Dodatek do Dawn of War II w planach?
DIABLO NA KONSOLE POTWIERDZONE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sorki ze nie w temacie ale to news dnia:)
"Dawn of War II, czyli bardzo udanej i widowiskowej strategii czasu rzeczywistego"
To chyba jakiś błąd w tekście. Proszę o zdecydowane poprawienie.
dodatek do DoW2? no niemożliwe :O
Oby był tak genialny jak podstawka. Wystarczy dodać CSM, Tau kilka nowych jednostek i map i wszystko - niby nie takie trudne ale relic juz roznymi rzeczami nas zaskakiwal.
"logo Blood Raven (jeden z oddziałów Chaos Space Marines)"
bez słówka Chaos, zwykli Space Marines ;)
retlibution nie dość, że nie na temat, to jeszcze brednie gadasz, bo nikt nie powiedział, że będzie ale, że toczą się rozmowy. Boże, trochę języka ktoś rozwiązał a ludzie się pozabijać chcą . . . co do dodatku do DOW II to bardzo chętnie, ale nie chciałbym zagrać Chaosem, najbardziej interesuje mnie Dominium Tau. Ewentualnie Gwardia Imperialna ;)
Tak jak już inni zauważyli Blood Ravens to nie Chaos! :P
Imperator nie jest zadowolony z tej pomyłki. Inkwizycja jest w drodze!
http://www.youtube.com/watch?v=-cjOLNcc4z0
:D
To ze tocza sie rozmowy to chyba pewne ze ms/sony chce taka gre chyba jasne prawda:>
Mimo wielu głosów niezadowolenia ja uważam, że Dawn of War II jest pójściem w dobrym kierunku połączenie tb z rpg wyszło tej grze na dobre. Wiadomość o dodatku(/ach oczywista) jest melodią dla mojego ucha.
A tak na marginesie Krwawe Kruki to jeden z elitarnych oddziałów Space Marines, a nie oddziały Chaosu (aż dziwne że wy o tym nie wiecie - gracze)
retribution niech sobie chcą, co z tego? Ja chcę gwiazdkę z nieba, dostanę ją? To Blizzard rozdaje karty.
No wkoncu Chaos ^^ Ciekawe jaka bedzie cena dodatku ale i tak napewno kupie
BTW. Autor newsa chyba nigdy tej gry nawet nie odpalil bo Krawe Kruki SM to jedyna rasa w kampani
Mnie się marzy stara dobra Gwardia i/lub Chaos, żadnych dziwactw pokroju ciemnych eldarów i zakonu sióstr bitwy. Fajnie byłoby też zobaczyć Inkwizycję w którymś dodatku ;)
Zapewne powiadam ci Dick, że jak wprowadzą do zabawy armię Chaosu to z pewnością pojawią się jednostki iknwizycji (podobnie jak w DoW1). Odnoście nowinki, autor wyraźnie pisze, że cyt: "Podobno pojawił się w niej (paczce) symbol Chaosu". Zatem nie NA paczce ale W paczce. Niekoniecznie musi chodzić tutaj o znane wszystkim fanom W40k logo BR-ów widniejące właśnie NA sfotografowanym opakowaniu. Taka drobna sugestia z mojej strony. Poza tym jest niemal pewne, że w kolejnej częsci pojawią się oddziały CSM-ów. Ich brak w podstawce był dość zaskakujący i kontrowersyjny. Tyranidzi to jednak kategoria "B" w uniwersum Warhammera.
IG w DoW2?! Nie wyobrażam sobie tego - przy obecnych założeniach gry IG byłaby nie do odwzorowania albo z mocno zmienionymi założeniami tej armii. Bedzie Chaos/CSM i Tau, ew w nastepnych dodatkach DE, inkwizycja i siostry ale nie IG - przynajmniej obecnie.
