Starcraft II bez potyczek na LAN-ie - winni piraci!
Kurde i wszystko przez piratów :/
No i proszę bardzo po raz kolejny uczciwi gracze mają przesrane przez tych kretynów. Nienawidzę piractwa, wszyscy moi znajomi ściągają gry z neta a ja jestem chyba jedyny porządny i kupuję oryginalne. Kiedy widzę wiadomość z takim tytułem to mnie krew zalewa. Ja tam też dopiszę się do petycji
fifnord----> A ty za to taki uczciwy? Nie zgrywaj niewiniątka to też przez ciebie nie ma LAN'a w nowym Starcafcie:P
Mnie to wali...
--->dresX94. Taaa naprawdę? Jesteś jak sędzia Anna Maria Wesołowska XD, wszędzie szukasz winnych, a powinieneś zacząć od siebie :P
dresX94
A ty za to taki uczciwy? Nie zgrywaj niewiniątka :>
Hehe, jestem 9916 na liście :>
Bardzo głupi ruch ze strony Blizza...
Dla tych co myślą, że BNet to samo dobro, na takich serwerach zagrasz tylko w grę z modami oficjalnymi i zaaprobowanymi przez Blizzarda.
Ja jestem 9846:P Ja nie jestem piratem piractwo to jest dla niedorozwiniętych dzieci
I tak Blizzard tracił zaufanie wobec milionów graczy najpierw wyrzucając LAN (ponoć przez piratów buahaha śmieszne) potem wywalając betę przez 6 miesięcy lata lecą a ich zapowiedzi stoją w miejscu czy można ufać tej firmie która od paru lat nie wywiązuje się z oświadczenia Starcraft 2 miał być 2 lata temu potem rok temu teraz 3 mija a tu nadal zapowiedz i kolejny rok czekania podobnie z diablo 3...Odpowiedz ja na pewno nie kupię żadnego starcrafta 2 a nad diablo 3 stanowczo się zastanowię.....
Zasadniczo kwestra braku sieci lan dla mnie problemem nie jest ale rozumiem iz moze to stanowic ograniczenie w organizacji wszelakich lokalnych turniejow.
Pozatym pamietam jak to gdy bylem mlodszy zbieralismy sie u tego czy innego kumpla z kompami na weekend i zacinalismy w SC imprezujac sobie w miedzyczasie. Nie byloby to mozliwe bez sieci LAN.
Tak wiec chyba dopisze sie do owej petycji.
BTW Indoctrine
Z czystej ciekawosci o jakiego typu modach mowisz ?
draug_iiix-->
Miałem na myśli sam fakt modowania. Wiem, że Starcraft to RTS i mniej niż w strategiach turowych takie gry są modowane, ale nigdy nic nie wiadomo.
Dam przykład Civ4, gram ze znajomymi po LANie i używamy kilku modów usprawniających i ubarwiających rozrywkę. Gdyby do gry potrzebny był odpowiednik BNetu, już niekoniecznie byśmy mogli ich używać, chyba, żeby dostały autoryzację.
a ja popieram takie stanowisko blizzarda
moim daniem w erze internetu mogliby zrobić to w każdej grze i nawet w trybie single
prosty sposób na zniszczenie piractwa
Troche dziwne tlumaczenie Blizzarda szczegolnie, ze praktycznie wszystkie glowne imprezy w pr0 e-gamingu to LAN party... A rozumiem, ze do takich rozgrywek ta gra jest tworzona. Coz widocznie sa tak pewni nowej wersji BattleNetu, ze pragna zaryzykowac. Pozyjemy zobaczymy :-)
Na szczescie mi to ryba, bo w Starcrafta 2 i tak bede gral raczej na singlu. Za slaby refleks juz mam, zeby bawic sie z tymi cyborgami azjatyckimi na battle-necie ;-))
I tak Blizzard tracił zaufanie wobec milionów graczy
Bwahahaha
czy można ufać tej firmie która od paru lat nie wywiązuje się z oświadczenia Starcraft 2 miał być 2 lata temu
Podaj linka do tego 'oswiadczenia'.
