Bugatti Veyron jedną z gwiazd Forza Motorsport 3
No i to to ja lubię, to to ja rozumiem, choć nie wiem dlaczego ta podnieta idzie aż tak na veyron'a choć jest to auto niezwykłe to ja strasznie uwielbiam koenigsegg.
Koenigseseseseseseseggggg był już w FM2, więc to nie byłby żaden hit.
No a veyron też był już w innej grze więc wiesz... hitem to on jak dla mnie też już nie będzie, ale dobrze że go dodali.
woooooooooow
Dokładnie, to nic nadzwyczajnego. Veyron był w NFS Prostreet, Undercover i będzie w Shift, Koenigsegg był w Grid, NFS Carbon i bedzie w Shift.
Jeśli chodzi o obecność w grze to nic to nieznaczy bo inne auta moga dawać więcej przyjemności z jazdy.
No tak Veyron był np. w nfs undercover z tym że tam się chyba każdym autem jeździło po 400 km/h -.-
No już się nie mogę doczekać premiery ^^
[2] widac masz ubytki w rozwoju, nie umiejac skopiowac nawet nazwy ze stronki
Oj bedzie sie dzialo jak FM3 wyjdzie :)
veyron to taki przypakowany dres, ma duzo mocy, ale jest ciezki i slabiej sie prowadzi niz taki np GT-R ktory jest nieziemski;)
btw. ten screen jak zdjecie wyglada:o
no ładny veyron, ktoś pamięta pełną nazwę koniga z TopGear? :D
jak to ktos napisal na forum FM- bedzie mozna zrobic epic dragrace: Veyron vs Mclaren F1:D
LedZeppelin- te "duzo mocy" w seryjnym aucie, ktorym mozna jezdzic na codzien oznacza, ze to cudo inżynierii:) polecam chocby filmik na yt pokazujacy z jaka pieczolowitoscia skladaja silniki (w16!) do tego cudenka.
Conath - jak w TG (Top Gear)? :)
Gangstah, myślę, że Baggins napisał coś w deseń Clarksona, jak ww. programie. Powstrzymaj się czasem :>
Co do samej gry, bo ostry oftop na górze zrobiłem, to czekam z niecierpliwością, Bugatti też chętnie zobaczę, ale wolę inne auta, np. wspomniany GTR.
Veyron jest paskudny i kojarzy mi sie z Volkswagenem, ale jak cos to bedzie w SuperCar Challenge :) W GT5 mi na nim nei zależy, ale na Ferrari FXX tak. I będzie, więc super.
http://www.igcd.net/movie.php?id=10000954&width=1680 :D Cała prawie kolekcja Wygląda Smakowicie :)
I to się nazywa spoko wózek
ps. Veyron i FXX ->
chętnie przejechałbym się obydwoma, najlepiej w real'u ;)
Top gear zrobiło Drag race Veyron vs. McLaren F1 tutaj filmik http://www.youtube.com/watch?v=tVlbvxd0Q10
wiadomo, byla nawet zonda vs veyron, fajnie bedzie powtorzyc takie wyscigi samemu;) niestety wirtualnie;(
raziel jeździłeś?:) o tak bugatti kojarzy się z volkswagenem:) podobnie Porsche, Lamborghini, Bentley i powiedzmy taki MAN:) (ale tylko dla osób nie siedzących w temacie:)
raziel88ck => Nie koniczenie. Veyron troche wazy w porownaniu do f1 ale nadrabia to elektronika i jest dzieki temu zwinniejszy niz moze sie wydawac. Co nie znaczy ze mi sie podoba ale jak juz bedzie to moze i dostapi zaszczytu bycia testowanym przeze mnie ;D Jestem ciekaw jak wyjdzie takie porownanie do f1 w FM w stosunku do porownania w TG.
SDRaid => Tylko co wspolnego z tematem ma to ze nie zalezy Ci na tym samochodzie w gt5 i ze bedzie on w sc challange?
