Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Modern Warfare 2 z drugiej strony barykady

22.10.2009 10:51
Raasp
1
Raasp
67
Pretorianin

czy to prawda ze max. liczba graczy to 16? i jak tu grac to zarty...
zrodlo: http://www.infinityward.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=129808
Podajcie jeden przyklad gry na PC z systemem matchmaking ktory jest lepszy w porownaniu do serwerow dedykowanych...matchmaking na PC to padaka.

22.10.2009 10:55
2
odpowiedz
zanonimizowany410350
51
Generał

Co więcej, proces wynajdywania serwerów dostosuje się do umiejętności prezentowanych przez gracza, a także jakości jego połączenia. Stąd zaledwie kilka kliknięć dzielić ma zawodnika od optymalnej rozgrywki.

Kilka klikniec to mi teraz zajmuje znalezienie serwera dedykowanego pasujacego do moich umiejetnosci (w jakiejkolwiek grze). Wiec niech juz pan 402 przestanie pie.... glupoty o tym jak bardzo ten ich system jest lepszy.

22.10.2009 10:57
sinbad78
3
odpowiedz
sinbad78
181
calm like a bomb

najbardziej niepokoi mnie sprawa łączy internetowych mam 1 MB upl - co w praktyce przekłada się na ok 100 kb/s czy takie łącze zapewni bezlagową grę ? wątpię

22.10.2009 11:06
Reavek
4
odpowiedz
Reavek
138
Koza

*ziew*

22.10.2009 11:14
5
odpowiedz
zanonimizowany540987
57
Pretorianin

I tak idą wam na rękę , ze możecie stawiać swoje serwery to jeszcze narzekacie , nic to nie będzie się różnic od tych dedykowanych - tylko ze piraci sobie nie pograją :D - i co tu was boli :D

22.10.2009 11:14
Zdenio
6
odpowiedz
Zdenio
99
Generał

Co oni z tym "poziomem umiejętności"? Jak to niby będzie dobierać graczy, hm? Level nie świadczy o poziomie umiejętności - noobem może być koleś na 70 lvlu, a pro graczem jakiś typek na 2.

I niech powiedzą czy będzie można filtrować serwery i ustawiać na jakie chce/nie chce się trafić.

22.10.2009 11:20
7
odpowiedz
zanonimizowany540987
57
Pretorianin

nie będzie to tez , sprawdzało twojego rate i kille/dead , wiec gracze będą dobierani odpowiednie. To samo jest na konsoli w cod4 przy tworzeniu teamu w TDM.

22.10.2009 11:23
Koktajl Mrozacy Mozg
8
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Wielka trudnosc - REFRESH, wybieramy sortowanie po PINGu i patrzymy na nazwe serwera... Az trzeba automatyke zamontowac.

22.10.2009 11:24
aope
9
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

Można ustawić prywatną sesję? Można. Trzeba do tego inwestować we własną infrastrukturę? Nie. Oszczędności są? Są. Piraci nie pograją? Nie pograją. Będzie można grać z ludźmi na odpowiadającym nam poziomie? Będzie można. Nie będzie prywatnych map, z czego może ułamek procenta do czegokolwiek się nadawał? Nie będzie. Będzie dzięki temu wysoki poziom map? Będzie. Nie będzie modów, z których może ułamek procenta korzystał? Nie będzie. Będzie lepsza kontrola na oszukujących? Będzie. Więc ja się pytam - o co Wam narzekającym chodzi??? Oszczędzacie pieniądze wykorzystując już gotową infrastrukturę, gracie spokojnie na odpowiednim poziomie, nie ma irytujących oszukujących, jest spójny wysoki poziom całości. Narzekacie dla zasady? Narzekacie aby narzekać? O co w tym wszystkim chodzi? Że będą problemy z infrastrukturą? A skąd możecie to wiedzieć? To nie jakaś tam gierka, tylko jedna z najlepiej sprzedających się gier wszechczasów co przełoży się z pewnością na jakość infrastruktury.

22.10.2009 11:30
10
odpowiedz
zanonimizowany540987
57
Pretorianin

up! true i to jest pozytywne myślenie i ludzkie spojrzenie na sprawę :D

22.10.2009 11:33
11
odpowiedz
zanonimizowany410350
51
Generał

aope - po co pytasz skoro sam sobie odpowiedziales na wszystkie pytania.
Co wiecej, albo nie raczyles sie nawet zorientowac w czym tak naprawde problem lezy i czego oczekuja gracze PC albo poprostu probujesz sobie zakpic w zwiazku z czym ta dyskusja nie ma najmniejszego sensu.

22.10.2009 11:33
Ski_drow
12
odpowiedz
Ski_drow
127
Senator

Mi tam zalezy głównie na singlu mam nadzieje ze gra będzie dobra :)

22.10.2009 11:37
Barthez x
👍
13
odpowiedz
Barthez x
202
vel barth89

Ja tam ufam IW. Na początku byłem do tego sceptycznie nastawiony, ale jeśli okaże się, że to się sprawdza, to głupio będzie tym wszystkim, co anulowali preordery i kupią grę i tak :P

Jeśli tylko wszystko będzie dopasowane do naszego komputera i łącza (a ma być "optymalne") to jeśli będę miał ping w okolicach 70 to nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba :) A tak mi się wydaje właśnie, że system ten m.in . ma zapewnić jak najlepszą jakość pingu?

22.10.2009 11:39
aope
14
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

@draug_xiii: tzn. o co chodzi graczom pecetowym? To już nie o własne serwery? Czy o mody/mapki które zaniżały poziom? O to, że piraci nie pograją? Bo o co chodzi? Tak źle i tak niedobrze. Nie da się dogodzić wszystkim i IW dobrze o tym wie. Przynajmniej mają jaja aby zrobić porządek z prywatnymi serwerami pełnymi pirackich graczy.

@Barthez x: i o to chodzi. Ludzie szczekają nie znając nawet podstaw działania ich infrastruktury. A później będzie odszczekiwanie jak się okaże, że to pięknie działa. Oczywiście niektórzy dalej będą ujadać, ale zawsze tak jest. A jak okaże się, że nie działa dobrze? No cóż, wtedy IW straci klientów. Ale wątpię, aby tak się stało, nie przy tak popularnej grze.

22.10.2009 11:40
xanat0s
15
odpowiedz
xanat0s
238
Wind of Change

Robert Bowling przypomina na koniec, że największą korzyścią z wprowadzenia systemu IWNET będzie ścisła ochrona przed wszelkiej maści oszustami. Tym samym, radość czerpana z gry nie zostania więcej zepsuta przez graczy używających nieprzepisowego „dopingu”.

Blablabla, gram w gry MP od lat i w całym życiu spotkałem może paru cheaterów - zwykle wywalał ich antycheat jeszcze zanim na dobre weszli do gry. A jak już się jakiś znalazł to szło głosowanie na kicka/bana i po chwili kolesia już w grze nie było. Faktycznie, trzeba aż rezygnować z dedyków, żeby nie było cheaterów.

aope -->

Trzeba do tego inwestować we własną infrastrukturę? Nie. Oszczędności są? Są.

Zdecydowana większość wszystkich serverów do gier MP nie jest stawiana przez producenta - CS nie miał żadnych oficjalnych serverów, ET kilka, BF też kilka. A łączna ilość serverów w danych grach szła w setki, stawiały je klany/firmy. Np UPC Polska miało swoje w ET. Więc producenci nic nie płacili, albo bardzo małe kwoty potrzebne na utrzymanie kilku serverów.

Nie będzie modów, z których może ułamek procenta korzystał? Nie będzie.

Powiedz to twórcom Half-Life. Powiedz to twórcom Enemy Territory - na "czystym" ET praktycznie nikt nie grał, wszyscy grali na znacznie lepszym ProModzie. A mało osób w te gry nie grało...

Będzie lepsza kontrola na oszukujących? Będzie.

Wyżej już napisałem - po wprowadzeniu antycheatów (VAC, który ma być jeśli dobrze pamiętam w MW2 i PunkBuster) problem cheaterów to margines.

A i jeszcze co do piratów - na Steamie piraci też nie pograją. Da się na non-steam, ale pewnie będzie się i dało na jakimś non-iwnet.

Rozumiem, że na konsolach to normalne. Ale na PC przyjęta jest od lat i świetnie się sprawdza zupełnie inne filozofia. Nie wiem, po co IW stara się na siłę zmienić coś, co jest bardzo dobre.

