Twórcy bronią pecetowej wersji BioShocka 2
Nie mogę się doczekać premiery. Będzie super. Nie wiem czemu większości graczy nowy Bioshock się nie podoba, ale dla mnie bomba :) Zamówienie na EK już poszło, teraz tylko czekać... .
Trochę się obawiam tego GfW po doświadczeniach z Kane & Lynch i GTA IV.
kolo10017-> Uciekaj stąd póki możesz, bo nacisnę spłuczkę i nawet wspomnienie po tobie nie zostanie. Unsuccessful troll is unsuccessful.
Tytuł powinien brzmieć raczej "Twórcy Bioschocka 2 kpią z pecetowej wersji gry".
Zmiany w interfejsie? Zrezygnowanie z kontrolerów konsolowych, aby lepiej dopracować sterowanie myszką i klawiaturą? Wsparcie dla wyświetlania obrazu? Chwalmy ich i kupujmy grę, gdyż ich wysiłek jaki w te rzeczy włożyli jest nieoceniony. Niedługo będzie można przeczytać, "Dostaliście grę na PC to się cieszcie i znajcie nasze dobre serce!".
W edycji pecetowej zrezygnowano całkowicie z obsługi kontrolerów konsolowych
Nie ma takiego grania. Dziękuję, dobranoc.
Ustawienia graficzne w grze na PC ? ! To jest nie możliwe. Dziękuje twórcom, że dali nam szanse zmienić tekstury,rozdzielczość i resztę w tej grze :O
1. "Jednocześnie autorzy gry przypomnieli, że nie pojawią się w niej serwery dedykowane i możliwość grania w sieci lokalnej"- no to rzeczywiście jest czego bronić. Booooooo!!
2. "W edycji pecetowej zrezygnowano całkowicie z obsługi kontrolerów konsolowych, żeby dopracować do perfekcji sterowanie myszką i klawiaturą."- rozumiem, że grę pisano na konsoli za pomocą pada.
3. Dawno się tak nie uśmiałem !!
Dowiedzieliśmy się również, że twórcy wprowadzili wsparcie dla kilku typów wyświetlania obrazu (4:3, 5:4, 16:9, 16:10), więc w grę bez wizualnych koszmarów pograją posiadacze większości monitorów.
Czy ja śnie?!
Po pierwszych filmikach nie jestem zachwycony tym tytułem ... ot lekko podrasowana jedynka, nie lubię takiego podejścia do kontynuacji. Zobaczymy w recenzji jaki z tego wyjdzie twór.
Jak czytałem cały artykuł to nie wiedziałem czy mam się śmieć czy płakać, twórcy dali na możliwość dopracowanego grania na myszce i klawiaturze oraz możliwość zmiany ustawień graficznych ???? , to są jakieś jaja
PS: Dobrze że nie mam w planach kupna tej gry
Za moich czasów wykorzystywanie myszy , klawiatury i opcje graficzne były normą w grach na peceta :D .
Dobrze, że przesiadłem się na konsolę i nie czytam jakie to luksusy trafiają na inne platformy :D
Cooorwa. Takie ustawienia to w BS1 byly: http://img176.imageshack.us/img176/5949/bioshock200712251437386ct8.jpg
Niedlugo beda gadac ze dali obsluge myszki i klawiatury w porowaniu do wersji konsolowej, mozliwoscia alt+tab, uzywania trainera
Krzych Ayanami - ja na PC trafilem na 2-3 gry w ktorych nic sie nie dalo zmieniac, Hour of Victory i cos jeszcze.
Równie dobrze można było skopiować tekst o o pecetowych "usprawnieniach" MW2. Wszystkiemu winne piractwo na PC. Na konsolach piractwa nie ma MS ot tak dla jaj regularnie konsole banuje.
j0nas-->tylko w ilu sztukach sprzedało się cod mw2 na x-a, a w ilu na pecetyxD
co nie będzie można grać za pomocą pada ja pierd.... [mówię na serio] przecież właśnie tym się gry z games for windows LIVE różnią że można grać za pomocą pada
No właśnie marnie się sprzedało Dawido i jak zwykle winą obarczyli piratów, a nie to że jak ktoś wyżej napisał to co do tej pory było standardem na pecetach było wstawione jako dodatkowe, funkcje ekskluzywne dla PC (ciekawe ilu ludzi po opublikowaniu tej wiadomości anulowalo preorder na PC i zaczęło śledzić piratebay). Co tu dożo gadać granie na PC umiera i zabija je nie tylko piractwo.
