Mount & Blade: Warband | PC
kologmm spraedzales moze czy tych wasali nadal masz , bo jak ja raz gralem to mialem gdzies stosunki miedzy nimi i oni wszyscy przenieśli sie do nordow przy czym ja stracilem prawie cale imperium
Dziwią mnie tylko te wymagania : Pentium 4 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 700 MB HDD, Windows 2000/ME/XP/Vista yyy coś nie tak jak na moim sprzęcie chodzi ale jak są większe bitwy to lagi są ( na full detach )
POZDRO TAM MOUNT POROWNYWAC DO CODA -.-
i co z tym co-opem bedzie czy nie ?
Multiplayer jest choooooolernie fajny. Single trzyma klimat, trochę poprawili, ale tej grze naprawdę potrzeba profesjonalnego wykonania. Jakby jakiś większy koncern przygarnął tą serię, to byłoby świetnie. Tak, czy inaczej idzie przymrużyć oko na słabsze strony przy ogólnej świetności gry.
jakby ją "jakiś większy koncern" przygarną to otrzymalibyśmy beznadziejną grywalność ale z "mega, bumcykaśną grafą next-gen!!!" sratatata dobrze jest jak jest...
mam 198 wojaków . miał ktoś takei coś w grze str not found prosze o odpowiedz
jesli ktoś nie umie atakowac bandytów itp to jest dużym pacanem wystarczy kliknąć na nich i jak się ich dogani to żaczniesz rozmawiac z jakims kolesem i czeba dobrze wybrac napisy
??????????????
gra spokojnie na te co najmniej 9/10 zasługuje :) na prawdę super gra, u mnie należy do top10 ;]
wszystkich fanów mountet&Blade Warband zapraszam do mojej grupy steam "Polacy Mistrzowie".W sprawach rekrutackij kierujcie się do THE_Mastera lub do inych administratorów.A na oguł gra jest wporądku 9/10 za błędy graficzne.
mogli by zrobić mountent & Bleade w czasach starożytnego rzymu
Ludzie pomocy! Kupiłem Warbanda i grałem spokojnie w multi przez godzine, a tu nagle chcę wbić na serwer wchodze i po sekundzie momentalny lagg i nic się nie da zrobić. O co chodzi! ;(
czasam tak się dzieje mi to przeszło po dwuch dniach
Siemka
Czy do gry wymagany jest internet ( słyszałem że do uruchomienia )
Da się to jakoś ominąć ? crack czy co
Prosze o odpowiedź
Sudan81
@Sudan81 : Jeśli zamierzasz grać tylko w kampanię to nie jest potrzebne połączenie z Internetem...
ale w multi warto pograć bo jest naprawde fajny
Sp*erdalać mi stąd piraci i idźcie se kupić oryginał! J*bane złodzieje...
oddychaj BŁOND ;] a mount & blade w czasach Starożytnego Rzymu to by była gra moich marzeń ;] studiuje Historię pod kierunkiem archeologicznym więc na punkcie Starozytnego Rzymu mam manie :D
ty i studia??? po poziomie niektórych z twoich wypowiedzi mniemam że to uniwersytet dla motyli pod wezwaniem św. Fiodora w Mińsku???
kupile wczoraj endwar za 50 zl,mount&blade warband za 100zl i panzer phase one za 7zl, wydalem 157zl i najlepsz gra z tych 3 bylo panzer :)
We wszystkich miastach zniknęli mi barmani i mistrzowie areny a jedzenie nie dodaje morale przy każdym jedzeniu pisze morale +0.
mam wersję 1.132 oryginał.
Witam.
Mam problem z tym modem -> http://www.mbrepository.com/file.php?id=1955#c_11172
Wykonałem wszystko jak kazano, i przy włączaniu gry mam błąd - RGL ERROR get_object failed for texture: manface_young ...
Zauważyłem, że jedna osoba ma to samo, jest na samym dole o nicku windtalker.
Proszę o pomoc.
micmur ignorancie, może ty tam studiujesz, a ja po twoich genialnych wypowiedziach mniemam, że skończyłeś najwyżej Szkołę Zawodową, tyle w tym temacie, ewentualnie twoje otoczenie i bliscy tak na Ciebie działają.
Pozdrawiam
ja mam gram w normalnego Mount and Blade.
Dziś byłem u kolegi ktory ma Warband i zauwazyłem ze ciosy są jakieś dziwne.
Jadę na rumaku, chcę kogoś ciachnąć mieczem i normalnie nie trafiam :(
Przykre to było...
spoko jak dłużej pograsz to się przyzwyczajisz.
Cy jest w tej grze kampania 1-os.
Tak jest kampania dla jednego gracza, polecam mody.
oczywiście że jest kampania dla jednej osoby, polecam, jest dobra :)
Mam pytanie: Jak namawiać wasali do dołączenia do twojej frakcji?
Warband jest wręcz genialny ;) Świetny jest serwer Nditions, bardzo polecam ;) Admin sam edytuje mapy, a na tych mapach jeżdżące poduszki (xD), walki w niebycie, chodzenie po linie, a nawet kiedy jest tryb bitwy to admin sam ustawia wszystkim wyposażenie i był taki motyw kiedy wszyscy byli samurajami i dzierżyli katany :P Albo pistolety, co też było zabawne ;) Ogólnie w M&B fajnie się walczy na pięści :D Nie ma to jak wymierzyć kumplowi ostrego podbródkowego albo z liścia :P
TA GRA RZĄDZIIII !!
