Dead Space 2 [PC]
Fajna zapowiedz ;) W sumie do rozgrywki sieciowej jestem sceptycznie nieco nastawiony w tej produkcji.Co do reszty to uwazam, ze autorzy bardzo fajnie wybrneli fabularnie, jesli by np. ten psychiatryk sie potwierdzil to uwazam to za calkiem niezly pomysl.Do tego miasto oznacza, cala masa przeciwnikow, a to duzy plus.Szkoda, ze jeszcze trzeba nieco poczekac.
mam tylko nadzieje że gra będzie bardziej straszyć niż jedynka(na początku niby miałem takiego małego stracha ale szybko on miną) ale duże otwarte przestrzenie nie służą straszeniu.
Musze zakupic 1 czesc... 24zl na allegro nowka.. lol smieszne pieniadze ;p
Cieszę się że wyjdzie dwójka po pierwszy Dead Space był dla mnie bardzo dobrą grą i chętnie kupię i zagram w kontunuację. Jedyne co bym zmienił to ograniczył trochę ilość potworów aby gra się nie stała strzelanką a bardziej straszyła atmosferą
No obawiam się odwrotnego. Miast właśnie małej liczby potworów w ciasnych
klaustrofobicznych straszących pomieszczeniach i światło cieniach, dostaniem
najnowszego Residenta, czyli krok bardziej w kierunku Serius Sama.
No ale obym się mylił bo jedynka była na prawdę porządną grą, nie liczać
trochę monotonicznego rozwoju postaci, zwłaszcza kombinezonu.
Pożyjemy zobaczymy.
Mam obawy. Otwarte przestrzenie, bardziej efektowne starcia, żyjące miasto, gadający Isaac...hmm...DS był dla mnie idealny. Uwielbiam kosmiczne horrory w stylu Alien, czy Event Horizon. A wszystkie zapowiedziane zmiany sugerują pójście raczej w stronę szybszej akcji, a nie gęstszej atmosfery. Obym się mylił.
TomPo75
No właśnie
Nie mogę się doczekać. DS1 jest fenomenalny. Bardzo dobrze byłoby utrzymać ciężki klimat.
A opcja gry w coopie to już w ogóle - marzenie. Jeśli to potwierdzą, to będzie "must-have x 100" :D
właśnie gram w pierwszą część i z tego co widzę ta będzie lepsza rzecz jasna jedynka też świetna
W kontynuacji będzie pełnił rolę weterana i autorytetu, mogącego pochwalić się sukcesami w walce z kosmicznymi mutantami.
To ma być coś trochę na wzór filmu Aliens Camerona, Issac tak jak Ripley, doświadczona spotkaniem z obcymi, będzie kimś w rodzaju mentora. Ma być również bardziej epicko.
Jedynka była boska, mało jest gier które potrafią tak wciągnąć, ogólnie lubię survival horrory, szkoda że tak mało jest gier tego typu. Na dwójkę czekam z niecierpliwością, mam nadzieję że mimo kilku zmian gra nadal będzie fajna i przyjemna.
Zapowiada się wyśmienicie. Napewno będę czekał na tę grę. A jeden screen mi sie tak dziwnie skojazyl wiec go podpisalem :P----->
Zapowiada się solidny sequel! Oby druga część była tak samo długa jak pierwsza część a nawet dłuższa.
Jest na co czekać. Tak jak przedmówcy troszkę niepokoję się tymi otwartymi przestrzeniami, jednak twórcy mają u mnie duży kredyt zaufania... Właśnie takich developerów nam potrzeba.
Jeżeli Ea nas nie zawiedzie i dopieści produkt to śmiało można powiedzieć o hicie
Przyznaję się że dopiero gram w jedynkę, jestem w 8 rozdziale i uczucie lekkiego strachu z 1, 2 rozdziału dawno minęło, ale dalej jest to niesamowita gra, ze świetną historią, pomieszczeniami.
Czekam na 2 i co-op
Odmieniony Isaac to z pewnością plus, bo w "jedynce" był nijaki, nie dało się z nim utożsamiać. Ale gra i tak jest genialna, oby dwójka dorównała.
Dead Space było swietna. Jedna z niewielu gier którą przeszedłem 2x i żeby nie brak czasu to byłby i 3ci raz. Nawet fajne "lekko opóźnione"/konsolowe sterowanie (na które tak starsznie płakali fani cod i cs) a które tutaj swietnie mi pasuje. Konsolowe sklepy w ścianach też do strawienia. Najlepsza gra 2009r.
Jesli chodzi o "straszność" to tylko walki z odrastajacym, ale za to jaka adrenalina wtedy.
