Gramy w BioShock 2!
Może ja od siebie dodam że podobno jak będziemy pod wodą nie będzie można uzywać wiertła ani nitownicy
hmmm. zapowiada się ciekawie. myśle że Bioshock 2 osiągnie taki sam sukces jak jedynka. a może i większy
Warto też dodać, że pod wodą plazmidy stają się nie aktywne :)
Ciekawe czy wogóle pod wodą bedą odbywały się jakieś potyczki czy tylko czeka nas spacer po dnie :P
Fajny filmik. Można zrobić z tego osobny cykl i analizować zwiastun lub gameplay, każdej ważniejszej gry.
wczesniej byla mowa, ze wiertlo sie przegrzewa. moze ten pasek wcale nie wskazuje na energie wiertla, ale na jego przegrzanie ?
I Jeszcze wiertło może służyć do otwierania drzwi widziałem jak bigdady je tym silnym udeżeniem rozwalał:))
w sieci jest więcej gameplayów z rozgrywki :) jest i mocniejszy cios wiertłem, uciekający splicer gdy zobaczy jak uruchamiamy wiertło, dłuższy spacer pod wodą; jednak każdy z nich zawiera fragmenty z big sister i ognistą nitownicą zawarte w pierwszym filmie z rozgrywki więc może ciężej było je wyłapać w sieci :) może by zrobić drugą część gramy z fragmentów pozlepianych z tych gameplei? z tego co pamiętam są 3 różne
Znowu fajny pomysł na filmik, możecie tak robić przed każdym wydaniem hucznej gry.
@Tomek_Si [ Level: 50 - Centurion ]: nie, nie bedzie zadnych potyczek pod woda. Developerzy powiedzieli, ze ma to byc chwila dla gracza na odetchniecie, nadgonienie fabuly [audiodaries] na spokojnie itp. Przy okazji bedzie mozna podziwiac ladne widoczki tak na zewnatrz rapture, jak i zagladajac przez okna do wewnatrz.
ja bum chciał zagrać w jedynke ale raczej mi nie pójdzie ...
Ogólnie rzecz biorąc cały ten pomysł z możliwością wyjścia poza Rapture wydaje mi się trochę przereklamowany i.. dziwny. Na filmiku widać, że kiedy Big Daddy zostaje zalany przez wodę to wiertło i plazmidy (znika ikonka pod paskami życia i energii) przestają być aktywne. Można z tego wywnioskować, że pewnie nie będziemy mieli okazji walczyć pod wodą. Być może będzie jakiś level dziejący się w głównej mierze pod wodą (może odnalezienie wyjścia z jakiejś zalanej części Rapture??), ale wydaje mi się, że będzie to bardzo mała i nieznacząca cześć rozgrywki. Bez możliwości walki pomysł z wyjściem poza Rapture również wydaje mi się chybiony. W pierwszej części Bioshocka to właśnie klimat Rapure sprawiał, że gra była jedyna w swoim rodzaju. Co ciekawego będzie w chodzeniu po dnie oceanu? Jeśli ma to być sposób na przemieszczanie się pomiędzy niektórymi lokacjami to spoko, ale jako jakaś znacząca część rozgrywgi to niebardzo. Mi najbardziej do tej pory podoba się pomysł łaczenia plazmidów, ma całkiem duży potencjał. Uważam, że na tym i na fabule twórcy powinni się najbardziej skupić. ;)
Jak dla mnie, to super pomysł z tą analizą gameplaya. Teraz mam nadzieję, że takie filmiki (tzn. analizy gameplayów/trailerów) będą się pojawiać częściej.
Trzeba przyznać, że gra zapowiada się świetnie. Te łączenie plazmidów, wiertło, podróżowanie pod wodą itd. Przy okazji, bardzo dobry pomysł z tymi gameplayami.
Jak zwykle super, ten pomysł z analizami (jak tu powiedzieli wyżej) jest świetny. Bioschock 2 to bedzie coś :D no no no i Lordareon wraz z Delem wrócili :>
Dla mnie jest ok . Lecz powiem Wam ze chyba za duzo gadania . No ale coz , to nie Wy graliscie , wiec nie mogliscie tego jakos specjalnie przedluzyc . Lecz czekamy na Wasz oficjalny Gameplay.
Świetny pomysł codo takiej analizy gameplayów oby tak dalej ...
Bardzo mi się podobało
Oj rany, rany. Czy mi się wydaje, czy na dokładnie taki sam pomysł, wpadli chłopaki z what2play..? I to wcześniej? Nie żebym coś, ale taka zrzynka wygląda o tyle radośnie, że komentujecie właściwie te same fragmenty xD. Wymyślcie coś od siebie, no.
Ten pasek "energii" wiertła nie jest żadnym wskaźnikiem ilości paliwa, a stopniem rozgrzania wiertła...
coś takiego ponoć miało być ; p
Fajne takie analizowanie filmiku, dobrze, że były 2 osoby bo chociaż mogliście podyskutować. Co do Bioshocka to wiadomo hit murowany.
Dość stary musi być ten Big Daddy, skoro Rapture zostało zbudowane w roku 1946 i załóżmy, że to wtedy powstał pierwszy Big Daddy, a akcja Bioshocka rozgrywa się w latach 70 XX wieku, więc nasz Big Daddy powinien mieć luzem ok. 45 (może i więcej) lat :).
