3D Realms żegna fanów. Pracownicy ujawniają fotki z Duke Nukem Forever
Nie ma to jak gadać o grze której jeszcze nie ma i prawdopodobnie nie miało w ogóle być. A ja mam nadzieje że jeden z forumowiczów GOL'a zje swoje pudełko DNF ze smakiem :)
Dobrze że ta szopka dobiegła końca. Chciałbym żeby marka Duke Nukem dostała się w jakieś odpowiedzialne ręcę i żebyśmy mieli kiedyś możliwość zagrania w nowe przygody księcia.
Haha! Jak przez 12 lat nie potrafili zrobić gry to niech nie płaczą że nikt nie chciał w nich zainwestować i im pomóc - dla mnie jeden wielki absurd - cała działalność 3D realms. Wcale mi ich nie jest żal.
Miejmy jednak nadzieje, że te parę osób weźmie się do roboty (no bo w sumie co im szkodzi ? Z tego co jest na screenach widać, że gra jest naprawdę bliska ukończeniu) i dokończą dzieło , na które przecież wszyscy czekają.
Robić grę 12 lat i jeszcze biegać po pożyczkę :> Spadłem z krzesła :> Co za lenie. Mam nadzieję, że Take Two dobrze wykorzysta prawa do tytułów i wreszcie coś z nim zrobią. Za 3D Realms nie będę płakał, ot, studio jednego tytułu. Nic specjalnego.
12 lat robic jedną grę... szkoda gadać, nawet te fotki zachęcająco nie wyglądają, co oni robili za grę? Kolejnego Aliena? Boże...
Dobra robota, mnie i tak od początku DN nie obchodził bo w żadnego nigdy nie grałem
NEWS ROKU!!!
WRESZCIE KONIEC..
No - odetchnąłem z ulgą. Jak to dobrze, że nie ma tak naprawdę tej gry. Teraz mnie to wali co się będzie działo z Diukiem. Może wychodzić. Może i nie wychodzić. Resztę newsów będę miał gdzieś. Jeśli zrobią tą grę to szczerze wątpie, iż się spodoba fanom bo wiecie, że ta gra musiałaby być najlepszą strzelanką na świecie - a przy takim ściemnianiu nie ma o tym mowy.
Pozdro dla wszystkich, którzy czekali na księcia. Ten kolo ma rację - zajmijmy się innymi sprawami
Dosyć tej szopki, a te screeny to epic fail
[1] Obiecuje , ze jak DNF wyjdzie w ciagu najblizszych 5 lat to zjem pudelko razem z plyta .
2009 ( światowa data premiery ) - Chyba Wam sie cos pomieszalo .
Fanów? Haha.
Nie wyobrazam sobie, jak mozna byc taka banda nieudacznikow jak ludzie, ktorzy tam pracowali. Przez 12 lat brac pieniadze za nic? Kpina
żenada... koleś gada żeby nie skupiać się na niedokonczonym DNF, bo najwazniejsze to fakt, ze pracownicy stracili robotę... ale gdyby pracowali jak należy i skonczyliby gre to moze do takiej sytuacji by nie doszło.
Nic dziwnego że studio padło skoro takich kretynów tam zatrudniali
Bardziej kretyńskiego zespołu chyba świat nie widział. 12 lat robić głupią grę i jej nie widać... buhaha. Będą lepsze produkcje. Jedna gra w tą czy w tą.
Oho widać całą mase małolatów, którzy uważają że 3dRealms nic nie robiło przez 12 lat i dodatkowo to studio jednej gry...
Kurde, trudno uwierzyć, że zamknęli studio. To chyba koniec największej growej epopei wszechczasów. Aż się smutno robi :)
Chyba tylko stwierdza fakty tu zastane.
