Dziewiąta rocznica Dooma
Doom w wersji shareware pozwalał na przejście całego EPIZODU a nie jednej planszy !!
I czemu o tej rocznicy info dajecie PO fakcie ?!
Dobrze, ze w ogole jest jakies info.
Pamietam jak 8 lat temu w wieku 10 lat z przerazeniem siadalem do Doom'a, tego sie nie da zapomniec.
Do dzis gram sobie od czasu do czasu w ta gre.
Doom nigdy nie umrze :DDD
Dziękuje CDA za to, że dała demo Doom 95! Teraz sobie przypomne stare dobre czasy. Pierwszy raz grałem 6 lat temu, a pamiętam to jak dziś. To przerażenie... tego się nie da zapomnieć.
Doom Forever!
O kurcze, praktycznie skopiowałem post ronna. Sorry, ale nie czytałem go.
Ciekawe... z tego co widzialem w filmie produkcyjnym (ja to przynajmniej tak zrozumialem) T. Reznor miał robić efekty dźwiękowe razem z muzyką. Skąd w takim razie wzięły się dźwięki w alphie -> nomen omen b. dobre IMHO.
W credits Quake widnieje wyraznie: Sound Effets -> T. Reznor, vide: http://www.mobygames.com/game/credits/gameId,374
ehh Doom ... to były czasy ... ale był trochę wkurzający .. ile to razy biegało się po mapie szukając jakiegoś wyjścia
jaki tam heretyk, przecież napisałem że to były czasy.
ale pare leveli było skopanych - tępiło się wszystkie potwory i wtedy cholera wie gdzie nastepne drzwi
a zresztą sam Heretic (zresztą zdaje się na enginie Dooma) to też była świetna gierka (no, ale bez porównania ;-)