WRC (2010) | PC
To może być naprawde dobra gra, aczkolwiek żebym nie zapeszył... czekam na nią bardzo!!! Mam nadzieję, że się nie zawiodę.
Tak jest!!! Wreszcie gra z licencją FIA na RMŚ!!! Czekam z niecierpliwością i liczę na wielki hit!!! :)
Oj juz czekam na ta giere mam nadzieje ze nic nie zawala i sie nie zawiode i z niecierpliwoscia nie moge sie doczekac jak bedzie wygladal rajd Polski hehe :PPPPPP i na screeny oczywiscie :D
pierwszy scen
Gówno totalne! Jak już napisano - gry z tej " stajni" to zawsze gnojówa.
W PC-WRC nic dobrego to nie wniesie.
Szczescie w nieszczesciu. Gra ma licencje FIA ale robi ja Milestone :/ no zobaczymy co z tego wyjdzie.
sadząc po ocenie graczy (9,4) są tu wśród nas tacy co ocenili grę jako GRA ŻYCIA... chociaż jej na oczy nie widzieli. Gratuluje rozumu i niezwykłego obiektywizmu :)
PS: tez czekam na te grę - i to nawet bardzo - no ale bez przesady :D
przydadzą się cztery rdzenie,
aby to było coś ale Xpand Rally albo Dirt 1, bo będzie się działo!!
szalałbym z radości gdyby robiło to codemasters a jak robi milestone to się nie ma niczego wielkiego spodziewać mysle to będzie niewypał ale chciałbym się mylić
Może być ciekawe.
formuła dirta to beznadziejny pomysł na taką grę.
Wrócił bym do korzeni takich gier i sprowadził bym to do Colina 2 albo 3. Skupiamy się na cyklu mistrzostw świata a nie jeździmy tirami po pustyni. Tu potrzebny drobny szuter, błoto, OSy pokazowe (te w Colinie 2.0 były bardzo dobre) i działające wycieraczki
do do producenta? nie wnikam czy wykupili licencje czy FIA zleciła produkcje tej gry temu studio. Ale widać bo kolejnych SBK i Superstar V8 tendencje zwyżkującą. Miejmy nadzieje, ze będą mieli czas i pieniądze bo era czerstwych i nudnych SCAR czy Evolution GT już minęła u tego producenta.
Gra moze byc w pozadku dawno nie bylo giery z typowymi rajdami samochodowymi pozyjemy zobaczymy poki co nie skreslajmy tej gry juz na wstepie :)
zgadzam sie z przedmówcą ale mam nadzieje ze grafika bedzie taka jak z dirta a model jazdy jak z rbr. jak bedzie fajna i spoko recenzja to moze kupie ale jak narazie to polecam tylko pod wzgledem tego co jest napisane.
Nawet nie wiem co sądzić o tej grze... Myślicie, że warto na nią czekać? Czy wyjdzie taka sobie?
Barthez x - mialem niestety okazje zagrac w ich wszystkie samochodowki. Zadna z nich nie byla dobra.
Nie, bo model jazdy jest cienki jak sreberko w czekoladzie.
Czyli nie ma sensu czekać na tęgrę tylko ze względu na licencję FIA?
Ok, dzięki za info :) Będę wiedział żeby unikać tej gry :P
napewno jest warto
nawet jak nie ma licencji
duzo gier bylo dobrych bez licencji
Według mnie gra może być niezła, z tego względu ze grałem w superstar v8 i zdecydowanie nie zgadzam się z przedmówcami, ja wręcz skacze z radości, ze nie robi tego codemasters. Ja liczę na symulator samochodu rajdowego a nie sanek. Ludzie przed wyjsciem Richarda Burnsa też jęczeli ze warthog nie podoła. Wyszło fenomenalnie i mam nadzieje, że to samo będzie i tym razem, gdyby grę robiło codemasters nawet bym nie czekał, bo oni robią masową kiczkę dla motłochu.
wojoo36 - ale sami twórcy powiedzieli, że to symulator nie będzie. Szykuje się coś jak CMR 2 lub 4 :-)
grafe mogli by troche podciagnac bo wyglada jak z 3 -4 lat w tyl jest juz przestarzala :D
Pierwsze screeny zrobily na mnie wrazenie ale te nowe juz nie sa takie dobre pozatym widzialem trailer i tez nie jest zachecajacy ale licze na dobra grywalnosc bo na rynku brakuje takich gier jak ta z licencja FIA na rajdy WRC jest to jedna z paru samochodowek na ktore czekam z niecierpliwoscia choc moze to nie bedzie taki hit jak F1 2010 od codemasters bo oni teraz zdecydowanie robia najlepsze scigalki na rynku ale jesli zostanie spelnony warunek dobrej grywalnosci na co licze to gra bedzie naprawde warta uwagi :)
Żenada panoczki, gra wychodzi w październiku a wy pieprzycie bzdety jakbyście juz w nią grali. No cuż " Polak potrafi ", niestety pierdolić smutki i nic poza tym. Nie liczę na remake Ryśka ale też chętnie popykam. Ciekawy jestem natomiast jak się sprawdzi system iOpener. O fizykę też raczej bym się nie bał. Już ta z Superstars V8 Next Challenge stoi na niełym poziomie. Czytałem na Virtual Simracing że commnity simracingowe daje Benkowi mnóstwo wskazówek i bacznie przygląda się tej produkcji więc niepotrzebny tu aż tak skrajny sceptycyzm. Pozdrawiam i życzę więcej optymizmu na przyszłość.
