Colin McRae: DiRT 2 debiutuje na amerykańskim rynku
Ta DX 11 nawet jeśli, to co niby każdego będzie stać na taką kartę grafiki jak i teraz są drogie;/
A niech poprawiają wersję PC. Będę miał czas na skończenie znakomitego GRIDA.
tesselation? Gpu od ati od dawna wspieraly ta funkcje (i watie by do implementacji jej byl niezbedny dx11). Gpu w 360 chyba tak samo obsluguje ten bajerek. Trudno to nazwac jakims efektem zreszta bo pozwala na dynamicznie zmieniajaca sie ilosc polygonow w modelach i chyba to tyle (niech mnie ktos poprawi jezeli sie myle).
To że GPU wspiera nie ma żadnego znaczenia, za to wsparcie przez API już ma i dlatego teselacja dopiero teraz zagości na PC.
StoogeR,
Nie ma co poprawiać bo się nie mylisz :) Szkoda tylko tych, którzy pobiegną do sklepu po nowe karty grafiki, żeby zobaczyć parę bajerków więcej - ale ich kasa, nie moja więc się nie wcinam ;-)
Kto zagra w DIRT 2 na kompie z DX 11? Zaledwie 10 % mieszkańców tej planety. :P
A z polaków pewnie jakiś wybraniec. :D
Kasa poszła na Batmana, ale jakoś znajde te ''kilka drobnych'' na Derta :)
Kto zagra w DIRT 2 na kompie z DX 11? Zaledwie 10 % mieszkańców tej planety. :P
A z polaków pewnie jakiś wybraniec. :D
20% osób. Wymaganie DX11 nie oznacza wymagania identycznej karty......
Czekam na wersję PC, pewnie pod choinkę wpadnie.
DiRT2 tyle na niego czekałem, a zawiodłem się jak nie wiem :( DiRT był super ukończyłem go całego na Xbox360, od 2 dni mam DiRT2 też na X0 i niestety jest to porażka w porównaniu z częścią pierwszą :(
Szkoda że tak przesuneli date na Pc bo była by fajna rywalizacja z Shiftem :D
Ale i tak na samochodówki od codemasters są zawsze warte czekania ;)