Colin McRae: DiRT 2 na PC debiutuje na polskim rynku
Dzisiaj kolega kupił tę gierkę. Heh najśmieszniejsze jest to, że ja nie widzę różnicy między DX10 a DX11. Porażka z tym Directx'em 11. A miało być tak różowo.
chyba miedzy DX9 a DX11, nie ma w tej grze DX10.
Ja chyba kupię na xboxa, bo nie widzi mi się granie na takim kompie, C2D2x2.0Ghz, 2 gb ram i Nvidia 8600M gs.
No ja akurat miałem okazje pograć w to na Viście i przetestować trochę, i rzeczywiscie nie ma różnicy między dx9, dx11 znaczy jest ale znikoma, a miało być tak bajerancko.
Szefoxxx - pozwole sie zapytać na jakiej k.grafiki testowałeś ?
kompik z sygnaturki i 50FPS:) dobrze zoptymalizowany
Oczywistym jest, że narazie wybitnej jakości nie zobaczymy, bo to nie DX11 tworzy grafikę, a ludzie odpowiadający za grę. jedyne to jakość gry można poprawić, a biblioteka ma ułatwić i dać większe możliwości tworzenia gier w przyszłości. Przynajmniej ja tak to widzę XD
winner -> no jak to jakiej ? amd z serii 5000 (a z jaką bym miał inaczej dx11 na viście), nie zrozum mnie źle, grafika jest świetna, ale po tych filmikach co pokazywali w dx11 liczyłem na większa różnicę miedzy dx9 a dx11, a tak nie jest, dx9 prezentuje się też wyśmienicie, a i trochę klatek więcej, ogólnie fail z tym dx11 myślałem że choć tym razem wreszcie nie będą to papierowe nowości.
Szefoxxx - a no to oki :) sytuacja sie powtarza z DX10 było podobnie, takze całe te DX10,11 jak narazie to na siłe zrobione i tylko po to zeby ludzie kupowali nowe karty no ale to jest wręcz oczywiste :)
Ile razy było tłumaczone na forum że nowsze wersje "dx" nie są po to żeby polepszać grafikę ...
Damian1539 - a niby po co są nowe DX'y hyh ? wprowadzają nowe efekty graficzne i możliwości tworzenia nowych dla programistów a co za tym idzie polepszają grafikę tylko jak widać nikt nie potrafi z nich albo skorzystać albo nie mają co juz wymyślać, na pewno nie usprawniają szybszego pisania gier bo DX9 jest juz tak popularny i opanowany ze bawienie sie w nowych biblotekach zapewne daje twórcą wiecej zabawy niz to co juz znają, jak jest inaczej to oświeć mnie, jak wiem ze są po to zeby wyciągać pieniądze od ludzi bo naprawdę korzyści z DX10, DX11 jak narazie bardzo ale to bardzo znikome dla graczy.
Damian1539 -> mylisz się, może dx10 nie wyszedł, ale dx11 jeszcze pokaże pazurki, głownie dzięki taselacji i compute shader
winner ==> Gówno. Nie są po to, żeby programiści mogli wprowadzać nowe efekty graficzne. No i oczywiście argument o popularności DX9, który nijak się ma do DX10/11
Wreście