Ta gra przypomina mi CMR 2. Chodzi o grafikę jest prawie taka sama tylko rozmyta :D Poczekamy zobaczymy jak będzie z modelem jazdy. Jeżeli nawet będzie spoko to grafa niestety będzie zniechęcać. Szkoda bo taki tytuł i na licencji FIA powinien być maksymalnie dopracowany a nie kusić nazwą.
Jak znam życie to ,to nie będzie gra idealna ,natomiast nie ma czym za bardzo się martwić Milestone w znacznym stopniu ulepsza swe produkty wystarczy spojrzeć na serie SBK co kolejna tym lepsza .Każdy znajdzie to co mu odpowiada ,zarazem fani ostrej symulacji jak i arcadowi gracze .Kto nie wierzy niech spróbuje swych sił w SBK 09 w trybie extreme .Pozdrawiam
Wydaje mi sie że to będzie mocno odświerzony cmr 2 ze znaczkami WRC... zobaczymy. Sami twórcy powiedzieli że fizyka jazdy będzie zbliżona do cmr 2
Panowie Dirt 3 powoli nabiera rozpędu ,http://www.youtube.com/watch?v=Md4zvVQrxDs na trailerze widać śnieg ,deszcz ,bloto .Czyżby CM szykowalo się do skopania dupy swoim rodakom z Milestone .
"Panowie Dirt 3 powoli nabiera rozpędu " gridmaster Dirt 3 ma tyle wspólnego z normalnymi rajdami WRC to Najman z boksem, dobrze że Milestone wykupiło licencję FIA na RMŚ bo dawno nie było rajdówek z prawdziwego zdarzenia i pamiętajcie grafika to nie wszystko
Graficznie słabo wygląda.
Eee tam nie jest tak zle z ta grafika ;) nie poruwnójcie do Dirta 2 bo Codemasters ma znacznie wiekszy budżet a tu bedzie w koncu jakis symulator rajdowy a długo juz wrc żadne nie wyszło ja mam jedno na ps2 ale juz troche sie postarzało wiec bardzo sie ciesze że powstaje nowe na PC czekam na te gre ;)
Na to czekałem nie jakaś bezsensowna sciagałka w stylu dirta.... Mam nadzieje że to będzie porządny symulator rajdowy a nie zręcznościówka w stylu colina
Wreszcie jakaś porządna rajdówka, zamiast gównianych Dirtów czy Shiftów. Hurra! :)
ta gra bedzi do dupy z tego co widze na screenach to ten samochod jakos dziwnie sie na tym tle wyznacza po
1.produkuje to milestone to gowno
2.gdyby bylo to codermasters albo atari (lepiej codermasters) to bylo by w co grac
milestone zawali robote tak jak zwykle
CODERMASTERS i ATARI RZĄDZI!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja tam wierzę, że będzie to bardzo dobra gra. Co prawda widać że nie będzie działo się tyle co w WRC: Rally Evolved, ale jednak wygląda to całkiem przyzwoicie.
Grafika także jest schludna, Dirt2 to to nie jest ale jest bardzo dobrze.
Będzie dobrze :D
http://www.youtube.com/watch?v=Jw3M5bu40GI
Nowy gameplay. Co o nim sądzicie? Ja powiem tyle, że jeśli na dzień dobry ta gra będzie kosztowała 50zł to kupię. Jeśli nie to wstrzymam się do czasu, aż stanieje.
http://www.youtube.com/watch?v=9JoipoBXHYQ&feature=player_embedded ten trailer sporo wyjaśnia .Ja nie mam więcej pytań .
Widać, że ktoś przyłożył się do pracy. Albo to tylko złudzenie, albo faktycznie prowadzenie samochodu nie jest takie arkadowe, jakiego większość tutaj się spodziewała. Co mnie cieszy niezmiernie, to fakt, że odcinki specjalne są dość długie, jak na taką grę. 5-6 minut to już będzie faktycznie wyzwanie :) Graficznie wygląda super. Od tego typu gier osobiście nie wymagam żadnych wodotrysków. To ma być grywalne, a do grywalności grafika jest mi niepotrzebna. Warto poczekać na efekt końcowy, bo coś mnie się zdaje, że WRC będzie sporym odświeżeniem zardzewiałej tematyki.
Całkiem niezła rajdówka się szykuje. Graficznie wygląda naprawdę dobrze i trasy też niczego sobie. Trzeba poczekać na demko i samemu wypróbować.
ale widzicie wogóle co piszą przeciesz to ukaze sie za granicą nie w polsce(w najblizszym czasie)
Obejrzałem te dwa trailery i... Hmmm...
Trasy może i są fajne, ale graficznie jakoś mnie nie zachwyca. Model jazdy wygląda na trochę "drewniany", coś mało poślizgów na luźnych nawierzchniach (Colin 2 pod tym względem wymiatał), może będzie prostszy w jeździe ale nie tego się spodziewałem. Kupię najwyżej jak stanieje
Grę wyda w Polsce Galapagos!!
I tutaj widać kto chce pograć w porządną grę, a kto to porównuje do DIRT'a który już nie jest grą rajdową a lepem na grafikę. Gdzie grywalność ? Jakiś trudniejszy model jazdy? ( i może nie w tym przypadku, ale jakaś fabuła ?)
http://www.youtube.com/user/TeamVVV
macie kanał typka co gra w F1 2010 i WRC ;] nie wiem skąd on ma grywalne wersje, ale filmiki zacne ;p
raziel88ck --> Nie ma to jak oceniać grę, która się jeszcze nie ukazała przez pryzmat gier, które zostały zrobione przez danego developera.
