BioShock 2 jednocześnie na PC i konsolach, Ken Levine mówi o kolejnym projekcie
Wszystkie trzy platformy jednoczesnie? To dobrze, PS3 ownerzy nie beda juz musieli czekac roku, by zagrac w Bio2 :)
Ciekaw jestem tego multi..
I czekam tez na gre od Levine'a. Jestem bardziej, niz pewien, ze przypadnie mi do gustu :)
Drau...>wydaje mi się ze na nową grę od tego pana będzie trzeba poczekać długo oj długo......
Podobnie jak było z bioshockiem chyba wiesz jak długo powstawał.
A b2 to GDC i wszystko jasne...
Popieram Drau :) Nawet nie wiem co to za gra, choć kilka przypuszczeń mam, to jestem na stówe pewien, że będzie to coś dla mnie :) Jego gry mają specyficzny klimat i budowę, z System Shockiem 2 na czele :)
@kaganpwnz [ Level: 4 - Pretorianin ]: jakies zrodlo statystyk? Bo vgchartz pokazuje raczej marna ilosc..
Pytam z ciekawosci.
Z przykrością muszę stwierdzić, że Bioshock 1 dla mnie był przereklamowany, pisany z myślą o konsolach, przez co mase uproszczeń itp. W szczególności zawiodłem się na umiejętnościach postaci. Śmiać mi się chce jak producenci stwerdzili, że Bioshock ma elementy RPG :))) Tam jest takie rozwijanie postaci jak w Quake.... hackowanie to poprostu mini gierka, umiejętności można uznać jako nowe bronie, a nie rozwijanie postaci. Gra prowadzi nas jak po sznurku.
Czy Bioshock jest dobrym FPP ?
Powyżej przeciętnej, ale nic poza tym. Grafika jest bardzo ładna, ale walki z genofagami nie najlepiej opracowane. Pojedynki były najzwyczajniej nudne. Respawnujący się wrogowie i regeneracja naszej postaci znacząco obniżyła emocje płynące z pojedynków.
Nie podobał mi się również styl kreskówkowy, który można zauważyć. Grafika jest dosyć specyficzna, ale tutaj kwestia gustu. Mi nie podpasowała.
Audio - 10 / 10, ale samym audio nic nie zdziałamy.
Bioshock 2 ? Nie czekam na niego z jednego względu opisanego w tym newsie. Mianowicie "BioShock 2 jednocześnie na PC i konsolach". Zamiast skoncetrować się na jednej platformie a potem na spokojnie zrobić porty to wolą zarobić pieniążki reklamując swoje nowe dzieło przed premierą i jednocześnie wypuścić grę na wszystkie maszyny. To się może poprostu nie udać, a mieliśmy mase takich przypadków w przeszłości choćby Deus Ex 2 lub Oblivion(wypusczone na wszystkie platformy kosztem gameplayu, a w szczególności skalowanie świata według poziomu naszej postaci).