Crytek rozpoczyna sprzedaż licencji na CryENGINE 3
kolejne gry mające akcje na tropikalnych wyspach w drodze.
Ktoś z Cryteku ma poważne problemy ze zrozumieniem że takie miejsce jak wyspy nie są fetyszem wszystkich graczy.
Tak czy inaczej możliwości i wygląd prezentacji jest imponujacy
No to ciekawie. Trza zobaczyć jak konsole radzą sobie z taką potęgą
sinbad - chodzi też o to że w dżungli jest wiele roślinności i też jest to trochę sposób na podjaranie się CryEngine
BigTiger - co ty na miłość boską napisałeś? :D lol
chodzi też o to że w dżungli jest wiele roślinności i też jest to trochę sposób na podjaranie się CryEngine
jaki to ma sens ? Co mi wytłumaczyłeś? Ze w dżungli są rośliny i że ludziom podoba się CE3?
lolku czytaj ze zrozumieniem. Chodzi o to że w dżungli najlepiej jest pokazać możliwości silnika CryEnigne 2/3
Dziwne są te tropiki (w FarCry i Crysis) ponieważ nie zauważyłem tam żadnej dzikiej zwierzyny. Mogli by wrzucić coś więcej na wyspę niż uzbrojonych po zęby najemników/żołnierzy wcale bym się nie obraził gdyby z krzaków wyskoczył tygrys lub ugryzł jakiś jadowity, obrzydliwy pająk :)
A silnik prezeduje sie conajmniej świetnie jednak to i tak nic innego jak ulepszony i zoptymalizowany CE2 z którego z pewnością można by wycisnąć dużo dużo więcej.
@sinbad78
Jakbys sie troche zastanowił, to być może (z podkreślniem na może), domyśliłbyś sie ze Crytek uzywa dzungli do pokazow silnika bo to są najbardziej wymagające sprzętowo środowiska.
Ale nie posądzam cie o aż taką domyślność...
Pozatym to najbardziej elastyczny kawal softu jaki widzialem. Mozna na tym zrobić praktycznie wszystko i UE3 pod tym wzgledem chowa sie do dziury i nie wychodzi. Out-Of-Box, bez zadnych zmian mozna zrobic Hardcore FPS w dowolnym miejscu i RTS w kosmosie z realistyczną fizyka zachowania się w próżni (i z żalem zauważam ze tylko jedna strategia Nexus: The Jupiter Incident, miała ten element zrealizowany...).
A to wszystko na ogromnych mapach na ktorych nie ma doczytywania, dzielenia na sektory, zony i inne takie/
iniside - nie podoba mi się Twój ton. nie znasz mnie - ale gorliwie wypowiadasz się nt moich zachowań intelektualnych.
Istnieje znakomity wachlarz środowisk umożliwiających pokazanie możliwości tego silnika. Ale rozumiem że dżungla to ma być wizytówka tego silnika. Ale tak czy inaczej imho robi się to trochę nudne.
Rownie dobrze mogliby pokazać jedną bryłe złożoną z 10mln polygownow i z włączonymi wszystkimi efektami. To jest prezentacja dla developerow a nie dla graczy. A im to w gruncie rzeczy wszystko jedno ? Przeciez to nie ty będziesz pisał gre na tym silniku.
A dzungla nadaje sie idealnie. Dokładnie widać jak działją softshadów, jest duza ilosc poly na scene, duzo ruzuchu i duze mozliwosci pokazania destrukcji.
Doprawdy, twoje twierdzenie ze to jest nudne nie ma absolutnie nic do rzeczy. To nie jest pokaz gry tylko silnika.
iniside - a o czym ja pisałem? - pozwól że zacytuję samego siebie żebyś mógł zrozumieć:
Istnieje znakomity wachlarz środowisk umożliwiających pokazanie możliwości tego silnika
No życzę tej firmie jak najlepiej,niech grafa idzie do przodu .Akurat w tym przypadku nie wiadomo czy to nie obcięty cry engine 2 specjalnie na konsole.No ale skoro od 2007 żadna gra nie dorównała graficznie Crysis no to Good Luck.
jak pokazalem matce piewszy screen to sie spytala "ty zrobiles to zdjecie?" :) Nie ma co, najlepszy silnik, ale apopos [11]
Istnieje znakomity wachlarz środowisk umożliwiających pokazanie możliwości tego silnika
jasne, tylko takie wlasnie srodowisko jest najlatwiejsze do zrobienia: 20-30 drzew? tyle samo kamyczkow, krzaczkow, mchow i innych ciu...stw - najwyzej kilka dni/tygodni roboty dla jednego grafika; w porownaniu do bardziej subtelnych i oryginalnych srodowisk... Najlatwiej, najszybciej a efekt duzy
Moim zdaniem najlepszy silnik graficzny. Crytek dzięki temu silnikowi na pewno daleko zajdzie.
Pomysl sandbox'a na 3 platrofy na raz - dla mnie wow. Gosc moze projektowac level i sprawdzac jak sie gra na roznych padach, jak silnik reaguje na roznych platformach i jednoczesnie na pc. To moze zapoczatkowac prawdziwa rewolucje gier multiplatformowych. Oczywiscie takie technologie juz istnieja sa jednak zamknieta wlasnoscia firm.
Jak go sprzedają to może ktoś zrobi z niego coś dobrego, bo artystyczna strona CryTeka leży. Nienawidzę tych ich wysp tropikalnych i zwykłego FPP. Już wolę gry technicznie brzydsze, ale z większym polotem. A tak to niech sobie dalej tworzą tego swojego benchmarka.
Mam nadzieje, że UE 3 odejdzie w cień, bo już rzygam na sam widok gry zrobionej na w/w silniku...
Silnik jest bdb, ale ciekaw jestem jakie wymagania będzie miał...
btw. ciekawe, na jakiej karcie graficznej były robione te screeny
Po drugim screenie widać że do fotorealizmu graficznego jeszcze bardzooo daleka droga.
Nareszcie zbliża się koniec przereklamowanego dziadostwa pt. "Unreal Engine 3" (mówię to z perspektywy graczy).
ja chcę Crysis 2 ;)
Juvenille>>>Nowy engine crytek'a był tworzony pod konsole, dlatego jest lekko uboższy graficznie :)
barakudo - bo fotorealizm nie zależy tylko od silnika graficznego ale także od projektantów otoczenia.
Lepsze modele, lepsze tekstury. Są gry świetnie wyglądające na gorszych silnikach a są gry wyglądające cienko na lepszych silnikach. Wszystko zależy od umiejętności grafików, sam silnik niczego nie gwarantuje, ale CryEngine 3 jest bardzo elastyczne i daje duże pole do popisu w tworzeniu światów.
Pozdrawiam.
Podoba mi się Global illumination w czasie rzeczywistym na tym silniku :)
To jest krok milowy.
Ciekaw jestem jaki będzie rozwój wydarzeń, reakcja rynku i twórców. Wydawało się, że Crysis osiągnął szczyt możliwości na swój okres czasu i kolejni twórcy będą się opierać na jego enginie. Czas szybko pokazał, że ludzie chcą niezłą grafikę przy małych wymaganiach sprzętowych (nie wspominając, że większość ludzi chce gry na konsole a nie "żarłoczne" PC) i tą niezłą grafikę da się osiągać innymi metodami.
Jak by zaimplementować jeszcze system zniszczeń DMM engine to było by perfect. :)
Ja pierdziu!!!!!! Najlepszy silnik graficzny wszech czasów!!!!!!!!!