Aion: The Tower of Eternity [PC] - Gramy w Aion
A tam miałem nadzieje że coś ciekawszego.
Najpierw radzę zagrać, a dopiero potem oceniać...
trzeba lubić gry MMO,
styczności z tym gatunkiem nie miałem,
tak więc nie oceniam.
Mizernie to wyglada, taki WOW jasny swiat i ciemny swiat. Do tego male przestrzenie i swiat. Jakos mnie sie odechcialo.
super gramy a pytanie bedzie abonament??
Spodziewałem się czegoś lepszego... Sam pomysł zerżniety z Wehikułu Czasu. Poczekam jednak na GW2, lepszy design świata...
wallaw oczywiście Aion to gra abonamentową, niecałe 50 zł za 30 dni gry, dokładna suma będzie zależeć w jaki sposob dokonujesz opłaty, najtaniej wyniesie użycie karty kredytowej, prepaid już troszkę więcej.
**TeRcIo** - open beta nie jest za darmo w Aionie;) Darmowa była bardzo ograniczona ilość kluczy do gry, reszta została zaoferowana za pieniądze, głównie osobom które dokonały preorderu gry.
Mi tam się podoba :) Kocham Lineage'a, więc jeśli to bedzie choć trochę podobne, to będę musiał zagrać :p
Hoh całkiem całkiem X.x coś tam kiedyś słyszałem o tym ale lewym uchem wychodzilo... nie wiedzialem ze to jest od ncs'u ;p taki troche wow w motywie l2 z pomyslami z gw
hmm wyglada jak Lineage wiec nic specjalnego jak dla mnie :/ nie lubie takiego stylu gdzie postacie maja twarze jak manekiny, bron osiaga 3m dlugosci a zenskie postacie maja odsloniete to i owo :P dla fanow LII pozycja obowiazkowa a ja podziekuje ale nie skorzystam...
Wygląda to jak połączenie L2 i WoWa xD
interface i ogólnie cały świat jest w stylu L2, lecz niektóre rozwiązania (np. "magiczne skrzydełka") wzięte żywcem z wowa.
Ciekawe połączenie ;)
Ciekawiej to sobie wyobrażałem, ale chyba źle nie jest ;). Na pewno zagram... jak tylko wyjdą "private servers" xD
Czy FABLE II jest na pc ??????????????????
No i wychodzi na to, że zostaje przy Age of Conan ;D. Muszę przyznać, że Aionem się bardzo interesowałem, ale po obejrzeniu tego filmiku stwierdzam, że jest to kolejny z tysiąca klonów WoWa i dla tego podziękuje. Już sam system magicznych skrzydeł to nic innego jak Aionowa wersja Windridera w WoWie, a czegoś takiego wybaczyć nie mogę.
Ja podziękuje.
WoWa i tak pewnie nie pobije
czy w tej grze będzie trzeba płacić abonament czy będą mikropłatności?
Gra ma konkurować z WoWem, przynajmniej tak mówią twórcy. Dla mnie i tak WoW jest, był i będzie najlepszy (póki co). Może to dlatego, że jego znam najlepiej. Doszły mnie słuchy o jakiejś grze Allods na screenach wygląda fajnie, ale niema żadnych informacji na necie o niej. Zainteresowała mnie bo na pewno będzie darmowa, a ładnie się prezentuje.
,,Dmuchawce, latawce, wiatr..'' hehe dobre :D Aion nawet taka se giera ;D
Nawiązanie do mojego postu. "http://forum.allods.net.pl/index.php?topic=60.0" po przeczytaniu tego muszę zagrać w tę grę.
Hahaha klika skile ^^ BTW Gierka bardzo dobra i fajnie ze platna, bedzie wzglednie mniej dzieciarni. Pozdrawiam :)
Dla mnie - jak każdy MMORPG, żadko gram w takie gry i oczewiście nie gram w płątne ;) tzn. Ja podziękował =) Materiłą świetny ;]
interfejs IDENTYCZNY jak w Silkroad, troche pozmieniane
http://photos03.allegroimg.pl/photos/oryginal/728/41/24/728412479
przykladowy screen
rozmieszczenie paskow inne ale sa takie same, moze dlatego ze to ta sama firma :)
Gramy spoko :)
Sama gra hmm.. Gdyby nie ten abonament z chęcią bym zagrał. Jak dla mnie to jest ździerstwo.. Nie dość ze za gre sie płaci jak za inną, to do tego abonament miesięczny trzeba bulić.. Wiem wiem, utrzymanie serwerów itp.. Ale jak dla mnie MMO powinny byc bez abonamentu/darmowe..
