Kontynuacja Kameo na Xbox 360 trafiła do kosza
Szkoda - Rare tworzyło gry rzadko i wolno ale chyba wszystkie tytuły jakie wyprodukowali były świetne, ciekawe i w jakimś stopniu wyjątkowe. Od momentu gdy M$ kupił to studio byłem mocno zaniepokojony bo podejście Microsoftu do tworzenia oprogramowania jest na przeciwległym biegunie.
tak oto Rareware jakie znaliśmy zostało zarżnięte. Legenda branży poczynając od DK Country, przez Banjo-Kazooie i Conkera, aż po Kameo i Nuts 'n Bolts. Szkoda, bo to tuzy branży i żywe legendy.
Podejście MS jest odmienne od Sony. Widać to na przykładzie Forzy i Gran Turismo. Chociaż trochę nie na miejscu, bo ileż można dopieszczać, to wiadomo co jest grane. Producenci Forzy sami narzekają, że gdyby mogli więcej czasu poświęcić na dopieszczenie swoich produkcji, za to Polyphony Digital ma wolną rękę.
ja też nie