Need for Speed Shift [PC] - Road America
a ja mam nadzieje, ze wreszcie marka NFS wyjdzie z bagna, w ktore sie wwala od kilku lat. pozdro.
Czemu niektóre filmy pojawiają się ciągle na tym starym playerze zamiast na tvgry?
Ja uznaje tylko samochodowki typu Forza lub Gran turismo gdzie tryb kariery jest na miesiące a nie taki coroczny serial NFS
Śmierdzi mi tu GTRem.
Ten NFS ostatnio lipny się trochę robi. A tak w ogóle, to nie lubię takich gier.
dla mnie takie torowe scigalki wymiataja ze trzeba cos od siebie dac a nie tylko gaz i przed siebie trzeba sie pomeczyc a zeby miec najlepszy wynik trzeba znac caly tor na pamiec
Seria Need for Speed nie wyjdzie z bagna tak długo, jak długo będzie produkować gry na zamkniętych torach. Skończyła się na MW, bynajmniej dla mnie. Gra aż zalatuje Gridem i nie mówię że to źle. Szkoda tylko że EA zamiast wymyślić inny tytuł i wypuści tego Shifta, szczyci go mianem NFS. Nie jest to dla was żałosne ?
zoloman - wydaje mi się że różne filmy wideo z gier są umieszczane na gry-online. Wideo reportaże, gramy, w 5 sekund znajdziesz na tvgry.
Ta gra coraz mniej przypomina NFS - raczej jakiś nascar albo wyścigówki, ale NFS to to nie jest na pewno. NFS 2,3,4 to były jedyne fajnie zrobione nfs'y - później wyszła encyklopedia porshe i od tamtej gry żaden NFS nie był już taki jak dawniej - każdy jest tylko kolejną adaptacją innych gier pod jednym dobrze wypromowanym tytułem.
Przestańcie z tym Gridem, gra jest dobra, ale nie jest prekursorem doskonałości, ani sterowania autem. Po prostu jest to kolejna dobrze zrobiona ścigałka, którą jak dobrze zrobią może pokonać NFS. Tylko dajcie mu szansę, a nie wiecznie krytykujcie.
mam nadzieje że model jazdy nie bedzie taki beznadziejny jak w gridzie, strasznie niefajnie sie tymi pudłami jeździło
LordDrzazga widocznie nie znasz serii NFS jeśli myślisz że to będzie jedna z lepszych części. Jak dla mnie ta odsłona nie ma nic wspólnego z NFS !
BlacKDiablo odśwież sobie pierwsze części NFS a zobaczysz że jednak trochę ma ;) no i co to Twojego 1szego posta ---->
Co do samej gry to może być dobra, ładnie wygląda, ciekawe jak ze sterowaniem, a co do podobieństw do GRIDa... fanboje: I CO Z TEGO? dwie dobre gry = lepiej (chyba?)
Wszystko wskazuje na to, że NFS: Shift będzie jedną z najlepszych odsłon serii. Świetny pomysł ze zdobywaniem punktów doświadczenia wydaje się być strzałem w dziesiątkę, sporo (z tego co wiem ponad 70) świetnych aut, wiele zróżnicowanych torów, wyśmienity model jazdy łączący w sobie elementy symulacji i arcade (spójrzcie na gameplaye i poczytajcie co ludzie o nim sądzą!), najlepszy w historii gier widok zza kokpitu, bardzo dobra grafika. Czego chcieć więcej?
Nie wiem czemu tak bardzo porównujecie tą grę do GRiDa. Jest mnóstwo rzeczy, które je różnią. Podobny styl lokacji jest cechą wszystkich realistycznych ścigałek, GRiD po prostu przeniósł to na wyższy poziom (pierwsza prawdziwie next genowa samochodówka po torach), co zaowocowało zupełnie nowymi emocjami towarzyszącymi wyścigom. I to właśnie jest w Shift podobne - next genowy klimat i dynamizm rodem z GRiD.
PS. Model jazdy w GRiD był naprawdę trochę dziwny, na pewno nie realistyczny, ale świetny jak się go opanowało.
PS.2. W najnowszym PSX Extreme Shift został oceniony (mieli praktycznie pełną wersję) wstępnie na 9/10, Forza 3 9+/10. Dalej wam źle? Zagrajcie w Undercover..
PS.3. Demo SHIFT miało pojawić się jeszcze na wakacjach!