Normalnie Super gierka ale Guild Wars to Guild wars:))))
Coś tam jest, ale nie ma się czym fascynować. Spokojnie można ją upchnąć między wszystkie średnie mmoki.
Ściągnołem sobie tego klienta i patcha, czy ja muszę kupić klucz do open bety za 15zł z allegro aby pograć?
hmmm... Silkroad na sterydach.
To sie nie uda - tryb walki gdzie zaznacza sie wroga/potwora i juz tylko klika w skille jest cholernie nudny.
"Invader01 -
Coś tam jest, ale nie ma się czym fascynować. Spokojnie można ją upchnąć między wszystkie średnie mmoki."
Grales czy oceniasz to po filmiku redaktora ktory ma 10 lvl wbity po 2h gry gdzie zostalo conajmniej z 500h jeszcze?
"rg -
hmmm... Silkroad na sterydach.
To sie nie uda - tryb walki gdzie zaznacza sie wroga/potwora i juz tylko klika w skille jest cholernie nudny."
Czytanie nie boli, ta gra zostala juz wydana w Korei w listopadzie 2008 roku - zdobyla tam nagrody najlepszej gry roku oraz nagrode bestsellera - milion aktywowanych kont w ciagu 4 dni od premiery, a co najwazniejsze liczba ta nie spada lecz ciagle rosnie.
Btw, ta gra to nie clicking i czekanie az mob padnie, bedac sorcem na 17 lvlu nie moglem sobie samemu poradzic z mobem na 19lvl. Pozatym polecam ogladnac ten filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=A7mWxivb3_I
Gramy oczywiście fajnie przedstawione ;) Ale sama gra... hmm, powiem szczerze, że nie tego oczekiwałem. W sumie, graficzna oprawa i niektóre rozwiązania dość ciekawe, ale jak przyszło do atakowania potworów... to jest coś STRASZNEGO. Mogli się bardziej postarać z tym systemem walki... Te ciosy wyglądają tak sztucznie i DRĘTWO... no no no nie podoba mi się i już.... Wszystko inne jest w porządku.
Co to wogóle za komentarze...
Jak Lineage to nie warto grać?
A może komuś się podoba i będzie grał! Narzucać to możecie swoim dzieciom. Jak ktoś nie lubi tego typu gier, to musi być bardzo ograniczony intelektualnie, bo takie gry wymagają czasu i rozumu.
A że abonament to i mnie nie cieszy. Zgadza się płacimy za grę fizycznie jak za inną i jeszcze abonament... to głupota którą trzeba zdjąć, jak Grada.
Ja natomiast mam pytanie. Na filmiku gra wyrażnie przycina, czy jest to zasługą?
Niedopracowanego silnika gry, słabego sprzętu,przeludnienia a może łącza lub serwerów?
Co do bety to sam parę dni temu starałem się zagrać ale 9GB + 3GB patch ehhh jakoś mnie nie kręciło ściąganie tego giganta tylko po to żeby pyknąć 3 dni zanim napiszą "sorry beta is closed" Druga sprawa to opłaty. Ja rozumiem, że zarobić trzeba ale hmm jakby to powiedzieć, nie godzę się na takie stawki. Nie godzę się i nie gram, gdyby nie było alternatywy to mooooże bym się zastanowił ale tyle tego się ostatnimi laty tworzy, że nie sposób narzekać. WoW przetarł szlaki wysokich abonamentów i samonakręcającej się spirali podniecenia. Aion ma łatwiej WoW się powoli nudzi, ludzie szukają już czegoś nowego ale wątpię by padło właśnie na ten tytuł chociaż kreskówkowy styl Aiona dyskretnie stara się trafić w gusta Blizzardowej rzeszy.
omg! przecierz to normalnie jest kalka world of warcraft!