Fajna gierka szkoda że tak zbugowana i grafiką nie grzeszy ale i tak jest warta zakupu :P
gralem w podstawke chyba jeszcze w bete ale mi sie podobalo i wlasnie widzialem ze gra idzie w dobrym kierunku i taka gre sobie czasem wyobrazalem od dawna
ale do rzeczy:
brat mi mowil ze wlasnie jest jakis mod albo cos ze w M&B mozna grac jak w MMO ze sie loguje i gra jak komu pasuje prawda to?
jesli tak to czy to jest ten Warband?
bo bym sobie zostal rozbojnikiem rabujacym podroznych na goscincach, albo z checia sie przylaczyl do jakiej watazki:]
cos jak w EVE online tylko nie w kosmosie no i na mniejsza skale (chociaz wieksza by mi nie przeszkadzala bynajmniej:])
Sztab Antypiracki informuje, że osoba posiadająca, przechowująca lub wykorzystująca urządzenia lub ich komponenty, służące do usuwania lub obchodzenia technicznych zabezpieczeń przed odtwarzaniem, przegrywaniem lub zwielokrotnianiem utworów (muzyki, filmów lub oprogramowania, w tym gier komputerowych) podlega odpowiedzialności karnej przewidzianej w art. 1181 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, tj. karze grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności do roku.
Podstawa prawna: art. 1181 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Ponadto osoba, która usuwa lub obchodzi techniczne zabezpieczenia przed dostępem, zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem utworu (w tym: muzyka, film, program komputerowy, gra komputerowa) w celu bezprawnego korzystania z utworu musi się liczyć z odpowiedzialnością cywilną przewidzianą w art. 79 ust. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, tj. obowiązkiem zapłaty potrójnej wysokości stosownego wynagrodzenia (opłaty licencyjnej) – jeśli naruszenie ma charakter zawiniony – lub podwójnej wysokości, jeśli jest niezawinione a także wydania uzyskanych korzyści.
Podstawa prawna: art. 79 ust. 1 w zw. z art. 79 ust. 6 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
________________________________
Zapraszamy do czytania najświeższych wiadomości na sztab-antypiracki.pl Sztab Antypiracki to inicjatywa przeciwdziałająca łamaniu prawa autorskiego realizowana w Internecie. Sztab informuje użytkowników o konsekwencjach korzystania z nielegalnych plików muzycznych, filmowych i oprogramowania oraz edukuje w zakresie zasad ochrony przed pirackim procederem. Sztab realizuje swoje zadania dzięki kompetencjom Koalicji Antypirackiej powołanej przez organizacje: Business Software Alliance, Związek Producentów Audio Video oraz Fundacja Ochrony Twórczości Audiowizualnej. Bądź bezpieczny. Audytuj oprogramowanie, więcej informacji znajdziesz na stronie Rada Ekspertów Oprogramowania - PRO LEGAL | reo.org.pl i SAM
Siemka, ogólnie fajna gra.
W każdym razie mam takie poytanie? Jak wyjść za mąż, grając kobietą. Sam już nie wiem, facetem to jest podobno łatwe ale kobietą to nawet nie mam pojęcia co bym musiał robić. Zawsze jak się pytam gościa to mi odpowiada, że albo nie jest w jego typie albo, że się zastanowi, hallooo. Nie wiem czy w ogóle ktoś mi odpowie na to pytanie ale warto spróbować. Dodam, że mam ponad 1000 reputacji, wiele już podbiłem, jestem jednej z frakcji.
Pomocy! nie działa mi kod na kase (ctrl+x) i na doświadczenie (też ctrl+x) mam wersje 1.134 help!
z kodami się gra, co? ogólnie to do singla jest lepsza jedynka bo ma mnóstwo doskonałych modów. Ja cały czas gram tylko w Multi Warbanda, które po prostu rządzi
czy ta gra dziala na viste?
Bez problemu działa na Windows 7 więc i na Vista będzie śmigać.
da się to ścągnąć
Witam, napaliłem się ostatnio na mody do Warbanda, a w szczególności "Grunwald" mod.
Szukałem owego moda w necie ale znalazłem tylko uszkodzoną instalkę, w związku z tym proszę o podanie jakiegoś linka z tym modem i ewentualnie z innymi modami :)Proszę o pomoc i pozdrawiam :)
Za 6 godzin na greenmangaming.com Mount&Blade Warband będzie w promocji -75%, za około 14 zł.
http://www.greenmangaming.com/games/mount-blade-warband/
Witam! Mam pytanie, gdzie mogę dokupić strzały do kuszy, ponieważ skończyły mi się.
czy potrzebna jest podstawka żeby w to zagrać?
nie podstawka jest nie potrzebna
Nie ma tam armat...