PS.4. BlacKDiablo - a Undergroundy miały? Spójrz jak świetnie się przyjeły. Dla większości to właśnie one są przede wszystkim NFS, a nie pierwsze części utrzymane w zupełnie innym klimacie. I zgadzam się z Hub3rtu2, że SHIFT bardziej je (tzn kilka pierwszych, całkiem realistyczncy części) przypomina od jakiś ostatnich 6 odsłon serii.
Jeśli to rozpatrywać który nfs przypominał założenia serii to by było tak:
- super auta i wyścigi po pięknych drogach, czasem z udziałem policji
TNFS, NFS 2, NFS 3 HP, NFS 4 RC, NFS P2k, NFS HP2
Potem postęp w sprzęcie pozwolił na zastąpienie tras przez całe miasta ale dalej zachowane założenia serii.
NFS MW, NFS C, NFS UC
Super auta ale zamiast tras pojawiły się tory - tu nadal jest to nfs ale drogi trochę się rozgałęziają.
NFS PS i NFS SHIFT
Brak super aut, malowniczych tras i policji. Właściwie niema nic z cech wyróżniających NFSy:
NFS Underground 1 i 2. O dziwo dla wielu najlepsze NFSy.
Grałem w starsze wersje NFS, wiem że trochę Shift je przypomina ale bardziej znane są wersje od U.
phi, a na moje to skoro następnego Need for Speeda będzie robić CRITERION, twórca świetnego bernałta, to mogliby zrobić Need For Speed: Most Wanted 2 i znowu czarna lista, itd. ja wiem że podobne klimaty były w UC, ale to jednak nie to samo, co nie?
Ja bym dodał do wypowiedzi gizio1, że to co łączyło pierwsze NFS to przyjemność płynąca z jazdy i na to właśnie można liczyć w SHFT (a może przede wszystkim). Od NFS HP2 do NFS: UC (z wyłączeniem Pro Street, którego bardzo lubię) model jazdy to było totalne arcade (Undercovver jest nie do pobicia na tym polu .. 300km/h wchodzi się bez problemu w zakręty..). Nie mówię, ze to źle. Mi się takie podejscię również podobało. Ale jednak mimo wszytsko chciałbym zagrać znowu w całkiem realistycznego NFS, a nie wchodzić w zakręty na pełnym gazie i niczym się nie przejmować. SHFIT to po prostu ewolucja w świetnym kierunku!
Wiecie w jaki spodob co roku otrzymujemy nowe Call of Duty? I gra jest nadal conajmniej bardzo dobra? Robią je dwa różne studia po 2 lata, za zmianę wypuszczając nową cześć co rok. Najepwniej NFS: Shift już tworzy się długo (jestem pewny, że długo przed Undercoverem- najpewnej tworzony był jako kolejny GTR, ale EA po prostu wykupiła studio, które go tworzyło i przyjeła grę do swojej serii) i kierowany jest do BARDZIEJ wyamgających odbiorców. EA poszła po rozum do głowy i zamiast wydawać produkowane w rok średnoi udane gry, zatrudniła drugie studio - Criterion - dzieki któremu otrzymamy w podobny sposob jak nowe COD co roku nowego NFS. Warto dodać, że EA na wstępie ogłosiła, że twórcy Burnouta zajmą się robieniem NFS w stylu Most Wanted czy Underground! Dzięki temu wszyscy powinnu być zadowoleni! Otrzymamy co roku na zmianę realistyczny NFS z totalną zręcznościówką. I jestem pewny, że będą to świetne gry!
PS. BlacKDiablo - dopiero co pisałeś, że Shift nie ma nic wspólnego z serią NFS, ale widzę że jednak zmieniłeś zdanie i uznałeś, że nie przypomina Undergroundów. Cóż za postęp!
Rutyna zabija. Więc bardzo dobrze ze NFS się rozgałęzia na symulacje na torach i zabawę z policją w mieście
Mikul1991 - NFS to gra ogólnie arcade i dla mnie powinna nadal taka być. Nie mam zamiaru wykłócać się z Tobą w postach bo to nie ma sensu. Nie mam nic przeciwko by EA wypuściło na rynek grę choćby o tytule Shift. Wkurza mnie jednak to że dodali przed tym tytułem NFS.
Co do końcówki drugiej części komentarza, jestem ciekaw czy coś się z tego spełni.
BlacKDiablo --> Arcade jeśli dla ciebie seria NFS zaczyna się od Underground.
Starsze odsłony serii jakoś mnie nie wciągnęły, po prostu bardziej NFS kojarzy mi się z Undergroundem.
nie poruwnujcie do grida, grid to gowno nie gra nie wyscigi, wiem bo przeszedlem ten syf