Kocie ruchy Alana Wake'a
Marcio - na przykład mnie.
Jaro - "Dzieło Remedy powinno trafić na rynek jeszcze w tym roku"
'Powinno trafić' odnosiło się do daty premiery a nie platform na które wyjdzie. PC i xbox360 to pewniaki.
No i zajebioza... osobiście mam dużą nadzieję na port PC, bo inaczej se nie pogram... Ale najbardziej, to chciałbym wersję na PS3.
PS: Drugi Jaro w ciągu pięciu postów! No, no...
szczerze to lepiej chyba jest jak przeloza premiere ale gra bedzie dopieszczona pod kazdym wzgledem niz wydawac zabugowna wersje
Gepard206 a widziales ta gre czy co ze ci sie coraz bardziej podoba ? bo jedynie jak narazie to micrsoft za pomoca swoich podwladnych np gry-online robi wielka zadyme wokol tej gry a w sumie nikt nic nie widzial
Heh, w Heavy Rain 90% animacji powstało/powstaje za pomocą motion-capture.
marekkropka na necie jest kilka filmików pokazujących świat gry i jak Alan się porusza.
@speedraid [ Level: 36 - Pretorianin ] > Heh, w Heavy Rain 90% animacji powstało/powstaje za pomocą motion-capture.
lol, a co w tym nadzwyczajnego? gdybys cokolwiek wiedzial o quanticdream, to bys nie wysuwal tego jako atut, bo oni dzis glownie zajmuja sie wlasnie motion capture, a dopiero w dalszej kolejnosci grami.
@marekkropka [ Level: 0 - Legionista ]: skoncz brac to co bierzesz. jacy podwladni MSu? Przeciez o A.Wake pisze kazdy szanujacy sie serwis o grach, jak tylko Remedy da jakikolwiek znak zycia, a nie tylko GOL.
You fail.
Amadeusz^^ --> Wiem, że chodziło o datę premiery, nie o platformy. Po prostu mam nadzieję że się wyrobią do końca 2009r.
W takim wypadku czekam na E3 i w związku z tym nowe wycieki.
Drau ---> Jak to "nie wysuwal tego jako atut"? Przeciez to dobrze ze maja w tych sprawach doswiadczenie i mozna zalozyc ze animacje beda na bardzo wysokim poziomie. A o sama gre sie nie martwie bo juz Fahrenheitem udowodnili ze potrafia je dobrze robic.
I tka nie czekam na tę grę ale miło że tworcy chcą się postarać i wydać jak najlepszy produkt
@Andrewlee [ Level: 84 - BFXXJ ]: nie wysuwalbym tego jako atut, bo to naturalne, ze qd korzystaja z owocow swojego glownego zajecia - motion capture. Dla mnie w ich produkcjach jest to feat podstawowym, naturalny - tego nie trzeba wychwalac, bo oczywistym jest, ze stoi na wysokim poziomie od lat.
Drau --> To w tym, że animacja w HR zmiażdży tą w AW.
Alan się rozwija. Choć trochę wolno. Ale myślę, że rozwinie się dość, aby zauroczyć graczy. Czekamy.
LordVader1>>> Nie będzie AW na Playstation3.
Pozostaje tylko oczekiwanie.
wyjdzie tylko pod iksboksa.Widac po screenach