THQ szykuje swój własny kontroler i zastanawia się jak wykorzystać Project Natal
Chętnie pobawiłbym się "Project Natal" ciekawe jak będzie sprawować się w praktyce.
Project Natal fajnie się prezentuje, ale mam nadzieję, że nie zastąpi on normalnego pada... Na imprezach/rodzinnych zjazdach może być ciekawie, ale perspektywa wygibasów przed ekranem kiedy chcę sobie pograć napawa mnie zgrozą...
na imprezy to polecam Wii a nie jakieś natal. Podobno ktoś z branży mówił że Wii z przystawką Wii Motion Plus daje lepsze sterowanie od natal i tego od sony
haha, już widze hardkora młócącego w dmc5 na natalu ;D
tak na serio to uwarzam, że natal to utopia, a nawet jeśli pojawi się na rynku to bedzie tak przydatna i grywalna jak nie powiem co. Jak tu zrobić powazną grę opierającą się o natal, która nie będzie pierółkowatą minigierką?
po co kierować samochodem w wyścigówce bez kierownicy, skoro o wiele fajniej jest na zwykłej kierownicy pod usb, z force feedback i przede wszystkim uczuciem, że mamy coś w tych rękach, a nie tylko powietrze.
jak tu zrobić shooter, który nie będzie "na szynach"? bez kontrolera nie będziemy mogli się poruszać w wirtualnej przestrzeni wedle własnego uznania. Chyba, że ktoś wie jak to zrobić, a ja jestem zacofany.
Po co grać w golfa trzymając po raz kolejny powietrze, skoro mamy już wiilota?
Natal to niepotrzebny bajer, który będzie kosztował majątek i będzie absolutnie zbędny. Ale to tylko moja opinia. Na pewno znajdzie się wieeeeeele osób, które dadzą sobie to wcisnąć. Może i jest to rewolucja technologiczna, ale czy wygodna i praktyczna? Na pewno nie...
Ktoś w branży czy twoja babcia ? Natal będzie lepszy na imprezy, nie będzie wymagał żadnych kontrolerów
Ja tam chetnie pogralbym w RPG przy pomocy tego Natal(a) :D Myślę, że to dobra alternatywa dla standardowego kontrolera :)
Project Natal to bedzie g****. No moze cos nowoczesnego to bedzie ale np chce se zagrac po pracy w cos to wole sie na kanapie polozyc wziasc pada i grac, a w Project Natal bede musial specjalnie stac przed tym g***** i wymachiwac rekami .... zal
Będziesz musiał wymachiwać rencami ? A co taki jesteś tłusty, że tego nie wykonasz ?
jestem szczuply.... ale chodzi o to ze po pracy zmeczony i mam jeszcze stac i se wymachiwac pfff wez tak graj z 5 h w cos, a tak wezmiesz pada usiadziesz albo sie polozysz i jazda, nie wyobrazam sobie granie bez padow
ale niektórzy tu są chorzy -.- nie chcesz Natala to nie kupuj kto wam mówi że musicie go mieć żeby grać to tak samo jak z kamerką Xobx vision inni mają a innym to nie potrzebne zresztą ten Natal to nie jest skierowany dla trzeciego świata w którym ja żyje bo nie wiem jak inni
Dlatego jest to opcja ldzie, kto nie chce nie kupi i po sprawie, po ch... narzekacie. Natal sam w sobie nie bedzie ciekawy jesli chodzi o kontroler do gier ale jako dodatek do pada moze sie sprawdzic tak jak TrackIR. Np w scigalce gdzie mozna by dzieki niemu swobodnie (w miare, bo jednak trzebs patrzec ciagle na tv) rozgladac sie na boki, podobnie w grach fpp (byc moze ArmA2 bo pecetowa wersja chyba z track IR dziala). Pytanie czy Natal bedzie na tyle czuly i precyzyjny by to wygladalo tak dobrze jak w Track IR.
@[9] voodoo412 [ Level: 9 - Junior ]: ale przeciez to tylko opcjonalny kontroler dla opcjonalnych gier, a nie nowa, jedynie sluszna metoda gry we wszystkie gry.
Nikt nikogo do niczego nie zmusza, wiec zluzuj poslady, bo tylko niepotrzebne napinasz nerw.
Projekt natal to dodatek do x360 i nie wymaga go kupowania, dla mało aktywnych fizycznie będą gry na padach. Ja z niecierpliwoscią oczekuje, ponieważ jest to coś więcej co wprowadziło Wii, tutaj całe ciało będzie rejestrowane, obawiam się że z głosem będzie gorzej, bo pewnie nie będzie rejestrowany dźwiek w języku Polskim. A w Hawx miałem spore problemy z akcentem Angielskim żeby gra działa pewnie w 100% :P
To nie tylko chodzi o wymachiwanie...Zresztą wii fit górował przez wiele miesięcy więc dlaczego PN ma się nie przyjąć?Bo kilku posiadaczy xa tego nie chce?No i git...I tak stanie się hitem-taką ma przyszłość.