*Danio - a co za problem uzyc programiku o nazwie Xpadder? Dziala to z emulatorami, grami bez GfW,itd.
j0nas -> jedyne co może zabić granie na pecetach, to Microsft. Jeśli w dwóch kolejnych wersjach Windowsa nie będzie obsługi directx, no to wtedy faktycznie zabawa się skończy.
Tylko sie osmieszaja. Nie dosc ze kontynuacja to zestaw map + nowa fabula do jedynki, to na dodatek pisza o tak standardowych rzeczach, ktore od lat goszcza w pecetowych grach jakby to bylo rzadkoscia. Ponadto nie widza niczego zlego w tym, ze gra oferuje mniej opcji niz poprzednik. Ciekawe czy nadal jest aktualny pomysl z limitem instalacji tej gry. To jest tak jakbysmy poszli do salonu samochodowego, a diler chwalilby, ze samochod posiada fotele, kola oraz swiatla!
A czytal ktos w ogole oficjalna strone Bio2?
Nikt nigdzie nie broni wersji PCtowej, ani nie chwali sie, ze beda takie czy siakie opcje.
Ta strona to najzwyklejsze FAQ, odpowiedz na pytania graczy. Naprawde, jest spora roznica miedzy chwaleniem sie a udzielaniem najzwyklejszych, szczgolowych informacji.
No ale latwiej pojechac developera, zamiast przeczytac cokolwiek, prawda? Zobaczyli naglowek na GOLu i juz pra do przodu jak dzikie lochy. Rotfl, ludzie. idzcie sie przewietrzyc, bo od paru dni jest ciagle narzekanie na wszystko zwiazane z grami. przejadlo sie? to trzeba sobie zrobic przerwe, a nie biadolic.
Mogli by sobie darować tą słabą serje i zrobic System Shock 3. Ale po co się męczyć, wysoko celować jak można zrobić gniota i na xboxa sprzedać. Niestety gracze PC, obecnie są bardziej wymagający od konsolowców.
Koktajl-> To nie jest takie proste jak się wydaje. Interfejs gry jest całkiem inny pod pada, nie ma to jak natywna obsługa.
@Xartor: Mogli by sobie darować tą słabą serje i zrobic System Shock 3.
Uuu, bardzo słabą serię bym powiedział. Zakładam, że jak SS się pojawił, to Ciebie jeszcze na świecie nie było? I jeśli to jest dla Ciebie słaba seria...to no cóż... :>
Niestety gracze PC, obecnie są bardziej wymagający od konsolowców.
Momencik...jeszcze chwilkę....już prawie.....BUAHAHAHAHAHAHA :D Dooobre :D
@ xartor
"Niestety gracze PC, obecnie są bardziej wymagający od konsolowców. "
tjaaa tkwią w swojej ambiwalentnej elitarności....
a będzie wsparcie dla myszki?
aope wybacz błąd. Nie wiem po co te docinki o wieku? Wydaje mi się że masz tendencję do patrzenia na każdego z góry, mimo że nie posiadasz o nim żadnych informacji. W każdym razie się mylisz. Swoje rozczarowanie bioshockiem uzasadnię w kolejnym zdaniu.
Drau, to czemu twórcy gry twierdzili że Bioshock to duchowy następca SS? Do tego doszedła super zaawansowana technika w postaci Pixel Shader 3.0 który uniemożliwiał grę ludzią ze starszymi (nie znaczy wolnymi) kartami. Owy błąd naprawili sami gracze pokazując że jednak dało się to grę przystosować do 2.0
A co do PCowców. To kto jest bardziej zaangażowany w swoje hobby, bardziej mu oddany - człowiek który sam składa narzędzia do jego uprawiania, czy ten co kupuje gotowca? Kolejną sprawą jest sama sfera modowania sprzętu (wspomnę że MS uważa modowanie konsoli za nielegalne - czytaj dostawienie lepszego chłodzenia itd, jest nielegalne ) czy też samego software (mody do gier). Ale nie będę się o to kłócił wyrażam tylko swoja opinię.
@Xartor [ Level: 1 - Legionista ]: dlatego, ze Irrational - czyli tworcy pierwszego BioShocka, byli takze tworcami System Shock 2. Dlatego moga powiedziec, ze to duchowy nastepca, bo tak naprawde - to ta sama gra, core gameplay w nieco zmienionej formie i w innych realiach, ale ten sam.
