Nowy Medal of Honor wykorzysta dwa silniki graficzne
To wymysl lepszy geniuszu -.-
Ostatnie gry jak Batman, ME2 pokazuja sile tego silnika - wygladaja ladnie i chodza w koncu w stalym fps.
Jesli tylko EA sie przylozy i stworza wlasne assety, zmiast korzystac z gotowcow dolaczanych do UE3 SDK, to nie wide problemu w uzywaniu tego silnika.
Mimo wszystko jest swietny, a MoH nigdy killerem graficznym i tak nie byl.
@Koktajl Mrozacy Mozg [ Level: 43 - Generał ]: dokladnie. tylko trzeba chciec cos w nim zrobic, a nie isc na latwizne :)
O nie UE3 znowu bla bla bla. Kogo to obchodzi?! Ważne, żeby gra się udała. A jakby nie napisali, że to UE to większość beks i tak by tego nie zauważyła.
Dziwne podejście IMO, ale narzekał nie będę jeśli gra okaże się dobra. Chociaż jeśli mam być szczery to liczyłem, że całośc będzie latała na Frostbite. Ale UE 3 (a zwlaszcza wersja 3.5) nie jest zły - wciąż ma jeszcze duży potencjał.
Rożnie piszecie a i tak nikt nie może się doczekać :)
Chaos theory wykorzystywało także dwa silniki graficzne. UE 3 do singla i coop i silnik Pandora Tommorow do tego trybu multi w którym walczyli najemnicy kontra szpiedzy.
Hmmm widze żę Medal of Honor wypuszczą Multi player i to konkretnego :P skoro robi go odzielna firma to jak by robili gre :P no no mam nadzieje że zaskoczą nas niesamowicie ;D
ja was nie rozumiem jak chcecie grać na przestarzałym silniku to grajcie w jakiegoś starego star warsa
Mogą wykorzystać nawet silnik graficzny z tetrisa byle MoH był udany. Niech się broni grywalnością, a nie grafiką.
A że stary czy coś? Przynajmniej nie trzeba będzie zmieniać sprzętu by udźwignął wymagania :P
Przestarzałym silniku... dobre! Na jakim silniku chcielibyście MoH zobaczyć? CryEngine 3? Przecież chodzi o to żeby DOBRZE wyglądało i działało DUŻEJ liczbie osób w najwyższych detalach, a takie coś oferuje obecnie niewiele popularnych silników.
Najwięcej jak zwykle narzekają ci, których "konstruktywna krytyka" kończy się na "przejadł mi się". Nie żryjcie tyle to nie będzie wam się przejadać. :P
hehe. chelmianin leże i kwicze...
Ue 3 to jeden z bardziej udanych silników g. fakt faktem przejadł mi się znacznie i od początku twierdze , że jest "plastikowy" ale jakość grafiki względem wydajności jest świetna , a co do grafiki crysis wyszedł w bodajże 2007 nie chce mi sie sprawdzać , a dalej nie widziałem ładniejszej gierki niestety panowie z crytek'a z optymalizacją sobie juz tak sprawnie nie poradzili ...
Unreal Engine 3 jest dobry. Tak bardzo chcecie lepszego silnika i kosmicznych wymagań sprzętowych oraz sprzętu za kilka tysięcy PLN-ów, dzięki któremu nie będziecie mieć pokazu slajdów tylko płynną rozgrywkę? Nie sądzę :)
Mam nadzieję, że multi nie będzie zbyt podobne do B:BC. W sumie to dość ciekawe, obiema zajmuje się EA Dice. Zastanawia mnie, która wyjdzie im lepiej. Żeby tylko nie strzelili sobie samobója i nie zabili BF'a tym multi w Medalu.
Z drugiej strony, jeżeli multi będą do siebie bliźniaczo podobne, to może będę mógł sobie odpuścić Medala.
Tyle dobrze, że BC jest już na ukończeniu, dlatego praca nad dwoma projektami na raz nie powinna się odbić negatywnie na ich jakości.
Unreal Engine 3 to swietny silnik, szkoda tylko, ze tyle gier stworzonych na nim wyglada tak samo, zreszta to dotyczylo rowniez unreal engine 2 i lenistwa projektantow. Na szczescie MOH Airborne wygladal zdecydowanie inaczej, wiec i z najnowszym nie bedzie problemu.
Jesli ktos twierdzi, ze UE3 jest przestarzaly (debiut 2006 rok) to co powiedziecie o Id Tech 3 z 99 roku, ktory pojawia sie w kazdym CODzie? Moze i troche latek ma UE3, ale powiedzcie mi, jakie nowsze silniki sa znacznie lepsze od niego? Gry na tym enginie wygladaja swiezo i nowoczesnie do dzis i czesto lepiej niz na nowszych technologiach. A to, ze gry sa blizniaczo podobne do siebie to juz wina nie silnika, tylko grafikow. Przyklad:
Mirror's Edge, Borderlands <- I niech mi ktos powie, ze te gry wygladaja tak samo jak Gears of War czy sa podobne do siebie. Czyli jednak sie da zrobic gre na tym swietnym enginie w taki sposob, aby nie wygladala jak kopia innej gry.
dami3 - przestarzale silniki to chociazby Unreal Engine 2, Id Tech 4, Source, Cry Engine i archaiczny Id Tech 3, nowoczesne to Unreal Engine 3, Cry Engine 2, Chrome Engine 4. Oczywiscie moglbym tak wypisywac wiecej, ale po co?
Unreal 3 Engine to najlepszy, najbardziej elastyczny i najlepiej zoptymalizowany silnik na rynku. Dodatkowo Epic ciągle wypuszcza do niego uaktualnienia, więc nie wygląda jak przy premierze Unreal Tournament 3 tylko np jak Mass Effect 2.