Moim skromnym zdaniem mylisz się szarzasty. Jak zapewne wiesz jednostki IG pojawiły się już w kampanii do podstawki. Zakładając, że nowy dodatek wprowadzi dwie frakcje, to obok CSM otrzymamy właśnie IG. Przecież jednostki Imperium w niczym nie gryzą się z systemem rozgrywki- pasują do niego wręcz idealnie. Kwintesencja zabawy w DoW2 to ostrzał zza osłon i flankowanie przeciwnika (przynajmniej do wejścia w t2). Nawet bunkry mogą byc swoista alternatywa dla działek stacjonarnych u SM-ów/Orka. Nie mówiąc już do możliwości wycofywania się z pola walki, która w żadnym razie nie pasuje do Space Marines natomiast lepiej komponuje się z filozofią IG. To fani Nekronów mogą nerwowo obgryzać paznokcie.
przy obecnej wielkosci map to artyleria ktora jest podstawa IG albo bedzie mogla niemal strzelac ze swojej bazy do bazy wroga albo bedzie miala zasiega niewiele wiekszy od czolgow co jest kpina. Skakanie od oslony do oslony w wykonaniu masy gwardzistow wydaje sie... "śmieszne", bunkry ktorych albo nie bedzie albo beda prostym sposobem na niemozliwe do przelamania okopanie sie (przy obecnych mapach), baneblade ktorego albo nie bedzie (oby!) albo bedzie swoista parodia samego siebie- bo mapy sa ZA MAŁE i na baneblade'a (do wyboru -albo "win button" albo kupa złomu o sile predatora) i na cała IG
Niekoniecznie. Przecież mechanika DoW 2 jest idealnie przystosowana do walki z zabunkrowanymi przeciwnikami. Mamy snajperów, miotacze ognia, granaty odłamkowe. IG mogą nawet otrzymać premię do walki w budynkach i rozstawiać tanie bunkry gdzie popadnie, a i tak nie będą mieli przewagi. Jeżeli chodzi o artylerie to może ona być przykładowo bronią kosztowną i ciężką do zdobycia- podobnie jak nalot orbitalny. Poruszanie się dużą grupą jednostek to żaden problem patrząc na tyranidów, którzy atakują w jeszcze większej liczebności. Jeżeli natomiast chodzi o pojazdy to w najnowszym dziele Relica i tak sa one potraktowane po macoszemu. Łatwo je zlikwidować bo są bardzo podatne na jednostki AV. Zatem nawet słabsza wersja Baneblade nie będzie wielkim zaskoczeniem. DoW 2 to przede wszystkim walki piechoty.
no wlasnie o tym mowie
Jeżeli chodzi o artylerie to może ona być przykładowo bronią kosztowną i ciężką do zdobycia- podobnie jak nalot orbitalny.
Artyleria to podstawa IG i zrobienie z tego jednostki luksusowej to zmiana zalozen IG
Poruszanie się dużą grupą jednostek to żaden problem patrząc na tyranidów, którzy atakują w jeszcze większej liczebności.
tyranidzi nastawieni sa na walke w zwarciu i leja na osłony IG walczy głownie na odległosc.
Łatwo je zlikwidować i są bardzo podatne na jednostki AV. Zatem nawet słabsza wersja Baneblade nie będzie dziwiła
nie będzie dziwiła? najpotęzniejsza maszyna zagłady całego imperium ma byc slaba bo tak jest gra pomyslana?
Wlasnie o tym mowie - dodatnie do gry zupelnie nowej armii ktora z IG zwiazana jest nazwa i wygldem jednostek
Z artylerią dałem jedynie przykład. Może to być również coś w rodzaju shurinek-ów, jedynie z dłuższym czasem "przeładowania" i znacznie większym dmg. Artyleria ma daleki zasięg dlatego będzie można ją łatwo zniszczyć zwykłą piechotą. Pomysłowość Relicka jest tutaj jedyną granicą. Możliwości są przecież różnorodne.
Odnośnie jednostek strzelających- tyranidzi przecież takie posiadają, nie licząc nawet Shottas u Orków, którzy najlepiej sprawdzają się w dużej grupie (premia do Waagh!).