22.10.2009 11:40
lordpilot
16
odpowiedz
lordpilot
218
Legend

aope,

Mody to jednak dla graczy pecetowych świętość, więc nie dziwie się oburzeniu - nawet jeśli większość jest słaba, to w morzu gówna też trafiają się perełki. Co ważne - darmowe perełki. Drugą sprawą jest STEAM - porażka "made by Valve", która uniemożliwia odsprzedaż gry.

Z resztą jestem w stanie się zgodzić. I nie ma co ukrywać - niektórych boli to, że nie pograją na pirackich prywatnych serwerach (ciekawy wpis na ten temat opublikował Cubi na "Zagraconych" - sprawdź sobie).

22.10.2009 11:43
aope
17
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

@lordpilot: myślę, że IW jakoś rozwiąże sprawę modów, zaczekajmy :) Może będą dopuszczać te najlepsze? Może będzie jakaś kontrola? Na razie mało co wiemy, zaczekajmy :) Co do pirackich graczy - pewnie, przecież właśnie w dużej mierze o to chodzi, stąd protesty - nie pograją. I dobrze :)

22.10.2009 11:45
18
odpowiedz
zanonimizowany410350
51
Generał

aope, alez caly czas chodzi o owe mody oraz serwery, nic sie w tej kwestii nie zmienilo, acha no i jeszcze o to iz probuje sie nam wmowic iz jestesmy banda idiotow, o proby wmawiania nam co bedzie dla nas lepsze jakbysmy sami nie wiedzieli.

Alescie sie do tych pirackich graczy przyczepili, bzdura a nie piraci, mieszkajac w UK gdzie zakup gry to zaden wydatek problem piractwa jest o wiele mniejszy, a nadal nie zmienia to faktu iz spore grono moich znajomych gre postanowilo olac wlasnie z powodu braku serwerow dedykowanych.
Steam sam sobie mi nie przeszkadza jako iz wiekszosc gier posiadam wlasnie na koncie steama ale rozumiem rowniez niezadowolenie ludzi ktorym nie usmiecha sie brak mozliwosc odsprzedazy gry (w UK rynek wtorny jest bardzo rozwiniety)

Acha i czemu wszyscy zapominaja o Player cap -16. Ja np. nawet nie wchodze na serwery z liczba graczy ponizej 24.

22.10.2009 11:48
xanat0s
19
odpowiedz
xanat0s
238
Wind of Change

Ja protestuję, bo mi się rozwiązania nie podobają - lubię móc w grach MP o wszystkim sam decydować, a nie liczyć na łaskę IW.NET-u. Jak chcę pograć na modzie for fun - gram. Jak chcę pograć na innej mapce - to gram. Jak chcę pograć na serio - to wybieram odpowiedni server i tam gram. Trudno, taki już jestem i tak się przyzwyczaiłem grać przez tyle lat.

I zawsze mam oryginały, więc akurat to, że piraci sobie nie pograją mnie cieszy. Inna sprawa, że na pewno sobie poradzą, tak jak ze steamem - będą grali na non-iw czy coś takiego.

22.10.2009 11:48
aope
20
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

@draug_xiii: problemu w serwerach nie widzę. Taki Battle.net sprawnie obsługuje miliony graczy. Poczekajmy na wynalazek od IW. Będzie można stawiać własne sesje, czym to się różni od serwera dedykowanego poza tym, że nic za to nie płacisz? Mody? Poczekajmy, jak IW to rozwiąże, ale na Boga - podnoszenie paniki nie znając szczegółów infrastruktury jest...właśnie, głupie.

@xanat0s: niestety, ale na tym świecie zawsze ktoś decyduje za Ciebie. Twój dostawca internetu, administrator serwera, na którym grasz itp. itd. Poczekaj na przedstawienie pełnej wizji IW. Na razie mało co wiemy.

I jeszcze jedna sprawa. Jeśli IW ma już gotowe rozwiązanie do uruchomienia infrastruktury IW.net, to wszelkie protesty można wyrzucić do kosza. Dlaczego? Ano dlatego, że stworzenie takiego systemu kosztuje ogromne pieniądze i jeśli IW już zainwestowało - to już tego nie zniszczy. Zwłaszcza, że do premiery pozostało niewiele czasu, a infrastruktura posłuży latami.

22.10.2009 11:54
JOY
😐
21
odpowiedz
JOY
140
Generał

aope a mi własnie chodzi o te mapy i mody mówisz że odsetek w nie gra? Teraz gram w ET i 50% map to stworzona przez graczy i nie raz przewyższające org. a to czy sie podoba czy nie to niech ja/inni o tym decydują. Ktoś stawia serw. z kiepskimi mapami to sorki ale graczy nie ugości.

To się nazywa wolność w podejmowaniu decyzji.

22.10.2009 11:57
aope
22
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

@JOY: fajnie. Tyle, że nie oszukujmy się - ET miało swoje 5 minut, obecnie jednak w porównaniu choćby do takie CSa to...nie ma w ogóle porównania. I teraz pytanie za 100 pkt. - jakie mapy są najpopularniejsze w CS? Na jakich gra się najczęściej? Jaki odsetek graczy lubi te "nowe" wynalazki mapowe?

22.10.2009 12:00
Barthez x
23
odpowiedz
Barthez x
202
vel barth89

A może ktoś coś napisać, co myśli o pingach w grze? Bo cały czas się zastanawiam, czy dobrze zrozumiałem stwierdzenie:

Co więcej, proces wynajdywania serwerów dostosuje się do umiejętności prezentowanych przez gracza, a także jakości jego połączenia.

Czyli co. To ma być korzystniejsze dla gracza z punktu widzenia pingu, niż dedykowane serwery?

22.10.2009 12:10
24
odpowiedz
Tkaczu27
6
Junior

Ja to mam gdzieś co zrobią z tymi trybami ;p Byleby można było grać na w miarę dobrym poziomie ;) Co za różnica na jakim serwie zagrasz z kolegami ? Z tymi dedykami to Was rozumiem, ale zobaczymy jak to rozwiążą. IW jeszcze mnie nie zawiodło i nie ma co oceniać ich systemu nie mając okazji ujrzeć go w akcji. Może będzie lepiej ? :)

Mnie męczy jedna ważna dla mnie kwestia. Mam w sieci pod jednym ip 2 komputery mój i brata.
W MW1 ja stwarzałem swój profil, brat swój i mogliśmy grac na jednej kopii gry w multi jednocześnie nawet na jednym serwerze. Z kolei w WaW juz nie mogliśmy bo dali jakieś profile online i mogliśmy grać ale tylko na zmianę.
Jestem ciekaw jak będzie w MW2 ;) Bo jak będę musiał kupić 2 kopie żeby brat grał to nie kupuje ani jednej ;)

22.10.2009 12:13
ProTyp
👎
25
odpowiedz
ProTyp
167
random

A może "noob" woli grać z "Pro", bo woli pod szlifować skilla, a nie grać z innymi "noobami", którzy go nic nie nauczą, i ciągle będzie grał tak samo beznadziejnie jak na początku.

Co wtedy!?

22.10.2009 12:16
aope
26
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

@ProTyp: wtedy nastąpi koniec świata i wszyscy pogrążą się w smutku, rozmawiając o problemie "chciałbym zagrać z pro a nie mogę...". Doprawdy straszne.

22.10.2009 12:28
Koktajl Mrozacy Mozg
27
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

aope - tylko min jakies 3 mapki wyjda minie troche czasu, a jak sie pojawil trzeba zaplacic, potem znow poczekac ze 2 miesiace by oglosili kolejne 3 i za kase. W tym czasie powstalo by masa mapek lecz pewna czesc byla by do pogrania. Ja tam wole miec wybor niz grac 2 lata na 15 mapach. Lub placic gdzie sam moge zrobic niewiele gorsza

22.10.2009 12:29
ProTyp
😍
28
odpowiedz
ProTyp
167
random

[26]
No chyba!

22.10.2009 12:33
😍
29
odpowiedz
dresX94
51
Senator

Ale bieda Activision to straszne kloce od kiedy zobaczyli jaka kasa leci z ich gier to im we łbach się poprzewracało

22.10.2009 12:38
Storm
30
odpowiedz
Storm
59
Generał

aope -> Wiem, że jesteś fanboy'em konsol, bojownikiem sprawiedliwości itd., i wiem, że na dłuższą skale dyskusja z Tobą nie ma po prostu sensu, ale pozwolę sobie przynajmniej spróbować Ci wytłumaczyć czemu nam się to nie podoba.

Na początku chciałbym odrzucić Twój argument, że "piraci sobie nie pograją", bo sobie pewno pograją i pewno na lepszych warunkach niż Ci, którzy za grę uczciwie zapłacą. Zawsze znajdą sposób.