Witam gram obecnie w Mount & Blade: Warband i chciałbym się ożenić z córką króla Swadii tylko za nic nie mogę sie dowiedzieć jak ona sie nazywa :(. Bardzo bym prosił o pomoc z góry dziękuję. A i jak by jeszcze ktoś mógł to prosiłbym o wymienienie wszystkich córek królów
Królowie nie posiadają rodziny biedaki hehe :D. Było by za łatwo w objęciu władzy preferuję ożenić się z lady która jest córką, siostrą itp. kogoś kto ma spore poparcie w państwie albo sporo ziem.
aha rozumiem czyli zawrzeć taki związek żeby była duża rodzina czyli teść, szwagier itp wtedy ajko rodzina mam dodatkowe wpływy naprawdę dziękuję za pomoc
Gra jest boska... Ale ma ktos jakis poradnik? Gram i gra, i nie moge zrozumiec co dalej... Mam ponad 30 osob zero dochodów i nie wiem kogo lać
gra jest zajebiaszcza
8/10
Gra bardzo fajna tylko troche na dalszym etapie rozgrywki się nudzi. Ocena 7.5/10
Mam do was pytanie odnośnie modu Age of Turbulence (wiek smuty). I tak wiem że nikt mi na nie nie odpowie, bo nikt tu nie zagląda ale warto spróbować...
Czy jest jakiś inny sposób na zdobycie w swoim oddziale husarii niż żałosne ratowanie jeńców ?
Fajna, ale trochę słaba grafika nawet na full detalach.
Ludzie co wy chcecie żeby była grafika taka jak w crysisie ? wyobraźcie sobie taką grafikę z 300 jednostkami na ekranie... raczej byście sobie nie pograli. Grafika jest świetnie zrobiona, ponieważ na full detalach jakoś ujdzie, ale za to nie zżera FPS'ów i można hulać do woli.
fresh ima w pełni się z Tobą zgadzam :D oczywiście poprawiłbym parę bugów, ale graficznie jest ona b.zadowalająca !! ludzie inaczej wyglądają, so inaczej uzbrojeni i odziani ;) WYPAS !! po za tym chodzi się postacią i walczy, mogliby dodać w następnej części statki (nie tylko abordaż) ale tak pożądnie, duże statki nie jak w modach, gdzie dwóch ludzi wejdzie i jest mało przestrzeni, możliwość prowadzenia statku i strzelanie z armat.... ponadto jakieś miasta portowe, gdzie można by zakupić statki, byliby piraci etc. ale w klimatach warband...
Gra jest SUPER!!! Grafika w tej grze nie jest najważniejsza (i tak jest niezła). Co prawda sama podstawka Native szybko się nudzi, ale jest tyle darmowych modów. Ja ostatnio gram w polskiego moda Nowa Ojczyzna, mod jest super - bardzo rozbudowany (sojusze, rozejmy, nowe jednostki, uzbrojenie i dużo więcej), no i jest po polsku.
zgadzam sie z przedmowca ze native sie szybko nudzi, ale modow jest pełno takich jak np Litus, Florids Expanded czy moze MM Russia
Witam. Grał ktos moze w tryb multiplayer jesli tak to bylbym wdzieczny o informacje odnosnie grywalnosci i opcji politycznych jak i walk.
jak grałeś w CS to to jest coś takiego ;)
mutli to zwykła bitwa na punkty lub zdobądź flagę, ale bardzo przyjemna ! walka na koniu, strzelanie z muru, wchodzenie na mur, obrona bramy etc :)
Z CSem to ma mało wspólnego, raczej bym porównywał do Unreal Tournament. Wszystko zależy od szybkiego klikania i niskiego pingu. Czysta, nudna zręcznościówka. Singiel o niebo lepszy.
mam problem mam własne królestwo, marszałka i nie wiem jak przekazać sobie lenno. podczas rozmowy z marszałkiem mam tylko opcję "chce aby jeden z moich wasali otrzymał od ciebie lenno" i wtedy wybieram lenno a następnie wasala który ma je otrzymać. ale nie wiem jak można je przekazać sobie jeśli ktoś wie to proszę o w miarę szybko odpowiedź dziekuję :D
Czy ten dodatek wymaga do działania oryginalnej wersji gry?
cóż...zauważcie, jaki system walki oferuje nam podstawowa wersja, a jaki warbend. Szczególnie chcę wam zwrócić uwagę na blokowanie mieczem*tudzież inna bronią). Otóż, spróbujcie klikać non stop prawym przyciskiem myszy, kiedy atakuje was ktoś...nie zablokujesz. Bo tutaj blok też ma swoje wymagania, a co za tym idzie, nie blokujesz przytrzymując czy klikając cały czas jednego przycisku. Blok wymaga pewnych umiejętności. I tak powinno być. A teraz - warband...nawet, jak atakuje cie zgraja żołnierzy, wystarczy, że będziesz klikał cały czas prawy przycisk myszy, i wszystko zablokujesz. Czyli nic nowego.
Alternatywą jest blokowanie za pomocą ruchu myszy, nie mniej, wtedy nawet walki nie widać. -_-
Wolę podstawkę!
The Deluge to modyfikacja przenosząca gracza w XVII wiek w sam środek burzliwych walk we wschodniej europie. Gracz wcielić może się w uskrzydlonego husarza, walecznego i zbuntowanego kozaka, wielbiącego kapelusze i nowoczesne uzbrojenie szweda, stanąć tez może po stronie Chanatu Krymskiego oraz po stronie ambitnych Ottomanów (w przyszłości również po stronie cesarstwa Rosyjskiego i państw zachodnich). Wraz ze zmianą realiów Mount&Blade, zmienia się taktyka walki i sposób prowadzenia wojny.
http://img820.imageshack.us/img820/7615/delugelogo.png
Strona moda: http://thedeluge.net
Do użytku gracz dostanie zupełnie nowe typy broni, frakcje i mapy. Wszystko przygotowane tak aby jak najlepiej odwzorować realia panujące w ówczesnej europie. Przechodząc do tematu broni i technik zabijania trzeba wspomnieć o klasie inżyniera, która jako jedyna pozwala na wykopanie okopów czy wybudowanie tarczy, którą po stworzeniu można z sukcesem posuwać. Używanie osłon wybudowanych przez ww.klasę i wykorzystywanie jej umiejętności bojowych stwarza zupełnie nowe zastosowania taktyczne. Inżynier jako jedyny posiada możliwość używania takich broni jak garłacz, granat czy wielki topór pozwalający rozrąbywać barykady i osłony, których w modyfikacji znajdziemy bardzo dużo. Jest to jedna z cech, która wyróżnia modyfikację- interakcja z otoczeniem.
