Mass Effect 2 - szczegóły klasy Strażnika ujawnione
Dzieci to dzieci... W pierwszej części grałem adeptem przy drugim przechodzeniu gry i wydawał się dosyć wszechstronny. W końcu nikt nie mówi, że muszę szturmować wroga, a poza tym mam biotykę. A pistolety nie są też takie złe. Chętnie wypróbuję go i tutaj.
Sama biotyka w 1. cz. ssała niesamowicie, latanie z samym pistolecikiem i rzucanie jakichś śmiesznych czarów... Niby ta gra nie samą akcją stoi, ale jednak jest jej dość dużo. W 2. niby ma być dużo lepiej, chociaż kto wie czy nie lepiej wybrać taką właśnie mieszaną postać, jak mam się 2. raz przedzierać z samym pistolecikiem to już wole takiego cudaka.
ciekawe czy będzie miał jeszcze umiejętność kopniak z półobrotu
Czyli ta klasa to taki 'tank', najlepszy pancerz i drobne umiejętności w każdej dziedzinie. Całkiem ciekawie się prezentuje na video.
Arsenał zapowiada się zaiste imponująco. Oby nie wyszła im z tępa strzelanka zamiast dobrego Action RPGa.
Dosyć dobrze się prezentuje na filmiku.
Podsumowując: Mocne tarcze + skuteczne używanie podstawowych karabinów (co wynika choćby z filmiku) + podstawowe moce biotyczne + inne drobne = uniwersalna klasa, która powinna poradzić sobie w różnych ciężkich warunkach bojowych.
Jak dla mnie klasa nr 1 na chwilę obecną. Przyznać trzeba, że przedstawione wcześniej klasy też nie są złe - technik miło mnie zaskoczył, adept też niczego sobie - może siać niezłe spustoszenie.
Choć, zobaczymy jeszcze jak pokażą się dwie pozostałe klasy - żołnierz i szpieg.
Czyli Adept, Inżynier oraz Strażnik będą mogli z powodzeniem używać karabinów? czy raczej będzie sytuacja z ME1 gdzie umiejętność ta była tylko na pistolet (bądź karabin/strzelbę/snajperkę po wybraniu dodatkowej "cechy")
I jeśli ma ktoś np. save w której postać jest np. żołnierzem z jedną mocą technika, bądź adepta, to mam nadzieję, że będzie to nadal?
Nie, z tego co rozumiem, kazda klasa bedzie mogla uzywac praktycznie kazdeg rodzaju broni. Nie bedzie czegos takiego jak "weapon skill".
Drau [ Level: 30 - Senator ]:
Ufff, to całe szczęście, wobec tego klasy postaci będą "smakowitym kąskiem", ale martwi mnie jedno... a mianowicie, czym ma się wyróżniać Żołnierz? poprzednio był to właśnie "weapon skill", czyli wyszkolenie we wszystkich rodzajach broni, a w takim przypadku, hm jakoś tak chyba biednie wygląda?
W każdym bądź razie, w moim miemaniu klasy postaci wyglądają o wiele lepiej niż w jedynce (chyba dlatego, że postawiono na więcej akcji)
Żołnierz będzie miał broń ciężka i modyfikacje zwykłych broni.
Vanguard ftw!
W jedynce żołnierz z najlepszą giwerą i pociskami zapalającymi na VII poziomie kopał dupska niemiłosiernie. Biotykiem grało się imo ciężej, niemożność używania większej broni mocno przeszkadzała.
E tam z tym pistolecikiem najlepszym co można była go kupić za osiągnięcie z kasą, i pociskami yyyyy kwasowymi VII (dawno to było nie pamiętam może wyższa ranga, może inny pistolet) i wszystkimi mocami biotycznymi było się istnym zabójcą (anomalia + ten pistolet lub też samo pchnięcie było zabójcze)
@xsas [ Level: 30 - SG-1 ]: nie wiem, dowiemy sie, jak sie pojawi vid odnosnie soldiera :)
ale zauwaz, ze jak dotad kazda kalsa ma swoj specjalny unikatowy skill, podniesiony o pare poteg w stosunku do ME1 - AI Hack, Sentry Bot, podbity Shield itd. Jestem pewien, ze Soldier tez bedzie mial cos, czym bedzie sie wyrozniac.
Generalnie ME2 ma wiecej skladu i ladu w sobie, co lacznie z upgrejdami jakie gra przechodzi, po prostu powoduje opad szczeny.
@bialy kot [ Level: 70 - FLCL ]: Modyfikacje broni? wiem, ze modyfikacje ammo to ma miec kazdy. ale o broniach pierwszo slysze.
Anyway, wklejam ponownie skany z najnowszego Game Informera. TONA info, screenow itd :)
http://img687.imageshack.us/i/gicoverjan2010.jpg/
http://img709.imageshack.us/i/page1a.jpg/
http://img709.imageshack.us/i/page1bl.jpg/
http://img13.imageshack.us/i/page2nz.jpg/
http://img37.imageshack.us/i/page3j.jpg/
http://img706.imageshack.us/i/page4p.jpg/
http://img687.imageshack.us/i/page5p.jpg/
"Sama biotyka w 1. cz. ssała niesamowicie, " - jaaaaasne. Wystarczyło wyjść poza podstawowe rozwinięcie postaci, a nie pieprzyć, że był słaby po 5 minutach gry.
Rozwinięty Adept zmiatał z powierzchni ziemi wszystko co się dało. Doskonały był na grupy wrogów, tak jak i na pojedynczych.
Drużyna typu Wrex + Tali + główna postać jako Adept potrafiła przeprowadzić koszmarną masakrę.
Hellmaker --> Ukończyłem całą grę adeptem i podtrzymuję, że był to najgorszy wybór...
ja i tak najbardziej chyba wole klasę żołnierza