Będzie można stawiać własne sesje, czym to się różni od serwera dedykowanego poza tym, że nic za to nie płacisz? -> Jesteś głupi, czy tylko udajesz? Ciekawe dlaczego serwis GOLa jedzie na x serwerach? Przecież mogliby to za darmo postawić na domowym łączu. Pograj sobie w GTA IV na PC, a następnie w MW i powinieneś bez większych problemów zobaczyć różnicę.

Poza tym, gdy znajdę sobie odpowiedni serwer to gram na nim cały czas (i tak jest w przypadku MW) z tymi samymi ludźmi, cały czas na tych samych zasadach. Gra się fajnie, bo wszyscy się już tam znają i każdemu odpowiada ten styl gry. Odbiorą nam dedyki - ta możliwość również zniknie.

Mody - w rzeczy samej nie są mi do szczęścia potrzebne, chociaż taki Promod czy też pam4 były przyjemne.

Nie będzie cheaterów? Cóż... w swojej karierze jeszcze żadnego nie spotkałem.

Będzie można grać z ludźmi na odpowiadającym nam poziomie? Będzie można -> A no tak, bo teraz to niby się nie da. Pff...

Nie będzie prywatnych map, z czego może ułamek procenta do czegokolwiek się nadawał? Nie będzie. -> A w czym one Ci przeszkadzają, bo nie rozumiem?

Będzie dzięki temu wysoki poziom map? Będzie. -> Jak sobie za nie zapłacisz.

Nie będzie modów, z których może ułamek procenta korzystał? Nie będzie. -> Podobnie jak z mapami.

Będzie lepsza kontrola na oszukujących? Będzie. -> Ja jej nie widzę.

Wy nie rozumiecie naszych narzekań, a ja nie rozumiem dlaczego próbujecie nas przekonać, że wyjdzie nam to na dobre. Płacą wam za to?

22.10.2009 12:45
kazimek
31
odpowiedz
kazimek
47
Generał

I teraz pytanie za 100 pkt. - jakie mapy są najpopularniejsze w CS? Na jakich gra się najczęściej? Jaki odsetek graczy lubi te "nowe" wynalazki mapowe?

Nie wiem czy wiesz ale CS byl kiedys darmowym modem zrobionym przez fanow HL wiec wiekszosc popularnych teraz map byla zrobiona wlasnie przez nich . Twoja teoria o tym ,ze na PC malo osob gra w mody wlasnie upadla (mozna to nawet zobaczyc w samych modach do CS lub HL 2 a jest ich naprawde duzo i sa naprawde swietne )

btw. Bardzo duzo graczy gra na nowych mapach nie bede wymienial ich nazw bo i tak pewnie ich nie znasz

22.10.2009 12:54
32
odpowiedz
Saldin
17
Legionista

Piwo dla tego pana! (Storm).

aope przyznaj sie ze jestes z ABW xD I nie wciskaj kitu, ze to co sprawdzalo sie przez tyle lat i m.in. sprawilo, ze COD stal sie tak popularna i grywalna gra, jest zle. Nowy system niczego nie poprawia a wręcz okraja gre z najlepszych elementow sieciowych. Tworcy gry znalezli poprostu sposob na nabijanie kieszeni pod przykrywka nowego systemu "dla naszej wygody".

22.10.2009 12:57
Storm
33
odpowiedz
Storm
59
Generał

Oh... A propos CSa to właśnie sam podałeś argument przeciw braku modów. Przecież sam CS jest jednym wielkim modem.

I teraz pytanie za 100 pkt. - jakie mapy są najpopularniejsze w CS? -> Te wykonane przed modderów.

22.10.2009 12:58
aope
34
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

@Storm: godzina 12:50, pewnie już po lekcjach sądząc po poziomie Twojej wypowiedzi :) Co prawda nie sprawię Ci tej przyjemności w kłóceniu się, stąd też odpowiedzi będą krótkie i rzeczowe :)

Wiem, że jesteś fanboy'em konsol, bojownikiem sprawiedliwości itd., i wiem, że na dłuższą skale dyskusja z Tobą nie ma po prostu sensu, ale pozwolę sobie przynajmniej spróbować Ci wytłumaczyć czemu nam się to nie podoba.

Ahahaha, fanboj konsol, dobre, dobre :> Skoro nie ma sensu, to po co dyskutujesz? I nie "nam się nie podoba" tylko co najwyżej - Tobie się nie podoba. Nie mierz innych swoją miarką.

Na początku chciałbym odrzucić Twój argument, że "piraci sobie nie pograją", bo sobie pewno pograją i pewno na lepszych warunkach niż Ci, którzy za grę uczciwie zapłacą. Zawsze znajdą sposób.

Jasnowidz? Wytypujesz mi nr lotto?

Jesteś głupi, czy tylko udajesz?

Oj te Twoje kompleksy :)

Ciekawe dlaczego serwis GOLa jedzie na x serwerach? Przecież mogliby to za darmo postawić na domowym łączu.

Chyba "nieco" mylisz pojęcia :>

Pograj sobie w GTA IV na PC, a następnie w MW i powinieneś bez większych problemów zobaczyć różnicę.

Nie mogę, przecież jestem "konsolowym fanbojem" :>

Poza tym, gdy znajdę sobie odpowiedni serwer to gram na nim cały czas (i tak jest w przypadku MW) z tymi samymi ludźmi, cały czas na tych samych zasadach.

Póki jakiś administrator-amator nie zamknie serwera ;) W MW2 założysz sobie prywatną sesję i będziesz mógł to samo. Ba. Będziesz miał nawet pełną kontrolę.

Gra się fajnie, bo wszyscy się już tam znają i każdemu odpowiada ten styl gry. Odbiorą nam dedyki - ta możliwość również zniknie.

I znowu. Tobie zniknie. Nie nam. Nie innym. Tobie. Co to są "dedyki"?

Nie będzie cheaterów? Cóż... w swojej karierze jeszcze żadnego nie spotkałem.

To chyba bardzo krótka ta Twoja "kariera" ;) Podłącz lepiej komputer do sieci, zrozumiesz ;)

A no tak, bo teraz to niby się nie da. Pff...

Nie skomentuje, bo najwyraźniej nie wiesz, o czym piszesz :)

A w czym one Ci przeszkadzają, bo nie rozumiem?

Poza tym, że są bezużyteczne? W niczym.

Jak sobie za nie zapłacisz.

Zwykłem płacić za dobrze wykonaną pracę. Ty nie?

Ja jej nie widzę.

Tak jak napisałem - podłącz komputer do sieci :)

Wy nie rozumiecie naszych narzekań, a ja nie rozumiem dlaczego próbujecie nas przekonać, że wyjdzie nam to na dobre. Płacą wam za to?

Nie "Wy" i nie "naszych". Twoich. Tak, nie rozumiem. Nikt nie próbuje przekonać, nie masz nic do gadania, biznes to biznes. Nie płacą, po prostu wyrażam swoją opinię. Tobie płacą?

@kazimek: oczywiście, że wiem. Ale czasy się zmieniają, trendy też, a mody, które odniosły sukces można policzyć na palcach jednej ręki. Przeważnie te mody zamieniły się w pełnoprawne produkcje. Wyłonić garstkę z masy dziadostwa, to jest sztuka ;)

@Saldin: nie zgadłeś - z KGB ;)

22.10.2009 13:09
Koktajl Mrozacy Mozg
35
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Myslisz ze VAC to sie rowna 100% brak cziterow? Kazdy system AC sie obejdzie, zbanuja wersje czita 1.03, robia nastepna i dalej mozna grac.

"Jak sobie za nie zapłacisz.
Zwykłem płacić za dobrze wykonaną pracę. Ty nie"
Ciekaw jestem czy bys kupil DLC do takich gier jak:
Resident Evil 5 - pliczek wazy strasznie malo, odblokowuje tryb multiplayer (o ktorym byla nawet mowa w poradniku do tej gry choc nie pojawil sie on)
HAWX - jest paczka samolotow ktore waza kilobajty (najwidoczniej sa na plycie)
Halo Wars - kolejne kilobajty i dodaje mapki i trybik
Jedyny dodatek zaslugujacy na nazwe DLC - to 2 mission packi do GTA4 - reszta to powinny nazywac sie platne bonusy niz DLC.

Jak modder/mapper zrobi cos to tez mu placisz? Oni to robia za free. Teraz jest zwyczaj tworzenia gry, wyciecia kilku rzeczy by potem wstawic w postaci DLC dlugo przedpremiera - Borderlands (gra wazy ze 4gb) czy mase DLC do Dragon Age. Placisz im podwojnie, za gre i za wyciety kawalek z gry.