A duchowy, bo przeciez nei faktyczny, skoro nie maja praw do serii.. to chyba logiczne? Levine wiele razy podkreslal, ze jest fanbojem universum SS i chcialby zrobic SS3, ale EA stawia sprawe tak, jak sprawia - sa na "nie".
Dalej, Shadery 3.0 to wymog renderera UE3, z ktorego BioShock korzyta. Levine wiele razy podkreslal, ze uzywaja mocno zmodyfikowanego UE2.5 z elementami UE3, m.in, renderer.
Dalej, odnosnie PC. ROTFL stary, co ma skladanie sprzetu do bycia graczem? Ja skladam sprzet komputerowy na codzien, ale gram na konsoli, bo po pierwsze jest to dla mnie wygodne, a po drugie nie widze powodu, dla ktorego granie na konsoli i bycie graczem wykluczaloby sie. Swoj staz w grach na PC mam dosc spory, pamietam czasy UFO: Enemy Unknown, wiec troche gier gralem, jestem obeznany ze swiatkiem PC. Ale dlaczego mialoby mi to przeszkadzac w zabawie z grami na konsoli? I dlaczego granie na konsoli = niskie wymagania?
Powiedz mi, dlaczego wy PCtowcy tak cholernie podkreslacie na kazdym kroku swoja elitarnosc, swoja rzekoma inteligencje? Smieszy mnie ten cholerny snobizm, bo jedyne logiczne wytlumaczenie, jakie dla niego znajduje, to przedluzenie waszych e-penisow dla lepszego samopoczucia. Naprawde, nie przychodzi mi do glowy zupelnie nic innego.
Drau=> Twoje argumenty są jak najbardziej słuszne (tak, zgadzam się z Toba pomimo tego, że jestem "zatwardziałym" PC-towcem ;) ).
Ale musisz przyznać, że w pewnym sensie Xantor również ma racjję- zauważ, że wiele (oczywiście, że nie wszystkie) gier na "konsole" jest łatwiejsza- Dragon Age czy choćby "aim-bot" wbudowany do Modern warfare 2 dla posiadaczy konsol. Brak ustawień grafiki itp.
PAX.
BTW- uwielbiam SS, ale niestety pomimo wstępnego zachwytu Bioshock nie przypadł mi do gustu.
@Vikary [ Level: 8 - Centurion ]: ubolewam, ze w niektorych grach jest aimbot, ktorego nei da sie wylaczyc, osobiscie jesli tylko moge - nie uzywam go. Odnosnie DA:O - nei wiem, gralem tylko w edycje konsolowa, ktora tez do najlatwiejszych nie nalezy :)
A ustawienia, wiadomo - nie sa na konsoli zbytnio potrzebne, bo jest to platforma stala, o ograniczonej mocy.
Wiadomo, wszystko ma swoje wady i zalety, ale nie widze powodu na snobizm platformiany, o to mi glownie chodzilo.
Wspomniałem że nie będę się o to kłócił, ten spór trwa od wieków i jakoś nikt go nie potrafił wyjaśnić.
A co do samej gry, jakoś nie czułem grając w BioShocka żeby miała coś wspólnego (o twórcach wiedziałem) z SS. Zupełnie inny klimat. Za duże nadzieje w grze pokładałem, widocznie stąd te rozgoryczanie.
Xantor=> zgadza się- zupełnie inny klimat, ale tzw. mechanika taka sama- vital chambers, nagrania audio, w pewnym sensie plasmidy, splicerzy/hybrydy itp. Myślę, że zdolny moder mógłby zrobić z tego coś na kształt SS3.
Ambitny Łoś - jakos do MW1 zrobilem identyczne sterowanie jak na konsoli, Flatout Ultimate mial support GfW ale mojego przewodowego kabla od 360 wykryl ale sterowanie bylo poryte.
Xartor - wyniki sprzedazy pokazuja ktore gry sa wymagajace dla PCtowa (Sims i WOW), dla "was" skomplikowane jest kupienie gry na allegro/w sklepie niz zainstalowanie jej. Druga sprawa, pojawili sie casualowie i gry sa upraszczanie, w dodatku od kilku lat juz mozna bylo zauwazyc ze sa upraszczane i ulatwiane np. regeneracja.