Wystarczy zobaczyć czego dokonał developer Eden Studios. Poza tym ta sama nazwa developera nie znaczy że przy danej grze pracują dokładnie ci sami ludzie co przy innych grach tego developera. Jak wiadomo czasem są zwolnienia, przyjęcia nowych ludzi do zespołu itp.
Zresztą o czym my tu rozmawiamy skoro dla ciebie model jazdy w S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo jest cienki niczym sreberko w czekoladzie. Jak się nie ma dobrej kierownicy to rzeczywiście może być ciężko prowadzić samochód na klawiaturze. Ja bym sobie życzył więcej gier z takim cienkim modelem jazdy jak w SCAR.
Cienki model jazdy to był w Colinie 2.0, cokolwiek by to miało oznaczać :) Arcadówka pełną gębą aczkolwiek to niekoniecznie musi być wada dla wielu osób. Ja nie lubię przesadnego realizmu jak chociażby w Richard Burns Rally ani przesadnej sztuczności jak w Colin McRae Rally 2005. To co oferuje SCAR jest naprawdę bardzo dobre jak dla mnie oczywiście na kierownicy i z widokiem z maski. O tym jak wielką rolę odgrywa odpowiedni kontroler i odpowiedni widok z kamery przekonałem się już niejednokrotnie grając najpierw na klawiaturze i z kamerą z tyłu samochodu a następnie na kierownicy z kamerą na przednim zderzaku lub masce w zależności od opcji w grze. Czasem różnica była wręcz nie do uwierzenia dla mnie jak nagle zaczęło się całkiem przyjemnie grać w takie gry jak Need For Speed Hot Pursuit 2, Colin McRae Rally 4, SCAR, Mercedes benz World Racing i wiele innych.
Na filmach z gry powiedział bym że wygląda świetnie. Być może szykuje się duchowy spadkobierca Richard Burns Rally :) W dodatku z licencją FIA.
COBRA-COBRETTI ma rację, nie ma oceniać gry która nie wyszła. Marudzicie że gra będzie słaba a ja myślę wręcz przeciwnie, że gra może być całkiem udana. Długo trzeba było czekać na grę opartą na licencji WRC. Ostatnio najlepszą rajdówką był Colin 04.
Do szymon5596. Mam sprawę. Odezwij się do mnie na e-mail [email protected]. Chodzi mi o grę Viva Football. Pozdro!
ale ten komentarz napisalem przed wiesciami
no nie do . Miało być tak pieknie mialo byc tak długo a trasy nie sa prawdziwe 1 metr w richard burns rally gdzie odległosc trwała tak jak naprawde to tu 1 metr to ok 1 km trasa o długosci ok 30 km ok 3 min model zniszczen nie jest realistycnny a o sie slizga a jak sie zacznie ślizgać to cud bo normalnie tak jak by był przyklejony do trasy o nie gdzie te odcinki gdzie te trasy co miały być prawdziwe gdzie to jest?? a miało byc tak piekne, a wyszło tak jak zawsze do no wiecie. Dobrze ze jest jeszcze rbr to jest symulator rajdów a nie ten wrc. moja ocena to 3/10. Nie warto kupować.
Demko, pod obrazkiem jest odliczanie -> http://multiplayer.it/download/wrc_a-per-pc/wrc-world-rally-championship-demo/
Idzie bardzo wolno...
10 kb/s to za wolno o nie już tylko 3kb/s
Pograłem w demo i mogę stwierdzić, że gra jest dobra. Nikt nie mówił, że będzie to symulator, więc się nie nastawiajcie. Jak dla mnie model jazdy jest przyjemny, odcinki, które też nie są. Co do grafiki robi dobre wrażenie, otoczenie jest ładnie i nie odstrasza. Moim zdaniem, jeżeli ktoś lubi sobie pojeździć to polecam ;) Jest to najlepsza gra tego studia.
Demko jest rewelacyjne .Jestem pozytywnie zaskoczony .Jeżeli chodzi o model jazdy to muszę przyznać że czerpie garściami z Rysia .Tu nie ma szalonych prędkości .A każda stłuczka odbija się drastycznie na układach jezdnych naszego pojazdu .Autka naturalnie wpadają w poślizg przy delikatnych kontrach kierownicy ,natomiast przy użyciu ręcznego jest to co tygrysy lubią najbardziej.
Ci którzy oczekiwali klona Colina McRae mogą się poczuć z lekka zawiedzeni ponieważ gra jest dużo trudniejsza niż się wydawało i to nie tylko po zmianie ustawień realizmu .Jak na porządną rajdówkę przystało mamy również możliwość ustawienia własnych setupów .Czekam z niecierpliwością na pełną wersje i pozdrawiam .
Gra jest niezła. Fajna grafika, dobra optymalizacja, gameplay także niezły. Brakuje mi tylko dobrej muzyki w menu. Mam pytanie, jak można grę poszerzyć na pełny ekran bo mam 2 paski jak na zdjęciu
Tu pomoże chyba tylko podziałka na 1440x900 jest wtedy ok. Model jazdy trochę mi przypomina ten z modu do rFactor oversteer drift .Autka mają kurewski zapas ,mocy nieraz przy mocniejszym wciśnięciu gazu i lekkiej kontrze idzie bokiem że hoho ,ręczna daje sporo frajdy czuć
redukcje .Mimo to podobnie jak to miało miejsce w RBR trzeba uważać nawet przy małych prędkościach z kierą ,bo może być nie ciekawie ,autka oczywiście dachują .Z czystym sumieniem dodam że w WRC: FIA World Rally Championship stosowałem wszystkie techniki jazdy których uczymy się w szkółce RBR i się nie zawiodłem .Model uszkodzeń ustawia się w opcjach heavy jest bardzo radykalny uszkodzić można wszystko koła ,sprężyny chłodnice ,silnik ,wał napędowy,skrzynie (która potrafi wkurzyć przez swoje zgrzytanie) i oczywiście całe nadwozie .Powiem szczerze nie oczekiwałem cudów ze strony Milestone ale naprawdę im się udało .