22.10.2009 13:15
bone_man
36
odpowiedz
bone_man
200
Omikron Persei 8

Mogą sobie mówić, co chcą. Serwery będą puste a ten cały system nie ma szansy odnieść sukcesu.

22.10.2009 13:17
aope
37
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

@Koktajl Mrozacy Mozg: yslisz ze VAC to sie rowna 100% brak cziterow? Kazdy system AC sie obejdzie, zbanuja wersje czita 1.03, robia nastepna i dalej mozna grac.

Pewnie, że nie równa się 100 proc. brakowi oszukujących. Ale diametralnie ją zmniejsza. Napisałeś o banowaniu wersji "czita". Jeśli MW2 będzie na bieżąco "łatany" i te "łaty" będą wymagane do gry w sieci (a będą) to szansa na oszukiwanie jest naprawdę niewielka. Raczej dla desperatów.

Ciekaw jestem czy bys kupil DLC do takich gier jak: (...)

Napisałem za dobrze wykonaną pracę. Uważam, że przy dodatkach do tytułów które wymieniłeś praca nie została dobrze wykonana. Stąd ich nie kupiłem. Nikt nie zmuszał mnie do ich kupna. Dodatek do GTA IV to inna bajka - tutaj praca została wykonana bardzo dobrze i za nią zapłaciłem (i zapłacę za kolejny).

Jak modder/mapper zrobi cos to tez mu placisz? Oni to robia za free.

Jeśli ktoś robi coś za free, to daję mu dotację. Często podaje się linka czy do PayPal czy bezpośrednio do banku. Jeśli praca jest wykonana ok - płacę, chociaż nie mam przymusu. Po prostu uważam, że zasłużył/a. Tak jak dawałem dotację za romy do Windows Mobile robione przez pasjonatów (rewelacyjne) z których korzystam na co dzień, tak też wpłacałem np. za darmowe oprogramowanie, z którego często korzystam. Ale to moja dobra wola i już. Nie ma przymusu.

Teraz jest zwyczaj tworzenia gry, wyciecia kilku rzeczy by potem wstawic w postaci DLC dlugo przedpremiera (...)

Oj te spiskowe teorie dziejów ;)

22.10.2009 13:21
38
odpowiedz
zanonimizowany410350
51
Generał

aope

Po raz kolejny 100.000 podpisow w 24/h to nie garstka ludzi, jak twierdzisz piszac do Storma " I znowu. Tobie zniknie. Nie nam. Nie innym. Tobie. ". okazuje sie ze to Tobie to jakies 100.000 x kilka, ludkow ktorym to nie pasuje (jako iz nie kazdy widzial sens podpisywania petycji wiedzac iz nic ona nie da)

Co wiecej mogles przeoczyc mojego edita do poprzedniego posta ale pisalem iz wbrew pozorom piractwo to marginalny problem calej tej sytuacji. 1 gra to jakies 2h mojej pracy, identycznie jest z moimi znajomymi i nikt sie nie bawi w piractwo, ale jednak nie pasuje im to co IW probuje zrobic, ich pokretne tlumaczenia oraz to iz jawnie probuja zakpic z inteligencji klijenta.

22.10.2009 13:23
xanat0s
39
odpowiedz
xanat0s
238
Wind of Change

Póki jakiś administrator-amator nie zamknie serwera ;) W MW2 założysz sobie prywatną sesję i będziesz mógł to samo. Ba. Będziesz miał nawet pełną kontrolę.

To ciekawe, moje doświadczenie z grami MP jest naprawdę duże i nigdy nie doczekałem się zamknięcia "mojego" servera. Ba, ostatnio po kilku latach przerwy odpaliłem sobie znowu ET. I co? Niespodzianka - servery UPC nadal stały. O i druga niespodzianka - są też znajome nicki. Administrator-amator?

Większość serverów stawiana jest przez klany/firmy, czyli ludzi, którzy się na tym znają. Amatorzy będą zakładać servery w IW, jak na nich padnie, że mają być hostami.

I to nie będzie to samo - bo ja nie gram z grupą znajomych, tylko gram z ludźmi, których znam, bo grają na tym samym serverze. Nie dogaduje się z nimi, bo oni mają swoje sprawy, w różnych porach mogą grać, często są w klanach. Ja ich nie znam tak dobrze, żeby się umawiać na wspólne mecze - po prostu wchodzę na server i oni tam są, czasem wpadną na chwilę, czasem ich nie ma. Na dedykach trzeba by było się organizować, razem wchodzić etc.

To chyba bardzo krótka ta Twoja "kariera" ;) Podłącz lepiej komputer do sieci, zrozumiesz ;)

Ja gram w gry MP od jakiegoś 10-11 roku życia (teraz mam 20, czyli gram 10 lat). Grałem w Q2, Q3, UT, CS, ET, BF2, inne mody do HL i trafiłem na paru cheaterów. A grałem naprawdę dużo w różne gry. To gdzie oni skubani się ukrywają, że podobno ich tak dużo, a ja przez 10 lat naliczyłem paru, którzy nie wylatywali z gry po I rundzie, albo od razu po podłączeniu?

22.10.2009 13:25
40
odpowiedz
likfidator2
12
Konsul

Zamiast prosić się producenta o dedykowane serwery wystarczy postawić sprawę jasno.
Jak nie zrobicie tego jak my chcemy, to nie kupimy waszej gry.

aope--> Zaśmiecasz wątek, twoje argumenty są delikatnie mówiąc dziwne.

22.10.2009 13:25
Molzey
😊
41
odpowiedz
Molzey
114
Generał

Jak to mówią w internetach: "aope to super koleś, płaci za wszystko i nie boi się nikogo".

Stary już jestem, a wciąż mnie zadziwia fakt istnienia debili, którzy bardziej dbają o jakąś tam korporację niż o własny konsumencki interes.
Drogi aope, już CEO Activision Bobby Kotick jasno niedawno się wyraził gdzie ma graczy, deweloperów i nawet takich łykających wszystko fanboiów jak ty. Jesteś tylko obiektem do dojenia. Lubisz to? Lubisz.
Wyobraź sobie, że jednak nie wszyscy lubią.

Panowi, nie dajcie się trollować pracownikowi PR!

22.10.2009 13:27
Storm
42
odpowiedz
Storm
59
Generał

@Storm: godzina 12:50, pewnie już po lekcjach sądząc po poziomie Twojej wypowiedzi :) Co prawda nie sprawię Ci tej przyjemności w kłóceniu się, stąd też odpowiedzi będą krótkie i rzeczowe :) -> W tym właśnie Twój problem. Kłócić się nie chcesz, ale rzucać mięsem lubisz. Nie bez powodu Twoja wypowiedź przesiąknięta jest niskiego poziomu sarkazmem.

Ahahaha, fanboj konsol, dobre, dobre :> Skoro nie ma sensu, to po co dyskutujesz? I nie "nam się nie podoba" tylko co najwyżej - Tobie się nie podoba. Nie mierz innych swoją miarką.

1. Nie ma sensu na dłuższą skalę, dlatego też ten post będzie moją ostatnią odpowiedzią na Twoje, hmm... "argumenty".
2. Jak to jest? Najpierw odnosisz się do "wszystkich narzekających" a gdy ja, że tak to ujmę, "odpowiadam w ich obronie", zarzucasz mi fakt, że się za nich podaję?

Chyba "nieco" mylisz pojęcia :> -> Analogia jest podobna. Na serwerach dedykowanych, pingi mam aktualnie w granicach 30-40. Dlaczego? Bo owy serwer dysponuje odpowiednim do tego łączem. Czy sądzisz, że gdy zahostuje sobie gierkę na łączu 256KB/s (UL) to wszyscy będą usatysfakcjonowani z jakości rozgrywki? Nie sądzę.

Póki jakiś administrator-amator nie zamknie serwera ;) W MW2 założysz sobie prywatną sesję i będziesz mógł to samo. Ba. Będziesz miał nawet pełną kontrolę. -> hmm... Myślę, że istnieje dużo mniejsze prawdopodobieństwo, że "administrator-amator" zamknie serwer, niż, że "pro host" będzie ową sesję trzymał. I nie. Nie będę mógł tego samego, bo prawdopodobieństwo, że będę grał z tymi samymi ludźmi jest znikome, zwłaszcza dlatego, że nie gram 24/h i sesja też nie będzie działać wiecznie.

I znowu. Tobie zniknie. Nie nam. Nie innym. Tobie. Co to są "dedyki"? -> I znowu. Jak już nie potrafisz wymyślić argumentów to czepiasz się słów (z resztą powszechnie znanych)?