" tryb walki gdzie zaznacza sie wroga/potwora i juz tylko klika w skille jest cholernie nudny."
haha jasne, cholernie.... ale nie sadzilem ze bedzie az tak mangowo:P a chcialem sobie zaintalowac bete, thx zaoszczedziliscie mi troche sciagania:)
W sumie standardowe MMO, stylem graficznym przypominające nieco Guild Warsy. Raczej nie dla mnie.
yyy, no tak założenia interfejsu nieodzownie kojarzą mi się z WoWem :) No, ale jak czerpać inspirację to od najlepszych, nie?! :)
A sama gra... cóż - gdyby się ogarnął z open betą to może bym wypróbował bo jakoś lepiej mi się prezentuje niż Warhammer i Conan w które próbowałem trochę pograć. Ale tak to jedno MMO mi wystarczy do marnowania słonecznych dni przed monitorem ;-)
Innowacyjnosc tej gry jest moim zdaniem mocno dyskusyjna... Kilka "nowych" pomyslow bedacych tak na prawde wariacjami na temat rozwiazan stosowanych juz w innych MMORPG. Abonament uwazam raczej za atut - gwarantuje on staly rozwoj gry, brak botow, cheaterow i innego smiecia z zebrakami i najazdem odmian dzieci neo z calego swiata na czele. Ze gra jest popularna w Korei to mnie akurat nie dziwi - toz to centrum mmorpg, ktore wraz z Chinami tworzy glowne zrodlo przychodu wszystkich producentow gier tego gatunku. To dlatego mmorpg sa tworzone na "styl azjatycki" tam jest po prostu nabardziej chlonny rynek. Mysle ze troche nie fair jest placenie za open bete bedaca praktycznie demonstracyjna wersja gry. Mysle ze jakby dali 10 dni gry za free wzorem wowa czy guild wars to by wiele nie stracili, tym bardziej ze gra nie jest jeszcze na tyle popularna, zeby wymagala serwerow o gigantycznych kosztach utrzymania. Brakuje mi troche calej otoczki zwiazanej w rpg, historii kto, skad po co i dlaczego... Martwi mnie tez widoczna niemal wszystkich filmikach utrata plynnosci gry i to przy doslownie kilku mobach/char, az strach pomyslec co by bylo w takiej instancji 25 osobowej. Jest wiele zapomnianych (nawet darmowych) mmorpg, ktore umarly smiercia naturalna z powodu malejacego z czasem zaintsresowania graczy. Moze Aion do nich nie dolaczy...
Po tym filmiku nie widac, zeby gra byla w stanie zagrozic WoWowi. Wyglada jak Lineage z kilkoma innowacjami. I do tego ta charakterystyczna dla azjatyckich MMO odpustowa czcionka... Nie wspominajac o denerwujacych glosach przy rzucaniu czarow :P Moze na poczatku jest to fajne, ale jak po raz 1000. slychac to samo, to mozna sie pochlastac.
Niewatpliwie na rynku azjatyckim gra bedzie (juz chyba jest) popularna, ale watpie, zeby tak bylo na Zachodzie.
Poza tym - co to za open beta, do ktorej nie mozna sie dostac? Chyba powinno sie to nazywac closed beta...
@Immons
Ok widzialem ten filmik. Gosc kilkal w skille caly czas, ale biegal WASD. Pytanie: mozna uciec przed atakiem, czy po rozpoczeciu walki np. pvp postacie walczace maja 'locka' na siebie i nie trzeba nawet pilnowac, zeby nasz char byl frontem do wroga?
Bo jesli walka wyglada bardziej jak w wowie niz w silkroadzie, to sorry - po prostu demko z tvgry jest marnie zrealizowane.
coscie sie tak tej walki uczepili?
JA chcialbym przeczytac jak by wyobrazacie sobie walke bez podswietlania celu, szczegolnie kiedy walczy xxvs.xx. Owszem mozna obszarowkami i walic wsio dookola ale poza tym bez podswietlania celu to walisz w pustke. No albo wedlug was unikanie ciosow to powinno byc sterowanie postacia tak? to po jakiego grzyba te statystyi postaci jak blok, evade czy tez parry? Jak ktos chce grac w zrecznosciowke to ma jakies tam tekkeny a nie mmo.
Ja nawet nie znam gry gdzie mozna walczyc nie stojac przodem do celu, pewnie istnieja jakies badziewia darmowe lub przez www gdzie cos takiego jest ale nie ma w zadnym normalnym MMO.
Co do braku innowacyjnosci, no tak WoW to dopiero innowacyjny jest, wszystko co tak wystepuje to w 100% blizzard wymysli a wszyscy inni od nich skopiowali :/. Wlnal by sie jeden fanboy z drugim w leb to moze i takie myslenie by sie zmienilo. W sumie to nie wiem czy jest jakis element w Wowie ktory gdzies indziej nie wystepowal.
