Czym zastąpiono windy w Mass Effect 2?
Nie wpadli na pomysł, żeby w ogóle nie robić loadingów?
Najlepszym przykładem loadingów jest dla mnie seria CoD (nie pamiętam czy 1 i 2 też to miały, ale chodzi mi o 4,WaW i MW2). Przynajmniej się człowiek nie nudzi w tym czasie :P
To się robi powoli nudne. Co dalej? Iaką ikonkę dostanie gra w windowsie? Jak będzie wyglądało menu główne? a może z jakiej ilości barw będzie składał się kombinezon głównego bohatera?
ale przecierz to jest rewolucyjny rpg nie jakis tam zwykly! weszystko tu jest rewolucyjne!
A ja windy lubiłem ^^ Mogli by tylko skrócić czas tej jazdy i wporzo by było, żeby jazda windą zajmowała tyle co podróż szybką koleją. To by było takie jak było w założeniach na początku ME1.
Argh....Myślałem, że tym super rozwiązaniem będą wagoniki.Tak koniec tego żywego stania w windzie ..Bardzo się zawiodłem...
Hm, mnie osobiście windy nie przeszkadzały, a co więcej, uważam to za lepsze rozwiązanie niż "zwykłe" ekrany loading'ów, no cóż, szkoda.
Apf, takie coś było chociażby w stareńkim Shogo:MAD, gdzie podczas ładowania poziomów można było sobie poczytać. :)
Taaaa, RE5 szkoda, że mi ładowało się tak szybko, że nie miałem szans przeczytać nawet dwóch linijek. Jak dostanę powtórkę w ME2 to nie będę szczęśliwy.
Faktycznie nic nowego.
Dragon Age: w trakcie wczytywania mamy skrócony opis tego, co akurat robimy (ale dotyczy chyba tylko części fabularnej gry, tzn. sub questów nie przypomina). Czasami jest to zastępowane przez małą poradę.
W BG/IWD w trakcie wczytywania były różne krótkie porady czy zabawne teksty.
Lenistwo programistów albo sprzęt nie jest w stanie sobie poradzić z wyświetlaniem płynnej animacji i ładowaniem danech.
Uncharted 2 , i Killzone 2 i kilka innych gier sobie z tym radzi wzorowo.
Mi jakoś ta winda nie zawadzała.
Zdecydowanie windy to było Zło, aż miałem ochotę gryźć pada (ta muzyczka w windzie brrr). Chociaż nie sposób odmówić im kultowości...
@artattak [ Level: 20 - Pretorianin ] > Lenistwo programistów albo sprzęt nie jest w stanie sobie
> poradzić z wyświetlaniem płynnej animacji i ładowaniem danech.
> Uncharted 2 , i Killzone 2 i kilka innych gier sobie z tym radzi wzorowo.
Jakich "innych gier"? Jak na razie, to _tylko_ KZ2 i Uncharted.
Dziecko, gdybys zagral w Mass Effect, to bys wiedzial, ze tam ladowanie obszaru podczas jazdy winda JEST plynne i w czasie gry. Przez okno windy dokladnie widac, ze FIZYCZNIE pokonujemy cala odleglosc z jednej czesci mapy do drugiej, a dane sa wczytywane w tym czasie w locie.
Po prostu odleglosci sa na tyle duze, ze ludzie z BioWare nie wzieli pod uwage, ze moze to ludzi draznic po jakims czasie.
Ale nie grales, a wypowiadasz sie w iscie smieszny i bzdurny sposob.
Poza tym, Gearsy od zawsze laduja teren w locie, nie ma tam pojedynczego ekranu ladowania, wiec sorry, ale twoja teoria o braku mocy w sprzecie czy lenistwie programistow po prostu lezy.
Daruj wiec sobie probe promowania tutaj mocy PS3 w tam demaoggiczny sposob, bo to az zalosne.
Widzę żeś się deczko zdenerwował.
heavenly sword też to potrafi.
Czyli da się zrobić coś takiego na x-boksie,jak sam napisałeś GOW to potrafi czyli lenistwo programistów.
A to że tak żywiołowo reagujesz oznacza że cie boli.
Tak, boli mnie twoja ignorancja i to, ze od razu wystartowales w tym topiku z propaganda o wyzszosci PS3. Daruj sobie, bo nawet poprawnie tytulu ulubionej gry napisac nie umiesz.
Zas co do lenistwa.
A na PS3 to niby jak jest? poza tymi grami ktore wymieniles, reszta nadal ma loading screeny, wiec wychodzisz na hipokryte. Tylko nie rozumiem czym tu sie podniecac? Czy loading screen sprawia, ze gra, czy nawet sprzet, jest od razu do dupy?
Nie pisz glupot po prostu, bo to juz nawet nie jest smieszne.
Jak jeszcze raz zobaczę windę to zwariuję. One mnie tak wkurzały, że miałem ochotę rozwalić
monitor. Cieszę się, że już tego badziewia nie będzie.
klasyczne rozwiązania prawie zawsze są najlepsze