To chyba bardzo krótka ta Twoja "kariera" ;) Podłącz lepiej komputer do sieci, zrozumiesz ;) -> Bezpieczniej byłoby go wypiąć z owej sieci. Ochroniłbym się przed masą tępych baranów zamieszkujących w internecie (nie piję teraz do Ciebie) i oszczędziłbym wiele czasu. Moja kariera ma już jakieś 2 lata (grałem około rok w ET i drugi rok w MW). Na cheaterów jeszcze nie przyszło mi trafić. Natomiast w takim GTA IV widziałem już takich kilka grając zaledwie kilka godzin, bo więcej się nie dało.

Poza tym, że są bezużyteczne? W niczym. -> Więc? Przecież jak włączasz tą grę to nikt nie zmusza Cię do pobierania, a nawet dowiadywania się, że takie mapy powstają.

Zwykłem płacić za dobrze wykonaną pracę. Ty nie? -> Ja zwykłem nie lubić gdy ktoś próbuje mnie za wszelką cenę z tej kasy oskubać. Cena samej gry jest już mocno przesadzona (chociaż na szczęście w Polsce idzie MW2 zamówić po rozsądnej cenie) to jeszcze każą nam płacić za pakiet 3 mapek. W sumie to temat płatnych DLC starczających na 2 godziny rozrywki można by ciągnąć i ciągnąć.

Nie "Wy" i nie "naszych". Twoich. Tak, nie rozumiem. Nikt nie próbuje przekonać, nie masz nic do gadania, biznes to biznes. Nie płacą, po prostu wyrażam swoją opinię. Tobie płacą? -> Wyrażasz swoją opinię i próbujesz wcisnąć nam, że ten system jest lepszy. Czemu nie postaniesz na "wyrażeniu swojej opinii"? + Jak to jest? Najpierw odnosisz się do "wszystkich narzekających" a gdy ja, że tak to ujmę, "odpowiadam w ich obronie", zarzucasz mi fakt, że się za nich podaję?

Ale czasy się zmieniają, trendy też, a mody, które odniosły sukces można policzyć na palcach jednej ręki. -> Ale co to ma do rzeczy? To, że 98% modów to kupa (przesadzone), nie oznacza, że trzeba te mody usuwać. Komu one przeszkadzają?

22.10.2009 13:27
aope
43
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

@draug_xiii: 140 000 podpisów? Po odcedzeniu piratów będzie znaaacznie mniej, każdy może się wpisać, stąd internetowe petycje są bez sensu. Poza tym to nawet nie jest 1 proc. sprzedaży MW. To jest garstka.
IW w żaden sposób nie obraża inteligencji. Przyjęli taką a nie inną strategię rozwoju i już. Przemyśleli, policzyli, zrobili. Nie podoba Ci się - nie korzystaj. Proste. Nikt Cie nie zmusza, jest wiele innych gier. Nie zgadzasz się z ich polityką? Załóż własne studio, zrób własną grę, stwórz swoją politykę. Tylko ona też komuś nie będzie odpowiadała. I tak w kółko. Nie uszczęśliwisz wszystkich, zawsze ktoś będzie narzekał, na 100 negatywnych komentarzy usłyszysz jedną pochwałę. Tak to wygląda.

22.10.2009 13:32
AIDIDPl
44
odpowiedz
AIDIDPl
179
PC-towiec

Ja nie mam zastrzeżeń, kłopot może być z "pingiem" pokazywany w 4 słupkach, i czy będą filtry serwerów (muszą być), brak filtrów przeżyję, ale brak trybu Hardcore nie bardzo....

22.10.2009 13:33
Koktajl Mrozacy Mozg
45
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

xanat0s - wiesz jak sie ma czity to gra sie tak aby nikt sie nie domyslil ze je masz ;). Wiele slyszalem o czitach gdy gralem w ET z 6 lat temu, w koncu znalazlem jakiegos, sprawdzilem co i jak. Potem pogralem ze 30min na nim z kolorowymi postaciami czy widzeniem ich przez sciany - nikt mnie nie wyrzucil - jesli ktos uzywa aimbota to jest spalony na miejscu :›

Dawniej czarna owca bylo EA - co roku shit w postaci NBA, NFS, FIFA,itp potem postawili na nowe marki i odzyskali graczy Dead Spacem czy Mirrors Edge. Teraz Activision jest tym samym co EA rok temu czy 2 - naciagnie. Zamiast ograniczac jakims IWNET wystarczylo zrobic cos innego jak np. kontrolowac klucze

22.10.2009 13:34
46
odpowiedz
zanonimizowany484600
41
Legend

aope --> chyba naprawde w ogóle nie grałeś dłużej w jakiegoś MP, że tak bronisz te mendy z Infinity Ward.

Będzie można grać z ludźmi na odpowiadającym nam poziomie? Będzie można.

Bzdura. W żadnej grze tak matchmaking nie działa - łączy byle kogo z byle jakim rankingiem (przykłady: Halo 3, GoW2, CoD:WaW, a to są tylko te gry w które ja gram czasami).

22.10.2009 13:36
47
odpowiedz
tybet2
154
Generał

No dobra mądrale, a niby jak rozwiążą sprawę z pingiem? Na dedykach (ktoś tu napisał, że nie wie co to znaczy - czas się doszkolić zanim się zabiera głos w temacie) pingi są do 30. Na najlepszych do 25. Jak się łącze z zagranicznym serwerem (żeby nie było za blisko - UK) to mam pingi 50-60. Jak sobie wyobrażacie takie pingi na łączu, które zostało postawione przez gracza na jego domowym internecie? Bo ja sobie NIE wyobrażam. Mało tego - uważam, że to jest niewykonalne. A w gorszych warunkach grać nie zamierzam bo nie lubię się uwsteczniać. Tak-wiem, że COD ma dobry kod sieciowy a na dodatek to jest wolna gra i można grać na pingu 100 - tylko co z tego jeśli taki ping wcale tak często nie będzie widywany (tylko większy). Poza tym gdzie tu do pingu 25..
Ilość graczy? 16? To jakiś żart;)
W Quake'u taka ilość graczy jest spoko ale nie w MW.

A co do nie-spotykania cheaterów na VAC-u - wstrzymam się z komentarzem. Chyba odpalacie grę z VAC (np. CS) raz na weekend i to na godzinę. Nie, że jest dużo cheaterów (zależy gdzie się gra, ale 1 na miesiąc na 100% się trafi). Poza tym obejście tego to jest pikuś (zobaczcie sobie co się dzieje np. na ESL - tam to już jest masakra z cheaterami)

22.10.2009 13:36
aope
48
odpowiedz
aope
198
Corporate Occult

@Molzey: Jak to mówią w internetach: "aope to super koleś, płaci za wszystko i nie boi się nikogo".

Nie wiedziałem. Nie zanotowałem tego ani w IMM ani w Press Service. Musze chyba dodać nowe hasło ;)

Stary już jestem, a wciąż mnie zadziwia fakt istnienia debili, którzy bardziej dbają o jakąś tam korporację niż o własny konsumencki interes.

Stary a głupi chciałoby się rzec, zwłaszcza, że wyzywasz od debila kogoś, kogo nawet nie znasz :) Ja dbam o swój interes, o czym za chwilę.

Drogi aope, już CEO Activision Bobby Kotick jasno niedawno się wyraził gdzie ma graczy, deweloperów i nawet takich łykających wszystko fanboiów jak ty. Jesteś tylko obiektem do dojenia. Lubisz to? Lubisz.

Ty chyba mylisz pojęcia, albo nie potrafisz (bez urazy) czytać :) Ja napisałem, że jak coś mi nie pasuje, to nie płacę. Nie ma przymusu. MW2 raczej nie kupię, ponieważ jak dla mnie nie jest warta tych pieniędzy. Nikt mnie nie zmusza, sam decyduję. Ty najwyraźniej masz z tym problem.

Wyobraź sobie, że jednak nie wszyscy lubią.

Nie wiem jak wszyscy ale wiem, że ja nie lubię.

Panowi, nie dajcie się trollować pracownikowi PR!

