Battlefield 1943 już za tydzień
wie ktoś czy będzie trial na XLM ??
Mam nadzieję, że wersja na PC nie będzie zbyt "konsolowa" ....
łee tam... a ja myslałem że to będzie za free xD
A ja nie moge się doczekać tej gry tylko szkoda, że 3 mapy będą.
ZgReDek (2) Co masz na myśli "konsolowa" ? Że niby padem na kompie bedziesz sterował o.O
Szczerze mówiąc w Bad Company grało mi się lepiej na padzie niżeli myszcze (Frag FX dla PS'a FTW- przynajmniej w Killzone xD) Poczekamy, zobaczymy (triala) i może kupimy ^^
wersja PC będzie we wrześniu i wszystkie będą kosztować ok 50 PLN. Jak dla mnie to dobra cena, wiec nie ma co narzekać że 3 mapki (a nawet 4). Poza tym - i tak w wszystkich FPS większość ludzi gra na 2-3 ulubionych mapach....
No to trzeba czekać do września a do tego czasu Battlefield Heroes
Wygląda lepiej niż poprzednie ale mnie Battlefieldy nigdy specjalnie nie interesowały. Czekam za to bardzo na Operation Flashpoint 2!
chyba poczekam na pecetowa chociaz xboxa mam to w Battlefielda lepiej sie chyba bedzie gralo myszka kwestia wprawy ;]
[7]
patuzi [ Level: 15 - Legionista ]
ZgReDek (2) Co masz na myśli "konsolowa" ? Że niby padem na kompie bedziesz sterował o.O
Celowanie, movement etc
Dobrym przykładem będzie CoD i CoD2.. gdzie ten drugi to taka konsolówka na PieCa
Mam nadzieję, że wypuszczą jakieś demo albo trial bo nie mam do końca pewności co do tej gry
@ZgReDeK: tak tak, już spokojnie. "Celowanie", "movement". Chłopie, o co Ci chodzi? Jakie to jest "konsolowe" celowanie i poruszanie się? Weź się opamiętaj. Battlefield Heroes też jest konsolowy? Boże, gdzie się tacy ludzie rodzą... Fajnie, że według Ciebie CoD2, który na konsolach jest konwersją z pc jest "konsolowy". Jakaś paranoja, niektórym już na mózg padło chyba.
Już niedługo przetestujemy :) Najfajniej zapowiada się silnik graficzny. Niszczenie otoczenia? Ciekaw jestem, jak to zrobią, bo w Bad Company było to naprawdę wyśmienite.
aaaale się doczekać nie mogę, oczywiście na wersję PC, bo na co mi wersja konsolowa, skoro konsoli nie posiadam
kupuje w czwartek !
aope --> grzeczniej może co? Akurat zgredek ma 100% racji.
Zagraj w CoD1 albo UO a potem w jakiekolwiek następne COD. Wszystko uproszczone, do grania na konsoli fajne, ale na kompa - lepiej wybrać Source'a albo starego CS'a 1.6.
Zobaczymy jak to jest z tym BF1943, ja tam zbytnio nie daje jemu szans na PC :|
Ja tam temu BFowi szans nie daje głównie przez małą ilość graczy na serwie i małą ilość map ale pożyjemy zobaczymy .
@_MaZZeo: jak może być inne, skoro CoD2 na konsoli wyszedł po wersji pc i jest zwyczajną konwersją? Jak pojawi się konwersja Battlefield Heroes to też napiszesz, że jest "skonsolowiały"? Wybacz ton, ale już mnie coś trafia, jak kolejny raz czytam brednie, że "upraszczanie" to wina konsol. To nie jest wina konsol, tylko wymóg rynku. Jakby te "skomplikowane" gry się sprzedawały, to nie byłoby uproszczonych. A że sprzedają się uproszczone a "skomplikowane" nie, to nie wina konsol, tylko potrzeb graczy. Zresztą wciąż jest nisza na te "skomplikowane" gry, są dostępne, cały czas. Tylko ich wyniki sprzedaży są tak mizerne, że się o nich nie mówi, bo mało kto w nie gra. Jak się robi produkt dla mas, to ma dotrzeć do mas. Ale najlepiej całe zło zrzucić na konsole, a nie zastanowić się, czemu taki proceder występuje, nawet w stricte pecetowych tytułach, które na konsolach nie są dostępne. A wcześniej, w latach 90 to nie było uproszczonych gier?
ps. CS jest skomplikowany??? No wybacz. Napisz mi, w czym? I chcesz powiedzieć/napisać, że COD jest uproszczony, a CS nie. Ręce mi opadły... Poza tym, z tego co wiem, CS pojawił się też na konsolach, więc według teorii co niektórych już jest "uproszczony". Pomijam to, że na rynku konsolowym z uwagi na swoją monotonię i właśnie prostotę nie odniósł sukcesu.
przecież CoD2 był pierwotnie planowany już na X360 (tytuł startowy na tą konsolę), więc nie wiem czy masz rację z tą "konwersją z PC".
nie dawaj mi tu przykładu Battlefield Heroes bo to jakiś niskobudżetowy syf niewarty nawet wzmianki w temacie multiplayerowych gier. Ot produkcja dla mało wymagających darmozjadów.
