Operation Flashpoint: Dragon Rising [PC] - z dziennika dewelopera #1: tryb Hardcore - wersja PL
Barthez x > jeden jest np. tutaj: https://www.gry-online.pl/gol_video.asp?ID=11822
A film z komentarzem twórców (developer diary) to jest pierwszy i jak będą następne, to ich polskie wersje na pewno się u nas pojawia :)O
Łooochocho. Coraz bardziej mi się to podoba. Nienawidze łatwości w dzisiejszych grach. Żadnych wyzwań. Hardcore to coś dla mnie !
sekret_mnicha -->Co Ty mi tu pokazujesz jakieś starocie i to w dodatku trailery? :P Ja mówię o gameplayach :)
W to trzeba zagrać, jeżeli lubi się fps'y. Z tego co widzę, to warto czekać na ten tytuł.
Barthez x > A gadają w tych gameplayach twórcy? Jeśli tak, to rzuć linkiem, może warto je też przetłumaczyć? :)
Niestety już w tym filmiku widać że chyba będzie za łatwo. Spójrzmy na moment jak wpadają do budynku. Liczyłem że skoro jest opcja "ataku budynku" to będzie to przestawione jak w rzeczywistości czyli "breach, bang & clear" a tutaj mamy kopnięcie w drzwi (czego się nie robi poza filmami z Rambo) i w pojedynkę spokojne wyeliminowanie pierwszego przeciwnika a później ten z boku nawet Nas nie widzi i też zaraz jest wyeliminowany. To raczej pasuje do Call od Duty a nie do OF.
Z chęcią bym zagrał w tą produkcję ale coś mi się zdaje że na pierwszym miejscu w symulatorach pola walki pozostanie ARMA II którą po zasmakowaniu dema mam nadzieję niedługo kupię.
SebaOnePL -> zauważylem to samo do tego szturmując chate gość mial wlączoną latarke. Przeciwnik w narozniku który zostal zabity zostal zalatwiony jakos po 3s od wejscia i jeszcze patrzyl sie gdzies na drzwi i to jest hardcor :P
sekret_mnicha --> gadają, ale w tle, a nie tka jak w tej prezentacji, że przeplatają się sylwetki twórców i gameplay :)
Niestety, musicie sami poszukać tych gameplayów, bo niestety góra zadecydowała, że cenzura musi być :P
@SebaOnePL: spoko, będą mody poprawiające AI i urealniające rozgrywkę, a skoro o realiźmie mowa: Dlaczego nie ma kompasu, przecież żołnierz na polu walki ma nie tylko kompas ale i GPS, łączność z bazą, wsparcie ze sztabu, elektroniczne mapy... bez sensu.
hardcore niby, a podczas strzelania idzie ogień z lufy.... :) porażka ten hardcore, hardcore w OFP2 będzie jak tryb "easy" w ARMA2 pewnie...
@DM: strzelałeś kiedyś z prawdziwej broni? Zawsze jest "ogień z lufy", może nie aż tak wielki ale jest...
DM-zjeb z ciebie,a niby na czym leci pocisk?...
Na nartach ...
Blysk w prawdziwej broni jest duzo mniejszy ... a kompas w grze pewnie bedzie po wlaczeniu mapy cos jak w armie K sie naciskalo i wyskakiwal. W multi gra pownie dobrze wypadnie.
bah, nie zauwazylem jakichs rewelacji po obejrzeniu filmiku. i rowniez "rozdraznila" mnie akcja z wejsciem do budynku... w rogu siedzi skulony gosc, a drugi wyszedl i nie widzial gracza mimo latarki, tylko wolal wyjsc i patrzec na drzwi wejsciowe... AI 1-wsza klasa. oby do premiery bylo lepiej.
Ogień z lufy jak nie ma tłumika płomieni jest zawsze, mniejszy czy większy. Proch bezdymny spala się przecież.
W każdym razie- gra wygląda smakowicie!
I miło, że zwrócili uwagę na kwestię strachu, dość nikłą w typowych FPS-ach.
1:25 Śmigające koło głowy kule zero interfejsu... Moja mina :o Chyba kupię tę grę.
Świetna gra .Bez kompasu tylko mapa normalnie "szkoła przetrwania"
oj dzieci, no strzelałem - ogień idzie ale tylko podczas strzelania ślepakami... przy prawdziwych pociskach nie ma żadnych błysków... :)
dla tych co "strzelali z prawdziwej broni" :) :) filmik z naprawdę prawdziwego strzelania :)
http://www.youtube.com/watch?v=HJcPX39R088
@DM: ja byłem w wojsku nie tak dawno, żeby zapomnieć, że w trakcie nocnego strzelania przy każdym strzale widać było błysk u wylotu z lufy, i to nie przy nabojach smugowych, tylko normalnych, ostrych, w żadnym wypadku ślepakach...
Jakich by bledow nie wylapac w tym filmiku, co by o grze nie powiedziec to trzeba przyznac i pochwalic autorow za to, ze zdaja sobie sprawe iz sa jeszcze prawdziwi gracze, ktorzy lubia pomyslec przy grze, a nie zaznaczyc 25 celow w zwolnionym tempie, nacisnac klawisz i po akcji. W czasach gdy prawie kazda gra to casual jest to naprawde cieszacy fakt. Ja czekam z niecierpliwoscia!
DM --> od tego, jak duży jest błysk od wystrzału zależy rodzaj i jakość amunicji. Ja mam dwa pistolety krótkie na centralny i dwa długie, też na centralny zapłon. Broń krótka to: włoski Tanfoglio i Glock 17. Do Tanfoglio kupiłem kiedys kiepską, ale tanią amunicję i rozbłysk był jakiś siedmio centymerotwy, więc nie gadaj że to niemożliwe, bo to tylko amunicja ma wpływ.
Tak samo z gługmi: strzelba pump-action Akkar i AK-47 barnau. do barnau'a kupiłem trzydziestoletnie pociski, które dawały 10 centymetrowy rozbłysk i niesamowicie brudziły/smoliły lufę i komorę gazową. Więc nie bądz taki pewny - TAKIE ROZBŁYSKI SĄ MOZLIWE.!
Wszystko wygląda fajnie do czasu aż wchodzimy do budynku. Jak to mozliwe, ze gość wszedł i zabił 2 niczego nieświadomych żołnierzy wroga skoro to jest SYMULATOR (wersja hardcore)?
Taka sobie strzelanka z marketingową paplaniną. Zobacze to uwierze.
Z trybu Hardcore ciesze się bardzo, ale rzeczywiście moment szturmu na dom z latarką pod karabinem jest żałosny. Pierwszy żołnierz który pada można uznać, że został zaskoczony, ale drugi który wybiega z pokoju obok nie strzelając do gracza - wtf?
Cieszę się że jest konkurencja dla ArmA2, nie dawno kupiłem gierkę i bardzo mi się podoba, choć błędów jest sporo i słaba optymalizacja... mam nadzieje że z czasem wyjdzie trochę patchów które poprawią grę.
Nie mogę się doczekać OFPka 2 ;D
Hardkor to hardkor, nie ma co mówić:)Bez save-ów, bez kompasu, bez celownika, to mało kto se poradzi.