Astronomiczne liczby w World of Warcraft
Nie dziwota, ze abonamenty za granie sciagają. Z samej sprzedazy pudelek by raczej nie wyzyli.
lutek1988 ciężko się z Tobą nie zgodzić. Szczerze mówiąc to nigdy nie przypuszczałem, że te liczby są takie wielkie, szczególnie jeżeli idzie o ilość zatrudnionych osób.
Z czego do ich grona ostatnio dołączyło 'aż' 10 polaków, którzy odpowiedzialni są głównie za kontakt z klientem i tłumaczenie stron, przez co być może otrzymamy niedługo główną stronę blizzarda czy wowa w języku polskim =)
Tyle pracowników zamiast tworzyć WOW już dawno by stworzyli Diablo III , IV oraz Warcraft IV i V :) Zamiast tego mamy jedną grę MMO :) Osobiście wolałbym wyżej wymienione gierki niż gry typu MMO w które w ogóle nie gram.
Robi wrażenie, pykasz w taką giere i nawet nie zdajesz sobie sprawy jak szerokie ma ona plecy :)
Ciekawe ile czasu Blizzardowi zajmie ich zwalnianie jak WoW przestanie się liczyć :]
A.l.e.X a przestanie? Skoro taka Ultima Online trzyma się dobrze to WoW tym bardziej. Odpadają tylko gry, w których naobiecywano cuda na patyku a w dniu premiery okazało się, że nawet 20% tego nie ma w grze (vide AoC czy WAR).
nie będą zwalniać jak zmniejszy się popularność wowa to oni przejdą po prostu do nowego mmo blizza bo w końcu referencje już maja :P
Duże liczby - to pierwsze co o tym pomyślałem...
To wariactwo - druga myśl która weszła do pustego pokoju zwanego mózgiem...
Ale przecież to Blizzard - trzecia, tłumacząca wszystko myśl która natychmiast wypełniła cały baniak.
Innymi słowy, teraz wiem skąd WoW i ogólnie gry Blizzarda mają ten swój "urok".
I przestałem się głowić "po ch*ja ten abonament?!"
andrzej1 - jesteś nudny jak flaki z olejem; to nie graj.. i tak nikt się Tobą nie przejmie.. hyhy
astronomiczne liczby cd:
wow= 5.5 million lines of code
Patch 3.1 delivered more than 4.7 petabytes of data when it was deployed
4.5 billion achievements unlocked by players
13,250 total server blades
75,000 CPU cores
112.5 terabytes of RAM
nic dziwnego że to jedna z najbogatszych o ile nie najbogarsza firma produkująca gry na świecie