Sądzę, że nie wszystko stracone z samą grą DNF ;) wystarczy śledzić rozwój sytuacji na tamtym forum :)
"Siegler poprosił więc fanów o skupianie się na prawdziwych problemach, a nie tylko na grze, która przecież ma tu drugorzędne znaczenie."----> Ci ludzie są nieżle bezczelni. Przecież za tworzenie gier płacono im pieniądze. Robili to delikatnie mówiąc nieudolnie i w logicznym następstwie stracili robotę. Dla fanów "prawdziwym problemem" jest właśnie brak gry. Kłopoty pracowników to oni powinni rozwiązywac między sobą a nie żalić się na brak wyrozumiałości. Jestem tylko ciekawy jakie ta firma generowała zyski przez ostatnią dekadę i dzięki czemu. Przeciez oni znani są z jednej marki, którą nawet nie potrafili solidnie eksploatować.
Ta fotka powinna być zatytułowana "majwiększe darmozjady elektronicznej rozrywki" --->
@IDWLTB
W niczym 3dRealms nie popieram, za długo męczyli ten projekt, max to 4-5 lat, bo to fpp w końcu.
Stwierdzam tylko fakty:
1. Przez 12 lat maczali palce choćby w Prey, stworzyli i wydali Duke Nukem: Manhattan Project.
2. Warto sprawdzić firme co się zwie Apogee, no ale jak ktoś jest nastolatkiem to skąd ma to wiedzieć.
Szkoda jednak Duka, 1 mam do dziś w oryginale. Kurna, a już tak mało brakowało.
viper778 możesz mi wytłumaczyć na jakiej podstawie twierdzisz że gra jest bliska ukończenia???na podstawie tych kilku (marnych)materiałów graficznych???proszę Cię!!!buhahahahaha
Akira - Apogee to bylo wlasnie 12 lat temu ich ostatnia gra to 1996 rok. Pod szyldem 3d Realms wyszedl w ciagu ostatnich 12 lat TYLKO Prey i Max Payne 1/2. Nie licze pieciu tysiecy wersji DN na Gameboye i komorki lol.
I na konie - OSTANIE gry ktorych DEVELOPEREM byl 3D Realms to......... Shadow Warrior (1997) i Duke Nukem 3D (1996) i potem ZERO, NIC, NULL.
Ta firma to najwiekszy fail XXI wieku. :-) Chyba zadna nie ma takiego stosunku zrobionych gier do scancelowanych projektow.
Niech gryza ziemie nikt po nich plakal nie bedzie. CU 3D Realms. :-)
Przestało istnieć, coś, co nigdy by nie powstało. Ktokolwiek z Was wierzył, ze ta gra powstanie?
Ale gowniana grafa. Jak dobrze ze ten syf nigdy nie wyjdzie, mam w dupie ten chlam.
@Pinokio21
Ale ja dokładnie wiem co to Apogee i 3drealms (jakbym nie wiedział nie przywoływałbym pierwszej nazwy), niepotrzebnie się męczyłeś z tym tekstem, fakty pozostają takie same:
1.W ciągu 12 lat nie pracowali tylko nad DNF.
2.Nie są studiem tylko jednej gry.
Coś się nie zgadza?
@Gangstah
Oho kolejny zbuntowany nastolatek, wracaj na onet ze swymi mądrościami życiowymi.
Ok mamy zdjęcie ludzi odpowiedzialnych za "robienie" DNF. Ale nie zgadzają się nazwiska! Od lewej: panowie Nierób, Leń, Zaspany, Napotem, Później, Zarok, Zadwalata, Niechcemisie, Coo, Którymamyrok, Którywiekmamy, Dukekto itd.
Że co?! Robili grę 12 lat i teraz odchodzą? Ech, szkoda gadać. Ten Duke wypompował z nich tyle kasy, że aż musieli zamknąć tą firmę.
Strategos44 hahah :
Oto co napisał na forum Joe Siegler na pytanie czy DNF został anulowany...
I CANNOT CONFIRM ANYTHING LIKE THAT. INFORMATION LIKE THAT HAS TO COME FROM SCOTT & GEORGE, BECAUSE AFTER THIS FRIDAY I WON'T WORK HERE ANYMORE, AND WILL BE UNABLE TO SPEAK FROM ANY SORT OF KNOWLEDGE CAPACITY! ALL I SAID IS THAT IT IS NOT BEING WORKED ON NOW - NOTHING ELSE IS GOING ON - OUR STUDIO HAS CLOSED - May 8th was the last day of work for the developers!
