wii)
Call Of Juarez: The Cartel (PS3, X360)
Duke Nukem Forever (PS3, X360)
F.3.A.R. (PS3, X360)
Green Lantern: ROTM (PS3, X360)
Hunted: The Demon 's Forge (PS3, X360)
Kung Fu Panda 2 (X360)
Łap Małpy (Ape Escape) (PS3)
Red Faction: Armageddon (PS3, X360)
Shadows of the Damned (PS3, X360)
Transformers: DOTM (PS3, X360)
UFC Personal Trainer (X360)
White Knight Chronicles 2 (PS3)
GRY BEZ TEKTURY
Alien Zombie Megadeath (PS3)
Armageddon Riders (PS3)
Bangai-O HD: Missile Fury (X360)
Castlevania: LOS Resurrection (PS3, X360)
CoD: Black Ops - Escalation (PS3, X360)
Dungeons & Dragons : Daggerdale (X360)
Fancy Pants Adventures, The (PS3, X360)
Gatling Gears (PS3, X360)
Sega Rally Online Arcade (PS3, X360)
Dead or Alive Dimensions (3DS)
Legend of Zelda : Ocarina of Time 3D (3DS)
Solatorobo: Red The Hunter (DS)
HARDKOR
Tajemnice nieSławnego Edytora - garść informacji o edytorze do inFamous 2
Okulary Gunnar - Test
Powrót do przeszości - Game & Watch
Zgrentgen - Bulletstorm
To było grane - Duke Nukem 3D
Graczpospolita
Od gracza dla graczy - Kinect i... Mazzi w swoim felietonie
Okiem maniaka
Przez pryzmat serii - Guitar Hero
Kącik RPG
Kącik Bijatyk
STAŁE RUBRYKI
Co nowego?
Ohayo Nippon
Gry za 2 lata... - Dżujo w swoim stałym felietonie
Hydepark
Listy
Region Filmowy