Gran Turismo 5 [PS3] - Toyota FT-86 Concept
Co prawda Toyota robi świetne samochody rodzinne to ten model jest paskudny! :P
jak odpale tę grę to bedzie wyglądała tak samo ? :) czy nie...
filmik to filmik, zawsze wyglada o niebio lepiej niz gra :)
W przypadku tej gry termin "filmik, zawsze wyglada o niebio lepiej niz gra" jest sporym wyolbrzymieniem ;)
@Up
O K2 też mówili, że to wszystko rendery. Na replay'ach z 1 samochodem na pewno będzie tak wyglądać. Mam nadzieje, że poprawili otoczenie i te trasy robione przez rok każda jakoś wyglądają... Niemniej pewnie średnia ocen i tak będzie na poziomie 90, albo więcej.
Nie jestem fanem GT. Jedak trzymam kciuki za tą produkcję i jeśli recenzje okażą się wysokie to zakupie ze względu na splita (ile można w tego Motorstorma). Jednak puki co nie zapowiada się ciekawie. Demo (lub nie demo) było marne, a obiecanej fizyki zniszczeń jak na razie nie zaprezentowano. Raczej dla maniaków samochodów
Gierka fajna, ale zamiast Toyoty mogli dać BMW
Fortel- kazda taka gra jest dla maniakow, ile mozna jezdzic w kolko:D no, w fm3 mozna jeszcze sobie te auta dowolnie pomalowac, podriftowac i to w sumie wszystko:P polaczenie Test Drive Unlimited i forzy/gt - to by byla gra...
niby super grafika a wygladzania krawedzi to nie ma na playstation 3 wiec postrzepione krawedzie psuja troche to ciezka prace grafikow
z czego 59 milionow poszlo na licencje :)
widać że ślady opon na asfalcie są dla Polyphony wciąż za trudne do zrobienia
thunderstick, bo za dużo filmów amerykańskich się naoglądałeś, gdzie w autach przy każdym skręcie opony piszczą, zostawiają ślad i po paru strzałach wybuchają <lol>
W żadnym wypadku oprawa wizualna nie dorówna zaprezentowanemu filmikowi. Japońska konsola nie ma takiej mocy, o czym mogliśmy się przekonać w lutym zeszłego roku, za sprawą produktu od
Guerilla Games. Pamiętajmy, też że na CES 2010 pokazało wersję demonstracyjną, która absolutnie niczym pozytywnym nie zaskoczyła.
ujemny -- podnieciłeś się? To teraz wyobraź sobie dziesiątki exclusive'ów z obu konsol i pomyśl, że tyle cię ominie. Powodzenia w dochodzeniu do siebie.
ujemny mam GT5 prolauge ta gra tak wygląda w realu to nie rendery. To prawdziwe replaye z fry.
@artattak
Nie mogę się z tobą zgodzić. W Gran Turismo 5 Prologue programiści mieli nie lada problem z wygładzaniem krawędzi. Podobna sytuacja miał miejsce w wersji demonstracyjnej. Na zaprezentowanych filmiku każda z linii jest idealnie wyprofilowana.
Dodatkowo przypomnij sobie słowa producentów: Gran Turismo 5 korzystało z 80% mocy konsoli. To powinno ci wiele powiedzieć...
Pozdrawiam
gran turismo nie korzystalo z 80% mocy konsoli tylko bedzie korzystac a to duza roznica. time trial ktory wyszedl zostal zrobiony tylko na potrzeby konkursu GT Academy dlatego tez ta wersja zostala odchudzona i zajmuje 220MB, pelna wersja bedzie wygladala lepiej od prologa ktory z kolei wyglada lepiej od time triala. ktos sie czepia ze zamiast toyoty mogli dac bmw...czemu tego nie zrobili? bo w bmw nie mozna zapisac na pen drivie przejazdu po torze prawdziwym autem i odtworzyc filmiku na konsoli..nowa toyota bedzie miala taka opcje i dodatkowo na pokładowym gpsie bedzie mapa toru - zmierzam do tego ze polyphony z jednymi markami bardziej wspolpracuje ( nissan,toyota,lotus,citroen) a z innymi mniej i dlatego musza promowac efekty swojej pracy i to sprawia ze ta gra jest wyjatkowa a niektorzy ludzie maja czelność pisac ze shit i grid wyigladaja lepiej itp. tylko rFactor i gt maja symulacyjna fizyke jazdy no moze Rfactor ma minimalne lepsza ale reszta w tej grze w porownaniu do gt leży i kwiczy. brak sladow opon w gt? fakt, polyphony musi miec z tym maly problem ale wam to sie wydaje czemu nie ma w grze sladow tak prostych do zrobienia? prostych? wyobrazcie sobie wyscig 24 godzinny, 20 aut na torze z ktorych kazdy zostawia gume na asfalcie i trase o dlugosci 20km (greenhell). kilometry gumy do zapamietania i wczytania za kazdym okrazeniem. wygladzanie..widocznie to jest wina konsoli. czemu gt powstaje tak dlugo? poniewaz doszly uszkodzenia a polyphony jak cos robi to musi wygladac zajefajnie albo w ogole ma tego nie byc. jakie sa plusy ze gra tak dlugo powstaje? po pierwsze gra jak wyjdzie to powali wszystkich na kolana a po drugie beda mieli juz niezla baze do zrobienia kolejnej czesci ktora nie bedzie robiona od podstaw tak jak piątka.
boze, po raz n-ty mozna to walkowac, te 80% bierze sie stad ze czesc zasobow jest zarezerwowana NA STALE, BEZ MOZLIWOSCI ZMIAN na obsluge systemu, dotyczy to WSZYSTKICH GIER,
a przyglupy beda sie dalej jarac pierdolami i niedomowieniami.
ten motyw z gps'em to pic na wode, pewnie po prostu odwrocili dzialanie narzedzia ktorym zbierali informacje o torach, na ktorych dzieje sie gra i zrobili z tego feature, na tyle niedostepny dla plebsu, ze pomijalny, ale PR jest i to wystarczy.
Ja tam tylko chce się przejechać po nurburgringu w nocnym wyścigu z ze zniszczeniami będzie kosmos