Odpowiedz ja na pewno nie kupię żadnego starcrafta 2
I w tym momencie ekipa blizzarda pograza sie w smutku.
Indoctrine
No nie sposob nie zgodzic sie z toba iz do CIV4 powstalo calkiem sporo modow zmieniajacych rozgrywke nawet diametralnie.
Lecz w SC nie sadze aby to bylo problemem a wypowiedz swoja bazuje na moich doswiadczeniach z WC3 oraz ogromem map custom z jakimi mialem do czynienia.
Edytor stwarzal tak wielkie mozliwosci iz nie raz bylem zaskoczony pomyslowoscia co poniektorych projektantow. Zaryzykowalbym nawet stwierdzenie iz mozliwosci zmiany rozgrywki byly ograniczone jedynie wyobraznia oraz checiami. No a skoro SC2 bedzie posiadal jeszcze lepszy edytor to tym bardziej powinno byc latwiejsze wprowadzanie swoich pomyslow do spolecznosci graczy przy pomocy tworzonych przez siebie map.
Ja ta gre i tak nabęde chyba
spoiler start
nielegalny
spoiler stop
sposób ,bo zaufania do Blizzard nie mam
Bardzo mądre posunięcie - wydać odgrzany kotlet, a do tego wykrajać z niego najsoczystszy kawałek ;d. Dobrze, że nigdy nie grałem i nie zagram w tę grę.
Numer 10265. Pamiętam te czasy, gdy do kafejek się chodziło tylko po to, by pograć w Starcrafta lub inne gierki (CS w późniejszym czasie)
Prawda jest moim zdaniem taka, że gry Blizzarda w pełni zasługują na kupienie, jeśli nie premierowo to w tańszych seriach, tylko właśnie jest problem - one nigdy nie tanieją bardziej niż do statusu Platynowej Kolekcji i mimo, że tak naprawdę warte są tej ceny to wielu graczy zapewne rezygnuje z ich zakupu z tego powodu, część z nich woli ściągnąć takie Diablo czy Warcrafta z internetu. Sam byłem przykładem takiego zachowania kiedy niedawno z nudów zaproponowałem grę w Diablo 2, ale kumpel który ma oryginała powiedział, że może grać tylko jeśli my też kupimy, bo inaczej szybko nam się znudzi... Stanęło na tym, że ostatecznie graliśmy w Warcrafta 3, bo to już mieliśmy :)
Hehe...z jednej strony to lepiej, że wytną LAN i bedzie trzeba grę rejestrować na Bnecie (lepsze to niż jakieś poronione zabezpieczenia na płytach na przykład). Ale z drugiej strony to źle bo taki szary człowiek jak ja nie będzie miał szans z jakimś super wymiatacz, a takto bym sobie mógł z bratem pograć...??...przecież serwer własny założyć (tak jak w Diablo to było), dać hasło które tylko ziomki będą znały, a potem już tylko grać. Czyli jak dla mnie tego LAN'u może nie być ^^.
A co do modów to miejmy nadzieję, że będzie taka różnorodność jak w W3. Może kupie sobie S2 O.o
Ciekawe co na to bałwochwalczy fanboye blizzara? Pewnie kolejnym ruchem będzie płatne multi. Konta na battle.necie takie jak w Xbox Live.
Iskandiar - do singla net nie powinien być potrzebny. Bo co - wezmę lapa na zadupie i jestem w ogóle odcięty od grania? Ja tam generalnie nie przepadam za multi dlatego nie potrzebuję sieci do grania. Przynajmniej nie bezpośrednio. W końcu są dema, mody, patche itp.
Ale z drugiej strony to źle bo taki szary człowiek jak ja nie będzie miał szans z jakimś super wymiatacz
zapowiedziany zostal jakis matchmaking wiec jest mala szansa, ze przecietniak trafi na robota z korei.