@Flypho
ten big daddy spokojnie moze miec wiecej, jesli wzieli np faceta w wieku 30-40 lat do "projektu big daddy" bo niemowlaka bankowo w ten kostium nie wsadzili :]
odnosnie samego BS2, coz, po zagraniu w 1-nke, musze zagrac w dwojke... :]
Akurat założyłem, że ochotnik był raczej młody i wziąłem pierwsze z brzegu 20 lat ^.-, bo sądzę, że, aby zostać czołgiem ochraniającym największe odkrycie ludzkości trzeba było być dość sprawnym fizycznie. Tak btw. to Ryan zajmował się rekrutacją nowych Tatuśków i pewnie ci, którzy bardziej zagłębili się w fabułę mogliby powiedzieć coś więcej o samych BD z pierwszego Bioshocka.
@edit
A i pamiętaj też o słowach Suchonga - "Dlaczego dzieci tak wolno rosną? Żrą i piją jak świnie nie dając nic w zamian. Muszę coś z tym zrobić.". Przykładem na ich potwierdzenie był Jack, który mimo, że był dorosłym facetem - miał tylko 12 lat.
Mozliwe, ale stawiam bardziej na 30, w koncu to troche wazy. Ale mniejsza :)
Del btw. smiesznie zabrzmial jeden z komentarzy "ociezaly duzy big daddy" :D
Filmik oraz gra bdb.
Zapowiada się bardzo dobra kontynacja jedynki. Czekam i na pewno kupię BioShock 2.
niewiem czy ktos o tym wspominal. ten zolty pasek z wiertlem to jest raczej wskaznik poziomu przegrzania wiertla anizeli poziomu paliwa, chociaz niewiadomo do konca. a co do proby "utopienia" tatuska to raczej byla proba jego spowolnienia xP
Gra może być ciekawa, ale i tak nie pogram bo nie spodobała mi się ta seria.
Ciekawy pomysł z tą analizą gameplayów.
[24]Trupiec: nikt nic w Polsce w tym temacie nie wymyslil, po prostu takie warunki postawil swiatowy wydawca: dostajecie gotowy gameplay i nagrywacie do niego komentarz. :-)
tak nakręciliście mnie tym filmikiem ze kupilem dzisiaj jedynkę i postanowiłem ją przejść, przeszedłem 2 pierwsze rozdziały i jestem pod wrażeniem , gra naprawdę wymiata a filmik naprawdę fajny
świetny materiał :DD
@Rafiraf2
Nie pisz głupot, skoro nie masz pojęcia o rynku ;o. Nie trzeba być ekspertem, żeby zauważyć, że w takim wypadku grupa docelowa byłaby tak mała, że gra wygenerowałaby ogromne straty i nawet nie opłacałoby się jej wydawać.
podczas spaceru pod wodą nie można używać telekinezy ;3
Nie wiem czy ktoś rozpoznał ale na początku i końcu jest świetny "Cohen's Masterpiece".
Materiał świetny, fajnie ze to pokazaliście bo i mało zrozumiałem z gameplayów oryginalnych.
@Lordareon;
Huh. No tak, nie jestem rekinem branży xD. Generalnie, to było takie luźne spostrzeżenie człowieka, który po prostu widzi na dwóch serwisach takie rzeczy. Przepraszam, jeśli wyszło napastliwie, albo coś w ten deseń xD.
Trupiec: spoko, sam uznalem ze niektorzy moga to odebrac tak jak Ty, stad moje sprostowanie. :]
nie wiem jak wam ale mi najbardziej w tej grze podobają się cienie postaci i otoczenia są zrobione naprawdę realistycznie ze 500 razy oglądałem w spowolnieniu klatka po klatce ruch postaci i odwzorowanie ich cieni muszę przyznać że gra będzie naprawdę dobra graficy odwalili kawał dobrej roboty to by było na tyle ^^ pozdrowionka dla ekipy za super komentarz w filmiku oby tak dalej
@Flypho [ Level: 7 - Pretorianin ]: ale BD nie powstal w tym samym roku co zbudowano rapture, tylko znacznie pozniej! przeciez pierwsze prace na BD odbyly sie na dosc krotko przed wojna w rapture [a ta odbyla sie w noc sylwestrowa '59]. Z kolei w BS2 wracamy do rapture w roku okolo 1970 [10 lat po pierwszej grze, a pierwsza gra rozgrywala sie rok po wojnie, czyli w 1960, co bylo podane na samiutkim poczatku gry]. Pierwszy BD wcale nie musi byc taki wiekowy, jakby sie moglo wydawac.
nie wiem czym sie tu zachwycać ... nie grałem w 1 i nie zagram bo już po 2 widze że żałosna gra ;/ nic ciekawego eh
Nie miałem okazji zagrać w jedynkę, ale zawsze bardzo chciałem. Pozostaje czekać i zagrać w dwójkę. Zapowiada się fajnie, taki shooter, bardzo oryginalny i rozbudowany z dobrą fabułą.
Dobre komentowanie filmiku,pogratulować !