Konferencja Square Enix - Final Fantasy XIV Q&A
Mam nadzieję, że gra wyjdzie na x360. Z opóźnieniem, ale wyjdzie.
Chciałbym aby system był podobny do tego jaki jest w FF12, aby nie był to turowy jak w jedenastce. Osobiście lubię walki turowe ale w grach singleplayer. Fajnie że będzie beta, mam nadzieję że wylosuję klucz :)
Czekam z niecierpliwoscia na premiery tej gry aby zobaczyc jak kolejne MMO zalicza spektakularnego faila. :-) Tym razem na konsolach.
ja sie w sumie nie podejmuje tej gry bo to juz jest jak dla mnie lekka przesada ktory inny tytul doczekal sie az 14 odslon ???
może po prostu żadnego idioty tam nie było:p
Ostatnie pytanie dotyczyło opłat za zabawę – podobnie jak w przypadku planowanej daty premiery czy startu beta-testów, odpowiedź brzmi „jeszcze nie możemy nic o tym powiedzieć”.
przesadnie na grę się nie napalam, nie lubię grindfestów:)
A po co mial pytac o rzecz oczywista jak abonament - widac czesc nadal liczy ze mmo beda dostawac za free - moze jeszcze niech sama gree daja za darmo przez torenta..
Osobiscie FF XI nie przypadla mi do gustu tyle ze gralem w nia na pc. Co do XIV mam wrazenie ze bedzie to samo co w poprzedniej odslonie ino w ladniejszej oprawie.
Jerzu175 w sumie i co z tego?? Każdy FF w kolejności miał całkiem inną fabułę i postacie. Nie są ze sobą powiązane, całkiem inne historie. Gra się nie ciągnie w nieskończoność wiec mogą kontynuować. Tylko kilka FF 7 i FF X miał inne części.
Jakoś nie interesuje mnie ta firma ale dobrze że chcą aby FFXIV było multiplatformowe
FF jest przyzwoitą grą ale dosyć specyficzną bo jest mało gier tego typu
@ fif
fakt maaaaaałoo... / sarcazm
Myślę ze gra wyjdzie na Xboxa w końcu przy dzisiejszych czasach producent musi liczyć się z każdym zyskiem. Wydaje mi się ze wydanie gry na PC może mieć swoje odbicie w sprzedaży na PS3, ale z drugiej strony. Zawsze to duża promocja na rynku Azjatyckim, gdzie np. w Chinach, króluje PC.
Fajnie, że Fnal Fantasy XIV zostanie wydany na PlaySation 3 i PC. Ciekawo czy wydadzą tą grę na Xbox'a 360?
moim zdaniem powinni MMO nie włączać do numeracji sagi, tylko stworzyć osobną. Pozatym FF13 na PC to już nie łaska :( O remakeu'u FF7 też cisza, ale nadzieja, zawsze jest.
Jak pomyślą o wersji Polskiej to wyciągną odemnie kasę. Jeśli nie to wolę zapłacić za Lineage II lub WoWa i tam się pomęczyć z angielskim, albo w nowe SW.
zarith - w jednym z wywiadow z Tanaka&Komoto Interview masz cos takiego:
The developers attribute the long-lasting success of Final Fantasy XI to the Job System, and plan to learn from it and greatly expand off the concept. They want to end up with something completely different, one that maintains this lasting appeal for the player. Instead of leveling up with experience points, weapons will play a key role in how a character grows and develops. When the interviewer asks if series mainstays like Warrior or Paladin will appear, the developers simply hint that nothing will be exactly the same as we know it. No more grinding XP for levels - they have something new in store.
So what is going to drive people to buy Final Fantasy XIV? The developers claim that Final Fantasy XIV is all about "growth." They laugh as they admit that "growth" in Final Fantasy XI would often amount to an endless cycle of shoot-pull-kill, shoot-pull-kill. The new MMO will focus on the variety and accessibility of methods to grow one's character. This includes an emphasis on attracting people who are not as familiar with online games with a smooth progression of content. Core fans can also count on there being plenty of story-driven content and cut scenes to enjoy. Everyone will be able to freely choose how and when they want to play, regardless of style or schedule.
Players looking for action can start sharpening their blades in anticipation for a battle system that takes a marked departure from Final Fantasy XI. In order to make the battles interesting and have lasting appeal, there will be a number of strategical elements added to encounters. They imply there will be a learning curve of sorts - beginners can expect simpler fights as they get the hang of things, while hardcore players looking to test their mettle can find serious battles that require much more cunning. It will not be realtime, action style encounters, but rather a number of more cerebral aspects.
Career loners will be happy to know solo play is getting a lot more attention this time around. However, the developers are still going to have a lot for parties to do. The core concept is growth through one's natural, everyday activities. Perhaps you solo a lot of quests, maybe you meet some people and band together against evil. it's all about enjoying the game in your own way, and developing as you see fit. Here, Tanaka chimes in to express his preference for balanced parties, as opposed to everyone meleeing at once. When designing the party system, he made sure it would facilitate more strategic setups, where everyone can play their respective role.
Tak tez zauwaz, iz bedzie to calkowicie inny styl rozgrywki w porownaniu z FFXI online :)