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/20/19387/thumb_620x2000/mb47.jpg
Film z eventu Kircholm 1605: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DGin-moXsWo
W The Deluge jeziora i rzeki, zamiast przeszkodą i utrapieniem mogą okazać się zbawieniem i elementem taktyki, dzięki wprowadzeniu w pełni sterownych łodzi i barek, które poruszają się wzdłuż rozciągniętych pomiędzy brzegami lin (w przyszłości również walka morska!). Kolejną nowością jest menu kołowe, dzięki któremu w szybki sposób możemy wybrać kilka opcji, takich jak: wykorzystanie zdolności specjalnych, gwizdanie na swojego konia (który wraca do swojego właściciela), przekazanie złota członkowi Twojej drużyny czy w końcu możliwość okrzyków i głosowych rozkazów.
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/20/19387/thumb_620x2000/mb46.jpg
To co jednak stawia The Deluge tak wysoko wśród graczy to dbałość o szczegóły oraz niezwykła jakość ich wykonania: animowane sztandary, namioty, roślinność a nawet firanki w oknach, nowy model twarzy, dodanie włosów wystających z pod hełmu zamiast ich zwyczajowego usuwania, wiele nowych efektów cząsteczkowych, pory dnia, pogoda, ruchome okna, łamanie kopii przy odpowiednio mocnym uderzeniu, wypadanie broni z rąk, historyczne jednostki i uzbrojenie (o co zadbali nasi eksperci), do tego lokacje, piękny layout… można by tak wyliczać bez końca. To wszystko sprawia, że każdy powinien zagrać w modyfikację i przekonać się o jej niezwykłości. Każda szabla i muszkiet liczą się w czasie, kiedy dochodzić będzie do licznych, nawet 200 osobowych bitew!
http://media.moddb.com/cache/images/mods/1/20/19387/thumb_620x2000/mb12.1.jpg
Strona moda: http://thedeluge.net
http://media.moddb.com/cache/images/downloads/1/41/40324/thumb_620x2000/modb-title.1.jpg
Gdyby w grze znalazły się ciekawsze zadania poboczne niż powtarzalne "dostarcz liścik", "zabij grupę bandytów podróżującą tam i tam" to było by 10/10.
Gra wypas!! Grafika taka sobie -Tu mozna sprawdzić jak wygląda grafika w tej grze http://www.checkgraphic.com/2011/12/mount-blade-warband.html
Gra fajna dobrze że naprawili walkę w ręcz ogólnie wszystko super nie licząc Grafiki
moja ulubiona sieciówka i ogólnie jedna z moich ulubionych gier , polecam :)
Ta gra jest zajebista. Kocham ja.Dla mnie jest na pierwszym miejscu.
Mam pytanie, ponieważ mam zamiar kupić tę grę w Gamebook, ile jest w tej grze trybów do walk na multi, single podobno dość fajny nawet na 30 godz, lecz kupuję tę grę dla multi. Z góry dzięki.
Prawdziwy symulator rycerza:),ale tylko na najwyższym poziomie trudności.Modów do gry nie przetestowałem,ale w najbliższym czasie to zrobię,bo zachciało mi się znów zagrać w starego,dobrego warbanda.
Gra mimo swej grafiki jest wyjątkowo grywalna, oczywiście po wgraniu modów :D ma swój klimacik ;)
Ta gra jest po prostu świetna !!! Ci turkowie to mają łby żeby takie gry robić. Ogromny świat, wiele frakcji questów, można rabować wioski a ludzie w oddziale mogą się pokłócić albo mogą im się nie podobać nasze poczynania. A multiplayer też jest niczego sobie można z kolegą na armię botów albo jego armia botów na naszą armię botów lub po prostu grać z innymi graczami
NUDA SYF , MOGIŁA I GIMELA Z POD KIBLA , JEDYNE CO FAJNE to że można się napierdalać 200vs 200 ;) ale szybko się nudzi
Oglądając komentarz BracoForOne myślałem, że wyjdę z siebie, stanę obok i opierniczę go podwójnie. Ta gra nie jest syfem ani niczym podobnym. Ta gra jest świetna, a jeśli nie znasz się na tego typu grach, bo lubisz tak jak napisałeś "napierdalać się 200 vs 200" to idź pograć w CS'a, tam do woli możesz się "napierdalać". Klimat na plus, dźwięki walki na plus, kampania na plus, fabuła na plus, potyczki, multiplayer oraz mody ( szczególnie na zombie ) jak najbardziej na plus, czekam na kolejne tworzone części.