Szczerze mówiąc to grając w BioShock'a nie czułem że gram w jakiegokolwiek (czy to duchowego czy innego) spadkobiercę System Shock'a 2. SS2 do tej pory przeszedłem kilkanaście jak nie dwadzieścia parę razy za każdym razem dobrze się przy tym bawiąc. BS'a przeszedłem.. jakieś 1,5 raza i niespecjalnie ciągnie mnie do dokończenia drugiej rozgrywki. Nie mówię, że BS jest grą złą, ale nie ma "tego czegoś" co miał SS2. I (wiem, nie powinno się zaczynać zdania od "i") jakoś nie widać, aby BS2 był jakąś sporo lepszą grą od poprzedniczki. Poczekam aż na Steam'ie będzie w promocjo poniżej 5 euro i wtedy sobie kupię.
A odnośnie SS3 to z jednej strony chciałbym żeby powstał a z drugiej boję się tego, bo jeżeli miała by powstać gra podobna do BS'a to lepiej żeby zostawili tą serię w spokoju.
A co do samego news'a, to twórcy gry się trochę ośmieszają. Przy przystosowywaniu gry do platformy PC powinni zrobić to tak, aby jej specyfika była zachowana (dedykowane serwery dla multi). Bo pisanie w FAQ'u czy gdziekolwiek, że przystosowali interfejs i sterowanie do klawiatury + myszki, dali możliwość zmian rozdzielczości i ustawień jakości to jest śmieszno-żałosne. Takie rzeczy powinny być oczywiste i nie powinno być potrzeby o tym wspominać. To tak jak by przy przystosowywaniu gry do konsol twórcy napisali, że przystosowali grę do obsługi padów i możliwości oglądania obrazu na TV.
Xartor - nie masz absolutnie żadnej racji jeśli chodzi o modyfikacje konsol. Wiele ludzi nie wie, że kupując konsolę dostaje się dwa produkty: sprzęt i oprogramowanie. Jak kupujesz konsolę to sprzęt jest Twój. Ze sprzętem możesz zrobić co chcesz - możesz go pomalować, powycinać wzorki na obudowie, zmieniać obudowę, przemienić Xboxa w laptop itd. Za to software(i nie mówię tutaj o grach, tylko o systemie konsoli) nie dostajesz do swojej dyspozycjo. Ty jesteś jedynie jego użytkownikiem. Kupując jakikolwiek program, czy to grę, czy to windowsa, czy też to oprogramowanie które ma w sobie konsola, czajnik, mikrofalówka nie stajesz się właścicielem danego programu. Właścicielem dalej jest firma która dany produkt stworzyła. Ty możesz jedynie z niego korzystać. Dlatego wszelkie przeróbki software'owe są nielegalne.
Tak samo jest z komputerem. Ze tym wielkim pudłem możesz robić co chcesz, ale już samego windowsa nie wolno Ci modyfikować.
Drau - to gadanie PC'towców bierze się tylko i wyłącznie z zazdrości. Ludzie nie mogą znieść, że konsole są takie popularne, że dużo gier wychodzi tylko na konsole, albo najpierw na konsole, a później na PC. Niektórzy po prostu wolą powiedzieć "w gry na konsole graja głupki a na PC sama elita" niż przyznać, że jakaś gra jest fajna. A założę się, że większość tych "elitarnych" graczy PC jakby dostało konsole to by się cieszyli jak dzieci :)
Jeszcze odniosę się do tego co wcześniej napisał Xartor. Powiedz mi kto jest większym fanem gier - ten kto KUPUJE(słowo klucz!!) gry, czy ten, kto je ściąga z torrentów:]
News jest kuriozalny :)
U-zeQ --> ale glupoty chrzanisz :).
Nie wolno mi Windowasa zmodyfikowac? Wywalic zbednych programow z autostartu, zainstalowac alternatywnej przegladarki www czy poczty w miejsce standardowych? Heh. Ja wiem ze MS by sie taka sytuacja marzyla, i dlatego podobaja im sie konsole z niemodyfikowalnym systemem. Ale na razie jeszcze na PC do tego daleka droga.
Hehe, tak, po prostu umieram z zazdrosci ze nie moge sobie pograc na konsoli w strzelaniny czy bijatyki ktorych nie cierpie. Nie moge spac po nocach marzac zeby w grach na PC byly autoaimy czy inne pomoce, a fabula byla akurat taka, zeby dala rade wciagnac nie dluzej niz na godzine.