Ta tyle ze praktycznie 99,9% osób to piraci... Nie tylko na tle gier komputerowych wiec nie zgrywać niewiniątek. Sami pewnie nie raz ściągaliście MP3 z internetu a przecież to tez piractwo jak i ściąganie filmów. Ja i tak nigdy nie przepadałem za Starcraftem. Denerwowała mnie ta gra
Ludzie to chyba było oczywiste, że brak LANa to wina piratów... Blizzard chce skończyć z graniem po lanie przez hamachi. Chcesz grać przez neta (czyli esencję tej gry) musisz kupić oryginał bo inaczej się nie podłączysz do Battle.neta ;]
Matysiak G
Z tego co sie orientuje to do grania w SP nie bedziesz musial byc do netu podlaczony.
a co do reszty twojej wypowiedz to badzmy szczerzy, biorac pod uwage jak wyglada obecnie rynek gier to nie zdziwilbym sie gdyby niebawem trzeba bylo placic nie tylko za mozliwosc grania po sieci ale rowniez za odblokowanie kazdego etapu w SP z osobna. I nie mowie tu o blizzardzie a o jako takim rynku gier jako calosci.
kurde Sc2 bez lana....
bez sensu a już się cieszyłem na wieczorne potyczki z ojcem przy piwku ....
petycja pewnie niewiele da ale i tak podpisze
ehhhh
Hybrydos
Grajac we 2 osoby to nie sadze aby to byl problem biorac pod uwage iz masz polaczenie z netem. Nie sa to niewiadomo jak wielkie pakiety informacji aby ci lacze zatkalo wiec nadal bedziesz sie mogl cieszyc owa gra z ta roznica iz poprostu gre bedziesz zakladal w zakladce "custom" i zabezpieczal haslem.
Moim zdaniem to absurd, aby strategia nie miała mieć LAN-u. Co jak co, ale firma Blizzard najmniej traci na piractwie ze wszystkich na rynku, bo każdy chce mieć opcje grania przez Battle.net.
Jak się boją piratów to niech wypuszczą grę na konsole.
Mikami
Ba po co ryzykowac konsole skoro tam tez w mniejszym czy tez wiekszym stopniu jest piractwo. Niech zrobia z tego planszowke.
draug_xiii
Nie będę musiał.
Ale Iskandiar napisał, że miałoby to sens. Lepiej wybijać z głowy takie pomysły od razu, bo nie chcę się kiedyś obudzić w czasach, kiedy podobne poglądy mają większość.
A planszówkę będą kserować :)
Nie gralem w 1 czesc , ale 2 moze sprawdze choc watpie
Ale w czym problem. Aby pograc po LANie bedzie trzeba tylko zalogowac sie na swoj CDKey na konto battle.net i pozniej gramy majac 10 kompow obok siebie, bez laga - jak nie gra to system wykryje, ze to lokalne IPki - gry w SC sa p2p.
realsolo
A nie dziala to czasem w ten sposob iz te 10 kompow musi najpierw wyslac dane do najblizszego wezla danego ISP po czym owe dane musza spowrotem do tych kompow wrocic ?
Obawiam sie iz na slabszych laczach przy tej ilosci kompow jednak beda lagi, i to spore.
Ludzie, trochę więcej zaufania do Blizzarda. Jeszcze nawet nie wiecie jak nowy BattleNet będzie wyglądał, a już nań psioczycie. Może będzie tam multum opcji ( np. turniejowych ), masa statystyk, lista przyjaciół itd. Co prawda, taka polityka też mi nie podchodzi. Nic nie zastąpi grania po LAN'ie z kolegami w jednym pomieszczeniu, kto grał ten wie jaka to radość. Ale ja jednak w Blizzarda wierzę, zwłaszcza, że i tak z kolegami wolimy WarCraft'a 3.
To są idioci co im da że nie będzie lana ? Tylko stracą kase bo mniej ludzi będzie to kupować, bo im kasy będzie szkoda, za to liczba piratów którzy ściągnął tą gre z neta będzie taka sama.
