Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Czym zastąpiono windy w Mass Effect 2?

07.12.2009 09:30
1
duncan777
84
Pretorianin

Czyli tak samo ja w wielu innych grach, przecież to nic rewolucyjnego.

07.12.2009 09:31
2
odpowiedz
koobon
82
Legend

Przeczytaj wiadomość jeszcze raz.

07.12.2009 09:39
😈
3
odpowiedz
zanonimizowany3929
16
Legend

Nie wpadli na pomysł, żeby w ogóle nie robić loadingów?

07.12.2009 09:43
Chudy The Barbarian
4
odpowiedz
Chudy The Barbarian
89
Legend

Najlepszym przykładem loadingów jest dla mnie seria CoD (nie pamiętam czy 1 i 2 też to miały, ale chodzi mi o 4,WaW i MW2). Przynajmniej się człowiek nie nudzi w tym czasie :P

07.12.2009 09:43
DanuelX
5
odpowiedz
DanuelX
82
Kopalny

To się robi powoli nudne. Co dalej? Iaką ikonkę dostanie gra w windowsie? Jak będzie wyglądało menu główne? a może z jakiej ilości barw będzie składał się kombinezon głównego bohatera?

07.12.2009 10:20
6
odpowiedz
wowuser
36
Pretorianin

ale przecierz to jest rewolucyjny rpg nie jakis tam zwykly! weszystko tu jest rewolucyjne!

07.12.2009 10:24
7
odpowiedz
zanonimizowany396172
16
Chorąży

A ja windy lubiłem ^^ Mogli by tylko skrócić czas tej jazdy i wporzo by było, żeby jazda windą zajmowała tyle co podróż szybką koleją. To by było takie jak było w założeniach na początku ME1.

07.12.2009 11:29
8
odpowiedz
zanonimizowany659795
15
Pretorianin

Argh....Myślałem, że tym super rozwiązaniem będą wagoniki.Tak koniec tego żywego stania w windzie ..Bardzo się zawiodłem...

07.12.2009 12:16
xsas
👎
9
odpowiedz
xsas
190
SG-1

Hm, mnie osobiście windy nie przeszkadzały, a co więcej, uważam to za lepsze rozwiązanie niż "zwykłe" ekrany loading'ów, no cóż, szkoda.

07.12.2009 12:24
TeRiKaY
10
odpowiedz
TeRiKaY
186
Senator

również windy mi nie przeszkadzały

07.12.2009 12:31
zmudix
11
odpowiedz
zmudix
157
Professor Fate

Apf, takie coś było chociażby w stareńkim Shogo:MAD, gdzie podczas ładowania poziomów można było sobie poczytać. :)

07.12.2009 12:32
Serek55
👍
12
odpowiedz
Serek55
90
Sercio

A dla mnie windy było bardzo fajne i chętnie bym je widział w dwójce.

07.12.2009 12:46
malyb89
😊
13
odpowiedz
malyb89
186
Demigod

Pobodny system z tymi planszami zastosowano w RE 5

07.12.2009 13:41
14
odpowiedz
b4r4n
120
Brak

Taaaa, RE5 szkoda, że mi ładowało się tak szybko, że nie miałem szans przeczytać nawet dwóch linijek. Jak dostanę powtórkę w ME2 to nie będę szczęśliwy.

07.12.2009 14:26
15
odpowiedz
Demilisz
199
Generał

Faktycznie nic nowego.

Dragon Age: w trakcie wczytywania mamy skrócony opis tego, co akurat robimy (ale dotyczy chyba tylko części fabularnej gry, tzn. sub questów nie przypomina). Czasami jest to zastępowane przez małą poradę.

W BG/IWD w trakcie wczytywania były różne krótkie porady czy zabawne teksty.

07.12.2009 15:09
16
odpowiedz
zanonimizowany526996
29
Konsul

Lenistwo programistów albo sprzęt nie jest w stanie sobie poradzić z wyświetlaniem płynnej animacji i ładowaniem danech.
Uncharted 2 , i Killzone 2 i kilka innych gier sobie z tym radzi wzorowo.