To zdjecie to fotomontaz a cały artykuł to pic na wode. Duke Nukem Forever zyje i ma sie jak najlepiej, podobno ostatnio głownym project managerem został sam Elvis!
Ale jaja,tyle robili tą grę i teraz d*pa
troszke szkoda mi 3D Realms z tego powodu jednak w pewnym sensie to też ich winna
a po tych screnach to widze że gierka troche przypomina prey-a
Nareszcie koniec tej groteski. Dorastałem na plotkach o DNF i mam teraz tą grę głęboko w poszanowaniu. Kiedy grałem w DN3D ta gra to był majstersztyk wśród strzelanin. Teraz świat elektroniczny poszedł do przodu i ta gra nie miałaby szansy niczego zmienić w tym gatunku... Ot zwykły shooter... Tyle, że zwykłego shootera robi się półtora roku (CoD) albo 2-3 lata... ALE NIE 12! Zgadzam się z przedmówcami - to były pieprzone nieroby... Nic więcej o nich nie da się powiedzieć.
P.S - akira23 -> Za to komentowanie opinii innych tylko na podstawie tego, że jest dzieciakiem - cóż, ja po twoich komentarzach mogę wywnioskować jedynie to, że jesteś osłem.
No cóż inwektywami sobie możesz rzucać, widać masz problemu z czytaniem ze zrozumieniem i nie wiesz w jakim kontekście użyłem słowa "małolat". Widać jak ktoś krótko żyje na tym świecie nie pamięta pewnych rzeczy np.firmy Apogee.
BTW. Postaraj się pohamować swoje zapędy do obrażania nastolatku, za to możesz dostać w zęby i czytaj więcej książek może wtedy posiądziesz wiedze jak czytać ze zrozumieniem.
Duken Nuken stał się już legendą sama nazwa mówi Forever,teraz będzie wiecznie żyła w naszych sercach.
Akira -> wydanie gry, którą od początku do końca zrobił ktoś inny, nie jest żadną sztuką.
A 3DRealms nie stworzyło w ciągu tych lat żadnej gry.
Ani Pray, ani Max to nie są ich gry. To są programy zewnętrznych firm.
[34]
Strategos44 [ Level: 6 - Junior ]
święta prawda
@Krzych Ayanami
Zgoda co do Maxa, ale o Prey radze doczytać bo w dużej mierze to jest ich projekt. I Duke Nukem: Manhattan Project to niby nie współtworzyli?
fajne fotki, czekam na gre...... ;]
40 chłopa w ciagu 12 lat zrobiło kilka screenów, no no ja bym nie dał sam rady nawet a ten na środku pracował najwięcej pewnie bo widać że miał na życie xD
No proszę, GOL już się nie przyznaje do swojej strony o DNF?
http://duke.gry-online.pl/news.php?readmore=813
@claudespeed18: jakbyś zaglądnął na stronę 3DR, to byś się dowiedział, że wielu z nich pracowało tam od 2006-2007 roku, więc trochę Ci nie poszło z tymi "12 latami".
Po drugie, to co wyciekło to tylko i wyłącznie prezentacje prac wybranych pracowników! Gość który robił mapy pokazał kilka screenów ze swoich map, gość od modeli 3D pokazał kilka renderów a gość od grafiki kilka concept artów. Oni szukają pracy i pokazują swoje portfolio a nie reklamują DNF!
Ale ubaw banda 10 letnich matolkow wyzywa ludzi ktorzy pracuja tam w wiekszosci 3-4 lata od leni i darmozjadow "nie umiejacych napisac gry przez 12 lat" A ze w miedzy czasie zrobili zdaje sie 2-3 inne gry to juz wogole pomijaja. Przeciez dnf wcale nie pisali 12 lat jesli ktos w to wierzy to jest kretynem.