Próba zrobienia kolejnego cholernego sandboxa z bardzo dobrze rokującej marki? No thanks.
fajna zapowiedź i gra się znów fajnie zapowiada jedynka była genialna jednak strój Isaaca nie podoba mi się i ten stan zdrowie na plecach w jedynce był oto dużo lepsze i bardziej mi się podobało
Pierwsza część nie była tak straszna, ale klimacik swój miała genialny. Może tak mnie nie straszyło bo grałem na medium. Podobno prawdziwe emocje odczuwa się na hardzie, kiedy brakuje ci co chwila amunicji. Z wypiekami na twarzy czekam na drugą część.
DS 1 wg. mnie był grą dobrą, porządną, grało mi się w niego bardzo przyjemnie ale nie był wybitny. Straszył tylko w kilku momentach, ale klimat miał przez cały czas.
To co przeczytałem w tej zapowiedzi, zmiany jakie są planowane (jeżeli zostaną dobrze zrobione) cieszą mnie. Ciekawie będzie oglądać proces stopniowego opanowywania stacji przez necromorphy, widzieć proces przemiany otoczenia. Ale niestety coś takiego może łatwo zostać źle zrobione, psując cały efekt i przy okazji grę. Mam nadzieję, że tak się nie stanie.
Oj nie podoba mi się to. Z survival horroru chcą zrobić a) przygodówke ( łażenie po stacji i wybieranie kwestii dialogowych O.O ) b) sandboksa ( otwarte przestrzenie w Dead Space zabiją klimat! ).
Stopniowe przejmowanie stacji przez Necromorphy- jak w Prototype ^^
To jest kompletnie inna budowa gry niż DS1, nie wiem czy to da dobry efekt. NO ALE w końcu to Dead Space , nazwa zobowiązuje, trzymam developerów za słowo, że produkt końcowy będzie dopieszczony. Aż nie mogę się doczekać pierwszych gameplayów :)
To będzie dobra gra(czuję to) . Jedynka była zaje....... czekam z niecierpliwością.
Od kiedy Marker = znak xD Najlepsze jest to, że w polskiej wersji tłumacze nie mogli się zdecydować i raz jest znak, a raz znacznik choć w oryginale to cały czas Marker lol
IMO strasznie przesadzony ten wstęp zapowiedzi, jak dla mnie DS wcale straszny nie był.
Co do DS2, zapowiada się świetnie i na pewno tak będzie :P Mam tylko nadzieję, że w końcu może rozwiną jakoś postać Isaaca, a nie na odwal zrobili cichego typka ze świecącymi paskami na twarzy.
EDIT: Jeszcze jedno. "System walki" brzmi trochę dziwnie, jak na strzelankę, lepiej by pasował system ulepszeń czy o co tam chodziło dokładniej autorowi, bo wyrażenie "system walki" używa się raczej przy pisaniu o slasherach i tego typu grach :P
Zapowiada się pozycja must have xD
@błachu19 [27] -> Otwarty świat =/= sandbox. Sandbox charakteryzuje się otwartością świata, czyli możliwością dowolnego i praktycznie nieograniczonego go zwiedzania. Natomiast jak na razie z dotychczasowych informacji o DS2 wynika tylko, że będą występowały otwarte przestrzenie (czyli nie tylko klaustrofobiczne korytarze i pokoiki) co wcale nie sugeruje, że gra będzie zupełnie liniowa i bez możliwości dowolnego poruszania się między poszczególnymi lokacjami.
juz nie moge sie doczekac zapowiada sie elegancko.A jedynke przechodze juz 5 raz i nie mam dosc
Dość szybka ta zapowiedź.Ale mimo wszystko troche już wiemy :)
Fajnie że wyjdzie na PC jedynka była ekstra
Zmutowane dzieci w pobliżu szkoły jak żywo przypominają mi pierwszą część Silen Hill, czyli najcudowniejszy horror ever:)
a ja mimo to uważam, ze bedzie sandboxowo... nie wyobrazam sobie żeby poprowadzona fabuła była zwięzła i wartka zważywszy na fakt, ze będziemy mieli cały kompleks kolonijny do naszej dyspozycji.
Poza tym o sandboxowym charakterze gry świadczy chociazby zdanie pojawiające się w zapowiedzi
"Niezależne postacie, które napotkamy w czasie rozgrywki nierzadko będą prosić Isaaca o ratunek oraz wskazówki, wynosząc go do rangi bohatera"
które jednoznacznie wskazuje na obecność swego rodzaju questów czy zadań pobocznych, które zapewne umilą nam pobyt w kolonii do czasu aż zaraza da o sobie znać
No teraz to jak już gra wyszła, to tam tyle tego sandboxu to sam nie wiem, raczej gra liniowa, chociaż nie jestem daleko, więc ciężko stwierdzić...