Nowy Prince of Persia zostanie ujawniony w przyszłym roku
Irek22 -> Bo...? Gra prezentowała się bardzo ładnie i jak dla mnie taki styl może zostać utrzymany.
Mnie tylko zastanawia jedna sprawa:
A kiedy zostanie zapowiedziane pierwsze DLC zawierające "prawdziwe" zakończenie gry? Może zrobią promocje i zostanie zapowiedziane na gwiazdkę? :D
Mnie z początku też cell-shading nie bardzo odpowiadał, ale jak zagrałem w PoPa i na dokładkę nie dawno w Borderlands, nie mam nic przeciwko żeby kolejna część PoPa była w cell-shadingu.
Thun - to DLC już jest :] Można je kupić chyba od lutego:P
A sam się cieszę. Nowy PoP to jedna z moich ulubionych gier obecnej generacji :) Czekam na kolejne gry:) No i ciekawe jak sobie poradzi kinowa wersja PoP'a:D
Cell-shading przeżyje, tylko żeby reszta nie była tak spierniczona jak ostatnia (beznadziejna walka oparta na QTE, 4 plansze na których biegamy i robimy to samo z małymi odchyłami, a wszystko to sztucznie przedłużane przez zbieranie światełek)
Oby zrobili albo drugą grę taką jak nowy Prince (czyli pięknie, lekko i epicko, byle tylko bez lightseedów) albo wrócili do... Warrior Within. Byłoby ciekawe.
Whatever. Książę z poprzedniej części i ta cała Elika absolutnie nic mnie nie obchodzą. PoP 2008 był nudny jak flaki, cztery klasy niżej niż trylogia piasków czasu...
A mnie tam teraz bardziej interesuje ów zwiastun filmowy. Niech się szybko pojawi w sieci, bo CHCEM go obejrzeć :)
U-zeQ -> Nie zrozumieliśmy się... miałem na myśli "prawdziwe" zakończenie to nowego popa który ma być zapowiedziany wg. niusa w przyszłym roku :)
DLC tak naprawde nic nie wniosly do fabuly, bo pewnie kolejna czesc zakonczy to i owo, a zacznie sie nowy rozdzial. Kiedys tez obawialem sie o cel-shading i nieslusznie, gra byla piekna i niepowtarzalna. Mam nadzieje jednak, ze nie bedzie tak monotonna. Mimo wszystko wole starsze popy, dawaly wiecej frajdy.
@Irek22 [ Level: 2 - Pretorianin ]: bedzie, bo to styl nowej trylogii.
Poza tym wyglada zajefjanie, imo.
Mam nadzieję, że w stosunku do ostatniego POPa, odwrócą grę o 180 stopni. Cell-shading nie jest zły, jednak nie nadaje się on do wszystkich gier, w POPie wolę normalną grafikę. Niech zwiększą poziom trudności! O ile w pierwszych 3 częściach trzeba było nie raz wysilić szare komórki, do ostatnia była dla 10-cio latków (bez obrazy dla młodych ludzi, jednak większość graczy jest starsza). Niech z tych "światełek" też zrezygnują i nie dają niczego w zamian. Nie lubię w żadnej grze dokładnie badać lokalizacji, żeby znaleźć jesteś małe rzeczy (np. jeśli chodzi o serię GTA to może bym się skusił, żeby przechodzić ją w 100%, ale jak myślę o szukaniu gołębi, paczek, ostryg i innych g*wien, to od razu mi się odechciewa.) Chętnie widziałbym znowu funkcję cofania czasu lub zatrzymywania czasu. To była cecha charakterystyczna serii z której zrezygnowano. Nie chcę też żeby wspólnik/czka pokazywała non stop drogę gdzie iść. Bo to jest jak prowadzenie dziecka za rękę. W poprzednich częściach trzeba było pokombinować co zrobić, żeby w dane miejsce się dostać. Nie chcę też walki z tylko 1 przeciwnikiem. Nie dość, że w ostanim POP było ich mało, to te starcia nie były tak emocjonujące jak w poprzednich częściach gdzie się było otoczonym przez wrogów.
Mam nadzieje, że twórcy na prawdę odstąpią od ostatniej wizji POPa i powrócą do pomysłów z poprzednich części lub stworzą jeszcze coś nowego, ale żeby było ładnie, dynamicznie i trudno.
Nie mam żadnych zastrzeżeń co do PoPa od strony technicznej - gra była bardzo ładna, świetnie zoptymalizowana i dobrze udźwiękowiona. Niestety gameplay był niesamowicie skopany i zamiast miodu z ekranu wylewała się co najwyżej nuda.
Tak więc za kontynuacje podziękuje.
Jeśli nadal będzie w tej kreskówkowej oprawie to podziękuje
DLC tak naprawde nic nie wniosly do fabuly, bo pewnie kolejna czesc zakonczy to i owo, a zacznie sie nowy rozdzial"
i dlatego to jest DLC, tak bylo w przypadku Ratchet