Gościu na filmiku ciśnie w arcade po uderzeniu przeważnie lekko ściąga nas ,a w najgorszym ,układ jezdny i skrzynia idzie w pizdu.
Zagrałem dzisiaj w demo i przyznam szczerze, jestem bardzo mile zaskoczony.
Grafika nie jest zła, wygląda mi na delikatnie podrasowaną grafikę z PS2 przerobioną na HD, jedyne co mnie ugodziło w serce (dosłownie) to woda która wygląda żałośnie... Za to samochody to cud miód ^^
Sterowanie bardzo dobre, co prawda nie grałem na kierownicy bo gra nie chce mi jej wykryć (może to wina dema), jest dosyć dobrą symulacją, jeżeli wyłączymy wszystkie wspomagania.
Dźwięk i muzyka także bardzo dobra.
System zniszczeń... Obawiałem się czegoś a'la V8 Superstars, ale okazało się że nie było się o co martwić, zderzaki latają, maski również, dach się wgina, bardzo dobra robota!
I krótka ocena końcowa:
Grafika: 7+/10 (+ za samochody)
Dźwięk: 8/10
Sterowanie: 10/10
Grywalność: (jak na demko) 10/10
Zniszczenia: 9/10
PS. Podobno niektórym demo się przycina, ja czegoś takiego nie zauważyłem, gładko i pięknie ;)
Mnie demko jakoś nie przekonało może dlatego bo nie interesują mnie wyścigi WRC (wole speedway ;) )
poprawka rajdy WRC
Gra bardzo ładną grafikę i niewiem czemu co po niektórzy na nią narzekają. Piękna modele wozów, ładne otoczenie oraz świetne efekty rozmyć i światła.
Dobra gierka. Uszkodzenia miażdżą. Grafika? Wg. mnie śliczna. Chociażby z powodu screenów. Ten screen był robiony w grze! Gra ma tzw. Sesję zdjęciową. ESC podczas gry- i na taką kamerkę i mamy tam ten tryb. dopiero wtedy gra pokazuje pazur. Bo ujęcia można robić naprawdę dobre.
Jeżeli jest ktoś zainteresowany mogę dać więcej! Co do optymalki- jest dobra. mam równe 40-50FPS podczas gry na sprzęcie z sygnaturki.
Screen ---->
Sam robiłem. Muszę przyznać że odezwała się we mnie dusza fotografa. Chociaż do profesjonalizmu mi daleeeeko :D
A oto ostatni już screen żeby nie spamować!
------->
Mam nadzieję że będą się wam podobać. Czekam teraz na pełniaka!
Nie jest tak zle.
Jakby poprawili troche grafike,bardziej żywe kolory i poprawili wyglad wozów to gra naprawde bedzie fajna i jeszcze powinny cos zrobic z brzmieniem silnika,sa takie monotonne,nijakie.
Samo prowadzenie jest swietne,precyzyjne,ustawienia wozu czuc.
Downforce nizej lub wyzej i juz sie prowadzi inaczej w przeciwienstwie do Dirta gdzie tej roznicy tak sie nie odczuwa,moze tylko na szybkosci maksymalnej.
Ogólnie gra godna uwagi i napewno w nia zagram.
Gra owszem wesja demo ale:
na minus:
- grafika slaba na rok 2010, woda jak z roku 2000 albo wczesniej jest tragiczna
- dzwieki slabe, jakies pierdziawki a nie sportowe bryki
- na ps3 uklad kierowniczy zbyt czuly, na pc i pdzie od x360 gra sie duzo latwiej przy tych samych ustawieniach wspomagaczy znaczy bez nich.
- system uszkodzen dziwaczny, male pukniecie powoduje spore uszkodzenia, taranowanie drzew i kamieni przez pare miniut nie niszczy samochodu na ustawionych mocnych zniszczeniach.
na plus:
- dziala dobrze na dosc leciwej obecnie karcie GTS250
- rekacja samochodu na gaz pod analogiem swietna, czuc przyspieszenie
- ogolne wrazenia z grania pozytywne mimo baboli
Nie oczekuje od gry rajdowej super realizmu tylko modelu kierowania ktory sprawia frajde i poczucie panowania nad bryka gdzie hamulec, gaz i uklad kierowniczy pozwalaja na opanowanie po pewnym czasie bardzo dobrze samochodu jak w Dirt2 gdzie pod koniec kariery jechalem nie patrzac na mape tylko wg wskazan pilota bo wiedzialem jakie czynnosci podjac aby przy obecnej predkosci samochod pokonal poprawnie dany zakret, szykane czy gorke.
Gra obiecujaca, moze jak wersja finalana bedzie pozbawiona wad jakie widac golym okiem moze sie zdecyduje na zakup.
Mam nadzieję, że będzie w ciągu kilku miesięcy w CD Action, bo po wersji demo niestety jestem zawiedziony i na pewno teraz jej nie kupię.