Krzyknął dojrzały Molzey przy budce z piwem :)

Dyskusja schodzi na prywatę jak widzę, więc dla mnie EOT. Dobrej zabawy :)

22.10.2009 13:38
Koktajl Mrozacy Mozg
49
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Podam przyklad Maczmakingu - mam 4lvl w ... i gra mi szuka osob w przedziale 1-15. Przez te wyszukiwanie traci sie jedynie czas bo nim sie uzbiera 8 osob to w Halo 3 mija czasami sporo czasu. Jakos tyle czasu ludzie graja ze slabymi czy lepszymi od siebie i nikomu to nie przeszkadzalo, ale przyszli kasuale i maja trudnosc z znalezniem hosta... POCZATKI SA ZAWSZE W PLECY potem gdy poznamy gre lepiej co i jak to odrazu mamy wieksze ratio K/D niz na poczatku. Taka prawda

22.10.2009 13:49
Molzey
😊
50
odpowiedz
Molzey
114
Generał

Widzisz, problem z internetem jest taki, że każdy może sobie trollować, ot chociażby taki aope.
Dla którego zdanie 140 tysięcy graczy jest niczym w porównaniu do Jedynie Słusznego Zdania aope. W końcu tych 140 tysięcy to tylko jakieś gnojki spod budki z piwem, piraci i niewątpliwie pedofile.
Czyżbyś nie był pracownikiem cichego marketingu internetowego Activisionu?! Ależ to by oznaczało, że z własnej nieprzymuszonej woli robisz robisz z siebie idiotę. Jakoś nie mogę w to uwierzyć... A może?
Nie podoba się w okolicach budki z piwem? To nara.

22.10.2009 13:51
Barthez x
51
odpowiedz
Barthez x
202
vel barth89

Upomnę się o odpowiedź na mojego posta [23] ;)

edit. post 23 ;)

22.10.2009 13:53
52
odpowiedz
zanonimizowany675505
12
Centurion

A coz to jest 140k Molzeyow wobec 12 mln ktorzy maja w dupie serwery dedykowane na pc?

Barthez x ===> stawiam 100 orzechow ze bedziesz musial miec 2 kopie :P

22.10.2009 14:02
Koktajl Mrozacy Mozg
53
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

51 - WAW robilo Treyarch, zas MW2 - IW, problemem moze byc tym ze Activision bedzie zachlanny na kase przez co trzeba bedzie miec 2 gry :›

22.10.2009 14:02
54
odpowiedz
zanonimizowany410350
51
Generał

140k * 60$ = $8.400.000,00

Prvt. Kowalski

faktycznie - drobne, kasa ktorej o wiele lepiej nie miec anizeli miec. A i te sume pomnozlbym razy kilka. Do tego negatywnie nastawiany do marki spory sektor rynku PC to faktycznie kolejny plus.

22.10.2009 14:03
55
odpowiedz
J.Daniel
34
Centurion

Brak dedykowanych serwerów to krok w tył, każdy kto ma w głowie co najmniej 2 sprawne neurony zdaje sobie z tego sprawę. Cheaterzy nigdy nie byli problemem w CoD4, to mit rozpowszechniany przez kiepskich graczy którzy próbują jakoś wytłumaczyć swój brak umiejętności. W Cod4 wielokrotnie byłem posądzany o używanie cheatów a mój poziom gry jest ledwie powyżej amatorskiego.

Jeśli jest tak jak mówi przedstawiciel IW i naprawdę 80% graczy miało problemy ze znalezieniem servera to oznacza że 80% graczy CoD4 to, inaczej nie da się tego nazwać, analfabeci albo imbecyle.

Brak dedykowanych serwerów to po prostu pozbawienie nas możliwości wyborów jakie mieliśmy, IW ma do tego prawo bo to ich gra jednak ja po prostu jej nie kupie.

Zadziwiają mnie tylko ludzie na których IW leje ciepłym moczem a oni się cieszą i mówią, że to dobrze bo już im nie jest zimno. Może jednak IW racje co do tego jak wygląda ich baza klientów...

22.10.2009 14:10
56
odpowiedz
zanonimizowany675505
12
Centurion

draug_xiii ===> gra na pc 60$? a to nowosc... to raz. Dwa, z tych 140.000 podpisanych, oryginal kupilo by maks polowa a prawdopodobnie 20%.

Teraz pomnoz sobie 12mln x 60$ i pomysl ze dla Activision nie liczy sie twoj, moj czy jego komfort.

Tylko slupki sprzedazy i koszty produkcji, do stworzenia/zmienienia trybu sieciowego potrzeba by:
- co najmniej kilku programistow
- projekt managera
- jakiegos szefa developmentu
- szefa QA
- gosci od QA, tez kilku
- testerow
- i tym podobne

wszystkim by trzeba zaplacic pensje, zapewnic miejsca pracy, sprzet itp.
I to wszystko by kosztowalo twarda gotowke.

Ktos z Activistion spojrzal, i wyszlo mu ze koszt przepisania tego trybu jest wyzszy niz iluzoryczne potencjalne zyski, ktore BYC moze beda miec...

Prosta matematyka biznesu.

Jakie miliony, o czym ty gadasz tak wogole. Jesli wierzyc statystykom sprzedazy to:
MW1 poszlo w liczbie 13 mln egzemplarzy total
z czego 12mln 490 tysiecy kopii na kosnole. Rynek pc w tym momencie = 510k kopii...

22.10.2009 14:11
😐
57
odpowiedz
zanonimizowany670160
0
Legionista

aope- czym ci przeszkadzają piraci podczas rozgrywki MP? Czym się różnią od normalnych "uczciwych" graczy? Poziomem gry?

22.10.2009 14:16
😊
58
odpowiedz
zanonimizowany59755
77
Legend

Ponieważ mulitiplayer właśnie został zarżnięty, mój kontakt z MW (jeśli nastąpi!) ograniczy się do singla na jakiejś pirackiej wersji, kilka miesięcy po premierze kiedy zostaną wydane patche....

Tyle w kwestii promowania oryginalnych wersji gier.
Fuck You, Infinity Ward. Fuck You.

22.10.2009 14:21
Molzey
😁
59
odpowiedz
Molzey
114
Generał

Naznaczony,
no jak to w czym mu przeszkadzają? Serce mu krwawi, że korporacja nie zarabia.

Prvt. Kowalski,
myślę że przeszacowałeś - jestem pewien że spośród tych 140 tysięcy oryginała kupiłoby tylko dwie osoby, ja i mój kumpel Rafał.

Codziennie płaczę w poduszkę myśląc o niedojadających dzieciach pracowników Activision. Uważam, że należy się im godziwy zarobek dlatego powinno być więcej mikropłatności, a gry kosztować 159,99$

22.10.2009 14:21
60
odpowiedz
zanonimizowany639769
6
Junior

To skoro PC-towcy (w tym ja) są taką mniejszością wśród nabywców nowego MW to mogli dać im te "dedyki" niech sie cieszą. A cała "konsolowa majority" której matchmaking odpowiada tez by na tym nie ucierpiała. Wydawca na tym finansowo by nie stracił więc WTF?

22.10.2009 14:25
61
odpowiedz
zanonimizowany540987
57
Pretorianin

likfidator2 - a oni tak naprawdę leja na te podpisy , nawet jak będzie i 200tys , to im to rybka jak grę na każdej platformie sprzedadzą w mln , a gdyby nawet PCtowcy by się odwrócili , to co im to jak na jeden konsoli zarobią 2x czy nawet 3x tyle co na PC.

Oni dobrze wiedza , jaka markę mam w rekach.

22.10.2009 14:27
ProTyp
😃
62
odpowiedz
ProTyp
167
random

[43]
140 000 podpisów? Po odcedzeniu piratów będzie znaaacznie mniej, każdy może się wpisać, stąd internetowe petycje są bez sensu. Poza tym to nawet nie jest 1 proc. sprzedaży MW. To jest garstka
LOL!

Jakby 140k było 1% to 100% by było 14 milionów...
No chyba że mówisz o wszystkich platformach, a nie o samym PC (gdzie sprzeda się 0.5 - 2miliony MAX. [tak myślę] ^^)
A po tym co ogłosili, sprzeda się z 50-70% mniej :F

22.10.2009 14:38
63
odpowiedz
zanonimizowany675505
12
Centurion

Molzey ===> czyli co?
Fakty sa niewygodne to tym gorzej dla faktow bo ty wiesz lepiej?

22.10.2009 14:39
mackal83
64
odpowiedz
mackal83
150
Konsul

Dajcie już spokój.
Poczekajmy do premiery i wtedy zobaczymy jak to się sprawdzi w praniu.Narzekacie tak jakby w ogóle multiplayera miało nie być.
-,,największą korzyścią z wprowadzenia systemu IWNET będzie ścisła ochrona przed wszelkiej maści oszustami'' - no i bardzo dobrze,precz z cziterami i noobami
-,,Brak dedykowanych serwerów nie pozbawi możliwości tworzenia prywatnych spotkań (np. klanowych sparingów). Opcja założenia własnego meczu – z pełnymi możliwościami modyfikowania ustawień – ma praktycznie nie różnić się od rozgrywek na serwerach dedykowanych. Założyciel prywatnego spotkania będzie miał w ręku wszelkie narzędzia: od dobierania zasad specjalnych po wyrzucanie niemile widzianych gości.'' - w te nasze klanowe mecze będzie można grać, więc po co ten cały zgiełk
-''Co więcej, proces wynajdywania serwerów dostosuje się do umiejętności prezentowanych przez gracza, a także jakości jego połączenia. Stąd zaledwie kilka kliknięć dzielić ma zawodnika od optymalnej rozgrywki.''-no i dobrze,kto ma dobre i zadbane łącze to niech gra z tymi co też takie mają

Ja tak nie lamentuje jak większość z Was.
Tak czy siak kupię ten tytuł głównie dla MP
a mody , które ciągle wprowadzano były swoją drogą bardzo denerwujace bo ciągle cos się pobierało albo występowały różne komplikacje.