Haha, przez piratów... Raczej przez ich zachłanność na $$$$$$... Taki Blizzard, zarabiający setki, o ile nie tysiące milionów z WoWa schodzi na psy.
12796. jestem w petycji. Chociaż mi to zwisa czy będzie czy nie ale podpisałem skoro wiel ludzi chce.
Zaiste ciekawa interpretacja newsa:
"[...]by zapewnić wysoką jakość rozgrywki wieloosobowej oraz ograniczyć piractwo.[...]"
A dlaczego nie jest podkreślone to w ten sposób:
"[...]by zapewnić wysoką jakość rozgrywki wieloosobowej oraz ograniczyć piractwo.[...]"
I dlaczego więc tytuł newsa nie brzmi:
"Starcraft II bez potyczek na LAN-ie zapewni wysoką jakość w grze multiplayer".
Czyżby jawna (i standardowa... zieeew...) nagonka na PeCeciarzy? Taa, bo każdy to pirat. Oczywiście ja osobiście nie znam nikogo, kto był miał oryginała nawet za 20zł, ale już np. ja sam mam sporą kolekcję (vide galeria na moim GSie) i WCALE nie kupuję gier dla multi. Ja kupuję gry dla własnej satysfakcji, dla niczego innego, bo zresztą MP w każdej praktycznie grze da się odpalić na piracie.
Edit - a petycję podpisałem. A co mi tam. W jedynkę to moim ulubionym zajęciem było granie po LAN z młodszym kuzynem ;)
I po co się kłócą o ten battle.net :/ Przecież na batku też można grać ze znajomymi tak samo jak na LANie.
nie bardzo rozumiem w czym problem. gralem razem z kolegami w Diablo II na BN, tworzylismy wlasna gre z haslem i po bolu. w przypadku SC II bedzie podobnie raczej. siadacie do komputerow ze znajomymi, tworzycie wlasna gre i bawicie sie. mozecie mi wyjasnic czemu strata LANa wywoluje takie emocje? :) moze to strach przed tym, ze trzeba miec oryginal :)
edit: stylistyka.
Burza w komentarzach. I słusznie. Blizzard po odejściu całej starej ekipy jest niczym więcej jak tylko marionetką wyciskającą dolary. Na WOWie zarabiają tyle kasy że mogliby jedną grę wypuścić za darmo i nic by im się nie stało. Mieli wybór - zarobić X milionów więcej albo zadowolić ludzi. Tutaj wychodzi na wierzch "Blizzard kochający fanów", bardzo kocha ich portfele.
W blizzardzie nie ma już ludzi z wizją. Każda gra starego blizzarda różniła się od poprzednich. SC2 wygląda jak WC3, powiem więcej - dla mnie SC2 jest zwykłym MODem do WC3.
Odnośnie samego trybu LAN - spróbujcie sobie pograć przez BN'a na uczelni w trakcie np. 3 godzinnej przerwy. Porty wszystkie poblokowane, a SC1 prawie każdy ma do gry.
Odnośnie piractwa. Po prostu zamiast cracka będzie do releasów dołączany serwer prywatny BN, do tego małe przekierowanie i po problemie (tyle że trzeba będzie poczekać troche dłużej niż na zwykłego cracka). Ci co nie chcą zapłacić i tak tego nie zrobią.
Niektórzy się burzą, bo np. mogą mieć kompy wstawione do jednego pokoju i ciąć po lanie, tak jak ja kiedyś z kumplami w wakacje w CS. Wstawilśmy 8 pieców do piwnicy, spięliśmy rjotkami i jazda. A z serwerem zewnętrznym nie dałoby się tak, bo sieci nie było.
Różnica między LAN'em a Battle.net'em jest taka, że grając po LAN'ie gracze spodziewają się najniższych pingów/latency. Natomiast połączenie z Battle.net'em nie zawsze owocuje tak sprawnym i szybkim połączeniem, wynika to oczywiście z ilości użytkowników oblegających serwery Battle.net. Mnie szczerze powiedziawszy nie robi to większej różnicy, bo jak zapowiada Blizzard - "nowy" Battle.net ma być najwyższej jakości. Oby tylko ta jakość nie przełożyła się na drobne opłaty, niezbędne do stałego nadzoru i opieki nad serwerami, bo jak tak dalej pójdzie to następna sprawa w sądzie nie będzie "wydawcy kontra ThePirateBay", ale "Blizzard kontra ThePirateBattle.net".