@Beaverus
Nie napisałem,że mi się nie podoba tylko że jestem zawiedziony. Są obecnie lepsze gry np. starsze "Coliny" czy "Richard Burns". Do grania w nią mi się nie pali bo 100 zł w chwili obecnej to dużo jak na taką grę. Dlatego napisałem, że poczekam, aż będzie dodatkiem do jakiegoś magazynu:)
Jestem strasznie zawiedziony tą grą :D
Jałowe krajobrazy, niepotrzebne resetowanie auta w automacie (po co, naważyłeś piwa to się wydostań), toporne sterowanie... Tak w ogóle to naprawdę przyjemniej mi usiąść do Rally Championship 2000. Bez jaj :D
O shit, o co chodzi ? a miało być tak pięknie... nie kupujcie tego! nie warta ciezko zarobionych pieniedzy.
totalne rozczarowanie... nie bede wymienial wad i zalet bo mam pustke. "dziekuje dobranoc koniec imprezy"
Jeżeli ktoś chce pograć w coś co nie jest kierowane do metroseksualnych ciot , jak DIRT 2 to zdecydowanie polecam WRC. Nareszcie wyszła sama esencja wyścigów WRC, bez zbędnych cieszynek, zabaweczek, umilaczy i kretyńskich powiedzonek. W grze jest to co ma być , konkretne realistyczne mistrzostwa, prawdziwy kierowcy i trasy , interesuje nas tylko czysta rywalizacja.
Co do fizyki jazdy to nie jest to na pewno RBR ale jest znacznie lepiej niż w ostatnich produktach Codemaster, przy wyłączonych wspomagaczach trzeba naprawdę się natrudzić w machaniu kierownicą żeby auto nie wpadło w poślizg, jazda polega na nieustannym kontrowaniu, umiejętnym używaniu hamulca i gazu i o dziwo wszystkie zasady szybkiej jazdy po szutrze mają tu swoje przełożenie. Od razu mówię że na klawiaturę szkoda tej gry wg mnie tylko kierownica, ewentulanie analogowy pad
Podobało mi się również zróżnicowanie jazdy w odmiennych warunkach podogowych , deszcz, snieg, żwir-piasek na każdym podłożu jedzie się inaczej
Co do grafiki jest trochę statyczna i biedna ale lokacje są w miarę dobrze zrobione, szczególnie ładnie wyszła Francja i Finlandia, trasy są bardzo zróżnicowane pod względem krajobrazowym jeśli ktoś ogląda powtórki to jest na co popatrzeć
Natomiast dźwięk leży, zarówno ryk silników i praca skrzyni oraz otoczenie jest zdecydowanie poniżej dzisiejszych standardów
Nie podobała mi się również praca pilota który wg mnie mówi za późno
Podsumowując, gra dobra, bez rewelacji ale przy zdominowanej przez słodkie dirty rynku jest prawdziwą odskocznią do klasycznych rajdów WRC
ocena graczy 7.8? prosilbym o jej zresetowanie, bo przed premiera pewnie niektrych ponioslo i ocenili na ponad zasluzone 3...
chociaz nie wiem czy nawet na 3 zasluguje,,, za 9,99 jakby byla to dla maluchow frajda by byla, ale to niby powaznie podchodzilo do wrc, a wyszlo im cos bardzo niepowaznego...
omg, gdyby miało grafike dirt 2 może by odniosło sukces może
"pierrerower" - czas wypowiadania porad pilota mozna regulować.
Co do Twojej oceny zgadzam sie w zupełności.RBR wciąż rządzi ale WRC Milestone na pustyni dirtowej jest jak łyk świeżej wody.Niestety producent nie ustrzegł się beznadziejnej maniery występującej w wiekszości gier symulujących rajdy czyli przywracania pojazdu na środek drogi po nieopatrznym opuszczeniu własciwego toru jazdy.Ta funkcja według mnie nie powinna wogóle występować a jeśli już to po jakimś czasie ( 15 sek np) od momentu wypadnięcia z trasy OSu.
Drugi mankament gry spowodowany kolejnym ukłonem w stronę niedzielnych graczy jest skalowanie zniszczeń w samochodzie.Jest ich sporo i niby fajnie ale niestety aby przecietny konsolowy gracz mógł bezstresowo dojechać do mety nie powodują one wykluczenia pojazdu już na trasie odcinka.Konkluzja jest niestety smutna.Dzisiejsze gry na PC maja niewielkie szanse stać się kultowymi bo zalawa je fala komercji i miernoty wymuszonej przez KONSOLOWE podejście do gier.Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na następce RBR-a ale pocieszające jest to że pojawiają się gry rajdowe lepsze od wytworów firmy Codemaster która zmierza w otchłań NIEBYTU (dla mnie).
Zagrałem w demo i moje zdanie o grze jest z goła odmienne: bardzo fajna, relaksująca ścigałka z ładnymi krajobrazami, w której aby pojeździć nie musimy 12 godzin na opanowanie auta- taka arkadówka z miłą fizyką prowadzenia auta, grafika nie jest na poziomie crysis ale na miłość boską - nie jest tragiczna a nawet ładna.
Ja mam pytanie do tych ktorzy grali w wrc 4 i wrc evolved na ps2, co sadzice o tej grze? Czy jest lepsza od starszych czesci?
Jak bawiłeś się w serię na PS2, to śmiało tą wersję też polubisz.Nie ma tu sterowania jak w wrc 4 ani losowych zdarzeń jak w evolved. Trzeba "smaczków" sobie innych poszukać ale potrafi być zacnie.
UWAGA!!!!!