Baneblade to tez jedynie moja sugestia. Napewno ta kupa żelaztwa nie jest potężniejsza od Avatara Khaina który skończył w DoW 2 dość marnie. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Baneblade był wytrzymały i silny ale dość powolny. Kwestia odpowiedniego zbalansowania, a nie samych założeń gry.
Z artylerią dałem jedynie przykład. Może to być również coś w rodzaju shurinek-ów, jedynie z dłuższym czasem "przeładowania" i znacznie większym dmg. Artyleria ma daleki zasięg dlatego będzie można ją łatwo zniszczyć zwykłą piechotą. Pomysłowość Relicka jest tutaj jedyną granicą. Możliwości są przecież różnorodne.
na pomysłowosc relica bym nie liczyl - pomysły to oni maja - jak spartolic gre. W obecnym DoW2 nie da sie dosc dokladnie odwzorowac IG i tyle - trzeba isc na ustepstwa.
Odnośnie jednostek strzelających- tyranidzi przecież takie posiadają, nie licząc nawet Shottas u Orków, którzy najlepiej sprawdzają się w dużej grupie (premia do Waagh!)
Ale Tyranidzi maja alternatywe, orkowi szustasi to po prostu nieco slabsza alternatywa dla slugasow (od patcha 1.5 - wczesniej do niczego sie nie nadawali) ktorzy nadaja sie na kazdego wroga - a grac szutasami przeciwko SM to cóż - GL&HF...a IG jest nastawiona glownie na walke z dystansu
Baneblade to tez jedynie moja sugestia. Napewno ta kupa żelaztwa nie jest potężniejsza od Avatara Khaina który skończył w DoW 2 dość marnie. Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie, żeby Baneblade był wytrzymały i silny ale dość powolny
... no wlasnie
Nie zrozum mnie zle - fakt faktem ze IG pewnie bedzie bo oprocz tau maja najwieksza fan baze w spolecznosci DoW ale na dzien dzisiejszy nie ma jak upakowac jej do gry
Czyli po dlugiej balatlii słownej doszliśmy do konkluzji, że altylerię jednak można wprowadzić tylko wątpisz w pomysłowość Relica. Podobnie jest w przypadku Baneblade. Może go też wcale nie byc na korzyśc Hellhound-a, Sallamander-a czy dowolnego Leman Russ-a.
IG przeciez posiadają niezłe jednostki do walki cc w postaci ogrynów. W roli jednostek tankujących doskonale mogą sprawdzić się także commander, captain czy comissar. Najprawdopodobniej otrzymamy kilka wspomnianych jednostek dowodzących jednocześnie (podobnie jak to miało miejsce w DoW1). Zatem o pierwsza linię nie trzeba się martwić. Ławka "napastników" jest tutaj dość szeroka.
IG to moim skromnym zdaniem pewniak.
nie - artylerii nie można wprowadzić bez sporych zmian w specyfikacji tych jednostek- można za to wprowadzic artylerię ktora artyleria nie będzie :P.
Ogryny to jednostki z T2 (chyba ze relicowi odpierdoli cos - co sie zreszta zdarzalo- i da ich w T3 lub T1) i na poczatku IG nie ma niczego do cc.
tak w ogole - szukaj na GFW Live nicku "SpyingQpa" pogramy moze kiedys razem.
Chyba jedynym sędzią w naszej wymianie zdań będzie sam Relic i jego dodatek. Nie ma sprawy, pograc zawsze można.
Fajny ten DoW2 i w zasadzie bardziej oddaje charakter rozgrywki TT ale zestawu DoW + W40K:Firestorm jak dla mnie nie przebije... Tak czy tak kupię wszystkie dodatki jakie wyjdą do DoW2, tak jak kupiłem do DoW1 - dla mnie Relic to kultowa firma, a takie trzeba wspierać :)
Nie mogę się doczekać
Wreszcie dodatek do Dawn of War II, który da nam władzę najprawdopodobniej nad siłami Chaosu.