SDRaid czuje się dowartościowany faktem że będzie mógł pojeździć veyronem na PS3:P nie ważne w jakiej grze(mógłby to być równie dobrze Batman).. choć samochód mu się nie podoba i prawdopodobnie nigdy nie skorzysta z tej "możliwości"... i tym szczęściem chce podzielić się z innymi:)
albo... jako że veyron będzie w Forzie3 a nie wiadomo(albo wiadomo) czy będzie w GT5 no i patrząc jaką wszyscy robią z tego furorę przekornie stwierdza że nie zależy mu na tym wozie... i woli każdy inny supersamochód który (akurat:P) znalazł się w GT5:P
(no nie znam go na tyle aby określić to tak dokładnie:P bo jest więcej kombinacji )
w każdym bądź razie Sony miało tu swój udział:P przypuszczam że SDRaid jest wzorowym, podręcznikowym przykładem oddziałania skutecznej reklamy:) (może jest tu też jakiś uraz po "walkach które stoczył z xboxowcami":P no cóż z żadnej wojny nie wychodzi się bez szwanku:D (albo problem dotyczy głębszych spraw:P
na 90% będzie również w GT5 ponieważ na 100% będzie w GT na PSP a ponoć każde auto z PSP będzie można przetransportować do GT5
poza tym rozwalają mnie teksty typu :
"...na zakretach f1 bralby tego veyrona bez problemu."
rozumiem że jesteś znajomym Leszka Czarneckiego z Wrocławia i jeździłeś nie wspominając o tym że pewnie w garażu masz F1
bugatti ma 2,5s do 100 więc zjada większość aut na przyspieche co z tego ze będzie musiał bardziej zahamować na zakręcie skoro nadrobi to na pierwszej prostej.
Sszaki... Raziel może mieć rację... taką moc pewnie trudno okiełznać... kwestia tylko że bez "testu" nie można być tego pewnym:) (na torze f1 może mieć lepszy czas:)
no wlasnie latwo taka moc okielznac bo to ma taka elektronike, ze nawet nowicjusz sobie radzi bez problemu:) w Fifth Gear ktos tak chyba wlasnie testowal Veyrona, normalne auto. gorzej po wylaczeniu esp:D
w top gear jak James testował Veyrona (rozpędzał go do 404km/h) powiedział że jak hamował to nawet nie poczuł jakiegoś ściągania na 1 lub 2 stronę a jak sprawuje się na torze pokazuje nawet jego czas na torze top gear czyli zajebiście ale są lepsze auta.
http://www.youtube.com/watch?v=CX-k0Lpahog
mclaren jest z pewnoscia zwiniejszy na zakretach niz veyron, porownajcie masy tych obu samochodow. Powyzej zostawiam wam filmik gt-r vs veyron.
Bugatti to ciezkie bydle i odnosnie elektroniki, przestancie jej ufac, nie jeden czlowiek sie na niej przejechal ladujac w rowie, myslac, ze ona go uratuje.
Jaaaasne, sprobuj nie ufac elektronice pokonujac 100m na sekunde. Przeciez nikt juz nie jezdzi bez elektroniki, bo to jest w zasadzie niemozliwe. Na co dzien jezdza nie tylko rajdowcy z wieloletnia praktyka, ale tez zwykli ludzie, ktory wlasnie bez elektroniki wyladowaliby w rowie.
Maybach Exelero - powstał w jednym egzemplarzu i kosztuje 15 mln złotych - tyle w temacie ekskluzywności Veyrona ;) a i tak najpiękniejszym samochodem sportowym jest Ford GT :)
budziakowski - w polsce sporo osob jeszcze jezdzi fiatami 125p, polonezami, golfami 2 i innymi starymi pojazdami, ktore tej elektroniki nie posiadaja. Kiedys auta nie mialy elektroniki i zylo sie normalnie. Wlasciciele aut z elektronika czuje sie nazbyt pewnie i dlatego dochodzi do wypadkow, sa tez inne powody np przejawy glupoty kierowcy, ale to inna bajka. Jadac samochodem, prawie zawsze zdarza mi sie trafic na glupka, ktory wyjezdza nagle z zakretu nie zwracajac na nic uwagi.
Elektronika cie nie ochroni, najwyzej wspomoze.
@Lothers
Mamy ten sam gust. :) Ja też uważam Forda GT za cudo. Pięknie wygląda i wydaje piękne dźwięki. To mój ulubiony super car. A tak poza tym, to w GT5 też pewnie będzie Veyron.