Zdecydowanie polecam w sterownikach nvidi zmniejszyć poświatę cyfrową w opcjach ustawień kolorów pulpitu na 20% tak aby obraz pulpitu był ledwo zabarwiony. Akurat ta produkcja jest świetnie zbalansowana pod względem kolorów tekstur-takie ustawienie zadziała ok jeśli w opcjach monitora zbalansujecie ręcznie nasycenie każdej barwy wg przykładu:
Kolor czerwony 70%
Kolor zielony 45%
Kolor niebieski 20%
Pytanie: czy w pełnej wersji jest kamera ze zderzaka ? Bo w demie była przed maską , którą było widać, czy są serwery do gry multi zapełnione graczami ?
Tak jest ta kamera, jak również kilka innych - w tym dwie z kokpitu.W trybie kariery startujemy "ośką"
Na zachętę:)
Po tych Dirt'ach aż miło mieć do czynienia z prawdziwymi rajdami i to na licencji FIA WRC, nazwista , teamy, fajnie fajnie, fizyka tez sympatyczna colinki padają przy niej, objezdżanie zakretu ostrego coś pięknego :) bardziej sie bałem złej fizyki niz zlej grafiki :D
Po demku na ps3, grafika naprawdę na marnym poziomie, ale lepiej mi się tu jeździ niż w dirta 2 , takie stary "oldskul" w stylu colina 2-3, i muszę przyznać ze pozycja daje mi dużo frajdy z zajdy ')
Czemu do ch... nie powstanie model jazdy z Rally Championship ? Toż to najlepszy model w grach rajdowych
Bo już powstał kolego, a ten w WRC jest naprawdę dobry.
Chodzi o to żeby nie wpaść w błoto (patrz zdjęcie)
W końcu jakaś gra rajdowa z porządnym modelem jazdy i skoncentrowana na WRC. Na taki tytuł czekałem od czasu Colina 4.
Nic dodać nic ująć dostałem to czego oczekiwałem od tego typu gry .Pierdoli mnie za przeproszeniem chora do bólu symulacja ,tu jest równowaga .Gry są po to by się dobrze przy nich bawić .
będzie wersja polska ??
Gridmaster masz racje że gry sa po to by sie przynich dobrze bawic ale zwroc uwage że niektórch dobrze sie bawia własnie przy sumalacji to tylko kwestia gustu a co do gry to całkiem niezła przyjemna rajdówka która wypełnia luke czystych rajdów samochodowych a nie zwraca uwagi na crossovery
Ta gra jest dlatego dobra, bo nie jest udziwniona na sile.
Nie ma tutaj myslenia za gracza, nie ma durnego generowania "ciekawych zdarzen drogowych" jak w f1 2010.
Prosta i zgrabna rozrywka, ktorej atutem jest grywalnosc, a nie "zajebiscie pokazany deszcz"
W mazowieckim woj. jeszcze nie ma, przynajmniej tam gdzie mieszkam, ile kosztuje ? I czy jest dużo graczy w multi ?
Jak ustawić i czy w ogóle można ustawić cień pierwszego gracza który gonisz bądź on sam Cię goni tak jak to jest w wrc evolved?
Multi jest naprawdę niezłe ,według statystyk Hall of Fame graczy można liczyć w tysiączkach .To mówi samo za siebie .
wie ktoś, jak zmienić język w grze? bo u mnie jest język rosyjski :-(
Gdzie jest WRC w tej grze poza licencja?
Wersja finalna rozczarowala, nic nie poprawili od dema, gra wyglada jak na rok 2005, dzwieki tez mizerne, sterowanie arkadowe nawet bez wspomagaczy, model zniszczen bezsensowny, 2m poza trasa i magiczna sila przywaraca Cie na trase, coz arkadowe rajdy poduszkowcow niektorym sie podobaja wiec gra dostaje oceny od 5.0 do 8.5, ale generalnie miernota straszna, na zachete dalbym 7.0
Grałem w demo- jest świetna, fajne rajdy z przyjemną fizyką jazdy. Grafika jest ładna , jedynie woda troche kiślowata, reszta w porządku jak na wyścigówke. Szokada że jeszcze nie ma w sklepach.
czy mozna zmienic poziom gry podczas kariery
Czy posiadacze WRC na PC też nie mogą przewinąć trailera na starcie gry? Bo za każdym razem muszę go oglądać.
ja moge bez problemu
masz szita nie kompa xd
gierka spoko
ale oh uf niema...
3 minusy
-muzyka w tle prawie zadnej...
-woda ...
-kibice z 2004 roku...
reszta ok
troche toporne sterowanie ale moze byc ;p cos nowego
a i dałem poziom
advenced (zaawansowany)
Szita to może masz w majtkach, ale sprawdzać nie mam zamiaru. To nie wiem w takim razie, pokombinuję coś. A sterowanie nie jest toporne tylko bardziej symulacyjne (oczywiście po wyłączeniu wspomagaczy).
Jak to nie ma? U mnie w sklepie komputerowym jest. A jak nie ma to zawsze pozostaje Allegro/sklepy internetowe ;)
A patrzałeś w Empiku/Media Markt/Saturnie? Na pewno w którymś z tych sklepów jest.
Gry od premiery nie mogę znaleźć także w szczecińskich Empik-ach i MM – dystrybucja to porażka… Pozostaje zakup na allegro…
Dlatego ja zawsze gry kupuje z neta. Nie dość, że taniej to jeszcze nie trzeba marnować czasu i pieniędzy na skakanie po sklepach :)
[107] To ty nie grałeś w rajdowe/wyścigowe symulatory ;-)
WRC FIA......
Z pomocy technicznej uzyskałem odpowiedź dotyczącej problemów z zakupem- otóż jeśli chodzi o EMPIKI to tam jeszcze dystrybutor ich nie dostarczył, ale z tego co mi odpisał do końca roku na pewno się znajdzie. Obecnie można zamówić on- line i odebrać np. w sklepach takich jak "Merlin.pl", które są rozsiane po całym naszym pięknym kraju.