I proszę tu bez obrażania CS'a, bo to król wszystkich gier MP, CoD'y mogą mu buty pucować :)
Owszem, CS jest skomplikowany w celowaniu i movemencie, istnieje coś takiego jak recoil (w CoD tego nie ma, wszystkie pociski lecą jak w railgunie), strzelanie podczas skoku praktycznie niemożliwe.
Nie odniósł sukcesu, może właśnie z tych powodów? Już ja widzę, jak na padzie opanuje odrzut w AK47 w CSie, albo MP44 w DoD.
@_MaZZeo: proszę Cię, przestań, bo już mnie brzuch boli :) COD2 na X360 to konwersja z PC, która wyszła PO wersji PC. Więc Twoja teoria nie trzyma się kupy. Battlefield Heroes jakie by nie było jest tytułem stricte pecetowym a jednocześnie uproszczonym, aby był jak najbardziej przystępnym. CS? Kiedyś maniakalnie grałem i nic mu nie ujmując to świetna gra, ale prosta aż do bólu. Jaki movement i celowanie? Nie popadajmy w paranoje. Czyli co? Quake3, stricte pecetowy, też jest "uproszczony przez konsole" bo można strzelać podczas skoku a ruchy są szybkie? UT też jest uproszczony przez konsole? Proszę Cię, zastanów się nad absurdami które wypisujesz...
Akurat "odrzut" jest w wielu fpsach, które sukces odniosły. Pod względem MP IMO COD bije CS'a na głowę pod względem złożności rozgrywki. Ba, większe możliwości w multi oferuje także samo Halo choćby. CS ma niskie wymagania, zagra w to każdy nawet na kilkuletnim laptopie. Produkt dla mas, do bólu prosty w założeniach i opierający się na refleksie i precyzji wycelowania w piksele (jakieś specjalne myszki i podkładki w horrendalnych celach, aby tą precyzję zapewnić). To świetna gra ale prosta i przez swoją prostotę tak wciąga.
Daj sobie proszę na luz, bo sam chyba widzisz, że nie masz racji. Jeszcze raz powtórzę - nie ma czegoś takiego jak "uproszczenie" przez konsole. Uproszczony to może być interfejs, który na różne platformy jest w różny sposób przygotowywany, aby na każdej był wygodny (choćby Mass Effect na pc, który daje fajniejsze możliwości niż na konsoli, czy Sacred 2, który na konsoli jest znacznie wygodniejszy w obsłudze od wersji pc). A rozgrywka? Jeśli pewne patenty się przyjmują, to czemu ich nie wykorzystać, skoro podobają się graczom (choćby pewnie według Ciebie "uproszczone" odnawianie się zdrowia, czy ukrywanie za przeszkodami, gdzie wcześniej parło się do przodu robiąc gimnastyczne wygibasy, aby nie zostać trafionym)?
Call of Duty 2 wersja na pc:25 października 2005 ( światowa data premiery ).Call of Duty 2: Big Red One na konsole starej generacji:01 listopada 2005 ( światowa data premiery ). Call of Duty 2 wersja na xbox 360:22 listopada 2005 ( światowa data premiery ). Poczytaj na necie wersja na xboxa 360 jest konwersją z pc, Call of duty 3 był tylko na konsole. Może myślicie że na konsolach mamy jakiegoś auto aima albo coś w tym stylu. Możesz mi powiedzieć czym się różni poruszanie i celowanie w call of duty 1 i call of duty 2? Aope daj na luz i tak nie przytłumaczysz.
aope -- > nie wiem po co tyle się męczysz wypisując te wszystkie "bzdury", które kompletnie mijają się z tym o co mi chodziło .... Na temat konsolowości CoD'a 2 możesz sobie poczytać na tym forum w starych wątkach lub też na dowolnym innym forum. To nie ejst zdanie tylko moje czy Mazze'a.
Po za tym czy "konsolowość" musi mieć koniecznie pejoratywny wydźwięk.
#22
Możesz mi powiedzieć czym się różni poruszanie i celowanie w call of duty 1 i call of duty 2
Grałeś w obie gry czy przyszedłeś tylko palić głupa. Postrzelaj sobie full auto ( na iron sight'ie ) z MP 44..... a znajdziesz odpowiedź na wszelkie pytania ....
Wyobraż sobie że grałem i powiedz mi jak można inaczej celować i inaczej się poruszać przez konsole, rozumiem że porównujesz stg44 z mg44 i grasz na multi. To tak w mg44 zmniejszono odrzut, zwiększono dmg w singlu i zmniejszono w multi kosztem noszenia zapasowej amunicji w mg 44 jest troche mniej ale magazynek zostaje ten sam, jest to odpowiednie wywarzenie broni i wątpie żeby to była wina konsoli, gdybyś podał że regen hp jest uproszczeniem przez konsole to przyznałbym ci racje, wyjaśniem że niedzielni gracze mogą mieć problemy na pdach grając w fps i żeby uproscić dodali taką opcje. Nie musisz sie denerwować chce tylko wiedzieć dlaczego tak uważasz, taka sama sytuacja byłaby gdybym napisał że przez pecetowców konsolowcy tracą na produkcjach od 18 lat, nie do końca prawda to wina spiraconych dzieci a nie bardziej dojrzałych graczy.