@Matthew666: Miło spotkać konesera :) Ford GT to po prostu esencja mocy zaklęta w pięknej formie ;)
Veyron mnie osobiście nie zachwyca swoją sylwetką, co innego osiągami. Wole Audi A3 lub Mitsubishi Lancer Evo 10.
najśmieszniejsze jest to że fura jest do prostych i to długich, w życiu na torze nie miałaby jakiś sukcesów (w porównaniu do mclarena i innych słabszych odpowiedników ala gtr).
Ostatnio też widzałem śmieszne porównania gdzie corvette ZR1 wygrywa na torze o sekundę, Wszyscy są że corvetta wygrała, ae jest to gówno a nie wygranie. Nissan GTR jeździł bez żadnych uślizgów oszczędzając opony co niemiara, A corvette musiała non stop kontrować,
I kto by się lepiej sprawił ? na torze w prawdziwym wyścigu ? :> Corvette z oponami na 4ry kółka czy gtr z oponami na przynajmniej 15 ?
Tak samo jest dokładnie w tym przypadku Veyron może jest ewenementem jeśli chodzi o proste ale nie zmiania to faktu że taki z niego supercar jak ze mnie baletnica, ja bym postawił go w jednym rządku z dragsterami bo w zasadzie niczym się nie różni,
BTW ta kasa zza veyrona nie jest za osiągi tylko za Bugatti z 1/10 budżetu za veyrona można zrobić z hondy civic potworka który zjadłby veyrona na śniadanie.
Jedna z najdroższych fur ? Może
Jedna z najszybszych Może ?
Czy jest to gwiazda ? Zdecydowanie nie.
Dla mnie to jhest gwiazda jesli chodzi o proste :D:D:D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=Kwg6CYATsWQ&NR=1
No, ale za dlugo to by ten veyron nie pojechal, po 11 minutach brakuje mu paliwa w baku. Ten mofel Bugatti jest tylko dla lansu i pokazywania mozliwosci silnika.
http://www.youtube.com/watch?v=HCD63w3l2UQ
to lepsze od busa xD
Weineck Cobra 780CUI Limited Edition: przyspieszenie 0-300km/h - 10sek., silnik V8, pojemność skokowa - 12782 cm3, moc - 1100KM, moment obrotowy (Nm przy obr/min) - 1760/5600, masa własna - 1200 kg, stosunek masy - 0.9kg/KM - bije Veyrona na łeb na prostej :)
cudze chwalicie, swojego nie znacie;) http://www.youtube.com/watch?v=YM9QOgke154
chociaz przyznaje, ta ciezarowka z 18khp to armageddon po prostu:D
http://swinki.pl/4226/przetuningowane-auto.html - gdyby nie wózeczek to plecy :D
Raziel88ck - Lookaj tego chevy 6,71 na 1/4 mili i 343 KM/H
http://swinki.pl/4339/najszybszy-chevrolet-camaro-cwierc-mili-w-671s.html
@GrizZzZzLi: k... odleciał ;) Masakra! ps. Zawsze twierdziłem, że Warszawa to świetny materiał do tuningu :)
Perkl podoba mi się Twój sposób patrzenia na świat... nie wszystko jest takie jak się wszystkim czy większości zdaje:)... zostawiasz sobie jakiś margines:) nie krzyczysz z resztą "o tak to jest to":P... tylko że Twoje spostrzeżenia opierają się głównie na domysłach:) sprawa jest bardziej złożona niż Twoje porównanie i nie wiadomo czy zużycie jest na tyle duże aby mogło dyskwalifikować Corvette:P w pojedynku na dłuższą metę... generalnie te sprawy to cała machina "logistyczna":)... inna sprawa że Corvrettą jedzie się mniej stabilnie co wymaga większych umiejętności a przy tym samym kierowcy prawdopodobieństwo stracenia kontroli nad Corvettą jest większe i rośnie wraz z ilością okrążeń w stosunku do tego Nissana... w nieskończoność opierając się wyłącznie o te stwierdzenie Corvetta mogła by okazać się gorsza:P (biorąc jeszcze pod uwagę inne czynniki jak zmęczenie kierowcy... no na wyścigach długo dystansowych (wiele okrążeń) Nissan mógłby okazać się lepszy... jednak w kategorii w której startowali zwycięzcą jest Corvette ale....:) co nie znaczy... jak sam napisałeś że GTR musi być gorszym, wolniejszym samochodem:) (zależy od wyścigu:) inna sprawa że ciężko przejechać tor uzyskując identyczny czas... a im więcej skrętów sprawa staje się coraz trudniejsza... tak więc sekunda różnicy wcale nie musi przesądzać sprawy:)