Gra jest perfekcyjna pewnie wiekszosc takiej gry szukało na dodatek bardzo rozbudowany modding :) Nie wiem czy już tu posta nie pisałem ale widze ze nie ma wiec dodam ;)
Ocena redakcji 8.0 ocena czytelników 9.0 ocena końcowa 8.3!!! to ocena redakcji liczy się jako 2500 głosów
Gra była w darmowym weekendzie na steam. Teraz jest zniżka gra kosztuje 1.87 euro. Chyba se kupie
To "se" kup :) Ja już mam, jestem z zakupu zadowolony bo na pewnym brazylijskim sklepie kupiłem całą kolekcje za +/- 15 zł
Niektóre obrazki na GOLu są z podstawki Mount & Blade ale nie Warband :)
Gra ogólnie bardzo dobra, jest parę rzeczy wkurzających ale to naprawdę drobnostki. Gra się przyjemnie a ścinanie dziesiątek rycerzy halabardą daję niezłą radoche :D Tym bardziej że halabarda to jedna z najdłuższych broni w grze. Podstawowa ma zasięg aż 180 a może jest jeszcze jakaś dłuższa wersja? :P Ale to już by było trochę głupie jakby można było stać 2m od gościa i on nam nic nie może zrobić a my go na luzie ścinamy. :)
Teraz mam moment że Khanatowi Khergickiemu został jeden zamek ale nie umiem go zdobyć bo trzeba tam zbudować wieżę oblężniczą a za ten czas jak to buduję to Ci z tego Khanatu atakują mi inne zamki i to się tak zamienia w błędne koło że ja im zajmuje, oni mi odbierają. No ale teraz wpadłem na pomysł żeby ich wszystkich wrzucić do lochu i wtedy mogę sobie zdobyć ich zamek. Na razie mam w swoim zamku 23 więźniów przetrzymywanych. 20 jest z Khanatu Khergitów a 3 jest z Królestwa Vaegirów. :)
Ogólnie gra świetna i wciąga.
Multi gorsze niż w Dzikich Polach a singla nie ocenię bo mnie przynudził.
Uwielbiam w to grać.
Pograłem w tą gierkę 50 godzin.Bardzo fajnie spędzony czas,ale po dłuższym graniu staję się monotonne.Moja ocena 8,5.
Prawda gra na dłuższą metę jest monotonna lecz po to właśnie powstają mody do niej.
ta gra ma wszystko to czego nie mają najlepsze gry strategiczne i gdyby zaczerpnięto z pomysłów tej produkcji na prawde powstawałyby świetnie grywalne gry.
Świetna rozgrywka, ile to godzin przegrało się w to i dodatki:) Multi trochę lepsze od konkurencji np. Chivalry czy WotR, a singiel powala, ilość modów jest olbrzymia. Grafika nie ma znaczenia, audio trochę odstaje, ale pomysł na rozgrywkę, ten klimat, mnogość możliwości to jest coś co tą grę umieszcza tą grę w czołówce. Polecam kupić, często przeceniana na steamie, a niedługo ma wyjść M&B 2 który pobije warbanda i mam nadzieję że będzie duużo lepszy i na razie na to się zapowiada.
Nawet ciekawa gra lecz jedynie czego mi brakuje to dynamiki większej w walce i grafiki chociażby CryEngine3
Grałem w podstawkę Nordami - huskarle wymiatają :) Podobała mi się gierka. Lepsza od Ogniem i mieczem, dzikie pola.
Najlepsza i to wcale nie dla tego, że jedyna w swoim rodzaju. Nie mogę się doczekać kolejnej części.
Jedyna gra, która wciągnęła mnie na tyle godzin. Chodzi o tryb single. Jest dużo niedoróbek, ale co z tego jak jest dużo dużo więcej tego co daje frajdy. Strategii typu starcraft za bardzo nie znoszę. Główna różnica między obydwoma gatunkami to rozwój postaci, zdobywanie, zdobywanie,... walka na polach bitwy z drużyną w miarę proste przyjemne granie i nie trzeba pokazywać każdemu palcem co ma robić. Najbardziej frustrujące są respowny a raczej teleportacja nowej porcji wrogiej armii głównie tam gdzie w kupie koszą wszystko na co wpadną jeśli w porę się nie wyczai gdzie jest. Etycznie też ciężko powiedzieć czy palenie wiosek przez sojuszników, czy napadanie na karawany uznać za zło, czy zło konieczne - samemu na szczęście nie trzeba. Gram / wracam do tego tytułu. Chętnie poznam podobne tytuły drużynowe rpg, może być w innym całkiem klimacie - może mi coś umknęło. Multiplayer często zraża mnie przez brak możliwości zdobywania, albo minimalna satysfakcja ze zdobywania.
Od zdobywania na stałe są mody cRPG lub Mercenaries. Tam raz kupiony sprzęt jest zapisywany na stałe.
Świetna gra i chyba jedyna w takim rodzaju. Również społeczność moderska jest wielka i wiele modów (np. AD1257) jest lepszych niż podstawka!
Moim zdaniem świetna gra !
Przegrałem w nią gdzieś tak 180 godzin na steam ? No nie ważne ...
Jest chyba z 2012 - 2013 i zasługuje na łapki w górę :D !