07.12.2009 15:14
Nolifer
17
odpowiedz
Nolifer
173
The Highest

Mnie tam nie drażniły windy ale loading wydaje się bardziej konfortowy

07.12.2009 15:16
18
odpowiedz
zanonimizowany681667
10
Generał

Mi jakoś ta winda nie zawadzała.

07.12.2009 23:00
Saed
19
odpowiedz
Saed
162
Konsul

I dobrze. Windy to ZŁO! ;)

07.12.2009 23:10
20
odpowiedz
Święty!
123
Konsul

Zdecydowanie windy to było Zło, aż miałem ochotę gryźć pada (ta muzyczka w windzie brrr). Chociaż nie sposób odmówić im kultowości...

07.12.2009 23:59
21
odpowiedz
Drau
82
Legend

@artattak [ Level: 20 - Pretorianin ] > Lenistwo programistów albo sprzęt nie jest w stanie sobie
> poradzić z wyświetlaniem płynnej animacji i ładowaniem danech.
> Uncharted 2 , i Killzone 2 i kilka innych gier sobie z tym radzi wzorowo.

Jakich "innych gier"? Jak na razie, to _tylko_ KZ2 i Uncharted.

Dziecko, gdybys zagral w Mass Effect, to bys wiedzial, ze tam ladowanie obszaru podczas jazdy winda JEST plynne i w czasie gry. Przez okno windy dokladnie widac, ze FIZYCZNIE pokonujemy cala odleglosc z jednej czesci mapy do drugiej, a dane sa wczytywane w tym czasie w locie.
Po prostu odleglosci sa na tyle duze, ze ludzie z BioWare nie wzieli pod uwage, ze moze to ludzi draznic po jakims czasie.
Ale nie grales, a wypowiadasz sie w iscie smieszny i bzdurny sposob.

Poza tym, Gearsy od zawsze laduja teren w locie, nie ma tam pojedynczego ekranu ladowania, wiec sorry, ale twoja teoria o braku mocy w sprzecie czy lenistwie programistow po prostu lezy.

Daruj wiec sobie probe promowania tutaj mocy PS3 w tam demaoggiczny sposob, bo to az zalosne.

08.12.2009 09:05
22
odpowiedz
zanonimizowany526996
29
Konsul

Widzę żeś się deczko zdenerwował.
heavenly sword też to potrafi.
Czyli da się zrobić coś takiego na x-boksie,jak sam napisałeś GOW to potrafi czyli lenistwo programistów.
A to że tak żywiołowo reagujesz oznacza że cie boli.

08.12.2009 11:22
23
odpowiedz
Drau
82
Legend

Tak, boli mnie twoja ignorancja i to, ze od razu wystartowales w tym topiku z propaganda o wyzszosci PS3. Daruj sobie, bo nawet poprawnie tytulu ulubionej gry napisac nie umiesz.

Zas co do lenistwa.
A na PS3 to niby jak jest? poza tymi grami ktore wymieniles, reszta nadal ma loading screeny, wiec wychodzisz na hipokryte. Tylko nie rozumiem czym tu sie podniecac? Czy loading screen sprawia, ze gra, czy nawet sprzet, jest od razu do dupy?

Nie pisz glupot po prostu, bo to juz nawet nie jest smieszne.

19.12.2009 21:37
👍
24
odpowiedz
zanonimizowany624581
91
Senator

Jak jeszcze raz zobaczę windę to zwariuję. One mnie tak wkurzały, że miałem ochotę rozwalić
monitor. Cieszę się, że już tego badziewia nie będzie.

20.12.2009 19:25
25
odpowiedz
zanonimizowany652707
26
Generał

klasyczne rozwiązania prawie zawsze są najlepsze

Wiadomość Czym zastąpiono windy w Mass Effect 2?