A więc jak zauważyłeś sprawa nie jest taka oczywista:)
co do Veyrona:) i F1 jak mówię trzeba przetestować, sprawdzić... wtedy można dyskutować:)
co do przerobionej Hondy zjadającej veyrona:) chyba nie wiesz o czym mówisz:) osiągnięcie ponad 400km/h dla samochodu który jest dopuszczony do ruchu... zastanów się:) to inżynierowie Bugatti pracowali na tym samochodem specjalnie pod tym kontem aby przebijał tą granicę... i ile czasu może z taką prędkością zasuwać... po pierwsze paliwo, po drugie opony zużywają się błyskawicznie, no i elementy mechaniczne:)... veyron to w swojej klasie ideał nie do osiągnięcia:) nawet dla przerobionej hondy:) bo nikt nie buduje części które wytrzymają takie "przeciążenia", "takie zużycie"(inżynierowie popisali się nowatorstwem:)... no w przyspieszeniu honda może górować... ale i to nie jest takie pewne:) i łatwe do osiągnięcia... nawet przy 1500KM:P potrzebne są odpowiednie przełożenia itd:P a zarejestrować taki samochód?:P a rozmiar takiego silnika:P i jakby wyglądał taki wóz... bo na cywila nie bardzo:P nie mówiąc już o luksusie jaki prezentuje Veyron na zewnątrz i w środku:)
Co do Cobry... moc to nie wszystko:) owszem może szybciej przyspieszy do tych 300...(no z 2,5 sekudny do setki Cobra będzie miała 2:P) ale to będzie zapewne blisko granicy tego samochodu:)(km/h) generalnie więcej bałbym się osiągać:) takim wozem:)
(i ludzie nie patrzcie na moc... bo to w tej kategorii najmniejszy problem:) sztuką jest upakować to w takim opakowaniu, zaprojektować odpowiednie przełożenia, skrzynie, odpowiednia aerodynamika która jest tu niesamowicie istotna itd:P co jak mówię jest dużo większym wyzwaniem niż wyciśnięcie z silnika 1500KM:P (to do Cobry limited edition:P i Hondziaka:)
dodając jeszcze.... wszystkie części Veyrona zostały wyprodukowane, stworzone dla veyrona i prędkości... hondziak musiałby sie składać z elementów różnych marek co nie do końca musi ze sobą współgrać w takiej harmonii jak u Veyrona:) ( a w tak ekstremalnej kategorii harmonia jest niezbędna:)
@Mafioso56: jesteś przedstawicielem handlowym Bugatti? ;) Ford GT i tak jest ładniejszy ;P
stwierdzam fakty:) mam pewne pojęcie o "fizyce":) choć jak widać jadę głównie na "ogólnikach":) (ten przedstawiciel handlowy:P) które jednak mają odbicie w rzeczywistości:) nie tylko ogólnie:P ale i wgłębiając się w problem bardziej:)
Conath ==> Znam właściciela, miałem okazję przejechać się jako pasażer, zanim mu się silnik posypał.
A filmik kręcony był na Katowickiej koło Maximusa.
@Mafioso56: nie o to mi chodziło, nie twierdzę, że nie masz racji ale z takim zapamiętaniem "bronisz" Veyrona ;) Chodziło mi o to, że jest wiele samochodów, które biją lub dorównują Veyronowi osiągami już nie mówiąc o tym, że ładniejszych aut jest też bardzo dużo, więc dlaczego akurat Veyron?
