Operation Flashpoint: Dragon Rising bez wsparcia dla sieci lokalnej i DirectX 11 [news uaktualniony]
Etam żadna strata. DX10 wystarczy w zupełności a przez sieci lokalną mało kto gra.
jak to ? brak możliwości grania offline ?
komuś się chyba pomylił LAN z Singlem, bo singleplayer to też OFFLINE
no chyba że nie będzie można grać w singla, bez internetu
Oj, prawicie panowie redaktorzy, prawicie. Znajdzcie najpierw jakieś oficjalne potwierdzenie.
Wyraźnie potwierdzone przez Tima Browne, że LAN i System Link są w grze: http://community.codemasters.com/forum/showpost.php?p=5492889&postcount=19
A oto wypowiedź pana Sion Lenton, Executive Producer of Operation Flashpoint z wywiadu tutaj - http://www.fragland.net/specials/Operation-Flashpoint-Dragon-Rising-interview/241/
"There will be no offline multiplayer, nor an offline co-op mode. Online you can play the co-op mode with up to four friends. "
Wypowiedź pana Tima Browne (Lead Games Designer) pojawiła się PO wywiadze udzielonym przez pana Siona Lentona. Chodziło o brak Splitscreena, a nie LANa ani System Linka.
Na Lanie dzieci to się najlepiej w Delta Force grało, ale kto te czasy pamięta.
Dzisiaj biadolą bo im DX11 zabrali i nie będzie widać "duper shadera" pośród cieni padających z niewielkiej sprzączki od plecaka. Kiedyś się o tym w ogóle nie myślało, jaka grafika jest w fpsie. Po prostu zbierało się kumpli w kafejce i napierdziulało 12 godzin w delte.
Aby mieć DirectX 11 trzeba mieć najnowszą kartę graficzną i Windows 7. Windows 7 kupię pewnie w dniu premiery, ale kartę graficzną wymienię później.