Blizzard po odejściu całej starej ekipy
Łżesz.
SC2 wygląda jak WC3, powiem więcej - dla mnie SC2 jest zwykłym MODem do WC3.
I do tego masz problemy ze wzrokiem.
Hamachi... Dzięki niemu można stworzyć sztuczną sieć LAN, przez co i piraci mogą sobie popykać multiplayerowo. Dobra zagrywka ze strony Blizza.
Hehe dobry tytuł nie ma lan'a bo piractwa się boją ... dobry text ^^. Jedynym słusznym wytłumaczeniem jest to iż Blizzard chce mieć wszystkich pod jednym dachem zwanym Battle.net co nikogo nie powinno dziwić , wydaje mi się , że w przyszłości będzie to wszystko płatne znając Blizzarda który jest łasy na pieniążki. Zresztą pożyjemy zobaczymy.
Dodam jeszcze , że nie kupię tej gry bo po filmikach nie widzę niczego ciekawego, aby kupić odgrzewany kotlet na dodatek podzielony na kawałki^^
Oni chyba zapomnieli jakie lagi czasem potrafiły być na bnecie .....
Nawet jakby pracownicy Blizzarda nasrali do pudełek i sprzedawali za 200$ sztuka, to i tak ludzie biliby im brawo i głosili, jakie to świetne posunięcie.
Jakby jakaś inna firma zrobiła coś podobnego, to ludzie zjedliby ich żywcem.
tym tekstem se zalatwili ze ludzie tym bardziej ja spiraca i sciagna ta gre zeby chociaz przejsc singleplayer i wywalic z dysku, a jak bym chcial pograc z starszym w multi to co mam kupic dwa razy ta sama gre ? (chyba ich poj***ło). A co z ludzmi co niemaja netu tylko sa podpieci lokalnie zeby grac razem w lanie ?
Indoctrine --> dlatego napisalem "mozecie mi wyjasnic czemu strata LANa wywoluje takie emocje? :)", poniewaz nie siedze gleboko w temacie :)
a mody sa rzeczywiscie tak wazne? rozumiem, ze Blizzard dopuszcza czesc zmian na BN, tworzonych przez fanow. dla mnie Diablo II bylo idealne, nie potrzebowalem modowac ;p
ale mowie, nie siedze w temacie tak bardzo, totez prosze o wyrozumialosc :)
a co do szybkosci BN - to bedzie nowa odslona, Blizzard ma ogromne zaplecze finansowe. watpie, aby pozwolili sobie na lagowanie, biorac po uwage ze nie bedzie LANu.
a co do szybkosci BN - to bedzie nowa odslona, Blizzard ma ogromne zaplecze finansowe. watpie, aby pozwolili sobie na lagowanie, biorac po uwage ze nie bedzie LANu.
Raczej wątpię, żeby było tak przyjemnie i wygodnie jak to potrafi być na "Garenie".
Może mi ktoś wytłumaczyć co LAN ma do piractwa? Jeśli ktoś będzie chciał sobie pograć na nielegalnej kopii to i tak będą scrackowane serwery, jakich już teraz są tysiące WOWa czy CSa.
ZgReDeK -> Przecież w SC, podobnie jak w Diablo, BN był używany tylko do zestawienia połączenia między graczami, żadne dane podczas rozgrywki nie przechodziły przez serwery Battle.net, więc to nie one były powodem lagów, a komputer (a raczej jego łącze) hostujący daną grę. :) W dzisiejszych czasach, gdzie prawie każdy ma co najmniej 512kbps, a zwykle i więcej, to nie powinien być duży problem.
