Dead Space 2 - pierwsze konkretne informacje
Otwarte przestrzenie raczej nie sprzyjają klimatowi zaszczucia, więc pomysł wydaje się ryzykowny.
Że Isaac zacznie gadać to fajnie. Czekam.
no a co z tym niby zapowiadanym coopem?
N super jedynka była świetna.
A co do otwartych przestrzeni to na plus.
Przypominam sobie ja w jedynce podczas ostatniej walki z bosem zachwycałem się rozległą panoramą.
Ostatni horror na rynku. Resident już nie straszy to prawie strzelanka, Silent Hill też słabo wypada pod tym względem.
A tak na marginesie to kumpla dzieciaki po 13 lat boją się w to grać.
Kurde, fajna to gra. Raz przeszedłem pierwszą część, ale za drugim razem już wymiękam, nie wiem czemu :F
Świetna wiadomość.
A tak na marginesie to kumpla dzieciaki po 13 lat boją się w to grać.
Gratulujemy kumplowi pomyślunku, w końcu kto by tam się przejmował znaczkiem 18+.
koobon
Czy nigdy nie przeszedłeś na czerwonym świetle, czy jak miałeś 15 lat nie piłeś piwa, czy nigdy nie przekroczyłeś dozwolonej prędkości.
Tak przepisy są ale znaczniki gier moim zdaniem często są zawyżone z byle powodu.
W TV zobaczą o wiele więcej, odrywane kończyny, kule przeszywające ciała w zwolnionym tempie i tp.
artattak -> w tv tez sa takie ograniczenia, nie wiem czy wiesz?
http://pl.wikipedia.org/wiki/System_ocen_program%C3%B3w_telewizyjnych_w_Polsce
Obok MOHa to dla mnie najbardziej oczekwiana gra 2010 roku.
Jeśli twórcy nie spoczną na laurach, to będzie hit :)
"W TV zobaczą o wiele więcej, odrywane kończyny, kule przeszywające ciała w zwolnionym tempie i tp."
No nie wiem, w Dead Space to wszystko jest i jeszcze więcej :D. Np. motyw z babką, która własnoręcznie podrzyna sobie gardło piłą do amputacji kończyn :P.
Skafander wygląda jak połączenie transformersa z power rangerem, a sama scena śmierdzi slasherem pokroju DI albo GoW - oby nie zmierzali w tym kierunku.
Co do większej otwartości przestrzeni to może to oznaczać, że więcej czasu spędzimy poza statkiem, w próżni.
Ciasne lokacje sprzyjają większemu poczuciu zaszczucia, niepewności i zaskoczenia, przy dużych mapach te elementy są już dużo słabsze.
@Marco Polo [ Level: 1 - Legionista ]: Skafander wygląda jak połączenie transformersa z power rangerem
No tak. Mimo, ze w pierwszej czesci kombinezon byl praktycznie identyczny, to jakos nie slychac bylo narzekania z twojej strony..
Tzn, o ile grales w czesc pierwsza w ogole.
:)
W końcu jakieś konkrety!!! Tylko czemu nie ma nic o multi??
Oby było lepiej i jeszcze straszniej wtedy będzie super :) Tak jak piszecie o otwartej przestrzenie, pewnie będziemy więcej działać w próżni. Jedynka była genialna, nie wiem ta gra ma coś w sobie, stary koń jestem a grając w to parę razy nie moglem zasnąć :)
Fajnie, że bohater będzie mówił, ale z tymi otwartymi lokacjami może być problem, wolałbym wąskie korytarze.
koobon -> Mam kolesia lysy wielki kibol, pozyczylem mu jedynke to mi oddal po dwoch dniach bo bal sie grac ;ppp
Trzeba będzie kupić :D
Oj w jedynkę grało mi się naprawdę świetnie, część druga zapewne zawita w moim komputerze :)
Konwersacje?! Po cholerę. Spieprzą to, co dawało ogromny plus do klimatu i gry. Mieli się trzymać pierwszego Half-Life'a, a nie robić jakieś pierdoły.
Drau identyczny? Daj spokój. Tamte kombinezony (nie licząc tego, który odblokowuje się po zakończeniu gry) były toporne i ciężkie, czuło się, że nie służą do walki.
Nigdy nie lubiłem bohatera niemowy więc ta zmiana zalicza się w moim przypadku na plus.
Multi to akurat tutaj średnio pasuje.
Marco_Polo <-- Ale w jedynce Isaac miał odegrać rolę inżyniera i do tegoż właśnie posiadał kombinezon...do pracy. Z wiadomych przyczyn jednak musiał w nim walczyć o życie. Tym razem zdaje sobie z góry sprawę z czym ma do czynienia i pewnie będzie bardziej przygotowany... tak mi się wydaje przynajmniej, albo po prostu stacja Sprawl przywita go dostępnością takiego uzbrojenia. Nie mogę się już doczekać, bo i tak będzie hit :)
Nie moge sie dotrzekac DEAD SPACE 2.Jedynka była fajowa ten klimat ci bossowie najtrudzniejszy był ten co sie regerenował
rany ... pomimo nienajlepszej sytuacji finansowej goscie z EA traca kase na rozwoj takiej nudnej gry zamiast zainwestowac np. w dodakowe galaktyki i rozwiniecie fabuly ME2 -)
DS jedynka był super myśle że dwójka utrzyma poziom