Rising wyniesie serię Metal Gear Solid na zupełnie nowy poziom
xbox nie dał rady uciągnąć MGS4, ale lepszą grafę w MGS: Rising uciągnie :) ciekawe
Poza tym ma na dostarczyć graczom zupełnie innej[...]
Niepotrzebne to "na' :)
Moja przygoda skończyła sie na MG Solid Snake na PSX. W te nowe nawet nie chciałoby mi sie grać, za dużo kombinowania... ;p
MGS'y zawsze powalały grafą, no przynajmniej zachwycały ;]
btw czy wymienione PC wśród platform nie jest pomyłką? :D
Jak zwykle dużo gadania, a potem sie okaże że albo wymagania kosmiczne, albo grafa owszem na poziomie ale nie wyznaczająca nowych standardów.
Hehe jasneeee...tworzą nowy, LEPSZY silnik graficzny? A może piszą nową grafe, bo ta z PS3 nie sprawdziłaby się na Xbox'ie i PC co?
wojtas021 - cicho neo co ty wiesz o silnikach graficznych co myślisz że MGS 4 to był szczyt możliwośći konsol.
Mnie tylko zastanawia decyzja o podjęciu prac nad nowym MGS na XBOX'a.Wszak jest to tytuł od lat utorzsamiany z maszynką SONY.Ale ja tam żadnej urazy nie czuje.Nowy MGS Risen na XBOX'a jest moim zdaniem jak Ninja Gaiden SIGMA na PS3 (Taki skok w bok).Uwarzam też że nie jest to powód do forumowych wojenek.
wojtas ma racje. Tworzą nowy, multiplatformowy silnik graficzny. Nie dlatego, iż ma być koniecznie lepszy, ale dlatego, aby działał na każdej platformie (a to niekoniecznie oznacza lepszy). A MGS4 wiadomo, że nie był killerem graficznym. Sam w historię MGS'ów nie jestem zagłębiony, ale z tego co czytam, to MGS bez Kojimy to już nie ten sam MGS. Po prostu casual. Dla wszystkich.
Taa Raiden to zbyt urodziwy nie jest :P
Szychacz --> jak to MGS4 nie byl killerem graficznym? We wszystkich recenzjach wychwalano grafike, a GameSpot przyznal grze Best Technical Achievement 2008 (albo cos w ten desen), gdzie konkurentem byl Crysis... zreszta sam gralem i szczegolowosc niektorych cutscenek rozwala (chociazby ta z motorami Triumph), a prawie wszystkie cutscenki sa na silniku gry.
Wg. mnie grafika w MGS4 była bardzo dobra i nawet w porównaniu do aktualnych gier nie odstaje.
Nowy silnik muszą napisać, bo ten od MGS4 był pisany tylko z myślą o PS3... a najwyraźniej ciężko go przerobić, bo jeśli było by to takie proste, to by to po prostu zrobili i sporo kasy oszczędzili.
To jak będzie gra wyglądała na wszystkich platformach to już ocenimy jak będzie co oceniać :).
szychacz>co ty gadasz, grafika w mgs4 powala!
Niestety Rising najmniej obchodzi Kojimę. Wyjdzie dopiero w 2011 r.!!! Bez jego udziału sądze, iż nie będzie to gra tak dobra jak MGS4 i pokusze się o stwierdzenie że będzie tylko dobra. Mulitiplatformowość nie wychodzi nigdy na dobre. BTW. Metal Gear arcade, Metal Gear Peace Walker i nowa Castlevania to tytuły jakimi najpierw zajmię się mistrz Kojima :)
Andrewlee,koosa -----> źle mnie zrozumieliście ja nie miałem na myśli grafike tylko to że tak jak my (posiadacze PS3) dostaliśmy Ninja Gaiden o podtytule Sigma tak posiadacze XBOX'a dostają MGS o podtytule Risen i oba tytuły są produkowane nie przez samych "mistrzów" tylko ich tak jabky uczniów tj wspomnianą wyżej "świerzą krew".Mam nadzieje że teraz się rozumiemy co miałem wcześniej na myśli bo już prościej nie dam rady tego wytłumaczyć ;]
Bak15@: wojtas śmierdzisz fanboyem :)
Nie wiem jak Ty, ale ja się myję :) aha i powiedz mi jeszcze czego jestem fanboyem? Xboxa? Czy PC?
