Techland zapowiada Symulator Farmy 2009
[1]Barthez x -> Nie jeden był temat z prośbą o podanie tytułów takich właśnie gier.
Po tytule newsa już się przestraszyłem, że Techland chce taką grę zrobić. Całe szczęście tylko będzie ją wydawać u nas.
a gdzie chrome 2 do uja pana wacława?!?
Barthez x [1]
Oczywiście w wyścigi grają tylko zawodowi kierowcy, w FPSy najemnicy, a w strategie wojskowi taktycy?
Gdzie Chrome 2? Gdzie Warhound? Gdzie Dead Island?
Jaja z graczy robia czy jak? zapowaidaja trzy rozne projekty po czym wszystkie je odkladaja na bok, zajmujac sie czyms zupelnie innym. Jesli nie maja wydawcow na te tytuly, to niech to po prostu oglosza i tyle., zamiast wciskac bajki, ze "sa w produkcji".
Smiechu warte, firma ze slomianym zapalem najwyrazniej.
Barthez x-> Dla twojej informacji, już były symulatory farmy, że wspomnieć tu legendarne Sim Farm. Absolutnie wówczas grywalne i udane.
Drau - mocne słowa pod naszym adresem wyrażasz, choć nie masz tutaj racji. To, czym zajmujemy się jako developer (vide wspomniane Dead Island, nad którym prace idą pełną parą) to zupełnie inna sprawa, niż nasze działania wydawnicze. Nie jesteśmy producentem Symulatora Farmy 2009, lecz wydawcą. Grę stworzyło niemieckie studio Giants.
Uważnie obserwujemy rynek i zwracamy uwagę na to, czym interesują się Gracze. I jak się okazuje, jest spore zainteresowanie na takie niestandardowe simy. Co zresztą potwierdził stosowny artykuł opublikowany niedawno na GOLu.
Popyt na gry tego typu jest ale chyba wśród starszej gwardii ;) Do tej pory pamiętam Sim Farm ;)
Pozdrawiam
Troche juz mi sie rzygać chce tymi symulatorami ale jezeli ktos to lubi...
gra sie zapowiada fajnie i uwieżcie mi iż wiele jest osób grających w takie gry, najczesicej nie są to maniacy gier i nie wchodza na strony o grach, czyli ty o nich nic nie wiesz ze graja w to. Na koniec dodam - nareszcie fajna grafa w symulatorze rolniczym bo ostatnio po SimTractor myślałem że popłakam sie ze śmiechu chyba.
Barthez powiem Ci kto - np. mój 2.5 roczny synek. A tak poważnie to dzięki gry-online dowiedziałem sie o symulatorze koparki. Jak mój synek to widzi to jest po prostu zachwycony (lubi oglądać koparki i pociągi).
@NITRO_TECHLAND [ Level: 10 - Techland ] : nie wime czy mocne, wiem, ze sporo osob ma wlasnie takie zdanie, bo pare projektow bylo ogloszosnych.. i to w sumie tyle cosmy po nich slyszeli.
I w ktorym momencie odnosilem sie do planow wydawniczych? Akurat mialem na mysli chociazby niespodziewanego zupelnie CoJ2: BiB, ktory - choc bardzo dobry w porownaniu do poprzedniego CoJ - jednak pojawil sie znikad, jako cos nowego w planie, a pozostale tytuly? Mowisz, ze prace trwaja pelna para.. tylko jakos tego po prostu nie widac.
I to od dawna.
Przyznaj sam - gdybysuslyszal zapowiedz 3 roznych tytulow, w pewnym odstepie czasu, a potem przez pare dobrych lat w zasadzie nic a nic na ich temat, a w zamian zupelnie inna gre w produkcji.. Jakby to wygladalo dla ciebie? Bo ja mysle, ze jak slomiany zapal - branie sie za rozne projekty, po czym zajmowanie sie innym.
Zwracam uwage na jedno. Zbyt dlugo karmicie nas tekstami o pracach w toku pelna para.. bo tak samo mowilo 3DRealms od -nastu lat. A jak jest, kazdy wie.
chcę symulator trolla forumowego, najlepiej z multiplayerem, z andrzejem stworzylibyśmy duet
Drau - naprawdę nie wiesz, kiedy odniosłeś się do planów wydawniczych? Przecież na informacje o tym, że wydajemy Symulator Farmy 2009, zapytałeś się o nasze gry, sugerując, że zajmujemy się czymś zupełnie innym.
Dead Island ma wydawcę i roboty idą pełną parą. O innych tytułach nie możemy na razie nic mówić. Sam zresztą zwróciłeś uwagę na to, że CoJ: WK wziął się znikąd. Tyle tylko, że to nie było szast-prast i gra nagle wyskoczyła z kapelusza magika. Cały czas nad nim intensywnie pracowaliśmy, ale dopiero pół roku przed premierą wydawca postanowił ujawnić ten tytuł.
Wiedz, że stworzenie zupełnie nowej gry (a nie po prostu kolejnej, pojawiającej się co roku nowej odsłony jakiejś serii) zajmuje naprawdę dużo czasu, jeżeli chodzi o produkcje klasy AAA. A o Dead Island po raz pierwszy wspomnieliśmy nie parę dobrych lat temu, tylko dokładnie 2 lata temu.
Tworzymy i regularnie wydajemy gry. W przeciągu ostatnich 6 lat na rynku pojawiły się Chrome, Chrome: Spec Force, GTI Racing, Xpand Rally i Xpand Rally Extreme, dwie części Call of Juarez, cała seria gier żużlowych (seria FIM Speedway Grand Prix oraz ostatnio Speedway Liga). O grach dla dzieci (Nikita i Nikita Racing) oraz całej serii produktów Karaoke For Fun nawet nie wspominam. To chyba sporo, jak na 6 lat działalności jednego studia developerskiego, czyż nie? Może więc podarujesz sobie złośliwości, przytaczając przykład 3D Realms.