Brak chińskich graczy World of Warcraft nie zrujnuje Blizzarda
widac skosnoocy maja tanie rowniez granie fajnie a co do Blizzarda to przychody rzedu 1 miliarda rocznie naprawde budza respekt niezle panowie
porownaj zarobki w Chinach do tych w Polsce i zastanów się jeszcze raz co napisałeś.
h1jack3r - porownaj zarobki w UK/Niemczech/Francji z naszymi ...a jednak my placimy tyle co oni.
a brak chińczyków nie zmienił czasem ingame economy? :) podaż złota zmalała przecież =]
Heh, raz w newsie jest napisane o przychodach (10% przychodow - 100mln), a wczesniej ze to sa obroty blizza (1mld)... autor newsa powinien sie zdecydowac. :P
Co by nie mówić gra dla debili, którzy bardzo lubią wspierać activision. W sumie naprawdę ta gra kiedyś bawiła ale teraz od jakiś 2 lat jest odcinaniem kuponów. Oczywiście jak wypowiedział się jeden z jajgłowych z Blizzarda -> świat jest pełny prostych ludzi dla nich jest wow.
Chinole placa godzinowo co wedlug mnie jest najlepszym rozwiazaniem. Placenie sztywno okreslonej stawki np w dolarach czy o zgrozo w euro jest poprostu niesprawiedliwe szczegolnie dla krajow takich jak Polska,slowacja,czechy. Unia europejska tez powinna uregulowac platnosci za gry online i wprowadzic odgorny nakaz wprowadzenia dla europy stawek godzinowych czyli podzielenia tych 15 euro ,wyszlo by 0,021 euro za godzine i wiekszosc z nas placila by na pewno mniej. Ja za swoje 30 godzin w miesiacu placil bym okolo 0,7 euro a tak , oddaje im kase w czynie spolecznym.Nie kazdy ma czas grac jak szalony.
Jagar - Moim zdaniem płacenie za godziny jest dużo gorsze niż stały abonament - ci co mieli modem za starych dawnych czasów to pamiętają. To raz. Dwa - 15 euro w "Starej" unii to tak jak by 15 zł w Polsce - miałbyś to jeszcze rozbijać żeby płacić 70gr/m-c - no bez jaj. To że zarabiamy kilka razy mniej niż powinniśmy to jest inna beczka.
I najważniejsze - nie masz czasu na gre to nie grasz - finał.
Ty chyba czegos nie rozumiesz. Placenie sztywnej stawki nie jest, nie bylo i nie bedzie dobrym rozwiazaniem. Dobrym rozwiazaniem to ten system jest dla blizzarda, bo co cie to boli czy ja bede mogl wybrac sobie opcje oplaty za 10 godzin gry i potem jak mi sie zachce doladowac o opcje jeszcze raz 10 lub 30 skoro w koncowym rozrachunku za 30 dni gry wyszloby 15 euro.Wiadomo blizard sporo by stracil bo wiekszosc graczy nie jest no-lifeami jak co niektorzy i zyski spadlyby na leb.Gadanie ,ze jak nie masz czasu nie grasz jest bez sennsu tak samo jak przytaczanie oplat za minutowy internet.Ci co grali w Aiona na Chinskich serwerach wiedza jaka to wygoda i oszczednosc a wcale nie wychodzi im za 30 dni no-lifa 20 dolarow.
Chińczycy mają specjalne względy i grają taniej w World of Warcraft, a my comiesięcznie płacimy 15 $.