@kamykWRC - nie? a co według ciebie jest rajdowym symulatorem? Dirt? Grałem w RBR'a i przyznam, że sterowanie w WRC najbardziej przypomina sterowanie z RBR'a.
Witam zapraszam do zapoznania się z tym ogłoszeniem: https://www.gry-online.pl/bazar_kartatowaru.asp?ID=85790
W razie namyślenia proszę o kontakt na podane sposoby skontaktowania się ze mną w opisie ogłoszenia.
Prosze nie porownujcie tego do RBR, jak odpalilem RBR po graniu w WRC to nie moglem utrzymac sie na trasie bo przyzwyczailem sie do plywania samochodu i trywialnego driftowania po zakretach.
Z symulatorem ma tyle samo wspolnego, symulacja otoczenia i interakcji z nim mizerna, wyglad otoczenia dostateczny, samo sterowanie tez dostateczne.
Ironhiden --> wydaje mi się, że trochę szukasz głupich :P Ja wczoraj na allegro kupiłem WRC za 60zł + 5zł wysyłka... Nówka w folii ;) Obniż cenę, bo nie sprzedasz.
Witam. Przedstawiam ofertę kupna gry po nowej niższej cenie. Proszę dokładnie przeczytać opis sprzedawanego prze zemnie produktu.
Witam. Przedstawiam wam ofertę sprzedaży gry: https://www.gry-online.pl/bazar_kartatowaru.asp?ID=85790 || po nowej niższej cenie. Proszę dokładnie przeczytać opis sprzedawanego przeze mnie produktu.
Także mi się podoba :) Dobry model jazdy, bardziej symulacyjny niż arcade'owy (jak na moje), a na pewno o wiele bliżej tej grze do Richard Burns Rally niż do starych Colinów :)
Jedno pytanie - czy to normalne, że gra ma jakieś problemy z płynnością? Bo u mnie się jakby zacina no i widać jakieś błędy w grafice :)
Barthez x ---> Zmień rozdzielczość (na trochę mniejszą) w ustawieniach gry.
No ale sama rozdzielczość aż tak wpływa na płynność w tej grze? No bo 1366x768 to chyba też jakoś ekstra wielka rozdziałka nie jest?
Bardzo fajna gra (dziś przyszła) nie wiecie jak wyjść do windowsa w tej grze
Niestety zabrakło w grze przycisku wyjścia :P Polecam kombinację alt + f4 ;)
DirianUTD Dzięki już myślałem, że ze mną coś nie teges.
Mimo grafiki z 2005 roku i sterylnego srodowiska, jednego samochodu na trasie optymalizacja jest fatalna.Dziwne ze na FPS'ach nie widac spadku ale gra sie dlawi momentami,oba Dirt'y chodzily mi lepiej niz ta gra, tnie na 1680 a nawet na 1280, karta graficzana nie jest uzyta nawet w 70% a gra tnie na quadzie 3.2 przy wylaczonych efektach rozmycia, glebi pola i AA.
można w nią grać we 2 na jednym kompie bo nie wiem czy ściągać :D ??
Dave2007---> Najlepiej ściągni sobie mózg piracie
Mam problem z grą . Przez pierwsze 5 min gra chodzi idealne a potem zaczyna się zacinać jaki może być powód tego ?? z góry thx za pomoc
Czy w grze jest możliwość sterowania przy pomocy kierownicy? Z góry dzięki za odpowiedź.
Jakos nie wyobrazam sobie oficjalnej gry WRC bez wsparcia dla kierownic, na dobrym padzie jedzie sie swietnie a na kierze to musi byc dopiero frajda.
instalowal ktos tego patcha pomaga cos on wogule w grze??prosze o odpowiedz:)
Niestety wsparcie jest ale wyłącznie dla kierownic renomowanych, takich jak Logitech, Thrustmaster, Fanatec oraz Saitek .Pozostałym pozostaje możliwość dostrojenia kierownicy z poziomu Windowsa poprzez dołączone do niemal każdej kierownicy sterowniki.
Witam. Mam niepełnosprawnego syna z mpd , który ma sprawną tylko jedną rekę i gra jojstckiem Logitech. Jest maniakiem gier wyścigowych i dotychczas raczej nie było problemów. Niestety ostatnio wyscigówki nie działają na jojstickach. Jak zobaczył, że będzie gra WRC to oszalał z radości . Mam ogromną prośbę, czy ktoś może mi odpowiedzieć - CZY GRA WRC DA SIĘ USTAWIĆ NA JOJSTICK ? Chcę kupić , ale nie wiem czy syn sie nie rozczaruje. Bardzo , bardzo proszę o odpowiedz !
Gra bardzo fajna, miła, przyjemna jazda, dla osób które szukają takiej dość zwykłej ścigałki to jak najbardziej polecam! Dla graczy którzy szukają symulacji no to nie polecam bo im się nie spodoba :)
Minus gry to fakt że nie da się z niej wyjść ;D, jedynie ctrl+alt+delete ...
Całkiem fajnie sie w to gra, spokojna jazda, ale trzeba trzymac koncentracje, bo łatwo stracić panowie nad autem, szczególnie przy dużych prędkosciach. u mnie ma 7/10.
Ta gra to idealna równowaga pomiędzy realizmem a przyjemnością z gry... dla mnie RBR to już troche pod masochizm podchodził :] Gra bardzo ładna wizualnie i bez zbędnych pierdół jak w przypadku Dirtów. Da się nawet grać na klawiaturze. A wychodzi się z gry tak jak za dawnych czasów alt+F4 (pewnie taki chwyt anty-pokemonowy (: ) Jak dla mnie najlepsza gra rajdowa ostatnich lat, gorąco polecam!
