Wymagania sprzętowe nowego Wolfensteina
Źle nie jest chociaż rewelacji też nie ma, bo oprawa wizualna jakoś specjalnie nie zachwyca. Przydałyby się jeszcze zalecane.
Wymagania spoko obawiałem się że będą większe, a teraz czekam na wymagania RF:G!
To engine Dooma 3. Byłbym zdziwiony, gdyby były wysokie.
Jak ten czas do przodu biegnie. W momencie premiery D3 nie było komputera, który by uciągnął wszystko na full w przyzwoitej rozdzielczości.
Druga sprawa to nie problem zrobić wysokie wymagania na jakimkolwiek engine. Wystarczy wrzucić kilka bardzo szczegółowych modeli postaci i będzie przycianało, że aż miło:)
Likfidator.
Ten czas nie biegnie już tak szybko. GF8800 to ciągle dość, żeby pograć we wszystko, z wyjątkiem tego, co źle zoptymalizowame. A ta karta ma już chyba 3 lata. Ponieważ większość dużych produkcji to tytuły crossplatformowe, a pc znów wyprzedziło konsole, wymagania na jakiś czas się uspokoiły.
Likfidator - kiedy wyszedl D3 mialem Radeona 9700 (tego starego "legendarnego") - gra "smigala" w 1280x1024 jak rakieta.
elegancko - co prawda na fulla mi nie pojdzie ale i tak nie jest zle. To jest wielki plus starszych silnikow graficznych - fajne wymagania i niezła grafika
Uciągnie mi na low chyba bez problemów przez słabą kartę. Może do tego czasu zdołam kupić zasilacz, kartę graficzną i podkręce proca to nie będzie problemu
AntonioMontegio--> W Doom3 dało się grać nawet na GF4 MX z całkiem przyzwoitym FPSem. Niestety na Twoim radeonie nawet wszystkich efektów nie miałeś. W końcu Nvidia przekupiła ID i niektóre efekty shaderowe były tylko na Geforce'ach:)
Mi chodziło o te ultra textury, które wymagały 512 MB pamięci na karcie, a wtedy jedyna rzecz, która pozwalała na coś takiego to GF6800 w trybie SLI(nie licząć kart profesjonalnych).
Matysiak G--> Sam mam GF8800GT i nadal mi wystarcza. Kupiłem go równo z premierą Crysisa i mimo, że minęło 1.5 roku, to obecne gry wcale lepiej nie wyglądają niż wtedy, gdy kupiłem tę kartę. Najśmieszniejsze jest to, że jak ktoś kupił GF8800 GTX w czasie jego premiery, to nadal gra na full we wszystkie gry(i niech mi ktoś powie, że peceta trzeba teraz co rok modernizować).
W Stanach Zjednoczonych Wolfenstein trafi na sklepowe póki już 4 sierpnia, a gracze z Europy poczekają na premierę do 14 dnia tego samego miesiąca haha a na P2P trafi ok 1-2 sierpnia :D
poprzednia część była świetna, mam nadzieje że klimat będzie ten sam
Standardzik. Od paru lat, głownie z powodu konsol, nic się w kwestii wymagań na PC nie zmienia.
Czekam na Wolfensteina już ponad rok z wielką niecierpliwością, lecz ta wiadomość jakoś mnie nie obchodzi biorąc pod uwagę że kilka dni temu kupiłem nowy komputer. Mam nadzieję, właściwie to jestem pewny, że w Wolfensteina zagram bez problemów jeśli chodzi o wymogi sprzętowe i z tego się bardzo cieszę, bo jestem wielkim fanatykiem tytułów od id Software i Raven Software czyli Quake, Doom i właśnie Wolfenstein ;)
Niezapominajcie ze UE3 to stary silnik i ma srednie wymagania ale Ghostbuster pokazalo jak zrobic duze wymagania ze stergo silnika :)
Ok, to są minimalne... a jakie są na maksa na 1680x1050 tak mniej więcej?
W Stanach Zjednoczonych Wolfenstein trafi na sklepowe póki już 4 sierpnia.
Mały błąd, powinno być półki.
jak na tak słabą grafikę i tak są zaduże... ale ogólnie rzecz mówiąc to wymagania są małe
A kiedy będą wymagania zalecane. W dniu premiery czy trochę wcześniej?
Wymagania niskie i grafika też nie za ładna.
Mam nadzieje, że lepiej wyjdzie im z Gameplay'em
Ciekawe jak wyglądają wymagania optymalne :)
Nie warto się tym tak podniecać. W praktyce gra może ledwo działać na min. 8600GT więc wyluzujcie -.-