POLECAM
----------------------------------------------------------
[link]
No w końcu zacząłem łapać klimat tej gry ,się zaczyna robić ciekawie a gram jusz od rana ,omijałem ją szerokim łukiem kiedyś zainstalowałem pograłem z pół godziny i wyrzuciłem nuda,gniot bez celu.Ale dziś zmieniam zdanie wyczułem klimat wkońcu ,bo w Morrowindzie nigdy w życiu go niewyczuje .Na dzień dzisiejszy M&B Warband 7.5
Ta gra nie zasluguje na ocene wieksza niz 7, moze dzieki modom zyskuje wieksza note...ale ludzie... 10 ?? mapa pusta plaska, co z tego ze grywalnosc dobra jak grafika az kluje w oczy, system walki toporny na maxa, ale ludzie dalej beda sie upierac , sa tacy dla ktorych pacman jest lepszy od wiedzmina. lubie stare gry, ale ta wcale nie jest taka dobra...ale jedyna chyba na rynku..
System walki jest dobry i bardzo skillowy jeżeli chodzi o multi. Jak jesteś noobkiem, który pierwszy raz coś trudniejszego rusza to się łaskawie nie wypowiadaj. Najlepiej na temat żadnej gry się nie wypowiadaj bo po tej wzmiance o braku przyjemności z gry przez grafikę utwierdziłeś mnie w przekonaniu, że się nie znasz.
Kropla, nie odwracaj kota ogonem, co sie spinasz. Gre ocenilem na 6.5 bo niczym takim nie blyszczy, Fakt jest taki ze malo gier w tym gatunku, ale bron boze gra nie zasluguje na wieksza ocene niz 7. Jest przecietniaczkiem. kampania dupna, poki nie wrzuci sie masy modow gra jest przygnebiajaca.. questy tez wyjete z ciemnej du..y chyba. Wiec nie oburzaj sie chlopaku ze ktos ma swoje zdanie. I tu nie chodzi o poziom trudnosci, tylko o tandete jaka wieje od tej gry:)
Co do grafiki akurat to ma najmniejsze znaczenie.. ale zamulona dynamika plus tandetna grafika.....ehhh
Przede wszystkim zacznij używać polskich znaków bo bardziej od tego mnie kłują oczy niż od jakiejkolwiek grafiki. I wcale się nie spinam. Raczej cały czas mnie rozśmieszasz. Zgadzam się, że to średniak ale wypisujesz głupie argumenty. Przede wszystkim jeżeli dla cb gra nie może dawać przyjemności z gry przez grafikę to gratuluję. Wyjątkowy z cb okaz. A to na temat systemu walki to już kompletna bzdura. Może poruszanie się jest toporne ale siekanie ludzi z siodła czy walka na miecze jest bardzo przyjemna i nie ma w niej żadnej toporności. Twierdzisz, że się wściekam bo masz własne zdanie. Co więc twoim zdaniem miało oznaczać ,, ludzie dalej będą się upierać"? Widocznie jednak to ty odwracasz kota ogonem ;)
''cb" ?? i ty mi mowisz o polskich znakach, jak nie potraficz sam uzywac poprawnych zwrotow, po drugie Z WIELKIEJ LITERY, brak polskich znakow tak cie to kluje w oczy to twoj problem. Kolejny przemadrzaly dzieciak aka Parandowski.
Oho ktoś tu się nieźle zdenerwował. To podobno ja się spinam. Zacznijmy od tego, że wiem, że poprawna nazwa to wielka litera ale nigdzie o tym nie wspominałem. Rozumiem, że chcesz zabłysnąć ale żeby coś z palca wysysać to już jest raczej przesada a ,, cb" to tylko powszechnie używany skrót, który absolutnie nie jest błędem a nawet gdyby tak było to i tak nie razi to w oczy tak bardzo jak twoje błędy. Nie życzę sobie żebyś nazywał mnie przemądrzałym dzieciakiem. Kultura jak widać również na niskim poziomie.
Swoją drogą chyba źle to o tobie świadczy skoro osoba, którą uważasz za dzieciaka, reprezentuje lepszy poziom niż ty.
Pewnie pograł godzinę w singla, parę meczy na multi, a potem dał ocenę.
Pakston -> Naiwny jesteś. Większość "graczy" ocenia gry po samych screenach plus ewentualnie po oglądnięciu po klatkowo gameplay'a z gry. Albo usłyszał opinię od jakiegoś "ukochanego guru jutiubowego", no i jest jak jest.
Mam pytanie, czy wie ktoś co zrobić, ustawiam w luncherze język polski, a napisy chyba po turecku, próbowałem reinstalacji gry, ale to nic nie dało. Grę mam ze strony TW i wpisany klucz. Co zrobić, z góry dziękuje za odpowiedz.
Dziwi mnie jedno jest na One i PS4 a gdzie x360 oraz ps3 . Autorom się nie opłacało ?
Ale i tak zasługuje na 10/10 :)
Podejrzewam że wiekszość ocen wystawiana "na gorąco", im dalej w las... tym mniej drzew i gra zaczyna nudzić. Rozpalone nadzieje na wielkie podboje stygną i konczy sie na fajnym, choć nie najfajniejszym w świecie wymachiwaniem oręzem bo warstwa strategiczna kuleje raczej. Były dni gdy dalbym i 10, pelen nadziei że zdobywanie zamków zaowocuje satysfakcją sprawowania nad nimi kontroli. Dzis daje 7,5 za niezapomniane wrażenia z pól bitewnych, które sie jednak dość szybko nudza, nawet z modami. Z tego co wiem to każdemu w tej grze czegoś tam brak, choć potencjał jest na najlepszą gre na świecie
[link] Jeżeli ktoś byłby zainteresowany modem do Mount and Blade Warband przenoszący w świat wiedźmina zapraszam na filmik prezentujący 2 bitwy! Co do gry jest świetna.
