Nowe dodatki dla Team Fortress 2
Gram w TF2 dopiero od 2 tygodni i jestem oczarowany:) Świetna strzelanka, wymagająca zgrania i synergii pomiędzy klasami. Dopracowane tryby rozgrywki w tym niesamowicie miodna eskorta wagonika. Masa humoru i toonowego klimatu niezwykle dobrze wpleciona w dynamiczną akcję.
Do tego gra już może nie najświeższa, a jak widać twórcy nadal okazują jej wiele "miłości" ;D
Zabraliby sie za EP3...
Brzmi obiecująco.
dresX94=> graleś czy wypowiadasz się na podstawie opisów i screenów? Wg. jedna z lepszych gier sieciowych, humor, grywalność, dopracowanie techniczne.
Orlando=> EP3 EP3, ja tam się modlę o nową, pełnoprawną kontynuację serii HL, opatrzoną numerkiem 4 (EP2 i 3 mają zastępować HL3, tak?).
Tak. Ogólnie EPy mają zastępować HL3.
Gra jest naprawdę bardzo fajna, choć czasem wkurza postawa większości medyków (jeżeli nie jesteś Heavy'ym to cię olewają). Może ja źle trafiałem? Nie wiem. Czekam na update dla "rakietowca".
EDIT - mam nadzieję że update dla snajpera nie będzie przesadzony (jak ze scoutem - ten cholerny sandman...).
"Mowa o Payload Race, w którym strudzeni inżynierowie pokierują specjalnymi pojazdami. Pomogą one w szybszej infiltracji bazy wroga i na pewno dostarczą masę niespodziewanych zwrotów akcji."
http://www.teamfortress.com/sniperupdate/
Wg. tego, co pisze na pocztówce, każdy team będzie miał własną bombę. Zadaniem graczy będzie doprowadzenie własnego ładunku do stacji końcowej, jednocześnie powstrzymując przeciwników od wjechania tam z drugim wózkiem. Nic o inżynierach lub 'specjalnych pojazdach'.
Mad Meat- poprzednio pisali o "dodaniu" nowej klasy (Zwiadowcy) do gry. Przynajmniej można się pośmiać.
Mad Meat PL ->no wszystko się zgadza:) Masz dwie bazy po obu stronach i inżynierów, którzy odpowiedzialni są za ochronę bomb umieszczonych "na specjalnych pojazdach (tu mój błąd, bo źródło nie mówiło nic o kartach, a nie chciałem pisać bzdur:P Wyszło jak wyszło) . Im więcej starań włoży inżynier w "pracę" nad wózkiem tym szybciej dotrze on do bazy wroga. Coś jak Payload tylko są dwa wózki i znacznie więcej zależy od inżynierów.
Devil_son -> a to nie wiem, tamtego nie pisałem. Chodziło pewnie o Scout Update, w którym ulepszono klasę Scouta i dodano kilka bonusów. Jesteś pewny, że dobrze zrozumiałeś tamtego niusa?
Óe. 2 nowe mapy dla Areny? Arena suks :(
No ale przynajmniej pozostałe rzeczy są warte uwagi.
ziooleck- inżynierzy są odpowiedzialni za ochronę bomby tak samo jak inne klasy. Nie jest zależne od inżynierów to jak szybko wózek jedzie (specjalnie przeczytałem newsa z oficjalnej strony dwa razy).
Tamten news dotyczący wprowadzenia nowej klasy był błędem i został usunięty (a przynajmniej ta część o nowej klasie).
Devil_son -> no nie ma co ukrywać, kaczki się czasem zdarzają. Ale często bywa też tak, że ktoś nie doczyta, a później wychodzi na to, że autor niusa jednak ma racje.
Co do Payload - zagłębiłem się w temat, odpaliłem grę i już wszystko jasne. Wózek porusza się wtedy, jeżeli drużyna atakująca znajduje się w jego pobliżu. Rola Inżynierów sprowadza się do co najwyżej do blokowania wózka oponentów. Jeżeli nikt nie znajduje się przy wózku przez 30 sekund to zaczyna się cofać.
Z tym, że reguły Payload Race są trochę inne. Angielskie źródło jest trochę inne niż pocztówka z oficjalnej strony więc nie ma co się kłócić. W przyszłym tygodniu najprawdopodobniej wypuszczą ten dodatek z mapką Pipeline, włączmy, zagramy i wszystko będzie jasne:)
Swoją drogą, już zapomniałem jaki Team Fortress 2 jest mega^^
Nigdy nie miałem przyjemności zagrania w TF2 ale po tych dodatkach pewnie pofrunę do Empiku i zakupię tę właśnie grę.