22.10.2009 14:51
65
odpowiedz
zanonimizowany639567
4
Legionista

Mnie przekonali =)

22.10.2009 14:52
Nolifer
66
odpowiedz
Nolifer
173
The Highest

Nie ma to jak olanie pc graczy :/ ale to sie odbije na kupnie tego ..

22.10.2009 15:03
Molzey
😁
67
odpowiedz
Molzey
114
Generał

[63]
Jakie "fakty"? Te wyssane z twojego brudnego palucha? Te 20% z protestujących 140 tyś. którzy kupiliby MW2, bo reszta to piraci, to są od teraz "fakty"?
Kpisz czy o drogę pytasz?
Mój "fakt", niewątpliwie autentyczny, jest taki że kupiłyby tylko dwie osoby - ja i mój kumpel.
I co mi zrobisz? I w czym mój "fakt" jest gorszy od twojego? Bo twój jest "twojszy"?

Poza tym podoba mi się wasza logika. Activision wprowadza swoje "usprawnienia" by sprzedać WIĘCEJ egzemplarzy. A wy znienacka twierdzicie, że sto tysięcy ludzi, którzy NIE KUPIĄ gry z powodu "usprawnień" jest bez znaczenia?
Z takimi klientami jak wy, z taką żyłką do interesów to można z DLC żyć przez dziesięciolecia...

22.10.2009 15:43
Storm
68
odpowiedz
Storm
59
Generał

MW1 poszlo w liczbie 13 mln egzemplarzy total
z czego 12mln 490 tysiecy kopii na kosnole. Rynek pc w tym momencie = 510k kopii...

Naprawdę jestem ciekaw skąd wy bierzecie takie wyszukane statystyki. Rly... Bo wynika z nich, że Wiedźmin na PC jest bardziej popularny od MW, a to nawet jako żart by się nie sprawdziło.

Na konsole to się sprzedało jakieś 11,5 miliona, a na PC niecałe 2 miliony. A tak dokładnie to wie tylko Activision.

22.10.2009 16:24
kazimek
69
odpowiedz
kazimek
47
Generał

Póki jakiś administrator-amator nie zamknie serwera ;) W MW2 założysz sobie prywatną sesję i będziesz mógł to samo. Ba. Będziesz miał nawet pełną kontrolę.

No nie wiem znam naprawde duzo serwerow(mowa o CS) gdzie sa juz pare ladnych lat i nie zawsze serwer musi zakladac jakis amator jest pelno serwerow ktore zakladaj firmy(moze tak je nazwac :D ) np. Ster , UPC , steelpad , itd. A zakladanie prywatnej sesji to nie to samo , bo jezeli np. Ty bedziesz musial skonczyc gre to wszyscy ja koncza i trzeba zakladac od nowa ...

draug_xiii

1 gra to jakies 2h mojej pracy, identycznie jest z moimi znajomymi

No to niezle zarabiasz 100 zl /h :O No chyba ze nie jestes w Polsce :)

Po odcedzeniu piratów będzie znaaacznie mniej, każdy może się wpisać, stąd internetowe petycje są bez sensu.

Najpierw nazywasz innych jasnowidzami , a teraz sam nim jestes

Pozatym co do samego matchmakingu to jest syf jakich malo , np. w L4D ten super mm znajduje serwery z pingiem 300 ;/ Na szczescie tam sa dedyki :)

22.10.2009 16:35
Koktajl Mrozacy Mozg
70
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
195
VR Evangelist

Jesli prywatne mecze beda opieraly sie na osobie ktora pierwsza "postawi" hosta to lepiej dedyk - nonstop jest ON, jak wywali jednego gracza bo nie ma internetu przez chwile to nie wywali reszty.

22.10.2009 16:38
71
odpowiedz
zanonimizowany675505
12
Centurion

Molzey ===> nie wiem czyje brudne paluchy ssiesz, i co jeszcze brudnego miewasz w ustach i naprawde mnie to nie interesuje. Nie musisz sie dzielic swoimi doswiadczeniami na forum publicznym, o grach, sproboj na jakis forum gejowskim.

To nie ja plakalem w sprawie piractwa tylko kolesie od IW - jesli nie potrafisz uzywac przegladarki albo/i nie pamietasz tych wylewanych lez to daj znac wrzucie ci pare linkow.

Storm ===> nie ma specjalnego wyboru co do statystyk. Jedynym takim miejscem jest vgchartz (z cala swoja ulomnoscia). Jedyna powiedzmy wskazowka jest marudzenie IW przy okazji COD 4.
Jesli nawet nie wierzyc w statystki vgchartz, pozostaje co? wrozenie z fusow. Zalozmy 3x tyle co od nich wychodzi. To mamy 1.5 mln.
Placze 1/10 tej liczby - 140k. Przy panice jaka zasiali kolesie od IW wychodzi ze gier sciagnietych/pirackich wersji bylo kilkakrotnie wiecej w obiegu niz oryginalow.

Co daje latwy obraz tego, ze jakis kolo usiadl nad slupkami i mu wyszlo ze brak dedykowanych serwerow im nie zaszkodzi...

22.10.2009 16:43
👍
72
odpowiedz
zanonimizowany500481
9
Legionista

Każdy gada o tym tyle ale i tak naprawdę każdy kupie te grę, Ja jestem najbardziej za takim systemem, oby tak dalej IW !!

22.10.2009 16:56
Storm
73
odpowiedz
Storm
59
Generał

Zauważ tylko, że na vgchartz, 99% gier na PC sprzedaje się w nakładzie 0.00mln.

Co do petycji i tego całego, jak Ty to zwiesz, "płakania": oczywiście, że to nic nie zmieni. Ale nie oznacza to, że sobie "płakać" nie można. Równie dobrze można to przyrównać do sensu wychwalania jakiejkolwiek gry: przecież lepszą się nie stanie.

I btw: tak - sugerowana cena MW2 na PC to 60 dolców.

22.10.2009 17:05
74
odpowiedz
zanonimizowany410350
51
Generał

kazimek

Owszem mieszkam poza granicami kraju o czym wczesniej wspomnialem.

Mam mala prosbe, gdybys mogl zedytowac posta tak aby bylo widoczne i ten fragment

Po odcedzeniu piratów będzie znaaacznie mniej, każdy może się wpisać, stąd internetowe petycje są bez sensu.

nie jest moim wymyslem a tworczoscia aope z ktorym to sie nie zgadzam, co wiecej znajdujemy sie w przeciwnych obozach owej dyskusji. Pozatym twierdze iz owo cytowane przez ciebie zdanie jest bezpodstawne i wg. mnie liczba piratow ktora sie pod owa petycja podpisala to jedynie margines.

Do takich wnioskow sklania mnie fakt iz zakladam ze pod owa petycja podpisala sie w znacznej czesci anglojezyczna czesc uzytkownikow, czyli osob z krajow rozwinietych gdzie zarobki wlasnie pozwalaja w 2h zarobic na gre wiec i potrzeba piracenia jest o wiele mniejsza.

22.10.2009 17:08
75
odpowiedz
zanonimizowany675505
12
Centurion

Storm ===> To tym bardziej :) jesli kolesie wrzucili 60$ cene czyli taka sama jak na konsole, to wniosek jest prosty. Wogole im nie zalezy na rynku PC :)

No tak, dane vgchartz dotyczace pc sa mega niewiarygodne. Ale, konsolowa sprzedaz "podobno" jest blisko rzeczywistosci. Jesli activision twierdzilo ze poszlo 13 mln egzemplarzy, a dane pokazuja 12.49 mln na konsole to wychodzi 510 na pc... mniej wiecej...

