Jak zarabiać na własnej muzyce w grze Rock Band?
Ciekawa sprawa, ale ten skomplikowany proces robienia utworu napewno odstraszy wiele kapel.
Kit z Rock Band'em ja czekam na Beatreator!
Jak dla mnie to wygórowana zbyt wygórowana cena, powinni ją zmniejszyć. Rewolucji raczej nie będzie ale wielu posiadaczy Rock Band'ów na pewno się ucieszy.
Nie rozumiem dla czego ludzie wolą kupić plastikową zabawkę imitującą gitarę i wybijać nią rytmy na ekranie niż nauczyć się grać na prawdziwej.
Ponieważ wirtualną rozgrywkę wybiera coraz więcej ludzi którzy chcą się dobrze bawić. Gra na gitarze chyba nie jest taka prosta i pewnie wielu odstrasza.
Mugrim - bo.. uważaj - to jest gra. Gra. To jest gra. Gra. Od tyłu to będzie arg. Rozumiesz już?
Czemu ludzie grają w Call of Duty i inne strzelanki, jak mogliby pójść pograć w paintball?
Słabe porównanie.
Raczej powinni iść na wojnę ale to z oczywistych przyczyn dla większości niemożliwe.
Chyba że to jest faktycznie aż na tyle uproszczone żeby kolesie od napiepszania w OX kwadrat i trójkąt załapali.
tak Mugrim, mysle ze ludzie ktorzy po pracy lubia sie zrelaksowac przy Call of Duty o niczym innym nie mysla, tylko zeby isc na wojne.
Mugrim-> bo sobie zdaja sprawe ze wielkimi artystami nei beda i zamias tracic czas i pieniadze na nauke gry na gitarze wola pograc sobie w gre...
Pomysł jest jak najbardziej interesujący ale moim zdaniem chodzi tutaj o wyciągnięcie kasy od posiadaczy konsol.
Z tego co pisze w newsie, utwór możemy wycenić na 1-3 dolary z czego tylko 30% leci dla autora i to dopiero po osiągnięciu odpowiedniego pułapu ściągnięć.
Czyli mówiąc krótko ktoś kto nigdy nie zajmował się tworzeniem muzyki i jest totalnym amatorem raczej nie dojdzie nawet do tego pierwszego pułapu by wypłacić cokolwiek, a żeby wziąć udział w zabawie trzeba trochę zabulić.
Członkostwo w XNA 99$, Reaper 225$ (Oczywiste jest że wersja PRO będzie obowiązkowa żeby zarobić jakiegokolwiek grosza, bo zapewne wersja za 60$ będzie bardzo obcięta pod względem wtyczek, sampli i możliwości programu), Xboxa/PS3 i gry nie liczę, bo przeciętny człowiek nie kupi specjalnie konsoli z tego powodu. Łącznie mamy ponad 300$ tj. ok 900zł lub ok. 420zł za wersje 60-dolarowa Reapera.
Wydaje mi się że jak na nasze standardy nie wielu obywateli naszego ZAROBIONEGO kraju pozwoli sobie na taką zabawę, a do tego dochodzi jeszcze odrobina smykałki do muzyki, żeby miało to wszystko ręce i nogi.
Nie chce się wymądrzać, ale sam jestem producentem muzycznym i zdaje sobie sprawę jak ten system działa, ponieważ na podobnych warunkach wydaje się płytę w wytworni. Kasa leci dopiero gdy odpowiednia ilość płyt się sprzeda, (digital release również wchodzi w grę), co wcale nie jest takie kolorowe jak wielu ludziom się wydaje, zwłaszcza że te mp3 i płyty kupują właśnie inni ludzie i to w DUŻO większych ilościach niż będą one kupowane w Rock band.
Kwestia zarobku tutaj moim zdaniem jest tylko wabikiem który ma zmusić do wydania kasy i jedynie mniejsza grupa ludzi coś na tym skorzysta, mowie tu o graczach. Sam pomysł gdyby był darmowy lub ograniczał się jedynie do licencji na program tak do 99$ byłby naprawdę świetny.
Pozdrawiam, N
również podzielam opinie innych iż gra na wirtualnej gitarze nie na prawdziwej jest po prostu stratą czasu
Czytanie gamoni ktorzy wiedza lepiej ode mnie co jest dla mnie strata czasu a co nie jest uwazam za hmm niech jest, srate czasu.
Nikt nikomu nie każe grać w te grę, osoby które wybiorą RB mogą tak samo powiedzieć o osobach grających w CoD, WoW itp.
Raczej powinni iść na wojnę ale to z oczywistych przyczyn dla większości niemożliwe.
A to dobre jest.
Fajnie, że będzie można tworzyć piosenki do Rock Band, ale trzeba przyznać, że na początku będzie to trochę kosztowało.