ArmA II przetestowana - potrzebny mocny procesor
Ja mam 17'' monitor, rozdzielczość natywna 1280x1024, więc mi cięcia raczej nie grożą, zważywszy na to, że sprzęt mam nienajgorszy. :)
Jednak póki co wstrzymam się z zakupem. Zaczekam z pół roku, aż cena trochę spadnie. :P
dokladnie, cena spadnie i przy okazji wyjdzie kilka przydatnych patchy.
co do testow- "benchmarkowa" scena w grze jest bardzo wymagajaca, podczas zwyklej gry fps jest zazwyczaj wiekszy.
Mam wersję demo :) 27 klatek na sekundę :) Przy ustawieniach średnio-wysokich :) No sprzęt mam poprzedniej generacji :) Intel Core 2 Duo E6400 2,13GHz ,ZOTAC AMP! Edition 8800 GT ,oraz 2 GB RAM Kingston 800 MHz DDR2. No i rozdzielczość w grze to 1024x768
tak jak napisał Max121 nie jest tak źle jak w tych testach, nawet na dużo gorszym sprzęcie da się grać, wystarczy trochę pogrzebać w ustawieniach, by nie tracąc wizualnych efektów można było komfortowo pomykać po czarnorusi ;)
No w wersji demo szybciej chodzi ,bo wczytywana jest mniejsza mapa :) Jest mniej detali itd. Cóż - czekamy na pełniaka :)
pawloki, grałem w poprzednia część army i jest znacznie lepiej pod względem optymalizacji, poza tym pokaż mi drugą grę gdzie możesz sobie ustawić widok na kilka kilometrów i będzie miała 220km kwadratowych terenu ;)
Patrząc na te testy widać spłaszczenie wyników: są sytuacje gdy praktycznie 9800 gtx ma ta samą wydajność co gtx 285, tu widać jak bardzo grę ograniczają procesory, biorąc pod uwagę i7 użyty w testach trzeba powiedzieć że nie ma jak na razie CPU za silnego do tej gry;)
Żałosne, grafika się nie poprawia, a wymagania powiększają :s
Na razie tytuł nie wspiera też podwójnych kart grafiki, więc jeszcze nie warto w nie inwestować.
Jeżeli chodzi o karty dwu procesorowe to na sieci pojawił się patch który doskonale to naprawia.
Za info dziękujmy użytkownikowi Kravas.
http://www.evga.com/articles/00463/
Jak dla mnie wymagania proporcjonalnie nieadekwatne do tego co oferuje gra.:
*fizyka - jakaś jest, ale za dużo jej nie uświadczymy.
*SI - czasami płakać się chce co wyprawiają koledzy z oddziału. Potrafią bez końca biegać dookoła wroga, ale żaden się nie kwapi do jego zabicia. Do poprawki.
*grafika - pewne jej elementy to dosłownie żal.pl. Wystarczy popatrzeć na animację postaci wchodzącej po drabince. To jawna kpina.
*błędy w skryptach - oficjalne patche coś tam już poprawiły, ale nadal mnie bawi, że skrypt gry się nie załącza, bo coś wykonałem inaczej, niż przewidziała gra.
I niby do tego potrzeba czterech rdzeni? Gra fajna, ale wykonanie i wymagania, to jakiś absurd.
Trzeba mieć potężny procesor do ArmA II. Na szczęście dla mnie to nie problem.
[16]
he he dobre !