Godwar@: wojtas021 - cicho neo co ty wiesz o silnikach graficznych co myślisz że MGS 4 to był szczyt możliwośći konsol.
A gdzie ja tam napisałem, że MGS4 to był szczyt PS3? "Znawco silników graficznych"? Widzę, że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem...także odpowiem Ci jaśniej. Chodzi o to drogi "znawco", że gry stricte pod PS3 wyglądają i działają dobrze jedynie na PS3 z uwagi na zastosowanie procesorów cell w maszynce Sony. W Xboxie masz takie same bebechy jak w PC i stąd ten NOWY, "LEPSZY" silnik graficzny do MGS:Rising? Załapałeś już ?
Jak nie to przeczytaj post Maxblacka...
Heh silnik "multiplatformowy". Jak mówi moja babcia co jest do wszystkiego to jest do niczego.
Gra bedzie napewno brzydsza niz mgs4.
wczoraj juz o tym czytalem, coz mysle ze za wczesnie na zbedne komentarze, najswiezsze info dostaniemy pewnie na kolejnym E3, wiec nie ma bo przedwczesnie sie jarac :)
MGs Był świętej pamięci grą akcjii zmieszaną ze skradanką
a teraz wymyślili jakieś Rising i pewnie bedzie shlasher
Jakoś nigdy nie lubiłem Raidena... ale na tym screenie wygląda tak zaje*iście... czekam na PC-tową :D
Miclo = "Mulitiplatformowość nie wychodzi nigdy na dobre."
jest 10 tys. tytulow mutiplatformowych z Call Of Duty, czy GTA na czele - ktore wyszy sobie na dobre - exclisive'ow jest kilkanscie. To jest kwestia developera - czy gra wyjdzie na jedna platforme, czy na 3 nie ma znaczenia - jak dlugo wartosc rozrywkowa produktu bedzie taka sama. Czesc osob widze, ze kuma o co chodzi z engine'em multiplatformowym i mysla, ze to jest tak, ze maja engine i kompiluja sobie wersje pod 360 i maja gre na 360 - kompiluja sobie pod ps3 i maja ps3. Nie - to nie dziala tak. Multiplatformowosc - np. w przypadku Far Cry 2 polega na tym, ze zalozenia proceduralne silnika sa takie same, korzysta on z tej samej struktury logicznej - ale rdzen zbudowany jest na kazda z maszyn osobno. Prosciej? to tak jak przegladrka internetowa np. FireFox jest napisana pod Windows, czy Mac Os i na nim skompilowana - a strona napisana jest w html i dziala nie pod Windowsem - tylko FireFoxem. Tak samo gra ta sama budowe logiczna silnika - korzysta z tych samych zalozen (w jaki sposob realizuja to co widzisz na ekranie) - ale to tak naparawde tyle - to dalej jest calkowicie osobny kawalek kodu. Biblioteka elelemntow jest wpolna. Dlatego masz np. Ghostbusters na XB360 i PS3 - i podobno wedlug recezji wyglad kilku elementow jest lepszy w wersji 360 - potem masz inna gre - ktora wyglada troche lepiej na PS3 - a tworcy mowia, ze maja system budowy multiplatformowy - maja - co do gry - nie do silnika.
To wszystko coraz bardziej sprawia, że chcę nabyć PSP :).
lepiej by było gdyby kojima zajął sie mgs na ps3 a nie na psp:(
Nareszcie jakiś MGS ponownie na PC! Długo na to czekałem.
A gdyby tak tą grę z Raidenem (wygląda na pół-cyborga i jest niezły w walce) może zrobić coś ala DMC 4? Eee tam... dobra ważne, że jakieś MGS jest na PC.
Cudów się nie spodziewam, jednak bez Snejka i Kodżimy to już nie to samo ;)
Eno, grafa w 4 byla fenomenalna, ale troche boję żaby, że Hideo nie będzie tak dbał o Rising.