Fabuła niezła, ale po dluższym czasie nudząca. Moim zdaniem największym PLUSEM są świetne mody. Jest ich masa, chociażby na samym www.gry-online.pl. Polecam! Gram od trzech lat i jeszcze mi się mody nie znudziły
Bardzo dobra gra, zwłaszcza dla ludzi, którzy mają wyobraźnię i potrafią złapać "wczujkę"- wtedy immersja załatwia problem grafiki ;) Tak jak w surwiwalowym Minecrafcie, to właśnie wyobraźnia odpowiada za fabułę. Jedyna taka gra na rynku, nie dla każdego. 213 godzin na Steamie :D Czekam na Bannerlorda :) I na Kingdom Come :D
Ehhh prawie 500 godzin na steam ... i nadal się nie nudzi. Modyfikacje rulez. A tak na poważnie jak ktoś zamierza zagrać pierwszy raz to od razu instalować mod Floris .
No cóż nie złapałem tej gry, chyba nie jest dla mnie. Brak fabuły i większego celu odrzucił mnie od tej gry. Niby nic nie mam do sandboxów, ale tutaj mi się nie spodobało.
Ostatnio postanowiłem wrócić do tej gry i po około dwóch godzinach kompletnie nie ma w niej co robić. Na początku satysfakcje daje podnoszenie statystyk ale potem ciągle trzeba rekrutować mozolnie ludzi i robić jedno i to samo...atakować i przejmować zamki no i znowu łazić po wsiach i rekrutować po 2-3 ludzi. Za mało w tej grze możliwości, za mało rozbudowana jest. Mody ratują ale ja nie lubię się nimi bawić a sama gra jest taka sobie.
Dam ci porade, jeśli nie chcesz zbierać po 2-3 ludzi w wioskach to zacznij im pomagać, wejdź do wioski, zagadaj ze starszym i proś o questa i za każdym razem jak pomożesz jakiejś wiosce i będą chcieli dać ci kase to im odmawiaj, już jak poziom traktowania ciebie przez nich będzie wynosił 8 to będziesz dostawał po 7-10 rekrutów a z poziomem 38 to dostajesz po 25-30 rekrutów
Nie ma co się zbędnie rozpisywać. Ta część jest po prostu najmniej udana. Zmian nie ma aż tak dużo żeby cieszyć się nimi po solidnym ograniu pierwszej części, a multi nie dorasta do pięt Dzikim Polom. Z racji tego, że ta ostatnia część praktycznie umarła będę musiał odpuścić sobie multi do premiery Bannerlorda. Jedynie mody ratują tę część bo kampania w Dzikich Polach też jest lepsza.
Tylko że Dzikie Pola są jak płatny mod do Warbanda, nic ciekawego, zwłaszcza że warband ma modyfikacje znacznie lepsze niż Dzikie Pola i jego multi. :I
Dzikie Pola mają najlepsze multi. A co do nieciekawego, płatnego moda - to określenie zdecydowanie bardziej pasuje do polecanego przez ciebie Napoleonic Wars.
Trochę czasu minęło od ostatniej odpowiedzi jednak chciałbym napisać, że zgadzam się ze zdaniem Gh_H4h, że Dzikie Pola mają najlepsze multi ze wszystkich odsłon serii Mount & Blade. Oczywiście nie świadczy to, że Warband i jego liczne moduły są kiepskie. One także są w większości wyśmienite.
Świat Warbanda swojego czasu wciągnął mnie bardziej niż mój prawdziwy otaczający mnie świat.
Witam.Chciałbym serdecznie zaprosić każdego fana M&B Warband do wbicia na mój kanał i zostania na dłużej. Moim celem jest nagranie każdej modyfikacji do M&B jak i stworzenie polskiej społeczności wokół tej epickiej gry. Bywajcie i do zobaczenia w kolejnych odcinkach!
Nazwa kanału: Skonsper Pierwszy
Link do kanału>>> [link]
Ostatnimi czasy gram w to coraz częściej, w oczekiwaniu na Bannerlorda. Chociaż pewno sobie jeszcze trochę poczekamy
czym sie różni ai kampanii od si komputera w ustawieniach bo nigdzie nie ma o tym w internecie
Według mnie gra jest świetna. Poznałem grę jakieś 4 lata temu i od razu przypadła mi do gustu, niestety nie wiedziałem jaki jest tytuł gry. Dopiero 2 lata temu poznałem nazwę produkcji i od razu chciałem w nią zagrać. Kupiłem grę około 3 miesiące temu i nadal mi się nie znudziła. Na pierwszym save jestem nikim, na drugim zostałam marszałkiem Królestwa Swadii a na trzecim stworzyłem własne państwo i zajmuję 1/3 mapy. Polecam grę wszystkim którzy zawsze marzyli o własnym królestwie i o wzięciu udziału w średniowiecznych bitwach.
Scena moderska także jest aktywna i powstają świetne mody. Jeszce raz polecam .
