Demo Red Faction: Guerrilla w kwietniu
sweet, mogli by dac demo multi zeby zobaczyc jak wyglada walka z zywymi przeciwnikami.
Nice, co prawda postacie wydaja sie byc nieco drewniane.. ale gra ogolnie zapowiada sie przyjemnie :)
AntonioMontegio => Chca przedstawic najwiekszy atut gry - fizyke. Zapodajac multi demo nie pokaza na co stac gre. Jak dobrze pamietam fizyka w multi jest troche ograniczona w stosunku do singla. Nie pamietam juz dokladnie na jakiej zasadzie bedzie to ograniczone w multi wygladac ale pamietam ze bedzie. Oby nie wygladalo to tak jak w BF:BC gdzie niby ta dastrukcja miala byc taka cudowna i niczym nieskrepowana a wyszlo... g..no.
Zreszta zawsze moga zapodac sp/multi demo 2w1. Pare filmow z gameplaya multi juz bylo, jak dla mnie prezentowaly sie... zaskakujaco dobrze. W kazdym razie czekam... czekam juz od poczatku tej generacji na taka gre, ktora pozwoli na zabawe z fizyka bez ograniczen (wiekszych przynajmniej). Oby bylo tak dobre jak mi sie wydaje, ze bedzie :D
Rewelacja.
Kocham czytać takie informacje na dzień dobry :)
Najlepszy w Red Faction był właśnie multi. Ileż to godzin się spędziło ganiając kumpli na lan party z kołkownicą :> Dlatego też najchętniej zobaczyłbym demo multi.
No kurczaki dopiero jak będe pisał testy.
To już Red Faction zdecydowanie z tytułu ale możliwe, że gra będzie ciekawa sama w sobie.
ps. Zauważcie, że w grze mamy do czynienia tylko destrukcją modeli (zapewne z ograniczoną ilością odpowiednio przygotowanych takowych) a ani słowa czy screena z tym co w RF było najważniejsze, czyli ogólną destrukcją otoczenia. Geo-Mod (bo tak zwał się pierwszy engine) cechował się najwspanialszą i ciągle niedoścignioną umiejętnością - pozwalał modyfikować dowolną powierzchnię i dosłownie "ryć" w ziemi czy betonie.
Nie raz wracam do mojej gry-matki by sobie swobodnie zmieniać teren w niezależnych, fajnych mapach multi. Czy RF3 mi to zapewni? - Wątpię. Co nie znaczy, że nie pogram, z ciekawości, dla efektów destrukcji, choćby samych modeli.
Volition? Dziękuję, nie zagram :) Idę w zaparte, że to będzie mizerny tytuł, z kiepskim scenariuszem, reżyserią, grywalnością i grafiką. Optymalizacja będzie totalnie do bani, a gra zostanie jednym z kandydatów do tytułu "rozczarowanie roku".
Oby trzymała poziom pierwszej części :)