Jak prezentują się w akcji nowe funkcje Unreal Engine 3.0?
Bla bla bla nowe funkcje, lightmass etc etc duzo nowych bajerow.
ALE!
ALE!
Czy usunieto najwieksza!!! bolaczke engine'u czyli doczytujace sie tekstury!
Hmmmm. Chyba nie :(
martin1841 - zmien poprostu platforme ;] na taka na ktorej nie bedzie tego problemu :D. UE to dosc zaawansowane shaderki i zlozone materialy ,wiec nie dziw sie ,ze cos musi sie doczytac na np konsolach ktore ramem nie wojuja czy na starszych pc ktore tez za duzo pamieci video nie posiadaja .
Możliwość przeglądania i ściągania gotowych, zaanimowanych już skrzynek, głazów czy tekstur pozwoli twórcom skupić się na dopracowaniu rozgrywki.
Już teraz w co drugiej grze na UE3 są takie same ściany i krawężniki, teraz jeszcze mają być identyczne animacje ????
Tak swoje gry robi City Interactive :D
GI - sweeeeet
Emissive mat. jako źródło światła - super sweeeet
Drag & drop - tu mnie akurat mało obchodzi i tak skrótami da się wrzucać obiekty 1 klikiem
martin - fadowanie tekstur na obiektach można force'ować tam gdzie to porządane.
Mr_Hyde to nie jest wina sprzetu!
Ten engine juz tak ma poprostu.
Wytłumacz mi to.
Mój rig
-c2d 3ghz
-4gb ram
-ati hd4870 1gb ram gddr5
-hdd 500gb 32mb cache
I doczytywanie nadal jest widoczne w takim mass effect czy to w ut3(tu mniej ale rowniez czasem widac z poczatku podczas pojawiania sie na mapie.
Wytłumacz mi to? Łącznie razem z ramem na karcie to tak jakbym mial 5 gb ram! CZy to mało?
Niesądze. Engine juz jest świetny ale właśnie tą bolączke powinni poprawic.
Lord Nibbler wdarł się błąd nie Gear of War 2 tylko Gears of War 2 ;)