Co do tej gry mialem wysokie oczekiwania jednak sie zawiodlem. Gra ma slaba grafike kiepskie sterowanie i system walki ale pograc mozna na stem kupilem za 5 zl
Dzieciaku czego ty się spodziewałeś bo grze, która powstała 10 lat temu. Jak szukasz gry dla grafiki to zagraj w RDM2 albo GTA V.
Rewelacyjna gra. Grafika jak na 2010 taka sobie, sterowanie może na początku wydawać się ciężkie, ale łatwo się przyzwyczaić. Jak ktoś czuje klimat to od razu go wciągnie i sterowanie czy grafika staną się żadną przeszkodą.
Jak znacie więcej takich gier to piszcie.
Genialna gra. Pomimo tego, że gra powstała 10 lat temu dalej cieszy i zachęca do gry. Jak najbardziej polecam wszystkim mody ulepszające rozgrywkę.
Klasyczny, dobry przykład gry, w której grafika absolutnie nie jest na pierwszym miejscu, ale sama w sobie jest wciągająca.
Ja co prawda więcej grywałem lata temu w podstawkę, ale chętnie sobie Warbanda odkurzę :)
Na początku gra się świetnie lecz im dalej tym widzimy że zadania są takie same, powolny rozwój postaci, słaba walka. Całość wciąga niewiarygodnie, ale zabrakło budżetu( Nie chodzi o grafikę) czekam 2 która będzie o wiele lepsza i dopracowana zapraszam https://www.youtube.com/watch?v=wwrH4xzO5LY&t=0
Przegrałem w nią 60 godzin. Są też tam mody, dlatego można dłużej ode mnie grać. Spoko gra.
Bardzo dobra, aczkolwiek ma dość mało zawartości, jest wiele rzeczy które można by dodać nawet jako DLC albo mody, aczkolwiek ich nie ma, dodatkowo po stworzeniu własnego państwa robi się niemalże jedną rzecz (wyolbrzymiając), ale za to całokształt jest bardzo przyjemny do gry.
+
-Przyjemna walka, która prawie się nie nudzi.
- Dobry rozwój postaci.
- Różnorodne frakcje, oraz przedmioty.
- System rozmowy/wbijania reputacji u lordów.
-
- Dość mało zawartości, która może zacząć po czasie nudzić.
- Brak możliwości zabijania przeciwnych lordów
- Walki są niewiarygodnie łatwe, można wygrać 100vs(np400)
- TRAGICZNY system (swoich) wasali, którzy dostają wylewu i nie jest się w stanie nimi zarządzać, przez co przeprowadzenie ataku np 500 żołnierzami nie wchodzi w grę, bo nasi podwładni robią co chcą, a samemu takiej armii zdobyć się nie da.
-Dość toporny system zdobywania nowych żołnierzy w takich ilościach, aby bez problemu mając małe państewko bronić się przed topowymi frakcjami.
Podsumowując- gra jest naprawdę przyjemna, ale oceny typu 10/9 to jakieś nieporozumienie... pomimo, że spędziłem w tej grze ponad 100h to od 50 czułem się jakbym grał w okrojoną demówkę.
Wystarczy podnieść poziom trudności. Wtedy mając 100 swadiańskich rycerzy dalej roznosi się wroga, ale straty potrafią być bardzo wysokie. Poza tym nie ma nic za darmo. Armią 100 rycerzy można i pokonać wroga z armią liczącą 800 żołnierzy, ale rycerze to ogromny wydatek, nie tylko żołd ale i żywność wyparowuje, a bez jakiejś większej bitwy morale spadają jeszcze szybciej.
A przy najwyższym poziomie trudności wygrać oblężenie nie mając sporej przewagi liczebnej to już często niewykonalne.
Ogólnie to ja za to chciałem zwrócić uwagę na twój problem z zdobywaniem ludzi. Można to łatwo i szybko ułatwić bez modów.
Po pierwsze: jak brakuje ci armii a potrzebujesz jej na teraz to zajrzyj do paru tawern w miastach i wynajmuj najemników, wydatek drogi ale dasz rade w krótkim czasie zgromadzić w ten sposób 50-70 średniej jakości żołnierzy (a to zawsze lepiej niż z wiosek wyciągnąć tyle samo nie wyszkolonych rekrutów uzbrojonych w kamienie i cepy)
Po drugie: już od początku gry pomagaj wioskom, ratuj je od bandytów i wykonuj zadania dla starszych wiosek, im bardziej będą cie lubić tym więcej jednostek dostajesz przy każdej rekrutacji zamiast po 3-5 żołnierzy dostajesz po 20-30 na 38 poziomie szacunku wieśniaków do gracza i w dodatku dostajesz od razu po części już wyszkolonych żołnierzy zamiast rekrutów (co czasem prowadzi do niefajnych sytuacji bo na przykład u rhodoków dostawałem ja po 20-30 wyszkolonych piechurów a potrzebowałem kuszników których można brać tylko z szkolenia niewyszkolonych rekrutów z tej frakcji)
Jedna z lepszych gier jakie powstały, niestety przez system stosunków między władcami a lordami, co skutkuje ciągłymi zmianami frakcji przez lordów w zasadzie niegrywalna. Patche z reguły jeszcze pogarszały sprawę. Gra jest bez sensu, zwłaszcza w późniejszych etapach, gdy królestwa prawie nie mają armii, a na ekranie spamuje informacja, że jakiś lord zdradził.
Czy ktoś wie czy można poślubić już zamężną Lady? Czy trzeba już wybierać spośród niezamężnych