Taki prosty przyklad:
WoW to gotowy produkt ktory jest rozwijany, posiadajacy baze programistow pracyjacych nad nowymi elementami. No i w pewnym momencie ogloszone zostaje ze rozpoczynaja sie prace na gra XXX, ktore bedzie posiadala rozwiniety system, dajmy na to achievement points. No ale do wydania gry jeszcze 2 lata a chlopaki z Blizza siedza i mysla, wiecie co, zrobmy system achievmentsow. No i robia taki system w pol roku. za kolejne 1.5 wychodzi na rynek gra XXX a masa nastolatkow juz drze mordy, ze kalka, ze system skopiowany z Wowa. I tak jest przy kazdej wiekszej produkcji. Od kilku lat sie nic nie zmienia :)
Pocieszajace natomiast jest to, ze coraz czesciej na serwisach growych widze najpopularniejszy MMO zamiast najlepszy MMO jesli mowa o WoWie :)
A Aion? Pewnie kolejna gierka na pol roku pogrania zabicie czasu w oczekiwaniu na kolejna produkcje ktora wciagnie na dluzej.
Drackula - grales w silkroad? Wiesz jak beznadziejnie nudny jest tam system walki? Po nawiazaniu walki calosc sprowadza sie do klikania w skille... a lykanie potionow na HP i mane odbywalo sie automatycznie.
Co najbardziej mnie irytowalo w walce tam to fakt, ze nei dalo sie np. odskoczyc od przeciwnika na chwile. Tzn mozna bylo troche odbiec, ale co z tego skoro kolejny cios wymierzony na odlegloc tez zadawal obrazenia... Albo po zaznaczeniu przeciwnika i odpaleniu jakiegos skilla do walki wzwarciu postac sama podbiega do przeciwnika na odpowiednia odleglosc.
Tutaj bardziej podobal mi sie system z wowa, gdzie zeby zadac obrazenia meele trzeba byc odpowiednio blisko i frontem do 'klienta' - bo oprocz bezmyslnego napierd...nia w skille trzeba bylo sie jeszcze ciut pogimnastykowac.
Anyway - z drugiego filmiku wyglada jakby w czasie walki biegalo sie WASD, wiec jest szansa na ciekawsza, niz w SR, walke.
ej no wyjasnijmy sobie pewne rzeczy. Jesli ja pisze o MMORPG to w tej grupie nie ma takich produkcji jak Kights, silkroad, tibia i nnie badziewie tego typu dlatego jesli ktos powazna produkcje do tego typu pozycji porownuje jest dla mnie niezbyt powazne.
We wszystkie MMO jakie gram/gralem (eg. EQ, LOTRO, WoW, Conan, Vanguard itp itd) poruszanie postacia jest na podstwie WSAD'a i we wszystkich sprowadza sie do klikania w skile, roznice sa w skilach oraz w sposobie ich uzywania. takze we wszystkich trzeba bylo byc przodem to celu itp. Jest to standard tego typu produkcji natomiast w Aion zostanie to powiekszone o bicie sie w powietrzu jednak bazujace na tej samej prostej zasadzie.
W końcu wow ma swojego konkurenta, ta gra będzie hitem i z pewnością utrzyma się w top 5 mmo na długie lata.
BTW to chyba nie skrzydelka tylko caly ptak przenosi...
spoiler start
sorki jesli bylo w poscie wyzej bo nie chcialo mi sie czytac :P
spoiler stop
oo, jak dla mnie lepsze od WoW'a <tak, gram w WoW'a IMO najlepsza dotychczas gra mmo>
Mix L2 i WoWa.
Jedyna rzecza, ktora mi sie podoba w tej grze jest panel kreacji postaci.
Świetne Gramy. Nie interesuję się za bardzo MMO, ale muszę przyznać, że prawie na pewno ta gra zdobędzie trochę graczy.
Grafika,systemy itd. super - i dlatego spodobała sie Azjatom.
Ale nie posiada czegoś,czego jak zwykle brakuje w azjatyckich i amerykańskich MMO - klimatu!
a mi się tam podoba ładna grafa,styl walki też nawet nawet gdyby było to jako trial do pobrania oczywiście full wersja na pewno bym pobrał tylko trochę kijowo że to eng
Spoko gra tylko mam pytanie. Wiadomo już coś w sprawie Abonamentu??
Adarroc -> Dokładnie,gra niczego sobie ale niestety niema klimatu.Chyba będe musiał spróbować Champions Online,a jak to nie podejdzie to znowu cza będzie wow'a odpalic.