Jedynie miejsce, gdzie grałem w SC po LAN, to uczelnia, i to nie były legalne wersje, więc argument jak najbardziej trafny. :)
Dużego znaczenia IMHO brak LAN mieć nie będzie, niewielu ludzi tego tak naprawdę potrzebuje, reszta się przyzwyczai. :)
Dopiero przy Diablo II BN był pośrednikiem.
"ograniczyć piractwo." - to kiepski żart. Lepiej mieć gracza w Battle.net'cie niż na LAN'ie ;]
Ostatnio kumpel zdziwil sie jak zobaczyl ze w nowyj COJ zadnego cracka czy CDKEYa nie ma by zainstalowac gre :).
Zapewnie tak samo zrobia w D3
Trochę mają racji. Piraci grali na potęgę w zcrackowane wersje na LANie bo tylko Battle.net wymagał oryginalnego krążka z grą. Oj kończą się słodkie czasy siostrzeńców wujka Torrenta.
Trochę mają racji. Piraci grali na potęgę w zcrackowane wersje na LANie bo tylko Battle.net wymagał oryginalnego krążka z grą. Oj kończą się słodkie czasy siostrzeńców wujka Torrenta.
Jakiś % tak ale obecnie wielu nie wyobraża sobie gry w DOTę, umsy czy nawet zwykłego w3 przez Bneta. Na Garenie nie jest perfekcyjnie lecz znaczna poprawa w czasie gry jest odczuwalna ...
No ale taki xpam to inna sprawa :]
jest to trochę zrozumiałem z punktu widzenia Blizzarda - spójrzcie na warcrafta 3 - setki tysięcy (!) gier rozgrywa się na GARENIE, platformie na której można grać online nie mając oryginały, wykorzystuje ona właśnie tryb LAN i spełnia praktycznie te same funkcje co bnet
Nie sądzę aby "walka z piractwem" była głównym motywem takiej decyzji.
Chodzi raczej o utrzymanie kontroli nad turniejami, graczami, całym fandomem z jednej strony, i umożliwieniem korzystania ze wszystkich możliwości gry graczom nie-hardcorowym.
To już nie te czasy kiedy żeby zagrać z kumplem trzeba zanieść kompa do piwnicy, a dodatkowych wiadomości, strategii itp trzeba było szukać na jakiś forach dla "zawodowych" graczy.
Teraz wszystko działa z udziałem producenta, i choć jest dużo bardziej przystępne to nie jest już tak emocjonujące.
Porównajcie Q3 i QL - gra niby ta sama, a jakże inaczej się gra. To już nie kafejki ale scentralizowana statystyka i automatycznie tworzone serwery do ilości graczy.
Zresztą jakie zalety ma LAN nad BN w standardowej, niemodowanej rozgrywce?
chłopaki tak sie zajarali promocją nowego Battle.netu, ze zaraz do pudełek z grą zaczną dołączać zestaw naklejek na samochody z logiem BN :)
graf_0
Zresztą jakie zalety ma LAN nad BN w standardowej, niemodowanej rozgrywce?
Pingi i brak zrywania połączeń. W sumie to tyle :)
Econochrist
Trochę mają racji. Piraci grali na potęgę w zcrackowane wersje na LANie bo tylko Battle.net wymagał oryginalnego krążka z grą. Oj kończą się słodkie czasy siostrzeńców wujka Torrenta.
Tylko czekać aż pojawią się jakiegoś rodzaju emulatory Battle.net. Pirat i tak zagra po LANie! A uczciwy człowiek będzie miał do wyboru:
1. Zacisnąć zęby i cieszyć się że w ogóle może pograć po sieci.
2. Ściągnąć kraka.
robak8 - a jakie gry sieciowe(które nie wymagają utrzymania świata na serwerze, vide mmo) mogą skarżyć się na kiepskie pingi i zrywanie połączeń? Przy dzisiejszych prędkościach łącz nawet w Polsce problemy z pingami są przeszłością.