Ni mi nie przeszkadza ze na konsole nie ma w ogole dobrych strategii czy symulatorow. Cieszylbym sie jak dziecko z konsoli z grami za 250zl, ktorych za pol roku nawet nie bedzie mozna odsprzedawac :).
Co ma kupowanie do tego kto jest wielkim fanem gier? Czy sam fakt kupna w jakis magiczny sposob polepsza jakosc rozgrywki? Tak sie czepilem glupoty...
"W edycji pecetowej zrezygnowano całkowicie z obsługi kontrolerów konsolowych, żeby dopracować do perfekcji sterowanie myszką i klawiaturą."
Hehe, mistrzostwo swiata. Nieodmiennie mnie bawi ten niedawno ukuty slogan, szczegolnie ze to sterowanie zostalo dobracowane tak ze bardziej juz nie mozna jakies 10-15 lat temu :D.
Ja też nie czułem, żeby BS miał coś wspólnego z System Shock 2, poza słowem "shock" w nazwie :( Zresztą na samym początku był zapowiadany jako coś zupełnie innego, horror w laboratoriach genetycznych, i wtedy to miałoby ręce i nogi, a tak, można go przejść z palcem w tyłku, po ciemku, na hard, w ogóle nie używąjąc mózgu, a bałem się podczas gry tylko tego, że już do końca gra będzie tak wyglądać, co niestety okazało się prawdą. Wystarczy przypomnieć mieszanie odczynników, czy hackowanie, oraz rozwój postaci w SS2, tam czytanie logów miało sens, bo bez nich ciężko byłoby się połapać, a w BS tylko idziesz przed siebie i nap...lasz, a amunicja prawie się nie kończy, a żeby zginąć to trzeba bardzo chcieć, więc, gadanie, o tym, że mechanika jest ta sama to jakaś bzdura, równie dobrze można powiedzieć, że Ghost Recon miał tą samą mechanikę co Deus EX, bo też się czasem trzeba było skradać. Dla mnie BS był ogromnym zawodem, zero klimatu jakiego oczekiwałem, myślę, że twórcy w połowie nagle diametralnie zmienili koncepcję, co owocowało mało oryginalnym i nieprzemyślanych gameplayem, do dzisiaj nie mogę przeboleć tego, że się skusiłem, więc dwójka dla mnie nie istnieje. Jeśli z Deus EX 3 będzie to samo to chyba przestanę w ogóle grać, bo nie dam się w chuja robić jak ostatni frajer ludziom, którzy nie mają za grosz szacunku dla odbiorcy...
Ja o SS slyszalem, o BS malo co widzialem bo chyba widzialem ze 2 czy 3 trailery z E3. Nic sie nie spodziewalem a gra mnie zaskoczyla, w sumie to 3 razy ja skonczylem, 1 pecetowy, 2 na konsoli. Klimat, BigDaddy - mocne rzeczy
Zobaczymy jak bedzie z BS2 bo on raczej przypomina Quake niz BS1
@Kłosiu [ Level: 97 - Legend ]: chyba nie zrozumiales. Chodzilo o brak legalnej mozliwosci ingerowania w kod zrodlowy oprogramowania. Instalowac/usuwac programy mozesz, ale to jest przeciez mechanika modularna.. Co wiecej, "programy" sa modulami opcjonalnymi. Bez nich Windows takze bedzie dzialal. A, ze bedziesz mial okrojona funkcjonalnosc, niz ta, do ktorej przywykles? Trudno, podstawowa jest zachowana tak czy siak - czyli srodowisko do pracy z oprogramowaniem uzytkowym, growym itd.
Co do konsoli, to chodzi o modyfikacje firmware, chociaz tak naprawde tu mozna sie klocic, bo to powinno liczyc sie jako sprzet, FW jest integralna czescia kazdego urzadzenia, czy to napedu, czy to dysku.
@Lothers [ Level: 27 - Konsul ]: powiedzialem core gameplay, a nie ze to identyczne gry. zeby nie widziec podobienstw w obu grach, to trzeba naprawde mocno sie starac.
Kłosiu - Drau dobrze wyjaśnił o co chodzi. Nie chodzi o instalowanie nowych programów, tylko ingerencje w kod źródłowy samego Windowsa:] Instalować sobie możesz co Ci się tam podoba, ale systemu jako tako zmieniać Ci nie wolno(i nie chodzi tutaj o zmianę tapety na pulpicie czy dźwięku włączania się kompa).