Grałem ostatnie 2 dni na becie. Udało mi się wbić 16 poziom doświadczenia asmodianem.
W L2 gram już 4lata, w WoW-a grałem 1 miesiąc ( spodobał mi się ).
Porównywanie L2 do Aiona jest błędne. W Aionie kierujemy postacią za pomocą klawiszy W A S D ( tył, przód, kamera lewo/prawo ), oraz Q E ( bieganie na boki ), SPACJA ( skakanie / gdy skaczemy z jakiejś górki bądź czegokolwiek innego, po skoku kolejne naciśnięcie SPACE uruchomi skrzydła na których będziemy szybować nawet w miejscach gdzie nie można uruchomić normalnie skrzydeł. Oczywiście szybujemy tylko w dół nie do góry :P ) a myszki używamy do zaznaczania targetu lub klikania skilli. Jest możliwość sterowania myszką ale tylko w momencie gdy naciśniemy oba klawisze na raz, wtedy postać porusza się do przodu a my przesuwając myszką na boki sterujemy postacią ;>.
Gra mnie po prostu oczarowała a oczekiwania w stosunku do niej miałem naprawdę wysokie.
Funkcje tworzenia postaci są takie o jakich marzyłem w grze MMOrPG. Mimo tysiąca graczy na serwerze Twoja postać może być wyjątkowa.
Sporo jest zaciągnięte z WoW-a, ale to nie dziwne skoro WoW był/jest uważany za najlepszy MMo, dlaczego nie realizować w swojej grze pomysły które są sprawdzone?
Co do podobieństw do L2 zauważyłem np power shards ( czy jakoś tak ) odpowiadające soulshotom/spiritshotom. Tylko tu mamy 1 typ dla wszystkich klas, ale 3-4 rodzaje różniące się tylko ilością zwiększania obrażeń oraz ceną ;> Jest jeszcze enchant ekwipunku.
Co do grafiki. L2 to to na pewno nie jest, już bliżej ciepłych kolorów z WoW-a ale jednak kilka półek wyżej.
Aion jest grą fantasy z baśniową grafiką która pozwala zapomnieć o tym szarym świecie pogrążonym w kryzysie. Jeśli ktoś woli suche, szare i bez wyrazu kolory to niech pogra w jakąś grę wojenną z udziałem Ruskich :P .
Dalej ... chain skills czyli skille łańcuchowe (comba) są super rozwiązaniem. Widać że "rpg" w słowie MMorpg nie jest pisane bezpodstawnie ^^. Sprzedawać itemki możemy poprzez wystawienie sklepiku jak w l2, lub wystawienie przedmiotów,matsów ( każdego rodzaju ) na aukcję u tradera. Koszt wystawienia zależny jest od wysokości ceny jaką żądamy za ten towar. Przykładowo za wystawienie itemka o wartości 25000 zapłaciłem coś 634. Jeśli chcemy kupić towar to przedmioty są bardzo przejrzyście posegregowane poprzez zakładki. Jak już wejdziemy w zakładkę danego rodzaju przedmiotów np. miecze możemy ustalić porządek w jakim będą one pokazywane ( cena / lvl / nazwa ).
Crafting jest strasznie rozbudowany i niestety nie zdążyłem się mu bardziej przyjrzeć. Wiem tylko że zużywa się do niego boskie punkty ( DP ) zdobywane podczas expienia, oraz dostaję się za niego exp :D Co do rodzajów.. pamiętam że był cooking / armorsmith / handicrafting / tailoring / weaponsmith / alchemist i pewnie coś jeszcze. Podoba mi się np. zbieranie surowców w powietrzu na skrzydłach ;)
LvLowanie postaci jest możliwe poprzez farmienie jak w L2 lub wykonywanie q jak w Wowie :>
Ogółem jest to zbalansowane. Questy potrafią być naprawdę trudne do wykonania ich solo, co w sposób dosłowny wskazuje na to iż jest to gra stworzona dla grup ludzi chcących się razem bawić, a nie dla jednostek i solofarmerów ( mówię to mimo faktu że grałem sam, a do pewnych questów brałem randomów do pomocy ).
Co do pvp nie miałem okazji sprawdzić gdyż brakło mi czasu na wbicie odpowiedniego lvla :/
Podsumowując : Aion jest to mix najlepszych rozwiązań tego typu grach m.in. L2, WoW / WAR / Perfect World oraz dodanie własnych idei.
Dzięki dla tych którzy zdołali to przeczytać ;> Jest to napisane chaotycznie gdyż pisałem to co akurat mi wpadło do głowy.