Nie rozumiem dlaczego uczciwy człowiek nie można grać przez battleneta? Spodziewam się że oryginalny cd już nie będzie potrzebny. nie te czasy :)
Dlaczego uczciwy gracz ma szukać kumpli w najbliższej okolicy i na weekend budować sieć lokalną?
Olewam tą grę. Bardzo na nią czekałem. Podzielenie jej na 3 (Zapewne krótkie) osobne części po 200 zł każda już było solidnym przegięciem. Ale zmuszanie mnie do korzystania z battle.netu (z którego i tak bym korzystał) to po prostu już za wiele. Co innego jest zrobić coś z własnej woli a co innego być do tego zmuszanym.
szybko powstanie sztuczny BN do stawiania na LAN-ie i po kłopocie. Nie jedna, mniej popularna gra ma pirackiego LAN-a ;)
Co tu komentowac taka prawda , jedynie w MMO oplaca sie cos zainwestowac.
Choc niemal legendarne iSRO juz tak zdziwaczalo ze strach mowic o JoyMax.
mocny arg: "bo mnie nie interesuje battlenet" prosze...
albo to ze sc byl popularny dzieki lan, rotfl jasne ze to prawda ale to bylo 10 lat temu! sc 1 byl tez na dyskietce i jakos nikt nie robi petycji zeby 2 tez byla...
Ci którzy twierdzą że to pomoże w walce z piractwem są idiotami. Ci którzy wierzą Blizzardowi że nie chodzi o przymuszenie do gry na Battleniecie też są idiotami. Piractwo można zlikwidować tylko poprzez obniżenie cen, nie ma innej drogi i żadne gadanie, apelowanie i tym podobne bzdurne argumenty są na nic. W dobie szybkiego internetu i torrentów tylko radykalna obniżka cen uratuje sprzedaż oryginałów. Starcraft II doczeka się nieoficjalnych modów które udostępnią LAN i będzie po sprawie.
Blizzard robi to dla naszego dobra. Na szczęście ja moje dobra trzymam w banku... Tak łatwo ich nie dostaną...
Podzielenie jednej gry na trzy części?
Done
Cena każdej jak za pełnoprawny produkt?
Done
Płatny Battle.Net?
Done
We luv u Blizz!
[72]
"(...) SC 1 byl tez na dyskietce i jakos nikt nie robi petycji zeby 2 tez byla..."
Ze jak ? :-)
Z innej beczki, pomyslec, ze w SC 1 mozna bylo robic spawn instalacje, zeby do 8 playerow moglo grac w multi na 1 kluczu. Za to w SC 2 niedlugo bedzie potrzeba 8 oddzielnych czesci zeby 1 osoba mogla pograc ;-))
Well, business is business :>
Nie ma na razie co się tak bardzo podniecać, bo pawdopodobnie jest to czysty "propagandowy" ruch ze strony Blizzarda. Przed wydaniem finalnej wersji (lub po kolejnym patch'u), ogłoszą zapewne że "pod naciskiem opinii przyszłych graczy ..." zaimplementowali możliwość gry po LAN-ie. Ale wczyscy będą pamiętać "dlaczego LAN-u miało nie być" :). Brak możliwości gry po LAN-ie to strzał w stopę i oni dobrze o tym wiedzą, a że cel uświęca środki ... cóż, taka informacja nic ich nie kosztuje.
Blizz robi to wszystko zeby promowac nowy battle.net, z pewnoscia wyjeb... tez opcje LAN z diablo 3 :) i zaczna lansowac nowy battle.net jako platforme steam-podobna pozniej bedzie cyfrowa dystrybucja itd. :P Najlatwiej zmusic ludzi do uzywania czegos, poprzez ograniczanie innych mozliwosci :P
Szkoda, że nie będzie LAN-u w Starcrafcie II. Mam nadzieję, że może Blizzard jednak zmieni swoją decyzję.
LOL co za świnie nie dość że ciągną z nas kasę dzielą grę na 160 części to jeszcze płatny battle net i dobrze że jest to piractwo niech chciwy 2 razy traci O!