Znana data premiery MAG
super !czekam z niecierpliwością
^??
Fajna pozycja ale szkoda, że nie na pc.... ehh
Xbox nie dzwignie takiej ilosci graczy na raz xD on sobie ledwo z 8 daje rade a co dopiero 256;)
retlibution, no widzisz, to i tak Xbox 360 jest duzo lepszy, bo PS3 nie daje sobie rady nawet z czterema :) Inaczej Valve zrobiloby na PS3 Left 4 Dead 2 :))
Zreszta juz widze, jak tam bedzie gralo 256 osob :) To fizycznie niemozliwe, przy trudnosci jaka sprawia programowanie PS3. Ostatnio gosc z Free Radical twierdzil, ze kompletnie im nie wyszlo z Haze wlasnie dlatego, ze na PS3 produkcja gier jest tak czasochlonna i skomplikowana. Musieli uporac sie z masa problemow i nie starczylo go im na sama gre.
Jestem ciekaw czy ta gra poza ogromnymi walkami (i tak nigdy limit nie zostanie osiągnięty, chyba że gra nie pozwoli na wybór serwera) zaoferuje cokolwiek ciekawego.
Budziakowski, ty tępy fanboyu xboxa. Zipper interactive jest wspierane przez SONY i to właśnie SONY zapewni wsparcie przy programowaniu, dlatego nie ma mowy o żadnym niewypale jak w przypadku HAZE, które tak nagle stało się zapomnianym już exclusive'm i nie było wspierane przez SONY. Koniec tematu.
I po co tylu graczy, i tak będzie kompletny chaos na mapie, gdzie tu porozumiewanie się między graczami jak połowa posiadaczy konsoli nie posiada headseta.
vujicis> Skąd wiesz;/? Pewnie tak mówisz bo masz X'a i chciałbyś w to pograć ;]. Co do gry to możliwe że ją kupie, będę mugł się poczuć jak na prawdziwej wojnie! :D
Mam pytanie ale nie na temat a wiecie czy gta 4 The Lost and Damned pojawi się na pc i ps3
@Heavy Deszcz: wątpie żebys się poczuł jak na prawdziwej wojnie. Przecierz to będzie chaos. Te podziałki na oddziały może coś zmienią ale powątpiewam. Jednakże sam pomysł Zipper-a i liczba graczy jest godna podziwu. To gra dla hardorów. Może kupie.
Ja wierze w te gre i mam nadzieje, ze nie bedzie takiego chaosu. I tez mi sie wydaje, ze zwykli gracze zaraz sie zrza do tego tytulu, bo nie bedzie sie tam dostawac punktow za niewkonywanie rozkazow szefa.
@filip1305: Ktoś coś i gdzieś powiedział że myślą nad ps3.
Przy 16 graczach jest melanz jak na reprodukcjach Pablo Picasso, co dopiero przy 256? W gruncie rzeczy zalezy to od wielkosci mapy, ale w takim razie musza byc przeogromne aby pomiescic taka holote...napewno sprawdze bo zapowiada sie interesujaco, ale nie jestem w stanie sobie wyobrazic jak rozwiaza kwestie jako takiego ladu i skladu podczas meczy.
retlibution => To kwestia kodu sieciowego i odpowiednich serwerow a nie mocy obliczeniowej sprzetu. Wyswietlenie duzej ilosci modeli na ekranie to nie problem dla zadnego wspolczesnego grajdelka (na odpowiednio napisanym enginie) zwlaszcza, ze w strzelance online odpadaja obliczenia zwiazane z AI.
Ilosc graczy na mapach w grach online jest imo duzo bardziej ograniczona aktualnymi przepustowosciami lacz, maksymalna mozliwa iloscia polaczen na raz (jeszcze dzis mozna spotkac sieciowki i routery ktore klekaja po otwarciu 50 polaczen np przy pobieraniu torrentow), pingami i kodem sieciowym niz moca obliczeniowa cpu/gpu ktora ma to tylko wyswietlic modele i textury. I niech nikt nie mowi mi o grach mmo bo to totalnie inna bajka.
Pewnie będzie 1 duża mapa, a każda frakcja będzie miała kilka pkt zrzutu w których pojawi się z 20 graczy, tak ja to widzę. Osobiście jestem ciekawy jak sobie z tym poradzili dlatego chętnie sprawdzę tą grę, ależ znowu CoD też w tym roku :/
jestem bardzo ciekawy jak ta gra wyjdzie
Resistance 2 jest żywym dowodem, że z ilością graczy nie należy przesadzać
poza tym jest jeszcze problem lagów
wszyscy chyba wiedzą że jak jest chociaż jeden lager jest w stanie zlagować cały serwer
szansa że w tych 256 trafi się choć 1 lager jest większa niż na np 32 osoby
Po gameplayach to narazie tak sobie to widze . Mam nadzieje ,ze 256 graczy nie bedzie tylko szumem marketingowym i ze bedzie to rozsadnie rozplanowane. No jesli nie bedzie to fun na chwile ,a gra skonczy sie jeszcze szybciej niz joint operations ktory oferowal 150 graczy .
retlibution zdzwilbys sie jaky to wlasnie klocek sobie lepiej poradzil. No ale fanboy i chwali to co tylko ma na stanie nie znajac drugiego . Czy to z zadowolenia czy przez smak goryczki i niezadowolenie z zakupu ;].
Gra zapowiada sie fajnie ale mam nadzieje na jakies demo bo w ciemno nie kupie.
A xboty czego tu chca? Nie macie swoich tematow?
"No ale fanboy i chwali to co tylko ma na stanie nie znajac drugiego . Czy to z zadowolenia czy przez smak goryczki i niezadowolenie z zakupu ;]."
I kto to mówi :]
budziakowski - głupoty gadasz . Grałeś kiedyś na ps3 w coś przez Neta ? Bo z tego co widze to chyba nie .
hahahahahahaha bo valve nie potrafi bo haze nie wyszlo to znaczy ze studia sony...najlepsi na swiecie developerzy pracujacy na ps3 tez nie potrafia/? nie rozsmieszaj mnie smyku.....
@[5] retlibution, fizycznie niemożliwe, fizycznie niemożliwe, nie bój się mądrzejsi ludzie od ciebie nad tym pracują
omega13 => W bf2/2142 w 64 osoby to nie gra, to czysty chaos. Zwykly tdm to zdecydowanie nie to czym mial byc bf. Wrzuc tam na mape 256 ludzi a bedziecie sie spawnowac na glowach teammate'ow pietrowo. Mag musi miec ta kwestia dobrze przemyslana, zwlaszcza ze to bedzie gra glownie FFA w tyle osob gdzie 90% ludzi bedzie robic co chce. Inaczej bedzie zwykla rzeznia a to by bylo czyste marnotrastwo potencjalnie dobrego tytulu.
Coś sądze że będą mieli problemy z osiągnięciem limitu