Co do pvp i klikanie w skille...
Ranger / Assassin nie wiem jak reszta ma np. pułapki w które może łapać przeciwników. Skille które zadają dmg jeśli użyje się ich na plecy przeciwnika ( można podczas walki przeskoczyć go i użyć skilla lub zestunować i obejść :P ). Zawsze można odlecieć, odskoczyć. Gdy biegniemy do tyłu zwiększa się nam obrona ale zmniejsza p atak. Gdy biegniemy na bok zwiększa się nam evasion ale zmniejsza atak, gdy biegniemy prosto zwiększa się nam p atak ale zmniejsza obrona...
Ta gra to cudo
Balladyna.
Nice tits.
Ok.
A tak na poważnie to może spróbuję. Tylko w Guild Wars i Lineage denerwowała mnie zawsze strasznie drętwa interakcja z otoczeniem (brak możliwości wskoczenia na kamień, czy uderzenie w w niewidzialną ścianę). Mimo różnych (i naprawdę ładnych) światów to wszystkie mmorpgi NCSoftu mają bardzo podobny silnik (no da się poznać ich styl, a żeby nie dolna belka z umiejętnościami, to nie odróżniłbym ich gier :P). Woda wygląda niemal identycznie jak ta z GW. Z tego co napisał MaNNzer to widzę, że walka już nie wymusza stania w miejscu jak drzewo i liczeniu na 'crity' z umiejętności. Ciekawy pomysł. Tylko klas jakby... niewiele. W GW podobało mi się naprawdę duża swoboda w tworzeniu grup pod pvp. IWAY-e, trapperzy i cała masa innych setupów. Naprawdę można było się popisać strategiami.
hehe..no nice gierka..rowniez bym sobie popykal zwlaszcza ze nie mam co robic z wolnym czasem..przypomina mi strasznie Silkroad zwlaszcza z obszernych mapek..systemu walki NPC misji glownych jak i tych pobocznych.. ;P mimo wielu podobienstw wyglada lepiej chociazby ze wzgledu na rozbudowe statystyk i tzw drzewka skilli ;D a podrozowanie..hmm z tymi magicznymi skrzydelkami zalecialo mi tu Zu Online.. ^^
Strasznie mi sie rzucilo w oczy, ze recenzent klikal w skile co znacznie obniza efektywnosc oraz dynamicznosc walki :P + nie trzeba nawet skill chainow na skillbar dawac, wystarczy, ze masz ten pierwszy skill i go klikasz caly czas ;) Skille sie same zmieniaja, ze tak powiem.
Micio05 - Troche mniej jak WoW... jak bierzesz abo na 2 miechy to wychodzi Ci z 38zł na miesiac.
Kogee - co do chodzenia, to jak widzisz w Aionie jest to identyczne jak w WoW'ie... mozesz wlazic gdzie chcesz :P
Mu-H - Tez sie zdziwilem, ze grom-online tak sie komp cial na tym filmikow... ja zapewnie mam 100x slabszy i sie jakos nie tnie ;) A gram max, 1680x1050, AAx8 = okolo 50 FPS...
Mimo różnych (i naprawdę ładnych) światów to wszystkie mmorpgi NCSoftu mają bardzo podobny silnik (no da się poznać ich styl, a żeby nie dolna belka z umiejętnościami, to nie odróżniłbym ich gier :P). Woda wygląda niemal identycznie jak ta z GW.
Akurat Aion jest napędzany CryEngine - to chyba w ogóle pierwszy mmorpg na tym silniku. Ograniczeń znanych z Guild Wars nie stwierdzono. Silnik sprawdza się doskonale. Żadnych zacięć, nawet przy kilkudziesięciu graczach na ekranie. Niewielkie wymagania.
O grywalności się nie wypowiem, bo na tyle długo się nie bawiłem, ale optymalizacja robi wrażenie.
Screen za caly komentarz --->
Dziekuje za uwage :P
Hmm... Dobrze by było jakbyście zrobili recenzje bo jednak po tym jak obejzalem wasza recenjze nie podobal mi sie aion , zas gdy kumpel powiedzial mi co jest na 25lvl sproboałem i jestem zachwycony :) . A wiec powinniscie teraz zrobic cos na 25+ bo co jak co ale 10 lvl ... (tam nic nie ma ciekawego !! hehe :) )
fajne te MMO , widać że twórcy się postarali bo wyróżnia się z pośród innych tego typu gier