Oby tylko ta gra nie wykorzystywała PhysX od nVidii, bo wymagania polecą w górę, że hoho.
Zobaczcie sobie jak wygląda zwiastun na UE3 i dopiero potem narzekajcie. Mało tego, znajdźcie mi ładniej wyglądający filmik gry akcji. UE3 dobrze wykorzystany wciąż wymiata.
może i to już dość stary silnik,ale przecież mało jest gier,które potrafią wykorzystać jego potencjał
heheheh Dice robi multi a oni maja swoj silnik i stwierdzili pewnie, ze 10 razy taniej jest uzyc czegos co sie zna od podszewki i zrobic cos dobrego niz sie gimnastykowac z UE3. UE3 to imho najlpesze co sie przydazylo engine'om - elastyczny, ladny i super wydajny. Frostbite da za to pewnie wieksz elastycznosc przy interaktywnym otoczeniu.
Ciekawe jak multi z MoH'a bedzie sie mialo VS BadCompany2
BC2 staje w szranki z MW2 jednak jest zdecydowanie bardziej "smulacjo-podobny", multi MoH bedzie - imho - MW od Dice, male mapy, szybkie akcje, szalona rozgrywka.
dami3 [ Level: 6 - Legionista ]
ja was nie rozumiem jak chcecie grać na przestarzałym silniku to grajcie w jakiegoś starego star warsa
MW2 kupiło ponad 10 mln(?). a jest na mocno zmodyfikowanym silniku Quake'a!
MW od Dice, male mapy, szybkie akcje, szalona rozgrywka.
Ja mam nadzieję na powrót do map z MoH:AA czyli klimat i doskonały balans pod SD czy TDM ... bez nawpierdalanych wszędzie okienek, przejść, kamperskich miejscówek etc..... Marzy mi się przeróbka Village czy Hunta ...
ZgReDek - obawa w tym, ze oni chca konkurowac z MW wiec calosc mysle bedzie bardzo arcade "jump'n'run"
oby nie bylo biegania z Akimbo a la MW2 bo to potrafi czlowieka zniechecic do gry.
MW2 kupiło ponad 10 mln(?). a jest na mocno zmodyfikowanym silniku Quake'a!
to co powiedziecie o Id Tech 3 z 99 roku, ktory pojawia sie w kazdym CODzie?
Bzdura to ,że silnik Cod'a pamięta jeszcze czasy 99roku i gdzieś w środku bije tam serce staruńkiego tech'a 3 to nie znaczy ,że jest to ta sama wersja co ze wspomnianego roku jest tak mocno zmodyfikowana przez co nie da porównać się Quake'a 3 do najnowszego Coda ! Tak na prawdę teraz jest to zupełnie nowy engine tak samo jest w przypadku pięknego graficznie FC2 którego silnik (Dunia) to zmodyfikowana wersja enginu z Graw'a (tak mocno zmodyfikowana ,że prawie w ogóle nie widać podobieństw tak jak właśnie z Cod'ami od 4 części) Dlatego śmieszy mnie określenie ,że Call of Duty (od 4 części) działa na ID 3 jak to teraz mówią silnik nazywa się IW4.0 Engine
Co do newsa to moim zdaniem jest to świetna wiadomość UE3.0 to naprawdę silny i przede wszystkim elastyczny engine do tego ma świetny stosunek wydajności do grafiki
Widać, że EA wzięło sobie do serca ten projekt i naprawdę im zależy. UE3 jest bardzo dobry i mi pasuje w single player a o multi mogę być z całą pewnością spokojny.
DICE robi świetną rozgrywkę multi a tym panom z [1] i [2] gratuluję! Wielcy gamer'zy którym się "znudził" silniczek graficzny na którym większość nowych gier jest zrobionych...
Pozatym grafika w grze napewno będzie na świetnym poziomie a pozatym gameplay jest ważniejszy...
bosh... tylko nie to :/.
Znów hitreg z dupy będzie.
Dobrze, że chociaż multi uratowali...
Marzy mi się przeróbka Village czy Hunta ...
a mi się marzy przeróbka wszystkich genialnych map (procz v2 ;) z Allied Assault
Czy ja dobrze rozumiem, że jeśli zastosują UE3 to gra będzie tym samym bardzo szybko chodziła?
mi by bardziej zalezalo na grywalnosci niz na grafice, ale w/w silniki chyba nie sa zle??
SplinterFisher16 - to, ze jest to mocno zmodyfikowany silnik nie oznacza, ze jest dobry, bo i tak widac po codzie, ze smiga na leciwym silniku. Silnik nie daje juz rady, jest przestarzaly i tak wygladaja cody na nim, czyli niedzisiejszo.
Dwa osobne silniki, dwa osobne studia. Jestem ciekawy czy takie rozdzielenie nie spowoduje przypadkiem braku spójności singla i multi. Mogą wyjść z tego dwie różne gry w jednym ;f
Przynajmniej multi bedzie dobre ;) na UE3 juz mi sie nie chce grac.
Jeżeli wszystko będzie dobrze to nowy MOH a zarazem BF: BC2 znajdą więcej użytkowników niż Pan MW2 z głupim Steam'em i brakiem serwerów dedykowanych.
Dla mnie i tak liczy się grywalność, chociaż dobrą grafiką przy okazji też nie pogardzę. :)
nieźle się zapowiada
Ja pierd...! Na co mi 2 takie same tryby multiplayer? Przecież grając w BF:BC2 i MoH będę miał to samo! Z tym że w multiplayerze w MoH możliwe że nie będzie pojazdów, ale to będzie dosłowny klon z BF:BC2 i gdzie tu jakaś nowość? Widzę że już niektórym firmom brak oryginalności i chęci stworzenia czegokolwiek nowego....