Lothers => Ladniejszych? To kwestia gustu wiec sie nie liczy w porownaniu. Veyron to sztuka dla sztuki, nigdy nikt nie mowil ze zostal stworzony z mysla o wyscigach ale bez bezposredniego porownania na torze nie stawialbym na nim od razu krzyzyka. Kleknie na zakrecie, nadrobi na prostej. Kwestia toru tez bo mozna sie scigac na tsukubie gdzie veyron nie rozwinie skrzydel a mozna tez na czyms z mniejsza iloscia zakretow w stosunku do dlugich prostych (la sarthe np?) gdzie wolniejsze i bardziej zwinne auto niekoniecznie nadrobiloby spore straty z dlugich prostych.
pociesza mnie tylko świadomością że nie będę musiał oglądać Bugatti z tak niskiej jakości teksturami
Ponurzasty => True, na szczescie kazda inna gra bedzie miala textury w rozdzielczosci 100x wiekszej, ktore nawet na loresowych filmikach nedznej jakosci beda porazac detalami ;]
leon691 potwierdza - Ford GT/GT 40 to piękne auta. Designerzy trafili w sedno.
i co z tego?
najszybszym autem jak narazie jest koenigsegg....(stosunkowo) niedawno pokonała długo broniącego się mclarena
nie wiem Ty może głębiej siedzisz w temacie... bo moim zdaniem samochodów z osiągami veyrona jest jak na lekarstwo:) no a jeszcze do nie dawna uważało się go za najszybszy wóz seryjnie produkowany:)(wcześniej był koenigsegg a jeszcze wcześniej wasz Maclaren F1... może teraz jest coś jeszcze szybszego?:) (yestri to właśnie w takiej kolejności:) o ile pamięć mnie nie myli a więc ...<F1<koenigsegg<veyron<...?
....musiałbyś sobie wyobrazić samochód pędzący 400km/h... uświadomić sobie jakie są tego koszta jakie siły wtedy oddziałują na pojazd zwłaszcza przy takiej masie... a mimo to samochód prowadzi się gładko:) musiałbyś zobaczy moje wyobrażenia i miałbyś odpowiedz:) (ale to nie dotyczy tylko veyrona a ogólnie samochodu z takimi osiągami:) a przeznaczonego do seryjnej produkcji... no i tu mamy ewenement... tak bezkompromisowe dzieło techniki(duszą przypomina sztukę:P) produkowane seryjnie.... :) ponadto wyobrażając sobie "koszta" takich osiągów jestem w stanie wyobrazić sobie choć trochę jak wyglądała praca tych inżynierów ile to wymagało czasu, poświęcenia, jak złożone były problemy do pokonania:) generalnie podziwiam tych ludzi i ich dzieło:) i mam tak ze wszystkim co jest "wybitne":) a że akurat jest to veyron... no cóż na pewne rzeczy nie mam wpływu:)
Co do wyglądu kwestia gustu:) (ja jednak widzę w tym arcydzieło inżynierii:) ten aerodynamiczny kształt:) no cóż coś za coś:)
F1 też jest wspaniały:) podobnie Ford GT też mi się podoba:)
swoja droga ciekawe czy w Forzie beda jakies trasy na ktorych do tych 400 bedzie sie mozna rozpedzic:) bedzie potrzebna dluuga prosta...
jak będzie Nürburgring behemoth to znajdzie sie jedno takie miejsce. A skoro mają być wszystkie trasy z 2ki ...
a no tak, koncowka/poczatek Nurburgringa, tam sie faktycznie mozna bujnac:)
@ Mafioso
podsumowałem co myślę
jedna z najszybszych ? może , jedna z najdroższych? może
czy jest gwiazdą ? zdecydowanie nie.
Poza tym jak już wspomniałeś jest to fura tzw, "sztuka dla sztuki" tylko te sztuki dla sztuk" mają to do siebie że szybko się nich zapomina.
Veyron udowodnił że można zrobić limuzynę przekraczającą barierę 400 km/h w 3-4 miejscach na świecie i mieć do tego homologację. Ale to nie zmienia faktu że zapamiętają go głównie tylko za cenę i tą bariere 400km/h którą niestety nie jedyny pokonał. I z fury zostanie tylko znaczek ceny... o to mi chodzi. Tak więc nie jest to gwiazda lśniąca jak mclaren czy f40 tylko raczej gwiazda na miarę thrusta.. wynik został i co z tego.. fajny znaczek w rekordach i nic pozatym
Conath ale nie veyronem nawet 300 km po tych wertepach ;) (mówie o real live of crz).