To samo tyczy się każdego innego urządzenia, które ma w sobie jakiekolwiek oprogramowanie:] Z samym urządzeniem możesz zawsze robić co chcesz(w większości wypadków licząc się oczywiście z utratą gwarancji). Za to z oprogramowaniem nic nie da się zrobić.
Moja poprzednia wypowiedź nie była też skierowana do Ciebie:] Nie mówiłem o wszystkich PC'towcach, tylko o tych, co uważają siebie za lepszy gatunek, wyrafinowanych ludzi. Tacy ludzie pieprzą trzy po trzy, że PC to wyrafinowane urządzenie dla wysublimowanych, elokwentnych ludzi, zaś konsola to głupia, prosta zabawka dla głupich, prostych ludzi. Do tych, co tak uważają mam proste pytanie - gdzie, na jakiej platformie pojawiły się tak "wyrafinowane" dzieła jak Postal, Doom, Quake? Hmm?
@U-zeQ Z Twoich wypowiedzi da się zauważyć, że jesteś fanboyem konsol (potwierdza to także Twoja sygnatura), dlatego nie jesteś do końca obiektywny.
Jestem za zachowaniem wyważonego stanowiska w durnej wojnie konsole vs PC, albo najlepiej w niej nie uczestniczyć.
Przesadą dla mnie jest fanatyzm czy to PCtowców, czy to konsolowców. Staram się zrozumieć rację jednych i drugich. Prawda jest jednak taka, że do innej rozrywki służą PC a do innej konsole.
Jedynie za co winię twórców konsolowych gier, to to, że biorą się za tytuły, których ruszać nie powinni. Chodzi mi tu np. o Obliviona, czy Fallouta 3. Te gry straciły na tym, że wydawano je również na konsole. Zostały totalnie "spłaszczone". Stąd też mogą się brać frustracje i zaciekłość PCtowców.
PS. Osobiście nie mam konsoli. Żona daje VETO twierdząc, że mając jeszcze konsolę nie będę miał na nic czasu - he he, niedługo ją urobię. Kiedy tylko mam okazję, to lubię pograć w różne tytuły na konsole, bo to świetna platforma, tylko nie do wszystkiego.
PCty i konsole wzajemnie się uzupełniają.
Pozdrawiam wszystkich graczy niezależnie od "opcji platformowej"
@DarthMario [ Level: 2 - Junior ]: jedyne, w czym Oblivion zostal splaszczony wzgledem Morrowinda [ktory zreszta wyszedl tez na konsole... ale na ktorego nikt jakos nie narzeka], to interfejs wersji PCtowej, z czym sie zupelnie zgadzam - byl do dupy dla PC. Natomiast wszystko inne nijak nie zostalo splaszczone, jesli porownac calosc serii [lacznie z np Daggerfallem].
Fallout3? Mozna sie klocic. Ale od samego poczatku wiadome bylo, ze Fallout bedzie inny, kto oczekiwal izometrii, po upadku Van Buren, robil sobie tylko samemu krzywde.
Jak przy sejwowaniu będzie "please don't turn off the computer", to wiadomo, że badziewna konwersja :P
Wszystkie trzy wersje robione były jednocześnie, więc mam nadzieję, że to nie będzie "konwersja z konsoli"...
Okazało się po premierze że czcze zapowiedzi ukazały się masą błędów chociażby z polem widzenia na różnych monitorach to był po prostu rozciągnięty obraz 4:3.
znowu ten LIVE
Z możliwościa zmian ustawień albo obsługa myszki to chyba łaski nie robią. To ich psi obowiązek.
Ale z Dowiedzieliśmy się również, że twórcy wprowadzili wsparcie dla kilku typów wyświetlania obrazu (4:3, 5:4, 16:9, 16:10), więc w grę bez wizualnych koszmarów pograją posiadacze większości monitorów. Pomiędzy różnymi ustawieniami pojawią się drobne zmiany, jak chociażby nieco inne pole widzenia (fov), ale wszystkie elementy interfejsu pozostaną takie same.
to poecieli ładnie w h...a tak samo jak przy części pierwszej. Miał się nikt nie zorientować czy co?
Skoro gra obsługuje tylko 4:3 i na panoramach go przycina to na konsolach też jest obcięte czy jest prawidłowo?