2 lata temu pokazali trailer, dziś pokazali screeny !!!
ciekawe co nas czeka w przyszlości
Wcale nie brali udzialu w produkcji max payne 1,2 i prey
http://www.3drealms.com/games.html
Pokazcie mi tam jednego programiste albo grafika ktory pracuje wiecej niz 5 lat:P?
Obecna wersje dnf pewnie robia 2-3 lata max a wczesniej pewnie poprostu nie bylo na to czasu pieniedzy albo gra nie byla na tyle dobra i anulowane i wywalane do kosza byly projekty
no ale upierajcie sie dzieci ze ci goscia faktycznie pisza obecna wersje od 12 lat i w miedzy czasie niczym sie nie zajmowali. widac ze tylko designerzy, producenci wlasciele? pracuja tam dluzej a cala reszta to 2005 -2007 dolaczyla pewnie wlasne zaczac pisc obecne dnf
@tankem3: czy Ty w ogóle przeczytałeś chociaż tytuł tego newsa? Czy tylko obrazki widzisz?
@Vercingetorix: wcale. pewno dlatego, wcale nie ma logo "3D Realms" na stronach:
http://www.prey.com/flash.html
http://www.rockstargames.com/maxpayne/index2.html
Developer
* 1996 – Duke Nukem 3D
* 1997 – Shadow Warrior
Publisher/producer
* 1995 – Terminal Velocity – Terminal Reality
* 1997 – Duke Nukem 64 – Eurocom
* 1997 – Duke Nukem: Total Meltdown – Aardvark Software
* 1998 – Duke Nukem: Time to Kill – N-Space
* 1999 – Duke Nukem: Zero Hour – Eurocom
* 1999 – Duke Nukem (Game Boy Color) – Torus Games
* 2000 – Duke Nukem: Land of the Babes – N-Space
* 2001 – Max Payne – Remedy Entertainment
* 2002 – Duke Nukem: Manhattan Project – ARUSH Entertainment/Sunstorm Interactive
* 2003 – Duke Nukem Advance – Torus Games
* 2003 – Max Payne 2: The Fall of Max Payne – Remedy Entertainment
* 2004 – Duke Nukem Mobile – Machine Works Northwest/Tapwave
* 2005 – Duke Nukem Mobile II: Bikini Project – Machine Works Northwest
* 2005 – Duke Nukem Mobile 3D – Machine Works Northwest
* 2006 – Prey – Human Head Studios
* 2008 – Duke Nukem 3D (Xbox Live Arcade)
Zauwaz ze sie zgadza developerzy ich pracuja po 3-5 lat a producenci itp sa od dawna.
PEwnie nie mial kto dlugi czas tej gry robic bo nwet teamu nie mieli:P
Wcale nie ma logo to na samym srodku to zludzenie pewnie:
http://www.rockstargames.com/maxpayne2/
a ta sam podales jko przyklad ze nie ma http://www.prey.com/flash.html
chyba czas okulary sobie sprawic:P
Wlasnie zrozumialem ze tak naprawde to nie chcialem zeby ta gra wychodzila :)
Zbyt duzo wspomnien z dziecinstwa mi sie wiaze z DN3D aby pozwolic na to zeby DNF mi je zniszczyl...
Mogli oddać prawa do Duke'a Take 2. Może podciągnęli by temat do końca.
Dla mnie Duke to Legenda.Pierwszą grą w jaką kiedykolwiek zagrałłem był Duke Nuken 3D.Ubolewam więc nad tym że seria (ta właściwa bez remake'ów różnego rodzaju ;]) kończy się (póki co) na Manhatan Project.
same złudzenia :)
Pamiętam że ostatnio był artykuł iż DNF został skończony w 90%. Coś mi się zdaje że Take-Two raczej nie będzie kończyć tych 10 procent ale szczerze powiedziawszy i tak mnie nie obchodzi ponieważ na tę grę nie czekam
Może po prostu 3D Realms odstawiali tą szopkę tak długo żeby każdy zapomniał o tej grze i wtedy ją wydać?
Ooo... Szkoda... Mam nadzieje, że jakaś firma jednak kupi i dokońcy ten projekt...