22.10.2009 17:22
BBlacKK102
76
odpowiedz
BBlacKK102
49
Generał

I dlatego wlasnie IW stracilo wielu klientow i kazdy przerzuca sie na dzielo Treyarcha, COD:WaW, bo ten raczyl wysluchac graczy, wypuscil nieco updateow i ma zamiar wspomagac swojego CoDa. Kompetytywna scena CoDa w Europie i Ameryce poprostu sie przerzucila na CoD:WaW bo Treyarch zaczal sluchac graczy w przeciwienstwie do IW, ktore ma PCtowcow w dupie. Niestety, system ktory wprowadzil IW nie pozwala na kompetytywna rozgrywke, a co za tym idzie brak LANow i lig. Jednym slowem - chujnia.

Chcialem jeszcze dodac, ze nabicie wysokiego levelu to kwestia paru dni, a wiec ten matchmaking sie nie sprawdzi.

22.10.2009 17:27
kazimek
77
odpowiedz
kazimek
47
Generał

draug_xiii

Niestety nie moge edytowac juz posta , a wyszlo tak jak wyszlo bo zbieralem cytaty z gory na dol i poprostu Twoj post byl wczesniejszy niz ten :D W latwiejszej wersji po prostu zapomnialem napisac
aope

22.10.2009 17:30
😊
78
odpowiedz
zanonimizowany644400
6
Konsul

dane pokazuja 12.49 mln na konsole to wychodzi 510 na pc... mniej wiecej... -> Tyle, że dane na vgchartz aktualizowane były 20 czerwca, a news o sprzedaniu ponad 13 milionów na wszystkie platformy pochodzi z początku maja.

Na PC z pewnością sprzedało się więcej niż 1,5 miliona sztuk. Gdzieś ostatnio czytałem, że jest to około 1.9.

22.10.2009 18:50
zarith
79
odpowiedz
zarith
249

no cóż, z jednej strony można zrozumieć infinity ward - uprymityzowanie rozgrywki sieciowej na pc do poziomu konsol rozwiązuje, przynajmniej pozornie, częsc problemów kojarzonych z rynkiem pc oraz pozwala na dodatkowe dojenie jeleni (brak wsparcia dla modów oraz prawdopodobnie uniemożliwienie odsprzedaży gry), jednak imo jest to wyrzucanie dziecka z kąpielą. dedykowany serwer to cos co spełnia funkcje socjalne, jest to taka jakby mikrospołecznosc, niejeden dobry klan powstał z inicjatywy ludzi znających się wzajemnie własnie z ulubionego serwera - i tego nie zastąpi żaden czat. ograniczenie serwerów do 16 góra graczy (o ile to prawda) to żenada, to nawet nie jest krok wstecz a conajmniej trzy:) dodatkowo, zawyżona cena i już zapowiedziane dodatki dlc.

mam nadzieję, że sprzedaż na pc będzie naprawdę fatalna, może to dałoby twórcom/wydawcom cos do myslenia...

22.10.2009 18:56
LordDrzazga
80
odpowiedz
LordDrzazga
32
Chorąży

Bez demówki nawet nie spojrzę na tę grę. Z pewniaka przerodził się a może...

Dlaczego trzeba zawsze zmieniać tego co było dobre i sprawdzone, tylko niepotrzebnie kombinować. Ich tok myślenia jest co najmniej idiotyczny.

22.10.2009 19:05
81
odpowiedz
mati1070
33
Pretorianin

Zwracam honor.No co??Wydaję się być fajny

22.10.2009 19:07
82
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

Eee tam jęczycie jak stare dziadki MW 2 będzie zarąbiste mówili że będzie zaawansowane wyszukiwanie serwerów to może jak w cs będzie można wpisać nazwę serwera i co i tylko na niego wbijemy i ciągle z tymi samymi ludźmi o tym nikt nie pomyślał będzie można tworzyć prywatne serwery a także będą zapewne serwery zakładane przez firmy np. IW założy z 5 serwów całodobowych a później się inne firmy zareklamują to było tak przykładowo ale jak dla mnie to wyszukiwanie w dzisiejszych czasach działa normalnie weźmy na tapetę BF Heroes tam to było bardzo sprawnie i mam nadzieję że w MW2 też tak będzie. A taki system ozczędzi nam tylko czasu w 4 było tak sortowanie wg. ilości graczy szukanie slotu sprawdzanie pingu wbijanie a teraz wszystko w jednym iwęc jestem happy a w samym gameplayu będzie z pewnością dobrze ale będzie skillowanie nie mogę się doczekać :) ale tak swoją drogą wie ktoś już oficjalnie o ograniczueiu do 16 osób bo wg. mnie to trochę mało ja przywykłem do gry w 34 więc trochę mi nie po drodze z tym chyba że mapy będą naprawdę małe bo jak dadzą na 16 osób overgrowna lub pipeline to normalnie przez pół rundy się gracze będą szukać

22.10.2009 19:37
83
odpowiedz
andrzej1
30
Senator

No gierki już się nie mogę doczekać!

22.10.2009 20:02
kazimek
84
odpowiedz
kazimek
47
Generał

Pawlo94

Ty chyba nie rozumiesz pojecia serwer dedykowany

22.10.2009 20:22
85
odpowiedz
Pawlo94
96
Illusive Man

Nie wykluczam najmądrzejszy nie jestem ale wydaje mi się że to serwery prywatne dobrze myślę?

22.10.2009 23:11
SebaOnePL
86
odpowiedz
SebaOnePL
100
Konsul

Niestety producent robi z graczy debili...
Ja jestem fanem wyścigów po sieci, mamy kilkuset osobową społeczność, regularne wyścigi ligowe, 3 dedykowane serwery i serwis z forum, regulamin itd i jest po prostu super. Jak wpiszecie w google simracing to traficie do Nas.
A jak jest na serwerach prywatnych? Na pierwszym okrążeniu karambol, połowa nie umie przejechać czystego okrążenia i ogólnie masakra. Gdybym Nam odebrali serwery dedykowane to cała społeczność traciła by sens bo nikt z Nas nie ma łącza z uploadem 4Mbps żeby się pościgać w ludzkim warunkach.
I teraz wyobrażam sobie taką sytuację w MW2 czyli nie wiadomo z kim się gra, wysokie pingi bo popularne Neo1024/256 nie uciągnie 30 graczy czy chaos w rozgrywce bo mało kto się z kim zna.
Także ja, który się ścigam po sieci, ale mam również za sobą ponad 500h w BF2, serdecznie współczuję fanom MW2 bo zostało Wam to zabrane co ja przeżywam na wirtualnym torze. RIP

23.10.2009 08:41
87
odpowiedz
Sasuke Jadzio
9
Legionista

ej po co narzekacie ze bedzie zle itp itd . a moze bedzie lepiej
bedziesz mogl grac z osoba 2 lvl wyzej i nizej i na twoim levelu wiec bez zadnych noobow itp itd..

23.10.2009 10:29
88
odpowiedz
Rogalik88
4
Legionista

@up. Lol.. i właśnie przez lvle cod stracił swój klimat. I właśnie przez lvle wole grać na znacznie bardziej zbalansowanym promodzie, na którym stoi cała scena klanowa. I właśnie przez casuali i konsolowców w stronę których idzie IW, pecetowcy tracą. Nadejdzie wkrótce era w której dzieci neo nie będą już musiały się wysilać (po co wpisywać IP? przecież jest opcja play now, prawda?) żeby zagrać.

23.10.2009 10:55
Molzey
😁
89
odpowiedz
Molzey
114
Generał

No, widzę Kowalski, że ze ssaniem masz dużo doświadczenia. Jednak daruj sobie dalsze opisy.
Możesz ssać sobie co tylko zechcesz, tylko się tym nie dziel na forach.

Ja pisałem tylko o wyssanych z palca idiotyzmach, które piszesz. Czyli dalej uparcie twierdzisz, że ze 140 tysięcy osób które podpisały petycję 80% to piraci?
I że to są "fakty"? To ja na tej samej zasadzie stwierdzam fakt - jesteś idiotą. Co gorsza, "pożytecznym idiotą" w rękach Activisionu, usprawiedliwiającym ich posunięcia.

Nie moja wina żeś debil, któremu żyłka skacze bo ktoś w internetach się z nim nie zgadza.

03.11.2009 10:10
😊
90
odpowiedz
zanonimizowany624581
91
Senator

Jak dla mnie, te wszystkie szumy typu: IWNET, kontrowersyjna misja na lotnisku itp. to tylko "chłyt marketingowy". Robią szumu żeby gra się lepiej sprzedawała. Choć jest to Call of Duty, więc myślę żeby nawet bez tego dymu gra się dobrze rozprowadzała. Ale to tylko moje zdanie, zobaczymy co będzie po premierze.

03.11.2009 21:41
91
odpowiedz
zanonimizowany652707
26
Generał

Nic innego tylko konsolizacja PC-ów

Wiadomość Modern Warfare 2 z drugiej strony barykady