Tak nawijacie jakby to Kojima sam robil te gry . W rzeczywsitosci on jest niewielkim wylansowanym trybikiem ktory jedynie do czego sie sprowadza to do zapodania ogolnego design doc'a szkicu scenariusza ,a cala reszte wykonuja designerzy , graficy i programisci ,dodajac sporego detalu watku fabularnemu ,gameplayowi . IMO nie zdziwie sie jak Rising wrezcie bedzie troche swierzy bo Kojima w poprzednich mgs'ach lekko sie zapetlil i nic nowego nie pokazal od czasow mgs'a 2 ;p . Gameplay nadal sztywny i nieprzemyslany (sporo w tej serii mozna bylo przebiec na pale bez wzgledu na poziom trudnosci ;] ,bo AI przeciwnikow lekko sie w tych grach) ,brakuje dynamiki ,masa dziwnych pomyslow ktore do niczego sie nie nadaja ;p (beczki ,kartony ,czasopisma itp.) .
Mam nadzieje ,ze ta czesc bedzie wreszcie bardziej zdecydowana na sam gameplay ,akcje ,bo poprzedniczki to nieiwadomo czego chcialy ,wiekszej ilosci fabularnego belkotu czy dobrej zabawy ;].
Oczywiscie to tylko i wylacznie moje zdanie z ktorym nikt nie musi sie zgadzac ;p .
Czesc osob widze, ze kuma o co chodzi z engine'em multiplatformowym i mysla, ze to jest tak, ze maja engine i kompiluja sobie wersje pod 360 i maja gre na 360 - kompiluja sobie pod ps3 i maja ps3.
Spytaj Logadina, ilu ma do pomocy programistów przy produkowaniu gry pod UE3. Albo inaczej - jak często ich potrzebuje. I ilu artystów przypada na jednego programistę (nie od skryptów tylko od low level code)
Sprawdź również wywiad z twórcami FC2 - ile osób pracowało nad dostosowaniem wersji X360.
Do czego zmierzam - exclusives to najlepsza rzecz, jaka się mogła konsolom przydarzyć. Większość (99%) tytułów multiplatformowych wygląda przy nich jakby była robiona na kolanie przez studentów.
Oczywiście nie każdemu się to musi podobać, bo żeby zagrać w grę X, trzeba mieć sprzęt Y, ale w nagrodę się dostaje gry takie jak Uncharted - zero kompromisów ze względu na to, że gra musi dobrze działać na 3 różnych systemach.
Wydaje mi się, że tej serii potrzebne były już zmiany i cieszę się że wychodzi na PC
jeżeli jak to mówicie przyędzie troche świeżości to ta gra to juz nie bedzie mgs
Dobrze, że wreszcie Kojima tworzy Metal Gear Solid na wszyskie dostępne platformy i oczywiście będzie lepsze od MGS4.
Ciekawe, jak rozwiążą fabularny problem - Raiden na koniec MGS4 (spoiler) wszak miał wrócić do rodziny, a nie wpieprzać się w kolejną batalię.
Tak to ciekawe
spoiler start
naprawde ciekawa giera przeszedlem od mgs 1 +vr missions po czesci na psp jak peace walker czy portable ops +plus tez na ps3 mgs 2 mgs2 (substance) mgs3 mgs3(substistence i orczywiscie mgs4;d;d;d;d kazda czesc z wszystkich seri mgs przeszedlem lacznie z acid acid 2 na psp i na nitendo gamecube (emulator na kompie)the thin snakes jestem fanem tej gry i na pewno przejde rising jak i inne czesci;[]]
TA GIERA JEST WPORZO PRZESZDLEM KAZDA CZESC PO NA PSP KAZDEJ CZESCI CZYLI ACID ACID 2 PORTABLE OPS ORAZ '''PORTABLE... PLUS NA GAMECUBE(EMULATORZE PRZESZEDLEM THE THIN SNAKES)OCZYWISCIE MGS1 +MGS1 VR MISSION NA PS3 MGS 2 2ROZSZERZONE MGS3 I 3 ROSZERZONE I MGS4 OCZYWISCIE PRZESZEDŁEM KAZDA CZESC Z SERI MGS I TAKZE PEACE WALKER KTORY BYL ZA ŁATWY;P;] RISING NA PC PRZEJDE NA 100%;[]POZDRO