Amsterdam w patchu już wyeliminowano ten problem. Co do samej gry, to stoi na przyzwoitym poziomie.
Na kierownicy grać się w to nie da, po prostu tragiczny model jazdy, zero realizmu, zero przyjemności z jazdy... To juz na starcie dyskwalifikuje u mnie tą grę. Ogromne rozczarowanie, liczyłem na więcej. Szkoda że Codemasters nie robiło tej gry, tak może przynajmniej dałoby się w to pograć...
A cio? Piratujesz?? ;-)
Nie wiem czemu ale mi się o niebo lepiej gra na klawiaturze.
Może to dlatego, że nie mogę ustawić kierownicy tak jak chcę.
Planuje sobie kupić tą gre jak myślicie opłaca się
Będzie w 08/2012 numerze CDA.
da się grać na max rozdzielczości, do tego gram na padzie. Skończyłem Dirt'a 3 i dzisiaj zacząłem WRC. Potem WRC 2 i 3
Siema ma na sprzedaż taką grę jeśli ktoś jest chętny to proszę pisać :Facebook- [link] Lub E-mail- [email protected] :D
Czym rozni sie WRC 2010 z druga czescia, bo wszystko wyglada prawie tak samo. Nawet hud niezmieniony.
Czytam i czytam te komentarze i za głowę się łapię! Jak to brak przyjemności z jazdy? No szczerze nie ma tu co oczekiwać realizmu jak z RBR. Ale sorry, widać, że mamy z goła odmienne zdanie! Zgadzam się z panem ''amsterdam''. Tu nie można wchodzić w zakręty (nawet szóstkowe, najszybsze łuki) na tzw. ''bombie''. Tu trzeba wyczucia, zwłaszcza, jak wchodzisz w szutrowe nawroty (np. w Turcji) musisz regulować gaz, zwłaszcza w aucie WRC. Słynny scandinavian-flick na każdej nawierzchni daje ogromną przyjemność. Fajna grafika, dobrze wykonane efekty zakrywające skutecznie braki graficzne, tras co nie miara. CUDO!!! Polecam.
Dobra juz wiem. WRC 1 - 2010 jest duzo lepsze od drugiej czesci. Niby hud niezmieniony, ale to nic nie znaczy. Przede wszystkim w tym sezonie byly jeszcze auta WRC z 2 litrowym silnikiem, o wiele lepsze i ladniejsze od tych malych popierdolek z 1.6 pod maska. Gra ma troche nizsze wymagania niz kolejna czesc. Chodzi bez problemu na 3 letnim budzetowym lapku. Model jazdy jest wysmienity. Auta lubia wchodzic bokiem w zakrety - trzeba kontrowac. To mi sie podoba. IMO najlepsza czesc z serii WRC FIA world rally championship. Nie rozumiem tylko tak niskiej oceny na gry-online.
Peter21, firma Milestone to budżetowcy. Widać to w każdej grze jaką wypuszczają na rynek. Pierwsza część FIA WRC ich autorstwa ma brzydszą oprawę graficzną niżeli WRC4 na ps2 które wyszło w 2004 roku. Wstydziliby się.
https://www.youtube.com/watch?v=T1SLt0-OCn0
djadamus1111
Racja, no cóż mi nie było dane zagrać w WRC z lat 2002-2005, głównie dlatego, że nie mam ps2. Ale kolejne części WRC od Milestone robią się, niestety coraz gorsze. Boję się, że wydanie 2015 będzie zakrawać pod sabotaż.
Dosyć przyjemna gra, zakupiłem ją za 6zł więc nie ma co narzekać:) plus za w miare realistyczną jazdę i dosyć dobrą grafikę jak na tamte lata.
Pierwsza gra WRC wydana na PC i ma bardzo fajny model jazdy podobny co tego z Colina 2.0. Grafika dośc słaba zwłaszcza otoczenie paskudne wyblakłe i rozmazane,same samochody wyglądają ok i zniszczenia też dają radę. Część tras jak wspominałem biedna i paskudna graficznie ale jeździ siępo nich przyjemnie dzięki fajnemu modelowi jazdy. Mam do tej pory zainstalowane na dysku wraz z innymi ulubionymi grami rajdowymi i od czasu do czasu przejade sobie kilka OSow Subarynką WRX 2006
Świetna rajdówka. Tryb Road to WRC to coś wspaniałego. Poziom trudności bardziej logiczny i zoptymalizowany niż w dwójce (piszę ten komentarz po komentarzu pod dwójką, obie gry ukończone). Dodatkowe utrudnienie względem nowszych odsłon: brak ułatwiacza w postaci cofania czasu. Wylecisz z trasy? Ups. tak mi przykro, lecisz od nowa, albo kończysz gdzieś w drugiej dziesiątce. Z czasem to irytuje, ale dodaje dreszczyku emocji. Finalnie trochę lepiej się bawiłem niż przy dwójce. Co do grafiki, ta nie jest istotna. Lecąc po krętych odcinkach nie mam czasu podziwiać widoków. A słabsza grafa też ma swoją zaletę: ta gra pójdzie na dużo słabszym sprzęcie niż inne gry z tego roku. Obecnie mam padniętą kartę graficzną i gram na integrze. Śmiga, aż miło. Może nie tak płynnie i nie ma tylu efektów co na zewnętrznej, ale nie ma problemu odpalić nawet na wiekowym kompie.