BTW. Jak będziecie robili przegląd tygodnia i wspominali o DNF to pasowałoby tu walnąc taki głoś GLaDOS'a z Portala mówiący "Goodbay". :)
No i wyciekł filmik z fragmentami GAMEPLAY
http://duke.gry-online.pl/news.php?readmore=815
fani D3D znajdą kilka smaczków dla siebie
nieźle się prezentuje ten gameplay, chociaż nie tak jak ten z 2001 który pozamiatał ;)
Ciekawe kto teraz zatrudni gości, którzy nie potrafili zrobić jednej gry przez kilka/kilkanaście lat.
@Bullzeye_NEO: nim napiszesz, najpierw przeczytaj daty rozpoczęcia pracy na http://www.3drealms.com/bio/staff/
M.in. dlatego napisałem kilka/kilkanaście. Swoją drogą, przed 2002 to oni w ogóle mieli jakąś ekipę czy gra robiła się sama?
Widze ze klopoty masz z czytaniem ze zrozumieniem wiec jeszcze raz ci pokaze czym sie zajmowala firma jako taka:
Developer
* 1996 – Duke Nukem 3D
* 1997 – Shadow Warrior
Publisher/producer
* 1995 – Terminal Velocity – Terminal Reality
* 1997 – Duke Nukem 64 – Eurocom
* 1997 – Duke Nukem: Total Meltdown – Aardvark Software
* 1998 – Duke Nukem: Time to Kill – N-Space
* 1999 – Duke Nukem: Zero Hour – Eurocom
* 1999 – Duke Nukem (Game Boy Color) – Torus Games
* 2000 – Duke Nukem: Land of the Babes – N-Space
* 2001 – Max Payne – Remedy Entertainment
* 2002 – Duke Nukem: Manhattan Project – ARUSH Entertainment/Sunstorm Interactive
* 2003 – Duke Nukem Advance – Torus Games
* 2003 – Max Payne 2: The Fall of Max Payne – Remedy Entertainment
* 2004 – Duke Nukem Mobile – Machine Works Northwest/Tapwave
* 2005 – Duke Nukem Mobile II: Bikini Project – Machine Works Northwest
* 2005 – Duke Nukem Mobile 3D – Machine Works Northwest
* 2006 – Prey – Human Head Studios
* 2008 – Duke Nukem 3D (Xbox Live Arcade)
czyli glownie produkcja nadzorowaniem innych teamow deweloperskich ktore robily np maxpayne 1,2 prey
W tych czasach rownie dobrze mogli wcale nie miec programistow czy grafikow(tak przynajmniej mysle) Mogli miec kogos kto robil dnf ale moglo sie okazywac ze gra jest slaba ze sie nie sprawdzili ludzie ze nie ma kasy na jej robienie i projekt mogl byc zawieszany,wywalany doi kosza. Napewno nie bylo tak ze jakis zespol pisal gre 12 lat a nawet 6. W koncu zebrali kase zatrudnili ludzi pare lat temu i zaczli pisac to co pokazuja teraz. Ten kod i grafika rownie dobrze moga miec 2-3 lata imo.
Bullzeye_NEO akurat graficy ,programisci ,animatorzy maja skilla co widac ,wiec nie beda mieli zadnego problemu z znalezieniem pracy. To kogo powinienes obwiniac to tych na samej gorze ,bo tak iszaraczek jak programista to niewiele moze . Oni tylko robia to co im kaza .
Vercingetorix ja tam widze sporo ludzi z starej gwardii . Swoj devteam to mieli caly czas zaczynali od silnikcza q2 na ktorym smigal pierwszy build dnf ,potem na silniczku unreal na tkorym pokazano najbardziej miesisty trailer . W takich firemkach jest dosc czesta rotacja i mnie to wcale nie dziwi ,ze wiekszosc to swierzaki w tej firmie .
szkoda żeby taki świetny tytuł się zmarnował. I z uwagi na to że był robiony 12 lat. Szkoda by było żeby ludzie robiący Duka prze te 12 lat stracili tylko czas przez to że firmę zamknięto.