Tylko fury klasy LM może GT..
Nie na darmo nazywana jest zielonym piekłem...
no dobrze to jest Twoje zdanie:) (choć coś mi się wydaję że Bugatti ma głębsze korzenie niż taki Maclaren:) a więc więcej tradycji i duszy:) w nowoczesnym wydaniu... no ale to tak na marginesie:) (i zauważ że nie wspomniałem ani razu o "cenie":)
no ale "przyzwyczajeń" masy nie zmienię:) i skojarzeń z "volkswagenem" :)
Świetnie, że w Forza Motorsport 3 będzie tak świetny samochód jak Bugatti Veyron.
Parkel -> Veyron udowodnił że można zrobić limuzynę przekraczającą barierę 400 km/h w 3-4 miejscach na świecie i mieć do tego homologację. Ale to nie zmienia faktu że zapamiętają go głównie tylko za cenę i tą bariere 400km/h którą niestety nie jedyny pokonał. I z fury zostanie tylko znaczek ceny... o to mi chodzi. Tak więc nie jest to gwiazda lśniąca jak mclaren czy f40 tylko raczej gwiazda na miarę thrusta.. wynik został i co z tego.. fajny znaczek w rekordach i nic pozatym
Mam wrażenie, ze nie zdajesz sobie sprawy w jaki sposób to 'auto' pokonuje barierę 400 kilometrów na godzinę. Prawda, ze są samochody, które pojada również szybko ale na bank, żaden nie zrobi tego z taka gracja i z taka lekkością (zachowując przy tym maximum komfortu).
I to nie jest TYLKO limuzyna, te auto naprawdę potrafi bardzo sprawnie pokonywać zakręty mimo swojej masy.
# 1:17.1 - Gumpert Apollo Sport (645.45 bhp per tonne)
# 1:17.3 - Ascari A10
# 1:17.6 - Koenigsegg CCX (with The Top Gear Wing) (655.2 bhp per tonne)
# 1:17.8 - Pagani Zonda F Roadster
# 1:17.9 - Caterham Seven R500 (cold tyres)[6]
# 1.18:3 - Bugatti Veyron (490.45 bhp per tonne)
# 1:18.4 - Pagani Zonda F (510.2 bhp per tonne)
# 1:18.9 - Maserati MC12
# 1:19.0 - Lamborghini Murciélago LP670-4 SuperVeloce
# 1:19.0 - Ferrari Enzo (481 bhp per tonne)
To są wyniki okrążeń na torze Tg, przyznasz, ze jak NA 'LIMUZYNE , która wazy prawie 2 tony to całkiem nieźle.
Polecam również zobaczyć czas na torze Nürburgring.
Zreszta ten en samochód zostanie właśnie zapamiętany w historii motoryzacji jako maszyna bezkompromisowa, samochód, który przełamał wiele barier - cena, prędkość, luxus, moc, 16 cylindrow - i można by tak było jeszcze wymieniać.
Zresztą czy Ty zdajesz sobie sprawę co to jest za marka Bugatti?
I czemu piszesz, ze nie jest to gwiazda jak F1 czy f40? Te wszystkie super auta wymienia się jednym tchem razem z Veyronem.
W sumie aż na usta cisną się słowa Hammonda, które idealnie pasują do Ciebie ''If this car does not move you it is your problem not the car’s’’ (najnowszy sezon TG test Vauxhall (Holden) VXR8 Bathurst).
I uwierz mi, nigdy nie będzie tak, ze z tego auta zostanie tylko "znaczek ceny", bo na szczęście nie takie osoby jak Ty o tym decydują ale Ci, którzy maja więcej w tym temacie do powiedzenia.
Chyba jeszcze im nie działa wskaźnik mocy :) Bo w każdym ujęciu z kokpitu był odkręcony na 1001 koni. A wiadomo, że moc zależy od obrotów i wraz z obrotami powinien wzrastać ten wskaźnik. A cały czas leży i leży na maksie :)